Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 12 z 205    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 205  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Řekl bych, že úprava skříně T3R na zástavbu progresu a oprava stávající skříně T3P vyjde už skoro na stejno.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
No celkem se divím že se tyhle 30 - 40 let staré kastle vubec generálkují, a že mají v sobě Progress? Měl jsem jednu dobu trhlej nápad nacpat jej do T3R-ek který maj kastlu o deset, dvacet let mladší a hlavně by to konečně jezdilo.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

946
14 říj 2004 16:45
Úsuší
Njn to jsou ty Valníčkovy natažený kiláky

_________________________________
Dekstra LF38 7524 -> Karkulka


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Aby z nich pak ještě něco zbylo...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
1628+9 projdou hodně rozšířenou VP. Po jejich odstrojení bylo zjištěno silné prokorodování i nosných částí skříně. Bylo rozhodnuto skříně otryskat.


Offline
Uživatelský avatar

209
24 lis 2015 22:09
Co tu tak probíhalo na fóru, tak by měli být na své druhé VP... ovšem netuším zdali se plány nezměnily ;).


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
T3P ev. č. 1628+29 jsou v dílnách na prohlídce nebo se usoudilo, že už to s nima dál nemá cenu? Ve stavu, ve kterém jsem je dnes zahlédl si troufám odhadnout, že druhá možnost vypadá reálně.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Tomáš N. píše:
Takže T3RF se zřejmě v budoucnu nezachovají?
EDIT pro rejpaly: Jako muzejní.

manil píše:
Jako, asi není úplně důvod. Já sice osobně mám k T3RF velmi kladný vztah, ale krom jakémusi celkem úspěšně provozovanému atypu to nijak historii brněnské tramvajové dopravy neovlivnilo, tak se asi budeme muset spokojit s tím, že si roce 2025 nebo kdy je plánováno jejich vyřazení, se budeme muset spokojit jen se vzpomínkami a fotkami.

Jinými slovy do léta by za normálních okolností měly určitě jezdit a nejlépe ještě pár let potom.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
478
14 úno 2014 15:19
Brno
T3G píše:
Dobry den,

som novy na tomto fore, ale uz dlhsiu dobu sa zaujimam o elektricky v Brne.

Chcel by som sa spytat ci by niekto nevedel, aku buducnost caka supravu T3RF? Planujem nastivit Brno v lete a rad by som si tuto unikatnu supravu vyfotil.

Dakujem za info :-)


Tady máš kde jezdí T3RF: Nejčastěji jezdí na lince 6 a 12.


Offline
2
06 dub 2017 15:30
Dobry den,

som novy na tomto fore, ale uz dlhsiu dobu sa zaujimam o elektricky v Brne.

Chcel by som sa spytat ci by niekto nevedel, aku buducnost caka supravu T3RF? Planujem nastivit Brno v lete a rad by som si tuto unikatnu supravu vyfotil.

Dakujem za info :-)


Offline
Uživatelský avatar

872
07 čer 2006 12:14
Brno
Dnešní nasazení 8-)


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
478
14 úno 2014 15:19
Brno
1615 T3R už má KO? Dojezdila?


Offline
Uživatelský avatar

606
06 led 2011 14:32
Brno
Jaký to má smysl?


Offline
410
29 lis 2014 18:06
soupravy Evček 1531+1562 a 1569+1560 jsou převedeny Pisárkám, Medlánky obdržely výměnou dvě soupravy T3G 1613+1614 a 1626+1631 biggrin


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Z trochu jíného soudku-jak daleko mají T3R do GO, pokud ji budou podstupovat ?

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
3342
21 led 2011 14:19
prototyp401 píše:
Janatak: To jo, ale v tomto případě by se to dalo přirovnat spíš, jako kdyby tramvaj musela mít vždy "stůj", kdy mají zelenou ti, co odbočují vlevo z Lidické.
Za mě hlavně - ať je přechod uprostřed, ale nechápu, proč označník prostě není až na konci nástupiště, kam patří. Tramvaj by pak stejně vždy už před přechodem brzdila...
Protože pak přechod uprostřed nic neřeší, resp. není velký rozdíl oproti dvěma přechodům na koncích nástupišť - šalina na něm má stále ještě třicet metrů na zastavení, takže jede stále poměrně velkou rychlostí. Pokud je přechod uprostřed a zároveň hned za označníky, tak přes něj vždy jede vůz, který se na prvních metrech rozjíždí z nuly, bezpečnější úrovňovou variantu prostě nevymyslíš.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
prototyp401 - šalina by tady určitě pokaždé stůj mít neměla, spíš bych zvolil úpravu vodorovného značení pro auta odbočující vlevo, toznamená samostatný odbočující pruh vlevo, stop čáru a ideálně nějakou ceduli ve smyslu "blbče, podívej se do zrcátek". To by jako upozornění toho, že někomu hodlám zkřížit směr, mohlo stačit.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Janatak: To jo, ale v tomto případě by se to dalo přirovnat spíš, jako kdyby tramvaj musela mít vždy "stůj", kdy mají zelenou ti, co odbočují vlevo z Lidické.
Za mě hlavně - ať je přechod uprostřed, ale nechápu, proč označník prostě není až na konci nástupiště, kam patří. Tramvaj by pak stejně vždy už před přechodem brzdila...


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
M - hele, v zásadě jde o větší bezpečnost. To máš podobný, jako třeba levé odbočení z Lidické na Antonínskou. V zásadě je pravda, že by lidi měli používat to kulatý na krku a koukat do zpětných zrcátek, ale neděje se tak a četnost dopravních nehod se šalinou tu není zrovna malá. Pointa je, pokud máme dopravní řešení, které by ty nehody dokázalo eliminovat na naprosté minimum, tak ho použijeme. A nebudeme počítat s faktem, že lidi budou dávat bacha. Stoprocentně nebudou. Stačí se jen blbě zamyslet, vypnout, můžeš být sebevíc vyježděnej a najednou bum.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
3342
21 led 2011 14:19
A proč by to byl špatnej přístup? Pokud je někde bezpečné a vhodné postavit přechod, který funguje, šalináře neohrožuje a je bezpečnější, než lidé náhodně přebíhající přes koleje, jaký je důvod to dělat jinak, jen kvůli tomu, aby lidé "mohli použít hlavu"?

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Eda: a to je ten špatnej přístup, všechno všem ulehčit ( nedej bože aby museli použít hlavu, nebo někde dát pozor, nebo jít po chodníku nebo podchodem, každej leze jak idiot přes zábradli, přes koleje, na červenou, klidně i pod kola, to je právě tím, jak všude se jim dává přednost a leze do zadku), na Staré Osadě byl přechod, smazali ho a lidi lezou jak magoři, klidně ti vlítnou pod kola, myslí si, že mají přednost a já se fakt těším až ty zábradlí na tom hlavasu zruší, to bude teprve síla. Trať do Líšně byla stavěna jako rychlodráha a tak se po ní i jezdilo, na rychlodráze nemaj přechody co dělat, kdybysme měli v Brně metro, určitě by se našlo hodně velké procento Holanů a jim podobných, kteří by byly schopni ten přechod udělat i na trase metra. Jen aby někdo moc pohodlnej nemusel udělat o dva kroky víc. Prostě to tam nepatří a lidi by měli být ukáznení, pak se divíme, že se každej chová jak hovado, protože jim to umožňujeme a usnadňujeme. Ony ti cestující pod tu šalinu lezou i na tom přechodě na těch zastávkách a pak řidič čeká a čeká a může i zvonit a nic.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
To lze taky řešit. Třeba tak, že některé spoje pojedou oficiálně jen na Jírovu a k obratu využijí třetí odstavnou kolej. Při intervalu 4 minuty bude to, že každý (třeba) třetí spoj vynechá tu poslední zastávku, myslím, akceptovatelné.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Edo, nezapomínej, že na Mifkové je úvrať, která má kapacitu 2 vozy, a že potřebuješ nějaký rozumný minimální čas na obrat vozu. Už za stavu po změně JŘ mají některé kurzy ráno na obrat jen 6 minut.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Myslím, že když se rozhodne, že pořídíme 40metrové tramvaje, není problém těch 10 metrů nástupiště na každě straně dostavět. Dělalo se to například na Krematoriu právě při tom "půlení", dělalo se to na několika zastávkách na d-1 při zahájení provozu dlouhých souprav, tak proč by se to nemohlo udělat teď v Bohunicích a na dalších místech.

Oproti ceně těch tramvají a úpravy vozovny ta investice do kusu chodníku bude zanedbatelná.

Takže otázka nezní, zda jsme se zasekli nebo jestli těch delších tramvají jsme schopní dosáhnout, nebo nejsme. Otázka zní, jestli je to za současné situace potřeba. A já si myslím, že situaci na lince 8 můžeme stále dostatečně řešit ve špičkách 4 minutovým intervalem. Mimo špičku tam problém není.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Spíš Antonínská je dobrý příklad ( https://mapy.cz/zakladni?x=16.6068575&y ... d=15208418 )
Nevím o tom, že by byl problém s přechodama na obou strnách. Přechod uprostřed je pitomost.
Já často vystupuju na Tylově. Přechody tam nejsou, jen podchod. Když je provoz, jdu podchodem, když ne - jdu přes cestu. Ale na moje vlastní riziko, nepotřebuju, aby mě někdo chránil. S vekou ochranou lidé ztrácí obezřetnost. Právě naopak by se to mělo dělat. Podchod/nadchod OK - pro děti (moje bych teda donutil tama chodit) a pro starší - na vlastní nebezpečí. Vsadím se, že stejně statistika nehod přechod uprostřed vs na krajích bude velmi velmi podobná.
Brno se trochu zaseklo, ne? :D nemůžou byt nove tramvaje protože - krátké zastávky pro bezpečnost cestujících, malé vozovny, kde nejsou peníze ani větší snaha to řešit. Intervaly zkrátit nelze... Docela prekérka, na to, jak je Brno v rámci ČR velké, bych čekal asi nějakou vizi, ke které se bude směřovat (ať už dobrou nebo špatnou, místo toho se tak nějak prostě funguje)...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5125 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 205  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 18:40
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]