Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

K3R-N
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=113
Stránka 36 z 43

Autor:  manil [ 13 srp 2006 20:01 ]
Předmět příspěvku: 

TMB: 1753 byla opravdu vedena, bylo to kvůli dotacím na nákup nových vozidel. Kdyby 1753 nebyla papírově vedena už od minulého roku, dotace by prapadla.

RIS: Podle PvvS je osazena Komforty.

Autor:  RIS [ 13 srp 2006 19:07 ]
Předmět příspěvku: 

MartinK píše:
Nevíte někdo, zda ty podvozky na 1753 byli z 1071 nebo, pokud ne, z čeho?
Díky


ono je prý něco původní a něco nové ...

Autor:  MartinK [ 13 srp 2006 18:58 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy píše:
Byla vedena v "evidenci" kterou si kamos-ridic obcas bere na vypravne...samozrejme to nebylo mysleno jako oficialni evidence...jinak co sem se ptal v dilnach zdrzeni bylo na strane Parsu nebot v dilnach jiz byly pripraveny podvozky a cekalo se prave na pars aby mohly byt odeslany k zavazani pod vuz...


Nevíte někdo, zda ty podvozky na 1753 byli z 1071 nebo, pokud ne, z čeho?
Díky

Autor:  RIS [ 13 srp 2006 18:51 ]
Předmět příspěvku: 

mauricio píše:
měla by 1754


ale příjde až koncem letošního roku

Autor:  Igor Mauricio [ 13 srp 2006 18:34 ]
Předmět příspěvku: 

Datel píše:
Tak kolik jich teda "má být" celkem? Respektive dorazí letos, krom 1753, ještě nějaká K3RN?

měla by 1754

Autor:  Datel [ 13 srp 2006 18:04 ]
Předmět příspěvku: 

Tak kolik jich teda "má být" celkem? Respektive dorazí letos, krom 1753, ještě nějaká K3RN?

Autor:  Izzy [ 13 srp 2006 17:09 ]
Předmět příspěvku: 

Byla vedena v "evidenci" kterou si kamos-ridic obcas bere na vypravne...samozrejme to nebylo mysleno jako oficialni evidence...jinak co sem se ptal v dilnach zdrzeni bylo na strane Parsu nebot v dilnach jiz byly pripraveny podvozky a cekalo se prave na pars aby mohly byt odeslany k zavazani pod vuz...

Autor:  tr [ 13 srp 2006 16:09 ]
Předmět příspěvku: 

TMB píše:
V jaké evidenci? Dle výroční zprávy DPMB je stav K3R-N k 31.12.2005 slovy DVA kusy. Pokud se snad někde na papíře objevilo číslo 1753 již dříve, neznamená to vůvec nic. 1753 bude v evidenci teprve, až ji DPMB od PARSU převezme. Odhaduji, že to bude po zprovoznění a provedení TBZ, eventuelně až po vystavení PZ.


Presne tak. Ze si ji fandove "vedou" v evidenci, pripadne s ni nekdo v DPMB pocita, vubec nic neznamena. Jediny opravneny organ je Drazni urad. Az potom ji DPMB muze zaradit do stavu. Navic podle mych informaci se "nevyznamenal" s opozdenou dodavkou Pras (Pars), ale DPMD, ktery ponekud pozdrzel platby...

Autor:  TMB [ 13 srp 2006 13:51 ]
Předmět příspěvku: 

V jaké evidenci? Dle výroční zprávy DPMB je stav K3R-N k 31.12.2005 slovy DVA kusy. Pokud se snad někde na papíře objevilo číslo 1753 již dříve, neznamená to vůvec nic. 1753 bude v evidenci teprve, až ji DPMB od PARSU převezme. Odhaduji, že to bude po zprovoznění a provedení TBZ, eventuelně až po vystavení PZ.

Autor:  Izzy [ 13 srp 2006 08:40 ]
Předmět příspěvku: 

No kazdopadne se Pras vyznamenal...1753 je v evidenci DPmB vedena od srpna minuleho roku a teprve ted je tady :lol: Jinak do Medlanek dorazila v 0:35...

Autor:  RIS [ 13 srp 2006 00:22 ]
Předmět příspěvku: 

Filip Daněk píše:
Z kterýho šrotu má vlastně ta novostavba papíry?


zřejmě z 1071

Autor:  FD [ 12 srp 2006 23:27 ]
Předmět příspěvku: 

Z kterýho šrotu má vlastně ta novostavba papíry?

Autor:  Miky [ 12 srp 2006 21:56 ]
Předmět příspěvku: 

Asi před 15 minutama jsme se vraceli do Brna autem od Troubska a viděl jsem ji stát u křižovatky do Žebětína/Kohoutovic (poblíž zast. Stará dálnice), vypadala zaparkovaně :lol: :lol: :lol:

Autor:  PvvS [ 12 srp 2006 15:27 ]
Předmět příspěvku: 

Podle Info Bobyka z K-reportu projela zhruba pred 20 minutama K3R.N 1753 na traileru Prostejovem

Autor:  Ives [ 15 kvě 2006 14:18 ]
Předmět příspěvku: 

Jojo, popravdě to ani moc přečíst nešlo, možná kdybych to víc luštil..

Autor:  manil [ 15 kvě 2006 00:04 ]
Předmět příspěvku: 

M píše:
ok a kdyz to neni reklama tak co je tam napsano????

Čmáranice (graffiti)

Autor:  M [ 14 kvě 2006 23:21 ]
Předmět příspěvku: 

ok a kdyz to neni reklama tak co je tam napsano????

Autor:  manil [ 14 kvě 2006 20:41 ]
Předmět příspěvku: 

Ives píše:
Když už sme u těch K3, tak 1752 dostala krásný modrý nápis na zadní bok.. A nejedná se o reklamu..

K3 má stejné nápisy i v interieru na zadní plošině.
btw: začly se objevovat tlusté červené napisy na oknech...takové ještě nebyly...

Autor:  Eda [ 14 kvě 2006 19:21 ]
Předmět příspěvku: 

a 1640 uplne na stejne misto taky :-(

Autor:  Ives [ 14 kvě 2006 13:17 ]
Předmět příspěvku: 

Když už sme u těch K3, tak 1752 dostala krásný modrý nápis na zadní bok.. A nejedná se o reklamu..

Autor:  Verusha [ 13 kvě 2006 22:02 ]
Předmět příspěvku: 

No, to je druhá pravda.
Popsaná situace má jednu výhodu - nemusíme zvětšovat prostory muzeí MHD, neboť novodobé muzejní exponáty budou ještě tak 40 let v provozu :mrgreen:

Autor:  anarchia99 [ 13 kvě 2006 21:58 ]
Předmět příspěvku: 

ds: běžné cestující ani nepozná čím jede, byl sem už několikrát svědkem toho, jak někdo volá mobilem z šaliny že jede trolejbusem apod.

Autor:  pd [ 13 kvě 2006 21:41 ]
Předmět příspěvku: 

ds: nemůžu na tebe nereagovat :-) : obyčejný cestující vůbec nepozná že je to nějaký bastl. A i kdyby nějakou náhodou jo, tak jim je to úplně jedno. Je zajímá jestli to jede včas, jestli nebudou muset stát na schodech, jestli je to čisté, jestli dovnitř při dešti nepoteče (jako dneska v 1701)... to nějaké čelo neovlivní.
Mimochodem, podobné bastly by se našly třeba i v Německu (i v tom "západním") - klasické Düwagy GT6 či GT8 ze 60. a 70. let byly v některých DP v 90. letech taky znízkopodlažněny vložením středního NP článku a čela zůstala stejná. Asi je to normální vývoj a musíme si ho projít taky...

Autor:  Izzy [ 13 kvě 2006 19:34 ]
Předmět příspěvku: 

Delkove by to melo vychazet nastejno nebot KT3 ma delsi krajni clanky (z T3)...trosku sem se delal s nakresem kloubu...u KT3 by mely byt clanky usazeny v jedne kolebce podobne jako u K2 s tim ze v krajnich clancich neni tocna...

Autor:  manil [ 13 kvě 2006 18:03 ]
Předmět příspěvku: 

Izzy píše:
Takze K3R-N ma na podvozku dve kolebky a z toho plynou delsi klouby a mechy a K3R-NT (KT3-RN) ma krajni clanky na puvodnich cepech T3 a stredni clanek ma oka kterymi jsou cepy krajnich clanku prostrceny tedy podobne jako u K2 s rozdilem ze oka u K3R-NT jsou dale od kraje skrine...jinak K3R-N ma klasickou i kdyz trosku prodlouzenou tocnu a K3R-NT ma pultocnu kde oblouk je u krajnich clanku...je to spravne?

K3R.NT by tedy měla být něco málo kratší, než K3R.N, ne?

Stránka 36 z 43 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/