Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 987 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 40  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 13 srp 2006 16:09 

Příspěvky: 451
Od: 07 úno 2006 10:26
TMB píše:
V jaké evidenci? Dle výroční zprávy DPMB je stav K3R-N k 31.12.2005 slovy DVA kusy. Pokud se snad někde na papíře objevilo číslo 1753 již dříve, neznamená to vůvec nic. 1753 bude v evidenci teprve, až ji DPMB od PARSU převezme. Odhaduji, že to bude po zprovoznění a provedení TBZ, eventuelně až po vystavení PZ.


Presne tak. Ze si ji fandove "vedou" v evidenci, pripadne s ni nekdo v DPMB pocita, vubec nic neznamena. Jediny opravneny organ je Drazni urad. Az potom ji DPMB muze zaradit do stavu. Navic podle mych informaci se "nevyznamenal" s opozdenou dodavkou Pras (Pars), ale DPMD, ktery ponekud pozdrzel platby...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 srp 2006 13:51 

Příspěvky: 559
Od: 25 led 2006 09:46
V jaké evidenci? Dle výroční zprávy DPMB je stav K3R-N k 31.12.2005 slovy DVA kusy. Pokud se snad někde na papíře objevilo číslo 1753 již dříve, neznamená to vůvec nic. 1753 bude v evidenci teprve, až ji DPMB od PARSU převezme. Odhaduji, že to bude po zprovoznění a provedení TBZ, eventuelně až po vystavení PZ.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 srp 2006 08:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
No kazdopadne se Pras vyznamenal...1753 je v evidenci DPmB vedena od srpna minuleho roku a teprve ted je tady :lol: Jinak do Medlanek dorazila v 0:35...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 srp 2006 00:22 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 720
Od: 10 bře 2006 20:56
Bydliště: Brno- Stará Líšeò
Filip Daněk píše:
Z kterýho šrotu má vlastně ta novostavba papíry?


zřejmě z 1071


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 srp 2006 23:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1744
Od: 05 lis 2005 19:50
Z kterýho šrotu má vlastně ta novostavba papíry?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 srp 2006 21:56 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6306
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
Asi před 15 minutama jsme se vraceli do Brna autem od Troubska a viděl jsem ji stát u křižovatky do Žebětína/Kohoutovic (poblíž zast. Stará dálnice), vypadala zaparkovaně :lol: :lol: :lol:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 srp 2006 15:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8658
Od: 10 čer 2004 11:19
Podle Info Bobyka z K-reportu projela zhruba pred 20 minutama K3R.N 1753 na traileru Prostejovem


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2006 14:18 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1392
Od: 15 zář 2005 13:43
Bydliště: čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Jojo, popravdě to ani moc přečíst nešlo, možná kdybych to víc luštil..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 kvě 2006 00:04 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11601
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
M píše:
ok a kdyz to neni reklama tak co je tam napsano????

Čmáranice (graffiti)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2006 23:21 

Příspěvky: 2223
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
ok a kdyz to neni reklama tak co je tam napsano????


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2006 20:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11601
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Ives píše:
Když už sme u těch K3, tak 1752 dostala krásný modrý nápis na zadní bok.. A nejedná se o reklamu..

K3 má stejné nápisy i v interieru na zadní plošině.
btw: začly se objevovat tlusté červené napisy na oknech...takové ještě nebyly...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2006 19:21 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6493
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
a 1640 uplne na stejne misto taky :-(


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 kvě 2006 13:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1392
Od: 15 zář 2005 13:43
Bydliště: čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Když už sme u těch K3, tak 1752 dostala krásný modrý nápis na zadní bok.. A nejedná se o reklamu..


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 22:02 
No, to je druhá pravda.
Popsaná situace má jednu výhodu - nemusíme zvětšovat prostory muzeí MHD, neboť novodobé muzejní exponáty budou ještě tak 40 let v provozu :mrgreen:


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 21:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1189
Od: 23 úno 2006 15:26
ds: běžné cestující ani nepozná čím jede, byl sem už několikrát svědkem toho, jak někdo volá mobilem z šaliny že jede trolejbusem apod.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 21:41 
ds: nemůžu na tebe nereagovat :-) : obyčejný cestující vůbec nepozná že je to nějaký bastl. A i kdyby nějakou náhodou jo, tak jim je to úplně jedno. Je zajímá jestli to jede včas, jestli nebudou muset stát na schodech, jestli je to čisté, jestli dovnitř při dešti nepoteče (jako dneska v 1701)... to nějaké čelo neovlivní.
Mimochodem, podobné bastly by se našly třeba i v Německu (i v tom "západním") - klasické Düwagy GT6 či GT8 ze 60. a 70. let byly v některých DP v 90. letech taky znízkopodlažněny vložením středního NP článku a čela zůstala stejná. Asi je to normální vývoj a musíme si ho projít taky...


Nahoru
  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 19:34 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Delkove by to melo vychazet nastejno nebot KT3 ma delsi krajni clanky (z T3)...trosku sem se delal s nakresem kloubu...u KT3 by mely byt clanky usazeny v jedne kolebce podobne jako u K2 s tim ze v krajnich clancich neni tocna...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 18:03 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11601
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Izzy píše:
Takze K3R-N ma na podvozku dve kolebky a z toho plynou delsi klouby a mechy a K3R-NT (KT3-RN) ma krajni clanky na puvodnich cepech T3 a stredni clanek ma oka kterymi jsou cepy krajnich clanku prostrceny tedy podobne jako u K2 s rozdilem ze oka u K3R-NT jsou dale od kraje skrine...jinak K3R-N ma klasickou i kdyz trosku prodlouzenou tocnu a K3R-NT ma pultocnu kde oblouk je u krajnich clanku...je to spravne?

K3R.NT by tedy měla být něco málo kratší, než K3R.N, ne?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 18:00 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Takze K3R-N ma na podvozku dve kolebky a z toho plynou delsi klouby a mechy a K3R-NT (KT3-RN) ma krajni clanky na puvodnich cepech T3 a stredni clanek ma oka kterymi jsou cepy krajnich clanku prostrceny tedy podobne jako u K2 s rozdilem ze oka u K3R-NT jsou dale od kraje skrine...jinak K3R-N ma klasickou i kdyz trosku prodlouzenou tocnu a K3R-NT ma pultocnu kde oblouky jsou u stredniho clanku...je to spravne?


Naposledy upravil Izzy dne 14 kvě 2006 13:31, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 17:54 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11601
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
Pěkná šalina, ale opravdu pouze reinkarnace stařičkého designu T3. Zajímalo by mě, jaké na ni budou hlasy po vpuštění do provozu. :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 16:37 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8658
Od: 10 čer 2004 11:19
Hm zatim aspon http://parsnova.cz/index.php?im=49&lang=cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 16:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1378
Od: 26 úno 2005 04:51
Bydliště: Brno soukromně / Ostrava studijně
Diky moc...prave uz u K3 sem se divil ze ma na podvozku dve kolebky a clanky sedi na podvozku samostatne...a u KT3 se divim ze to neni stejne...jestli budes moct nejaky odkazy mi muzes poslat na mail...nasel sem jeste jedno foto:
http://tramvaje.plzenskamhd.net/plzen/311-2p.jpg


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 16:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8658
Od: 10 čer 2004 11:19
Izzy píše:
Diky bohu za nase K3 :twisted:
http://tramvaje.com/typy.vozu/vozy.k3rnt/311.skl.06.jpg

Jinak mam dotaz na znale jestli KT3 ma na strednich podvozcich clanky posazene jako u K2 nebo ve dvou kolebkach jako u K3? Zda se me ze plzenska KT3 ma klouby (resp. mechy) oproti nasim K3 kratsi...


tram nema klasickou tocnu, pouze pultocnu. Takze bych rekl ze dalsi atyp. Kdzy mi das chvilku prolezu meily, kde mam odkaz na galerii druhy ukrajinsky KT3


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 15:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3032
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
Verusha : jsem rád, že i tady existují lidé, kteří stejně jako já přemýšlejí nad tím, kam se poděly zbytky zdravého rozumu u představitelů plzeňského DP. Zatímco brněnskou K3 můžou cestující aspoň omylem považovat za nové vozidlo, v Plzni každého musí napadnout jediné - co je to proboha za bastl? Je to stejný zločin jako liberecká wana - tohle opravdu nové cestující do MHD nepřiláká. Přitom by oprvadu stačilo minimum v podobě jiných čel - při takto kompletní rekostrukci/novostavbě už to přece nemůže být takový rozdíl...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: 13 kvě 2006 15:50 
To jo, je to opravdová "nádhera", ing. Kardaus by měl určitě radost, ne tak člověk jako já, který už se designem 40 let staré tramvaje nabažil a čeká něco nového, co učiní MHD atraktivnějším než pořád dokola repasovaná a dvacetkrát modernizovaná tramvaj T3!!!!!


Nahoru
  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 987 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 40  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 18 úno 2020 14:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]