Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 9 z 43    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 43  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Přední světla jsou z Peugeotu Boxer a zadní jsou z Opelu Astra...

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

374
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
No, tak zase je rozdíl jakej Kotas :D - levná a drahá modernizace. Ta levná je v podstatě jen nové čelo (nepočítám výzbroj atd), na němž jsou ty příšerné světlomety, nevím jestli je to pravda, ale někde jsem četl, že jsou z Opelu(!). Klasický kulatý jsou hezký, tamty opravdu ne.
Proč vlastně při té reko na K3R-N, když tam cpali ten střední článek, nepoužili ,,drahou" modernizaci tj. jiný světla, dveře atd., aby to skutečně vypadalo jako moderní nízkopodlažní šalina a ne se to jen tak tvářilo? Chápu, že jde vždycky o penize, ale to už by je snad nezabilo... Podle mě udělá ,,drahá" modernizace na cestujícího daleko větší dojem. Když se setřilo na K2, tak aspoň do té K3R-N mohli trochu víc vrazit.

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Rem píše:
Když není schválená skříň z K3 na LF3, a chcete aby to vypadalo jako varle, nešlo by prostě jen urvat kotasí čelo a p*del, a dát tam Varioidní? To by pasovat mělo ne? A vznikla by K3 s výzbrojí progress a čely Vario, bez nutnosti to nějak přejmenovávat. Vlk se nažere a koza zůstane celá, nebo by ani tato úprava designu neprošla ouřadem?

Prošla, neprošla, hlavně je naprosto k ničemu. Čela totiž nejsou to, co je na K3 problematické, jak už bylo zmíněno. Toto by byly akorát zbytečně a nesmyslně vyhozené peníze, navíc vedoucí k hnusnějším tramvajím, protože ať se na mě nikdo nezlobí, čelo Kotas je milionkrát hezčí, než čelo Varií.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
Fafner: Ani jsem nenarážel na podmínky VŘ - jak píšeš, co DP poptává, to dostane, jako spíš na dlohodobost kontraktu. Čas letí strašně rychle a vývoj techniky jde kupředu ještě rychleji. Těžko chtít po výrobci, aby ve druhé polovině trvání 10leté smlouvy dodával technickým řešením moderní vozy.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

385
05 lis 2007 18:35
Bystrc
MKzB píše:
Na K3 jsou problémem pouze a jenom kloubní spojení. Celé je to o tom, že pod kloubem K2 je běžný podvozek, zatímco pod klouby K3 jsou podvozky hnané. ČKD to u KT8 vyřešilo mírným zvýšením v kloubu.
Ideální by to bylo, kdyby šly převzít klouby z Varií - kdyby to šlo, věřím, že už by to dávno udělali.
A zvýšení v kloubu v Kachnách je kvůli nějaké výztuze? Takže je to jasné, za problémy K3R-N můžou naši předkové, kteří zkonstruovali K2 s bežným podvozkem pod kloubem.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Na K3 jsou problémem pouze a jenom kloubní spojení. Celé je to o tom, že pod kloubem K2 je běžný podvozek, zatímco pod klouby K3 jsou podvozky hnané. ČKD to u KT8 vyřešilo mírným zvýšením v kloubu.
Ideální by to bylo, kdyby šly převzít klouby z Varií - kdyby to šlo, věřím, že už by to dávno udělali.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Kontrakty jsou správnou cestou, ale za předpokladu, že zákazník (DP) ví, co chce, a dokáže si to zadefinovat ve smlouvě, resp. ve VŘ. Zadefinoval si vozy s pevnými podvozky a bez ohledu na ujeté kilometry / záruku / kvalitu? Dostal přesně co si objednal.

Že VŘ na 13T byl průser ještě neznamená, že VŘ jsou špatná, jen že je DPMB neumí (příp. neuměl) používat...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
Vario1523 píše:
Kéž by se místo tohoto bastlení koupilo třeba 100 nových plně nízkopodlažních tramvají...

To už tu jednou bylo. Rámcová smlouva na 100 vozů na 10 let, přičemž každý rok měly být dodány minimálně dva vozy. Nakonec se ale město společně s DP po 5 letech a 29 vozech zabejčilo kvůli nevýhodnosti a povolili až pod hrozbou pokut ze strany výrobce (a taky samozřejmě po změně politické reprezentace) v závěru platnosti smlouvy. Bylo z toho na poslední chvíli 20 vozů...
Ne, nemyslím si, že tyto dlohodobé kontrakty jsou správnou cestou.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

385
05 lis 2007 18:35
Bystrc
A není to jedno jestli máme 4x K3R-N nebo 4x VarioLF3? Z mého pohledu je Ká-trojka aspoň menší prolézačka. Jen doufám že to před zprovozněním půjde na soustruh, protože to jak byly před odstavením obuté 1752 a 1754 nemělo obdoby. Proč se do toho vlastně mají dávat peníze, kvůli nedostatku vozů? Kéž by se místo tohoto bastlení koupilo třeba 100 nových plně nízkopodlažních tramvají...


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Když není schválená skříň z K3 na LF3, a chcete aby to vypadalo jako varle, nešlo by prostě jen urvat kotasí čelo a p*del, a dát tam Varioidní? To by pasovat mělo ne? A vznikla by K3 s výzbrojí progress a čely Vario, bez nutnosti to nějak přejmenovávat. Vlk se nažere a koza zůstane celá, nebo by ani tato úprava designu neprošla ouřadem?

Nápad ohledne RT6 ve vedlejším vlákně.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zolex: Třeba darovat je Sarajevu k jejich Satra III? :mrgreen: Zrušil bych je bez náhrady, kupovat 4 další kusy LF3 nemá smysl, spíš by to chtělo začít uvažovat o obousměrných (ideálně čtyřicetimetrových) vozech na osmičku, Kachny tu nebudou věčně.
P.s. Nechápu, proč Progress není v Kachnách už dávno, udělal by taky trochu úspor, plus ještě nechápu, proč už dávno nemá tenhle typ vozů tlumiče proti vrtivým pohybům, pak by Kachna třeba před Rondem nevydávala u předních podvozků takové strašlivé zvuky (a la prázdná plechová korba na náklaďáku).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Vzhledem k tomu, že K3R je reko K2, tak by mohlo jít K3R -> LF2.
Komplikací asi bude její účetní hodnota a rozdíl u jednotlivých vozů, kdy 1751,2 mají původní skříně K2, a 1753,4 mají skříně úplně nové.
Vytěžený Progress bych nacpal do nějaké kachny.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
mechoš píše:
Protože zákony ;) ... muselo by se to nově schvalovat což v případě 4 vozů nikdo dělat nebude ...



Áha, díky :)


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
Mechoš: A nebolo by možné kúpiť úplne "nové" LF3, a súčasne K3 niekomu "darovať"?

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
Uživatelský avatar

2770
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Maulincio píše:
když se dá z K2 udělat LF2 a zároveň se dá z K2 udělat K3, tak proč by nešlo z K3 udělat LF3?


Protože zákony ;)

Legislativně je schváleno
K2 -> LF2
T3 -> LF1
K2 -> K3
snad jsem na nic nezapomněl...

Cokoliv jiného neni přípustné - muselo by se to nově schvalovat což v případě 4 vozů nikdo dělat nebude ...


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
když se dá z K2 udělat LF2 a zároveň se dá z K2 udělat K3, tak proč by nešlo z K3 udělat LF3?


Offline
Uživatelský avatar

3690
08 čer 2005 23:12
No ale K3 je rekonstrukce K2. Nešlo by pak tu K2 znovu rekonstruovat aspoň na Vario LF2?


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
No, vzhledem k tomu, že pro K3RN stále není schválená skříň VarioLF3 jako náhradní díl, jen těžko se tak může stát. A vzhledem k tomu, kolik existuje vozů K3, pochybuji, že tomu bude někdo věnovat úsilí.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Nevím jak je to teď, ale dříve bylo řečeno, že to nelze.


Offline
Uživatelský avatar

270
31 led 2010 23:09
Šikovnější než pouhý zprovoznění by mě přišlo předělat je na VarioLF3...


Offline
Uživatelský avatar

1338
17 črc 2010 21:41
Krno
Řešilo se to v tématu o RT6. Možná by to chtělo přesunout sem.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7582
17 pro 2006 22:32
Brno
Podle informací v posledním Zpravodaji se počítá se zprovozněním všech K3R-N. Zajímavý obrat. Toho si nikdo nevšiml? :-)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Co se týče budoucnosti K3, tak jediné rozumné řešení je prodej, nebo šrot.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Ano jejich osud je stále ve hvězdách.
Ještě do toho mohou taky promluvit z magistrátu.
A příští rok na podzim budou volby, které mohou s kartami taky zamíchat.


Offline
Uživatelský avatar

108
19 pro 2012 17:24
No jejich osud je asi stále ve hvězdách :D


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1069 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 43  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 20 dub 2024 03:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]