Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 980 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 40  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2006 14:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1390
Od: 15 zář 2005 13:43
Bydliště: čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Jojo, popravdě to ani moc přečíst nešlo, možná kdybych to víc luštil..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2006 00:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
M píše:
ok a kdyz to neni reklama tak co je tam napsano????

Čmáranice (graffiti)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2006 23:21 

Příspěvky: 2164
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
ok a kdyz to neni reklama tak co je tam napsano????


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2006 20:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Ives píše:
Když už sme u těch K3, tak 1752 dostala krásný modrý nápis na zadní bok.. A nejedná se o reklamu..

K3 má stejné nápisy i v interieru na zadní plošině.
btw: začly se objevovat tlusté červené napisy na oknech...takové ještě nebyly...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2006 19:21 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6492
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
a 1640 uplne na stejne misto taky :-(


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2006 13:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1390
Od: 15 zář 2005 13:43
Bydliště: čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Když už sme u těch K3, tak 1752 dostala krásný modrý nápis na zadní bok.. A nejedná se o reklamu..


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 22:02 
No, to je druhá pravda.
Popsaná situace má jednu výhodu - nemusíme zvětšovat prostory muzeí MHD, neboť novodobé muzejní exponáty budou ještě tak 40 let v provozu :mrgreen:


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 21:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1189
Od: 23 úno 2006 15:26
ds: běžné cestující ani nepozná čím jede, byl sem už několikrát svědkem toho, jak někdo volá mobilem z šaliny že jede trolejbusem apod.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 21:41 
ds: nemůžu na tebe nereagovat :-) : obyčejný cestující vůbec nepozná že je to nějaký bastl. A i kdyby nějakou náhodou jo, tak jim je to úplně jedno. Je zajímá jestli to jede včas, jestli nebudou muset stát na schodech, jestli je to čisté, jestli dovnitř při dešti nepoteče (jako dneska v 1701)... to nějaké čelo neovlivní.
Mimochodem, podobné bastly by se našly třeba i v Německu (i v tom "západním") - klasické Düwagy GT6 či GT8 ze 60. a 70. let byly v některých DP v 90. letech taky znízkopodlažněny vložením středního NP článku a čela zůstala stejná. Asi je to normální vývoj a musíme si ho projít taky...


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 19:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Delkove by to melo vychazet nastejno nebot KT3 ma delsi krajni clanky (z T3)...trosku sem se delal s nakresem kloubu...u KT3 by mely byt clanky usazeny v jedne kolebce podobne jako u K2 s tim ze v krajnich clancich neni tocna...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 18:03 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Izzy píše:
Takze K3R-N ma na podvozku dve kolebky a z toho plynou delsi klouby a mechy a K3R-NT (KT3-RN) ma krajni clanky na puvodnich cepech T3 a stredni clanek ma oka kterymi jsou cepy krajnich clanku prostrceny tedy podobne jako u K2 s rozdilem ze oka u K3R-NT jsou dale od kraje skrine...jinak K3R-N ma klasickou i kdyz trosku prodlouzenou tocnu a K3R-NT ma pultocnu kde oblouk je u krajnich clanku...je to spravne?

K3R.NT by tedy měla být něco málo kratší, než K3R.N, ne?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 18:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Takze K3R-N ma na podvozku dve kolebky a z toho plynou delsi klouby a mechy a K3R-NT (KT3-RN) ma krajni clanky na puvodnich cepech T3 a stredni clanek ma oka kterymi jsou cepy krajnich clanku prostrceny tedy podobne jako u K2 s rozdilem ze oka u K3R-NT jsou dale od kraje skrine...jinak K3R-N ma klasickou i kdyz trosku prodlouzenou tocnu a K3R-NT ma pultocnu kde oblouky jsou u stredniho clanku...je to spravne?


Naposledy upravil Izzy dne 14 kvě 2006 13:31, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 17:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Pěkná šalina, ale opravdu pouze reinkarnace stařičkého designu T3. Zajímalo by mě, jaké na ni budou hlasy po vpuštění do provozu. :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 16:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8617
Od: 10 čer 2004 11:19
Hm zatim aspon http://parsnova.cz/index.php?im=49&lang=cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 16:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Diky moc...prave uz u K3 sem se divil ze ma na podvozku dve kolebky a clanky sedi na podvozku samostatne...a u KT3 se divim ze to neni stejne...jestli budes moct nejaky odkazy mi muzes poslat na mail...nasel sem jeste jedno foto:
http://tramvaje.plzenskamhd.net/plzen/311-2p.jpg


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 16:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8617
Od: 10 čer 2004 11:19
Izzy píše:
Diky bohu za nase K3 :twisted:
http://tramvaje.com/typy.vozu/vozy.k3rnt/311.skl.06.jpg

Jinak mam dotaz na znale jestli KT3 ma na strednich podvozcich clanky posazene jako u K2 nebo ve dvou kolebkach jako u K3? Zda se me ze plzenska KT3 ma klouby (resp. mechy) oproti nasim K3 kratsi...


tram nema klasickou tocnu, pouze pultocnu. Takze bych rekl ze dalsi atyp. Kdzy mi das chvilku prolezu meily, kde mam odkaz na galerii druhy ukrajinsky KT3


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 15:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3018
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Verusha : jsem rád, že i tady existují lidé, kteří stejně jako já přemýšlejí nad tím, kam se poděly zbytky zdravého rozumu u představitelů plzeňského DP. Zatímco brněnskou K3 můžou cestující aspoň omylem považovat za nové vozidlo, v Plzni každého musí napadnout jediné - co je to proboha za bastl? Je to stejný zločin jako liberecká wana - tohle opravdu nové cestující do MHD nepřiláká. Přitom by oprvadu stačilo minimum v podobě jiných čel - při takto kompletní rekostrukci/novostavbě už to přece nemůže být takový rozdíl...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 15:50 
To jo, je to opravdová "nádhera", ing. Kardaus by měl určitě radost, ne tak člověk jako já, který už se designem 40 let staré tramvaje nabažil a čeká něco nového, co učiní MHD atraktivnějším než pořád dokola repasovaná a dvacetkrát modernizovaná tramvaj T3!!!!!


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 15:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3059
Od: 15 čer 2004 08:24
Kromě té klimy "pěst na oko" je to velice pěknej vůz, Plzeňanům se určitě bude líbit :)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 13:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Diky bohu za nase K3 :twisted:
http://tramvaje.com/typy.vozu/vozy.k3rnt/311.skl.06.jpg

Jinak mam dotaz na znale jestli KT3 ma na strednich podvozcich clanky posazene jako u K2 nebo ve dvou kolebkach jako u K3? Zda se me ze plzenska KT3 ma klouby (resp. mechy) oproti nasim K3 kratsi...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 15:19 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11595
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Izzy píše:
1753 by snad jiz mela byt hotova nebot je jiz temer 12 mesicu vedena v evidenci vozidel DPmB...1754 by mela prijit s ni a jestli jsem dobre vyrozumel mailu z Parsu tak nove K3 budou novostavby z duvodu vetsi zivotnosti a take moznosti obousmerneho provedeni coz u rekonstrukce K2 neni mozne z duvodu zasahu do puvodni skrine...takze na VarioLF3 nebo-li K3RN.EV se zatim neteste i kdyz jak znam nas DP urcite tu bude chtit mit vsechno...

1753 má teprve vyrobenou vozovou skříňa pomalu se začíná kompletovat. Do DPmB má být předána do 30.6. 1754 zatím není ani v základech.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 13:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
1753 by snad jiz mela byt hotova nebot je jiz temer 12 mesicu vedena v evidenci vozidel DPmB...1754 by mela prijit s ni a jestli jsem dobre vyrozumel mailu z Parsu tak nove K3 budou novostavby z duvodu vetsi zivotnosti a take moznosti obousmerneho provedeni coz u rekonstrukce K2 neni mozne z duvodu zasahu do puvodni skrine...takze na VarioLF3 nebo-li K3RN.EV se zatim neteste i kdyz jak znam nas DP urcite tu bude chtit mit vsechno...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 kvě 2006 09:20 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1540
Od: 07 dub 2006 09:03
Minulou neděli jsem se byl podívat na MÚK Hlinky a poštěstilo se mi vidět v krátkém sledu obě K3, které se téměř míjely na jednokolejce. Takže mne napadla otázka, kdy přijde 1753 (1754) a kdy bude dodán nějaký šrotublízký vrak na recyklaci 1755 a výše.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2006 20:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8617
Od: 10 čer 2004 11:19
ono jde taky o penize. Ona novostavba K3 stoji bez dane 22 milionu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 kvě 2006 20:24 

Příspěvky: 44
Od: 17 bře 2006 23:53
Bydliště: Brno
PvvS píše:
no to se nevylucuje. 1753 a 1754 budou NOVOSTAVBY , tudis nejni nutne pristavit nejaky vrak na recyklaci


To je škoda, že nevyužijou např. 1105/II, jak se tady o tom tolik mluvilo.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 980 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 40  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 13 lis 2019 06:17
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]