Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 35 z 43    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 43  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
Kdy myslíte, že vyrazí 1753 na trať?


Offline
Uživatelský avatar

3072
16 črc 2006 13:52
Na trase linky 201.
manil píše:
Tyto zdaleka nejsou (nebyly) jediné, zkus se projet takovou 1541 nebo 1615 :wink:


Jo, raketa 1615 je tím vyhlášená. Člověk aby si před nástupem do ní vzal kinedryl, jak se houpe #-o


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
PvvS píše:
U vozu po VP je vrzani zpusobeny novyma gumama na vypruzeni kolibky a novym oblozenim prenatixu na cepu. Vsechno si za cas sedne ...

To máš sice možná pravdu, ale ten čas je dost dlouhej, chtělo by to nějak urychlit...


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Na 1064 svyho casu strasne vrzaly brzdy u. podvozku. Nevim jak ted...


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
U vozu po VP je vrzani zpusobeny novyma gumama na vypruzeni kolibky a novym oblozenim prenatixu na cepu. Vsechno si za cas sedne .

Vrzani kloubu u K3 bude necim jinym. Vrzanim kloubu trpi i plzensky KT3 a prazsky reko KT8 ..


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
No našly by se i další...1751 taky, akorát tam zadní


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Fixi píše:
1525, 1041, 1024 před VP... všem strašně vrže přední podvozek

Tyto zdaleka nejsou (nebyly) jediné, zkus se projet takovou 1541 nebo 1615 :wink:


Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
je, ale vrzal jí před VP :)


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Moment neni nahodou 1024 po VP?


Naposledy upravil FD dne 31 srp 2006 18:28, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

3059
15 čer 2004 08:24
1525, 1041, 1024 před VP... všem strašně vrže přední podvozek


Offline
Uživatelský avatar

1435
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
Tak sem jel dne s 1751 na 00302, krom buse měla i ceduli SPZ s nápisem bejček :-D , jak to mívají bus řidiči nebo zásobovači. :-) :-) Jinak co se týče vrzání kloubu, zdaleka se to nevyrovná jiné šalině, kterou sem dnes jel, a to 1525, i když teda nevím, co na ni mohlo vrzat.


Offline
Uživatelský avatar

3311
24 úno 2006 20:32
Brno
Železniční a tramvajový profil kola je jiný o tom není pochyb, každý má svá specifika.
Při převozu Karolíny z dolního do Medlánek vlastní silou se dával akorát pozor u vyhybky na předávkovém kolejišti BVV, protože jedna veksle je tam již vyhlášená, několikrát se na ní již vypadlo i s železničními vozy....
Jinak během převozu žádný jiný problém nebyl.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Verusha píše:
nemuselo, ostraváci si svoji první NP kačenu naložili přes dva plošiňáky.

take ale pouze pro prevoz z ustrednich dilen na vystaviste, oz je z jedne vlecky pres nadarzi na vystaviste .
Asi jak z vystaviste do medlanek .. (na vagone krpole herspice). A byl ypri tom specielni prepravni podminky, snizena rychlost, pomale jizdy.

MKzB píše:
A nebo ji táhnout za vlakem. Je zde ale větší šance, že vyskočí z kolejí a na některých nádražích by se musela přepřahat na druhý konec vlaku.

To by neprezily nai ostravsky vozy. Jizda by skoncila na prvni vyhybce nebo krizeni. Zeleznicni vozy maji zcela jiny profil kol, jinou sirku obuti. kolo je zde jinak vedeno. U tram se jezdi v krizenich a vyhybkach po okolku a kolo je vedeno za pomoci zlabku (pridrznice u otevreneho svrsku) u zeleznice je vedeno uplne jinak. Staci jaky problemy mela karolinka pri prevozu z herspic na brnensky koleje. Doktor by to mohl popsat lepe.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
A nebo ji táhnout za vlakem. Je zde ale větší šance, že vyskočí z kolejí a na některých nádražích by se musela přepřahat na druhý konec vlaku.


nemuselo, ostraváci si svoji první NP kačenu naložili přes dva plošiňáky.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
No v posledni dobe se tak z Parsu vozi snad vsechno. I odjinud. Problem bud ev tom ze vlakem to jede pres 1/2 republiky, tusim ze vetsina tehle nakladu ma prekrocenou loznou vysku a nesmej po urcitych tratich . Navic kamion byva ted i levnejsi a jednodussi. Nemusi se resit rozpojovani vozu, kabelaze, stojiny pod klouby. Na zeleznici by to muselo jet deleny.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Akorát by mě zajímalo, proč nebyla přepravena vlakem.

Že by to bylo po silnici levnější? A může jet v celku.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
http://parsnova.cz/index.php?article=369


Offline
21
01 dub 2006 20:38
Kuba píše:
Takže tys měl v úterý zálohu a projížděl ses s 1753? Kdes byl?


Byl jsem s tím na opakovaných brzdových zkouškách,tedy funkce bezpečnostního spínače a brzdění bez proudu z troleje.Jeli jsme z Medlánek ulicí Veveří do jundrovského trojúhelníku a přes Pisárky a nádraží zpět.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
martin24 píše:
Kada píše:
Bohuzel v utery 1753 neprosle brzdovymi zkouskami...


Obávám se,že to bylo v pondělí,nebot' v úterý jsem s tím jako řidič byl já a obě zkoušky dopadly úspěšně.
Manil-Přehozené dva dráty v ručním řadiči.
Jinak během asi té hodinové projížd'ky se nám vyskytly 4 různé závady,takže nic moc na to,že to je vlastně nový vůz.


Takže tys měl v úterý zálohu a projížděl ses s 1753? Kdes byl?


Offline
21
01 dub 2006 20:38
[quote="Kada"]Bohuzel v utery 1753 neprosle brzdovymi zkouskami...

Obávám se,že to bylo v pondělí,nebot' v úterý jsem s tím jako řidič byl já a obě zkoušky dopadly úspěšně.
Manil-Přehozené dva dráty v ručním řadiči.
Jinak během asi té hodinové projížd'ky se nám vyskytly 4 různé závady,takže nic moc na to,že to je vlastně nový vůz.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Kada píše:
Bohuzel v utery 1753 neprosle brzdovymi zkouskami...

V čem přesně byl problém?


Offline
Uživatelský avatar

119
08 bře 2005 17:54
Brno
Bohuzel v utery 1753 neprosle brzdovymi zkouskami...


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Jinak 1753 (ještě bez evidenčních čísel) stojí v hale medlánecké vozovny na 9. kanále před RT6. Na první pohled zepředu není patrný žádný rozdíl oproti starším K3, snad jen v pantografu (Stemann Fb800).


Offline
Uživatelský avatar

1378
26 úno 2005 04:51
Brno soukromně / Ostrava studijně
1753 ma komforty? Vzdyt se podvozky pripravovaly u nas v UD...no mozny je dnes asi vsechno...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1069 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 43  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 bře 2024 18:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]