Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5094 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 204  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 02 srp 2020 09:43 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11
Od: 24 srp 2019 11:15
Honza P píše:
Na jakých linkách jezdí sóla?

Kdyby nastala další vlna plošného uzavírání obchodů v souvislosti s další vlnou covidu, sóla by se mohla v rámci úsporných opatření podniku vypravovat, podobně jako na jaře (myslím) sólo T6.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 srp 2020 15:38 

Příspěvky: 12
Od: 18 srp 2019 17:01
Pupa píše:
třeba jako solo.


Na jakých linkách jezdí sóla? Už i na d10 jezdí klouby, ne? Teda kromě víkendu, kdy se tam prohání retrovozy


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 srp 2020 10:43 

Příspěvky: 183
Od: 04 bře 2013 22:47
Měl bych dotaz, jak byla poškozena 1641, jestli taky šrot nebo může dojezdit třeba jako solo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 črc 2020 20:06 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 88
Od: 08 črc 2015 19:33
Bydliště: Olšany
Který soupravy T3G budou vlastně zlikvidovaný ?? 1609+21 je jasná, potom pravděpodobně 1641+42 a pak máme několik dalších pojízdných střepů. Dneska jsem náhodou narazil na 1635+36 a tam jsou pěkně sjetý kola a kastle taky nevypadá zrovna k světu biggrin


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 29 čer 2020 13:53 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11609
Od: 07 bře 2005 23:57
Bydliště: Brno
sominus píše:
No právě, ostatně nějakou dobu po dodání do Brna měly komplet ESW spřáhla s nasazenou redukcí...

Buď po VP nebo při vykolejení na Jugoslávské před X lety byla propojka 600 V odstraněna. Nicméně přepínače "spřáhlo" s popiskami v azbuce a 3polohový odpojovač jsou v těch vozech dodnes.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 úno 2020 22:44 

Příspěvky: 44
Od: 31 bře 2019 10:53
sominus píše:
Tak mě napadlo, proč se T3RF neprovozovaly na 1 pant, když ex-pražské T6 ano?


Však stojí na véčkové koleji v Pis a zadní vůz má pant dole sarcastic pokud mě zrak nešálil, tak 1670 byla vepředu a 669 vzadu :shock:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 úno 2020 03:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 252
Od: 18 kvě 2009 18:38
Bydliště: Pardubice
No právě, ostatně nějakou dobu po dodání do Brna měly komplet ESW spřáhla s nasazenou redukcí...

_________________________________
14Tr a 15Tr


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 úno 2020 21:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1777
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Nevím, jak dnes, ale z výroby uměly Samary jezdit jen na jeden PTG.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 úno 2020 17:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 252
Od: 18 kvě 2009 18:38
Bydliště: Pardubice
Tak mě napadlo, proč se T3RF neprovozovaly na 1 pant, když ex-pražské T6 ano?

_________________________________
14Tr a 15Tr


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2020 16:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 697
Od: 27 bře 2010 10:37
Bydliště: Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Je to škoda, mohli jsme se za minimální náklady zbavit dvou VP souprav :-|

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2020 15:49 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5679
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Spřahovatelnost T3R.EV s LF1 skončila úpravou LF1 pro provoz s LF2. V rámci aktuální VP na T3R.EV sice proběhly nějaké úpravy výzbroje, ale spojení s Varii ani tak možné není, protože Varia mezi sebou komunikují přes rozhraní, kterým T3R.EV nedisponují.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2020 13:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 252
Od: 18 kvě 2009 18:38
Bydliště: Pardubice
Nebylo řečeno, že právě úpravou výzbroje to spřahování s Varii končí?

_________________________________
14Tr a 15Tr


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2020 13:29 

Příspěvky: 1446
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
S LF už T3R.EV jezdily v období, kdy se rozbil nějaký vlek z trojčete. Takže důvod bude jinde.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2020 13:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1777
Od: 01 srp 2006 14:13
Bydliště: Bezkov
Radši bych je viděl jako vleky za LF2.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 led 2020 13:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3056
Od: 14 čer 2004 18:56
Bydliště: blekfild
když si na BMHD čtu o probíhajících VP T3EV, tak proběhnuvší úpravy jako by chtěly naznačit možnost spřahování s wanami. Počítá se s tím?

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 led 2020 11:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1760
Od: 05 lis 2005 19:50
1562 dnes po dílnách poprvé na lince - 01002.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 pro 2019 14:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 188
Od: 31 kvě 2016 10:01
Bydliště: Brno
YouTube: Vánoční speciál - Tramvaj T3


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 lis 2019 20:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2714
Od: 07 kvě 2008 20:25
Bydliště: Čebín
mh píše:
Pokud jede řidič v režimu "služba", nebo "jízda směr", hlášení funguje automaticky. Jedině by tedy musel jet pouze s nastavenými tably (a tím pádem bez JŘ a stavění výhybek), nebo v režimu odklon..


A ještě jedna možnost ;)
Hádají se palubáky ;)
......
Případně soukromě na vozovně ......

_________________________________
9 z 10 správných mechošů doporučuje piercing a tetování


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 lis 2019 17:57 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3237
Od: 13 lis 2004 11:58
Pokud jede řidič v režimu "služba", nebo "jízda směr", hlášení funguje automaticky. Jedině by tedy musel jet pouze s nastavenými tably (a tím pádem bez JŘ a stavění výhybek), nebo v režimu odklon..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 lis 2019 13:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 252
Od: 18 kvě 2009 18:38
Bydliště: Pardubice
A nebo ho řidič/ka nepouštěl; vnitřní tablo jelo.

_________________________________
14Tr a 15Tr


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 lis 2019 08:25 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3237
Od: 13 lis 2004 11:58
To napiš na DPMB, tady je ta informace k ničemu..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 lis 2019 00:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 252
Od: 18 kvě 2009 18:38
Bydliště: Pardubice
V 1589 dnes nešlo hlášení zastávek.

_________________________________
14Tr a 15Tr


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 říj 2019 19:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2985
Od: 09 zář 2009 20:14
Podle Instagramu se na veletrhu Gaudeamus vystavuje zmiňovaná 1562 uvnitř pavilonu

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 říj 2019 15:45 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3237
Od: 13 lis 2004 11:58
Ty se rozbrzďují jinak a jinde ;-) Navíc plenty u 13T a Varií mají tlumiče-vzpěry. To pokud si dobře vzpomínám EV nemají, tudíž je ta manipulace s těžkou plentou náročnější..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 říj 2019 21:20 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1216
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
A poršatům a anitrám? :mrgreen:

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5094 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 204  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 07 srp 2020 00:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]