Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 980 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 40  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2006 20:10 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Na to, že se má 5.5. stěhovat do Plzně byla 22.4. docela neúplná...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2006 19:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Pěkná, moc pěkná, i to bych tu bral.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2006 19:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Sestricka nasich K3:
http://tramvaje.com/typy.vozu/vozy.k3rnt/311.01.jpg
http://tramvaje.com/typy.vozu/vozy.k3rnt/311.02.jpg
http://tramvaje.com/typy.vozu/vozy.k3rnt/311.03.jpg
http://tramvaje.com/typy.vozu/vozy.k3rnt/311.04.jpg
No holt je to hnus hlavne ty posuvny okna a stara cela i kdyz nejsem zastancem Kotase...vypada to udesne...a co se tak pozorne divam dvere maji nahore zaoblene rohy tak nevim jestli to tak uz vozy mely nebo je to dodelano...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2006 17:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
Otazkou je jestli ty podvozky jsou K2 nebo T3. Nekde se holt vzaly 4 trakcni podvozky navic a ja nikde nejsem schopnej najit jaky. Psal sem i do parsu , ale nedosla mi odpoved :(


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2006 17:16 

Příspěvky: 450
Od: 07 úno 2006 10:26
PvvS píše:
U novostaveb by mely byt pouzity nove podvozkyseskladane z dilu od firmy SKDPripadne comfory( nevim jesli jsou schvaleny pod K2/K3) . Navic u K3 je problem v tom ze by se musely dodat podvozky ze dvou K2, protoze maji odlisny prevodovy pomer oproti T3


No, jsem docela zvedav s cim vyjedou. 1751 ani 1752 urcite nove podozky nemaji. Byt samozrejme prosly upravou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2006 15:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
U novostaveb by mely byt pouzity nove podvozkyseskladane z dilu od firmy SKDPripadne comfory( nevim jesli jsou schvaleny pod K2/K3) . Navic u K3 je problem v tom ze by se musely dodat podvozky ze dvou K2, protoze maji odlisny prevodovy pomer oproti T3


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 úno 2006 12:59 

Příspěvky: 450
Od: 07 úno 2006 10:26
PvvS píše:
ne . Vezne se napriklad 1071 ktera se odtahne do medlanek na sesrotovani , tam se kompletne zlikviduje a u PARSu se objedna novostavba vozu 1753, tedy predni clanek, stredni clanek a zadni clanek+ 4* podvozek. To se tam kompletne sestavi ozivi a pote doda do DPMB. Zde se vezmou doklady od 1071, se kterymi se zajde na Drazni urad, kde se nahlasi rekonstrukce K2 na K3 s vyuzitim nove vozove skrine, novych podvozku, nove vyzbroje. pak ten vuz dostane i nove cislo.


Jste si jist tim sesrotovanim podvozku? Co ja vim, tak jsou prinejmensim z casti pouzity puvodni.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2006 20:05 
PvvS píše:
ne . Vezne se napriklad 1071 ktera se odtahne do medlanek na sesrotovani , tam se kompletne zlikviduje a u PARSu se objedna novostavba vozu 1753, tedy predni clanek, stredni clanek a zadni clanek+ 4* podvozek. To se tam kompletne sestavi ozivi a pote doda do DPMB. Zde se vezmou doklady od 1071, se kterymi se zajde na Drazni urad, kde se nahlasi rekonstrukce K2 na K3 s vyuzitim nove vozove skrine, novych podvozku, nove vyzbroje. pak ten vuz dostane i nove cislo.

Dík,konečně jsem to pochopil,už jsem si myslel,že jsem natvrdlej jak 3x přebalovaný sýr od Aholdu.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 úno 2006 20:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
Pars ma licence na vyrobu skrini a dalsich casti ,kterou mu prodal SKV (Siemens kolejova vozidla), nastupce CKD.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 úno 2006 20:01 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
ne . Vezne se napriklad 1071 ktera se odtahne do medlanek na sesrotovani , tam se kompletne zlikviduje a u PARSu se objedna novostavba vozu 1753, tedy predni clanek, stredni clanek a zadni clanek+ 4* podvozek. To se tam kompletne sestavi ozivi a pote doda do DPMB. Zde se vezmou doklady od 1071, se kterymi se zajde na Drazni urad, kde se nahlasi rekonstrukce K2 na K3 s vyuzitim nove vozove skrine, novych podvozku, nove vyzbroje. pak ten vuz dostane i nove cislo.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2006 19:54 
PvvS píše:
no to se nevylucuje. 1753 a 1754 budou NOVOSTAVBY , tudis nejni nutne pristavit nejaky vrak na recyklaci

Dík PvvS,ale pořád tomu nerozumím,takže jsem asi bl..c ](*,) ,chápu to jakože tam přistaví např.1073,z té odškrábnou ev.č.,opískují ji,doklady zlikvidují a např.1754 bude jezdit pod dokladama 1754 a ne např.1073.Chápu to dobře?Nebo jsem fakt b...c :?: :roll: :shock: 2.moje vyredukovaná možnost je, že se koupí skříň VAR3CB bez čel a udělají z toho K3.Jinak tomu už fakt nerozumím.Nebo Pars si vyrábí skříně K2 sám??


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 úno 2006 19:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
no to se nevylucuje. 1753 a 1754 budou NOVOSTAVBY , tudis nejni nutne pristavit nejaky vrak na recyklaci


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2006 19:43 
PvvS píše:
asi 1071

1071 je na pravdě boží vybrakovaná vedle 1089 v Medlánkách,takže nechci dělat chytrého,ale 1071 má blíže k autogenu,než k PARSu.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 úno 2006 19:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
u novostaveb je stupen shnilosti a ohnutosti uplne jedno. V pisarkach tusim nejni jedina K2 u ktery by otvor pro predni /zadni dvere nejak moc pripominal obdelnik. Sisanoidy vseho tvaru vedou. Z vozu se pouziji pouze doklady , a i ty pouze v pripade ze nebudou moc ohmatany.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 úno 2006 19:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
asi 1071


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2006 19:30 
PvvS píše:
novostavba pro brno muze byt pouze z K2, pac ta plzenska reko zatim neni schvalena . Navic brno nema nejak moc T3 navic, kdezdo vraku K2 plny pisoarky.

Tak dík,ale určitě nám nebudou dělat K3 z takové 1005,1050,1068 a 1087.Myslím si,že z 1063 by však K3R-N udělat mohli...


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 úno 2006 19:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8619
Od: 10 čer 2004 11:19
novostavba pro brno muze byt pouze z K2, pac ta plzenska reko zatim neni schvalena . Navic brno nema nejak moc T3 navic, kdezdo vraku K2 plny pisoarky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 12 úno 2006 19:16 
Zajímalo by mne,ze které K2 budou dělat K3R-N 1753 a 1754,jestliže v Parsu je prý nějaká tramvaj,která by měla jezdit jako K3R-N po brně,že by 1073?Kámoš z Pisárek něco mluvil o 1112,že by 1112=1754?.Další otázka je co to bude zač,jestliže by to prý podle 2.kámoše měla být K3 ze skříně ex plzeňských T3,ty jsou tam rovněž na K3,protože v Plzni chtějí mít do konce roku 2006 4 K3R-N.Neví o tom někdo něco?Tyto informace beru spíše s rezervou a nevím,jak o tom mám smýšlet. :roll: :?: :shock:


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 led 2006 23:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 897
Od: 15 čer 2004 19:24
Taky jsem s ní jel, teď to fakt nechápu :-?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 led 2006 21:35 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Tak pohásínání světel u 1752 nám vesele funguje dál.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 led 2006 20:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1390
Od: 15 zář 2005 13:43
Bydliště: čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Tak sem se dneska po dlouhé době svez K3N. Byla to pastva na uši - symfonie pro vrzavý kloub a orchestr. :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 led 2006 19:24 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Od: 13 lis 2004 11:58
Demontáž krytu spřáhla by měla být jednodušší než u KTN...

a co se týče topení, tak v poslední době hromadně kvůli přeskokům na stykačích topnich podsedákových "fukarů" dochází k jejich zničení... vzhledem k tomu, že náklady už se šplhají do desetitisíců kč, bylo přistoupeno k nutným úpravám stykačů, ovšem např. na 752 (a jiných vozech) to kvůli jinému typu nelze provést :roll: ... a bohužel některý věci na K3 z hlediska údržby nejsou taky dvakrát nejlepší, aned jak nejlépe nacpat co nejvíc věcí do malého prostoru skříně, pak to podle toho vypadá... taky je zážitek otevírat prostor výzbroje, tam se asi soudruzi z Pars Šumperk báli, aby dekl za jízdy nespadl, tak ho opatřili cca 15-ti příchyty...

jinak nic proti K3 :-D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 led 2006 18:46 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 897
Od: 15 čer 2004 19:24
No, byla to na 99% 1752, ikdyž je novější, má strašně špinavé kryty zářivek. Je to lepší, to předešlé zesilování bylo na nic...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 led 2006 23:43 
softwarizací k úplné záhubě:

sestava topení 14Tr:
vypínačem sepnu relátko, to sepne přes termostat stykač a motorek topení. Stykač připne topnice, když dojde k přehřátí, termostat rozepne, odpadne stykač, motorek běží, topení se vyfouká a termostat zase sepne stykače a topí to dál.
Když v 14Tr nefunguje topení:
vypálené topnice: velmi malá pravděpodobnost
vadný termostat: nepravděpodobné, příp. výměna cca. 5 minut
nespíná stykač: to se snad ještě nestalo
nespíná relátko: stačí přihnout kontakty - minuta práce.

sestava topení 22Tr:
vypínačem sepnu relátko, relátka sepnou stykače topení a elektroniku v topení, která dle teploty na termostatech reguluje příkon topnic, případně sepnutí obou ventilátorů.
Když v 22Tr nefunguje topení:
vypálené topnice: velmi pravděpodobné
vadný termostat: velmi malá pravděpodobnost
nespínají stykače: stává se, vým. stykače cca hodina
nespínají relátka: nestává se
kompleteně vyhořelá elektronika: časté, výměna + nutná demontáž topné jednotky = min. hodina práce.
krom toho do toho topení leze něurekom drátů, kontroluje to kontrolu kontroly a podobně :roll:

Takže o veškerých softwarech si myslím svoje - proč to dělat relátkem a stykačem, když to můžu udělat stykačem, relátkem, regulátorem s integrovanými obvody s hromadou zbytečných kontrolek poruch.


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 led 2006 22:14 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6492
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
asi new software....
nevite nekdo jestli uz ma(ji) K3 ovladane i topnice pomoci software? ja sem cetl clanek o tom systemu Cecomm a tam bylo ze je to pripravene pro pouziti ale ze je to zatim pomoci relatek....ale mozna nejsem v obraze protoze uz je to davno...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 980 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37 ... 40  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 15 lis 2019 04:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]