Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

K3R-N
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=5&t=113
Stránka 34 z 43

Autor:  manil [ 13 říj 2006 16:17 ]
Předmět příspěvku: 

Dnes byla 1753 opět z 00110 kolem poledne stažena.

Autor:  Kada [ 13 říj 2006 08:39 ]
Předmět příspěvku: 

Ano vcera konecne byla vypraven vut 1753, toto zpozdeni bylo zpusobeno velkym poctem zavad a nedodelku. Jen z PARSu to ztravili mnoho dni na opravach. Jednu ze zavad bylo napriklad preruseni CAN sbernice - bohuzel tato sbernice neni jistena druhou zalozni jako tomu bylo u predchozich vozu 751 a 752, po preruseni na lince zbyde na kolejich jen 40tun srotu...

Autor:  manil [ 12 říj 2006 00:16 ]
Předmět příspěvku: 

Fotky 1753 si můžete prohlédnout zde:
http://bmhd.goo.cz/aktualizace/nove.php?nove=20061011

Autor:  Eda [ 11 říj 2006 23:51 ]
Předmět příspěvku: 

mno...nemá, pravda.

Autor:  jzb [ 11 říj 2006 23:40 ]
Předmět příspěvku: 

Ty dveře nemá už ani 1752,ne?

Autor:  Eda [ 11 říj 2006 23:24 ]
Předmět příspěvku: 

další odlišnost 1753 je, že na straně bez dveří ve středním článku nejsou ty únikové dveře a bočnice je tudíš krásně sourodá.

Autor:  manil [ 11 říj 2006 22:12 ]
Předmět příspěvku: 

Fixi píše:
Spíš na rozjezd, ale na obojí, jak kde

To je způsobeno vypadáváním podvozků (u K3 každodenní závada) a činností protiskluzové ochrany.

Autor:  Fixi [ 11 říj 2006 21:55 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
Cuká na jízdu nebo na brzdu?


Spíš na rozjezd, ale na obojí, jak kde

Autor:  manil [ 11 říj 2006 20:39 ]
Předmět příspěvku: 

Fixi píše:
No, dneska jsem jel 1752...vržou klouby, vůz cuká...opravdu jízdní vlastnosti neodpovídají modernosti vozu, líp jezdí kdejakej zrychl

Cuká na jízdu nebo na brzdu?

Autor:  Fixi [ 11 říj 2006 19:06 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
Eda: Nene, má klasickou "celotočnu" dle ostatních K3, má ale jiné krytí, liší se dále ve drobnostech (protiskluzové lechy u schodů, bedny dveřních pohonů atp. Odpoledne už na 00110 jezdila 1718.

RIS: Nebudeš z toho mít o nic víc mimo špičku, protože "svezení" je naprosto identické s ostatními K3. 1753 už má i hranatá kola...

Jinak 1751 na 001(28?)
1752 na 00304


No, dneska jsem jel 1752...vržou klouby, vůz cuká...opravdu jízdní vlastnosti neodpovídají modernosti vozu, líp jezdí kdejakej zrychl

Autor:  RIS [ 11 říj 2006 19:03 ]
Předmět příspěvku: 

Miky píše:
1751 28/1
1752 4/3
1753 10/1

V 15:15 jela 1753 po Rooseveltce směrem na VM, na tablech jenom 600 a nic víc, za chvíli potom přijela na Maliňák 1718 s kurzem 00110 a na tablech měla linku 10 (ano, opravdu 10, není to překlep) a konečnou nic, když stála na zastávce, tak se to přehodilo na 1, Bystrc Ečerova (přestože jela do Řečkovic), dál už jsem neviděl.


střídání bylo na Nových Sadech (ale tam již dojela 1753 služebně)

Autor:  Miky [ 11 říj 2006 17:02 ]
Předmět příspěvku: 

1751 28/1
1752 4/3
1753 10/1

V 15:15 jela 1753 po Rooseveltce směrem na VM, na tablech jenom 600 a nic víc, za chvíli potom přijela na Maliňák 1718 s kurzem 00110 a na tablech měla linku 10 (ano, opravdu 10, není to překlep) a konečnou nic, když stála na zastávce, tak se to přehodilo na 1, Bystrc Ečerova (přestože jela do Řečkovic), dál už jsem neviděl.

Autor:  manil [ 11 říj 2006 16:42 ]
Předmět příspěvku: 

Eda: Nene, má klasickou "celotočnu" dle ostatních K3, má ale jiné krytí, liší se dále ve drobnostech (protiskluzové lechy u schodů, bedny dveřních pohonů atp. Odpoledne už na 00110 jezdila 1718.

RIS: Nebudeš z toho mít o nic víc mimo špičku, protože "svezení" je naprosto identické s ostatními K3. 1753 už má i hranatá kola...

Jinak 1751 na 001(28?)
1752 na 00304

Autor:  Eda [ 11 říj 2006 15:35 ]
Předmět příspěvku: 

Má jinej systém kloubu. Je to zase nejáká polokolébka, jako u Plzeňské K3RNT(aspoň myslím).

Autor:  Izzy [ 11 říj 2006 13:15 ]
Předmět příspěvku: 

Trosku technicky dotaz...1753 se lisi jen sberacem a celymi bocnicemi (bez viditelnych hran lepenych plechu) nebo je tam neco navic (v interieru apod.)?

Autor:  RIS [ 11 říj 2006 13:05 ]
Předmět příspěvku: 

jj a já jsem s tím dokonce jel, kurz nevím, ale odpovídalo by to 00110, jede poměrně pěkně, až mě to překvapilo... (akorát to bylo v ranní špičce, takže na trase Malinovského náměstí- Hlavní nádraží jsem z toho moc neměl, snad ji v brzké době chytím) :wink: :wink:

Autor:  Miky [ 11 říj 2006 11:49 ]
Předmět příspěvku: 

No jejda, voni to zprovoznili... :-D

Autor:  Igor Mauricio [ 11 říj 2006 07:47 ]
Předmět příspěvku: 

1753 myslím na 001/10

Autor:  zahradnik [ 11 říj 2006 07:36 ]
Předmět příspěvku: 

Dnes ráno 1753 na lince 1, 7:10 na ul. Hybešova směr Bystrc, za předním oknem s plastovou cedulí Výstaviště... pořadí jsem nestihl

Autor:  Kari [ 10 říj 2006 23:41 ]
Předmět příspěvku: 

Zlatý T3 :-)
Dnes na 1753 opravili datovou sběrnici, která byla přerušena na dvou místech, tak doufám, že to už bude v pořádku.

Autor:  manil [ 10 říj 2006 20:22 ]
Předmět příspěvku: 

Kapusta píše:
A tyhle potíže u rekonstrukcí jsou běžné, nebo je to jenom nějaký vrtoch 1753?

Každá tramvaj má po rekonstrukci tzv. "dětské nemoci", které se časem "vyléčí". Začátky 1751 ale byly horší.
Skoro bych řekl, že platí pravidlo: čím novější tramvaj, tím víc elektroniky a s ní spojené problémy".

Autor:  Kapusta [ 10 říj 2006 20:04 ]
Předmět příspěvku: 

manil píše:
1753 je způsobilá k provozu, ale vyskytují se u ni časté závady...

A tyhle potíže u rekonstrukcí jsou běžné, nebo je to jenom nějaký vrtoch 1753?

Autor:  manil [ 10 říj 2006 19:47 ]
Předmět příspěvku: 

1752 je na SP.
1753 je způsobilá k provozu, ale vyskytují se u ni časté závady na elektronice (statické měniče - dobíjení baterie) apod. V sobotu již byla postavena na linku, ale pro poruchu dobíjení ani neopustila vozovnu.

Autor:  Kari [ 26 zář 2006 21:02 ]
Předmět příspěvku: 

To je mi jasný.

Autor:  manil [ 24 zář 2006 16:20 ]
Předmět příspěvku: 

Až budou odstraněny všechny závady a až bude mít hotové všechny zkoušky uložené drážním úřadem.

Stránka 34 z 43 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/