Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 43    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 43  Další
Autor Zpráva
Offline
1779
04 bře 2012 23:26
K3R-N jsou jedny z nejlepších šalin, co nám tu jezdí…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hodil bych to ze skaly, v tom malým počtu to nebude chybět. :smile:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Specifické náhradní díly nejsou. Je toho víc. U něčeho se čeká na opravu, u něčeho na dodání.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Už někdy od poloviny října nejezdí 1754, závažnější závada, čeká se na ND, či co je za problém?

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
273
04 bře 2013 22:47
1751 dnes před výměnou jezdila s otevřenými dveřmi. První se neotevíraly, druhé řidič ručně zavíral, zbytek neřešil.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Rem píše:
Naopak. 1751 sunula 1754 a šlo jen o mechanické spojení nikoliv i elektrické, jakožto bývá spojena regulérní souprava. Prostě jezevčík 1754 dělal chvilu kokety a nejel.


Edit: Bez toho "Naopak" ;-)

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Naopak. 1751 sunula 1754 a šlo jen o mechanické spojení nikoliv i elektrické, jakožto bývá spojena regulérní souprava. Prostě jezevčík 1754 dělal chvilu kokety a nejel.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Viděl jsem jí, ale to normálně s lidma nejezdilo, ne?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
273
04 bře 2013 22:47
Dneska díky závadě byla k vidění souprava 1754+1751.


Offline
122
23 čer 2014 12:31
Má to nějaký opodstatněný důvod, že všechny jen na d-5?
Proč se nevypravují i jinam v pracovní dny - d-2; d-3, ...


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Podle vypravenosti jsou všechny 4 kousky na trase. :applause:
Snad jim to co nejdéle vydrží.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
To už zase budem u tématu vozovny, kde nejsou schopni servisovat šaliny nad 30 nebo 31m, chápu-li to dobře. Leda 2 kratší šaliny, ##MLUVÍM SPROSTĚ## k sobě jak v Olmiku, to ale narazí na problém, když bude třeba méně kapacitní obousměrka pro výluky...
Nebo nějakou atypickou ve dví rozpojitelnou šalinu :)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Pětikusové série čeho? Tenhle point jsem nějak nepochytil. Myslím, že první pětikusová série verglu tu už byla v podobě minibusů Mave. Rozhodně nemám pocit, že by podnik setrval v době prototypů a různých testovacích kusů.
RT6N1 se mi vždycky líbila, přesto jsem rád, že se je podařilo prodat do Polska, kde se sešly i s těma z Prahy po velkých úpravách.
Myslím, že 1802 byla asi jediná, kterou se podařilo dotáhnout do provozovatelného stavu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2769
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Cracatit píše:
Jasně je to dobrá vzpomínka na časy výzkumného ústavu tramvajového, který nakupoval vozidla po čtyřech kusech, občas i s prototypem. sarcastic Jsem rád, že tyhle časy pominuly.


nepominuly....

po4 kusovejch seriích nás čekají 5-ti kusové serie.....
viz oboustrané poršata


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
1802 byla o něco lepší, ale k normálně použitelné spolehlivé tramvaji měla pořád dost daleko. Jediný způsob jak alespoň nějak doladit RT6 by byl kompletně vyměnit celou elektrickou část jako to udělali v rámci GO v Poznani.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
RT6N1 nebyl paskvil. Pouze doba výroby nebyla pro vůz šťastná. Chtělo to doladit, bohužel by to stálo vyšší finance, ale šlo by to i v našich podmínkách U 1802 se tou cestou šlo a více méně se to podařilo. U čtyřech kusů zůstat nemuselo, plány byly na zvětšení počtu těchto vozů. Nakonec se šlo jinou cestou.
Od čtyřkusových sérií se neupustilo, zrovna v jedné diskutujeme. A pokud budou mít ty vozy svoje dny, jako tomu bylo dřív, moc dlouho se v provozu opět neohřejí.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
RT6 byl generální křáp. Ten strávil za svoje brněnské působení na zkušebkách snad trojnásobek toho, co na lince a byl odstaven snad dvacetinásobek času, kdy byl provozní. sarcastic sarcastic slavné vleky na tom byly jen o málo líp. Snad K3 už budou v pohodě.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jasně je to dobrá vzpomínka na časy výzkumného ústavu tramvajového, který nakupoval vozidla po čtyřech kusech, občas i s prototypem. sarcastic Jsem rád, že tyhle časy pominuly.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
RT6N1 se už definitivně ocitly v historii, alespoň na českém území. Takže buďme rádi za K3R-N.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Taky bych to rád vidět u RT6, ale K3 mají tu výhodu, že mají mnohem více společného s ostatními typy ČKD tramvají. V podstatě jsou problematické akorát ty klouby. Asi se usoudilo, že bude lepší při každé prohlídce, i při SP, ty klouby zgenerálkovat.
RT6 dojely hlavně na to, že to jsou atypy. Kdyby jich bylo aspoň 10-15, tak by byla situace jiná a určitě by jezdily.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Kéž by tento dotaz, s jiným časovým údajem, padl v sekci RT6N1 a nikoliv zde. :roll:

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Že by se konečně po 11,5 roce blížil moment, kdy budou v provozu všechny 4 najednou? pripitek

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
A 1752 vyjela s lidma.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Vypadá to, že dnes 4. kousek na ZJ. :applause:


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
1754 již brzy.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1069 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 43  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 12:43
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]