Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

K3R-N
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=113
Stránka 35 z 43

Autor:  Kari [ 24 zář 2006 14:15 ]
Předmět příspěvku: 

Kdy myslíte, že vyrazí 1753 na trať?

Autor:  Kari [ 01 zář 2006 21:17 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
Tyto zdaleka nejsou (nebyly) jediné, zkus se projet takovou 1541 nebo 1615 :wink:


Jo, raketa 1615 je tím vyhlášená. Člověk aby si před nástupem do ní vzal kinedryl, jak se houpe #-o

Autor:  Demon [ 01 zář 2006 09:38 ]
Předmět příspěvku: 

PvvS píše:
U vozu po VP je vrzani zpusobeny novyma gumama na vypruzeni kolibky a novym oblozenim prenatixu na cepu. Vsechno si za cas sedne ...

To máš sice možná pravdu, ale ten čas je dost dlouhej, chtělo by to nějak urychlit...

Autor:  Miky [ 01 zář 2006 03:53 ]
Předmět příspěvku: 

Na 1064 svyho casu strasne vrzaly brzdy u. podvozku. Nevim jak ted...

Autor:  PvvS [ 31 srp 2006 22:58 ]
Předmět příspěvku: 

U vozu po VP je vrzani zpusobeny novyma gumama na vypruzeni kolibky a novym oblozenim prenatixu na cepu. Vsechno si za cas sedne .

Vrzani kloubu u K3 bude necim jinym. Vrzanim kloubu trpi i plzensky KT3 a prazsky reko KT8 ..

Autor:  Fixi [ 31 srp 2006 21:27 ]
Předmět příspěvku: 

No našly by se i další...1751 taky, akorát tam zadní

Autor:  manil [ 31 srp 2006 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

Fixi píše:
1525, 1041, 1024 před VP... všem strašně vrže přední podvozek

Tyto zdaleka nejsou (nebyly) jediné, zkus se projet takovou 1541 nebo 1615 :wink:

Autor:  Fixi [ 31 srp 2006 18:25 ]
Předmět příspěvku: 

je, ale vrzal jí před VP :)

Autor:  FD [ 31 srp 2006 18:19 ]
Předmět příspěvku: 

Moment neni nahodou 1024 po VP?

Autor:  Fixi [ 31 srp 2006 18:12 ]
Předmět příspěvku: 

1525, 1041, 1024 před VP... všem strašně vrže přední podvozek

Autor:  Ives [ 31 srp 2006 17:46 ]
Předmět příspěvku: 

Tak sem jel dne s 1751 na 00302, krom buse měla i ceduli SPZ s nápisem bejček :-D , jak to mívají bus řidiči nebo zásobovači. :-) :-) Jinak co se týče vrzání kloubu, zdaleka se to nevyrovná jiné šalině, kterou sem dnes jel, a to 1525, i když teda nevím, co na ni mohlo vrzat.

Autor:  Datel [ 27 srp 2006 23:07 ]
Předmět příspěvku: 

Železniční a tramvajový profil kola je jiný o tom není pochyb, každý má svá specifika.
Při převozu Karolíny z dolního do Medlánek vlastní silou se dával akorát pozor u vyhybky na předávkovém kolejišti BVV, protože jedna veksle je tam již vyhlášená, několikrát se na ní již vypadlo i s železničními vozy....
Jinak během převozu žádný jiný problém nebyl.

Autor:  PvvS [ 27 srp 2006 20:11 ]
Předmět příspěvku: 

Verusha píše:
nemuselo, ostraváci si svoji první NP kačenu naložili přes dva plošiňáky.

take ale pouze pro prevoz z ustrednich dilen na vystaviste, oz je z jedne vlecky pres nadarzi na vystaviste .
Asi jak z vystaviste do medlanek .. (na vagone krpole herspice). A byl ypri tom specielni prepravni podminky, snizena rychlost, pomale jizdy.

MKzB píše:
A nebo ji táhnout za vlakem. Je zde ale větší šance, že vyskočí z kolejí a na některých nádražích by se musela přepřahat na druhý konec vlaku.

To by neprezily nai ostravsky vozy. Jizda by skoncila na prvni vyhybce nebo krizeni. Zeleznicni vozy maji zcela jiny profil kol, jinou sirku obuti. kolo je zde jinak vedeno. U tram se jezdi v krizenich a vyhybkach po okolku a kolo je vedeno za pomoci zlabku (pridrznice u otevreneho svrsku) u zeleznice je vedeno uplne jinak. Staci jaky problemy mela karolinka pri prevozu z herspic na brnensky koleje. Doktor by to mohl popsat lepe.

Autor:  MKzB [ 27 srp 2006 14:08 ]
Předmět příspěvku: 

A nebo ji táhnout za vlakem. Je zde ale větší šance, že vyskočí z kolejí a na některých nádražích by se musela přepřahat na druhý konec vlaku.

Autor:  Verusha [ 26 srp 2006 16:12 ]
Předmět příspěvku: 

nemuselo, ostraváci si svoji první NP kačenu naložili přes dva plošiňáky.

Autor:  PvvS [ 26 srp 2006 11:29 ]
Předmět příspěvku: 

No v posledni dobe se tak z Parsu vozi snad vsechno. I odjinud. Problem bud ev tom ze vlakem to jede pres 1/2 republiky, tusim ze vetsina tehle nakladu ma prekrocenou loznou vysku a nesmej po urcitych tratich . Navic kamion byva ted i levnejsi a jednodussi. Nemusi se resit rozpojovani vozu, kabelaze, stojiny pod klouby. Na zeleznici by to muselo jet deleny.

Autor:  MKzB [ 26 srp 2006 11:25 ]
Předmět příspěvku: 

Akorát by mě zajímalo, proč nebyla přepravena vlakem.

Že by to bylo po silnici levnější? A může jet v celku.

Autor:  PvvS [ 26 srp 2006 11:08 ]
Předmět příspěvku: 

http://parsnova.cz/index.php?article=369

Autor:  matin24 [ 25 srp 2006 18:06 ]
Předmět příspěvku: 

Kuba píše:
Takže tys měl v úterý zálohu a projížděl ses s 1753? Kdes byl?


Byl jsem s tím na opakovaných brzdových zkouškách,tedy funkce bezpečnostního spínače a brzdění bez proudu z troleje.Jeli jsme z Medlánek ulicí Veveří do jundrovského trojúhelníku a přes Pisárky a nádraží zpět.

Autor:  Mouka [ 25 srp 2006 15:02 ]
Předmět příspěvku: 

martin24 píše:
Kada píše:
Bohuzel v utery 1753 neprosle brzdovymi zkouskami...


Obávám se,že to bylo v pondělí,nebot' v úterý jsem s tím jako řidič byl já a obě zkoušky dopadly úspěšně.
Manil-Přehozené dva dráty v ručním řadiči.
Jinak během asi té hodinové projížd'ky se nám vyskytly 4 různé závady,takže nic moc na to,že to je vlastně nový vůz.


Takže tys měl v úterý zálohu a projížděl ses s 1753? Kdes byl?

Autor:  matin24 [ 25 srp 2006 14:41 ]
Předmět příspěvku: 

[quote="Kada"]Bohuzel v utery 1753 neprosle brzdovymi zkouskami...

Obávám se,že to bylo v pondělí,nebot' v úterý jsem s tím jako řidič byl já a obě zkoušky dopadly úspěšně.
Manil-Přehozené dva dráty v ručním řadiči.
Jinak během asi té hodinové projížd'ky se nám vyskytly 4 různé závady,takže nic moc na to,že to je vlastně nový vůz.

Autor:  manil [ 24 srp 2006 23:34 ]
Předmět příspěvku: 

Kada píše:
Bohuzel v utery 1753 neprosle brzdovymi zkouskami...

V čem přesně byl problém?

Autor:  Kada [ 24 srp 2006 20:51 ]
Předmět příspěvku: 

Bohuzel v utery 1753 neprosle brzdovymi zkouskami...

Autor:  manil [ 13 srp 2006 23:49 ]
Předmět příspěvku: 

Jinak 1753 (ještě bez evidenčních čísel) stojí v hale medlánecké vozovny na 9. kanále před RT6. Na první pohled zepředu není patrný žádný rozdíl oproti starším K3, snad jen v pantografu (Stemann Fb800).

Autor:  Izzy [ 13 srp 2006 20:25 ]
Předmět příspěvku: 

1753 ma komforty? Vzdyt se podvozky pripravovaly u nas v UD...no mozny je dnes asi vsechno...

Stránka 35 z 43 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/