Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 203 z 205    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 200, 201, 202, 203, 204, 205  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

925
14 čer 2004 18:43
Brno - Bystrc
VS píše:
A ty jsi snad ty nový jizdní řády už viděl? Jak můžeě řikat kde budou jezdit :!:


Co jsem pochopil, tak na 3 se ve vsedni dny nadale pocita s 2xT, takze pokud zde budou mit nejaka poradi Pisarky, tak T3R zde s nejvetsi pravdepodobnosti budou.


Martin Š. píše:
pd píše:
Jezdí, ještě se nevytratily...


Ale od 12.12.2004 už asi nebudou jezdit na d-3. Já si myslím, že budou jezdit na d-1; d-13 a možná i na d-11 a d-9 ( na ní už minulý rok jezdily)


A ty jsi snad ty nový jizdní řády už viděl? Jak můžeě řikat kde budou jezdit :!:


pd píše:
Jezdí, ještě se nevytratily...


Ale od 12.12.2004 už asi nebudou jezdit na d-3. Já si myslím, že budou jezdit na d-1; d-13 a možná i na d-11 a d-9 ( na ní už minulý rok jezdily)


Jezdí, ještě se nevytratily...


Jezdijou vůbec T3R na d-3? Mě se zdá, že se tam uplně vytratili


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
V pátek na d-1 T3R, na hlavas z Bystrce dojela se zpožděním 7 minut !!! Řidič se snažil to dohnat rychlostí, ale nedařilo se. V Pisárkách se mu zablokovala kolejová brzda, takže chvilku skřípal.


1659+60 je v hale ci v dilne, vypada strasne, prorazeny zadni dvere, chybejici kridlo, sezrana rezi, pocmarana a je na ni znat pomerne vyske stadium ganibalizace


PvvS píše:
Stejne jako u T3R , cidlo proti privreni


To je mi jasný, ale jde o to, jestli je to na pohonu (takový to cvakání pří otvevírání/zav.) - jeden řidič říkal, že problémy tam dělá čidlo v gumě, co je na krajích křídel..


PvvS píše:
Stejne jako u T3R , cidlo proti privreni


To je mi jasný, ale jde o to, jestli je to na pohonu (takový to cvakání pří otvevírání/zav.) - jeden řidič říkal, že problémy tam dělá čidlo v gumě, co je na krajích křídel..


Co je s ruskou Smarou,alias T3RF 1669+70? Stojí v Pisárkách už jezky dlouho.A co 1659+60,ta už tam není?


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Stejne jako u T3R , cidlo proti privreni


PvvS píše:
Ony ty pohony maji jisty omezeni. Zrychlit se skusily a moc to nepomohlo. Ony jsou totiz vybaveny cidlem proti privreni . A pokud tam nekdo strci ruku tesne pred konce je o dalsich 10 vterin postarany.


A co T6, tam je myslím nějaký čidlo přímo v gumě na dveřích?


To je celice moc dobrý....


Pěkný půdorys a bokorys T3R:

Našel jsem ho na stránce:http://www.kll.cz/pages/tramvaj.htm

To stpjí za to...


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


V Praze mají dveře od firmy IFE, v Brně jsou BODE. Až tady bude někdy jezdit RT6, tak se dají dobře porovnat - RT6 má taky IFE a jsou znatelně rychlejší.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
M píše:
vsak to je dobre ne? nebo ty bys chtel aby kdyz tam strcic ruku te to privrelo? mysli!

Ja taky podporuju blokovany rozjezd s otevrenyma dverima! mel by byt na vsech vozidlech a to i na busech a trajfech.

v praglu maji 150 T6 s vyklopnyma dverma a tam tento problem nemaji? se mi to nejak nezda.


V praze maj jiny dvere i pohony.


vsak to je dobre ne? nebo ty bys chtel aby kdyz tam strcic ruku te to privrelo? mysli!

Ja taky podporuju blokovany rozjezd s otevrenyma dverima! mel by byt na vsech vozidlech a to i na busech a trajfech.

v praglu maji 150 T6 s vyklopnyma dverma a tam tento problem nemaji? se mi to nejak nezda.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Ony ty pohony maji jisty omezeni. Zrychlit se skusily a moc to nepomohlo. Ony jsou totiz vybaveny cidlem proti privreni . A pokud tam nekdo strci ruku tesne pred konce je o dalsich 10 vterin postarany.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Problém je v tom, že je blokován rozjezd, dokud se dveře úplně nedovřou. A to je z bezpečnostních důvodů. Kdyby bylo všechno tak jednoduché jak si představuješ :-(


A ono jako nejde ty dvere urychlit aby se zaviraly rychleji? i u T6 i u T3R ? vim ze u autobusu u karos si to ridici stelovali samy aby to richleji zaviralo, mi tu nikdo nevykladejte ze to nejde, je to jen elektronika a vubec ne slozita, proc na tom v dilnach uz nezapracovali?


VS píše:
Jednoduše v prac.dny na d-3 a 13,o víkdendě jako jindy trčí ve vozovně.


O tom víkendu je taky na d-1.

Mě se zdá že jezdila o dušičkách na d-6.


Jednoduše v prac.dny na d-3 a 13,o víkdendě jako jindy trčí ve vozovně.


Jak to bude s T3R v době dušiček?

Já byhc ji dal na d-6.

Co vi?


To si pamatuju, když byly v létě v prac.dny na d-1, tak tuším(3/1) přijela k zast. Hudcova narvaná a za ní 1632+33 úplně prázdná, protože byl o prázdninách interval na d-1 6 min., tak se dá zpočítat, že 1661+62 měla zpoždění až 6 min..Z bystrce vyjede na čas a u Hudcove už 6 min.To je teda síla! T6 a T3R podobnej případ na d-12/13,akorát že ještě vzhledem k přecpanosti linek je efekt ještě horší. T6 a T3R by se hodliy tak na d-2,,6,7,11 nebo asi fakt jen ta d-3.

Ten nápad s tou d-5 by možná šlo i nějak využít.V známem návrhu 12 linek by v tom případě nemohly být na d-9 Bystrc-Lesná,50 minut.Mohly by jít asi jen na tu d-5 či když by nebylo zbytí tak na d-12.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Takado, nevím jestli si nepleteš pojmy, ale DPMB má pouze 5 souprav T3R + 1 sólo. Takže myslím že řešit, kde se těch pár vozů objeví, je celkem zbytečný (nehledě na to že 1.1.2004 už dávno bylo).

Nicméně když už jsi to nakousl, myslím, že vozy T3R a T6 by se měly objevovat jen na jedné lince, která by tomu měla přizpůsobené jízdní doby. Už jsem to tu psal, na d-4 je typické, že na Českou po dlouhé odmlce přijede narvaná T3R 1615, těsně následovaná prázdnou K2P. Zajímavé by bylo nasadit 9 souprav T6 na d-5, ty by se střídaly s 9 K2. Mohl by zůstat stávající jízdní řád, z konečných pravidelně po 5 minutách, na České v obou směrech už by ale byl dělený interval 4-6 minut :lol:


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5125 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 200, 201, 202, 203, 204, 205  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 21:07
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]