Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 6 z 411    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 411  Další
Autor Zpráva
Offline
9986
15 led 2005 23:41
No nevím. Anitra má z mého pohledu běžného řadového cestujícího stále nejlépe vyřešenej interiér (z toho všeho co v Brně jezdilo a jezdí), pokud jde o kvalitu, pohodlí a výměnu cestujících (pomineme jízdní komfort a absenci klimy, v tom je to fakt krám). Kapacita by byla ideální, ale to by nesměly páteřní linky (pokud budeme zvažovat, že tramvaj je vždy páteřní druh dopravy) jezdit po ostudných 7-10 minutách. A pokud jde o jakoukoliv vysokopodlažní reinkarnaci T3/K2 a jakékoliv vozidlo koncepce T6 a KT8, tak v 21. století to dávno nemá v běžném provozu co dělat. A to nejen vzhledem k věku a nákladům na údržbu, ale právě i z pohledu cestující veřejnosti a její výměny.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
T6 jsou jiná kategorie, jelikož jezdí v soupravách, tak na jejich nasazení případné zahození Aniter do hutí nemá vliv. Těší mě, že se blíží definitivní konec K2 v jakékoli podobě, protože ty jsou taky v dnešní době dávno za zenitem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Anitra je krám bez klimy, bez otočných podvozků a s mizernou kapacitou. Jedinou výhodou je NP. Už dávno patří do šmelcu. Chápu, že pro babičky o holi je obtížné skrábat se po schodech do T6, ale na druhé straně se nedají přehlédnout škody, které pevné podvozky páchají na obloucích a wexlích. Každé vyřazení pevného podvozku šetří prostředky na opravy a údržbu.


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Přesně tak. A navíc Vp vozy budou v provozu ještě hodně dlouho. Když DP nakoupil kvanta pleček od Pražáků. Rozumím nevyhnutelnosti, ale zároveň se obávám, že nešlo až tak o přechodné řešení, ale že tady budou strašit ještě za dvacet let.
Anitra je z dnešního pohledu taky krám bez klimy s výbavou sedící spíš do doby devadesátek, ale aspoň je nízkopodlažní.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Dokud tu jsou Vp vozy a soupravy, tak nemá smysl šrotovat NP vozy. A kór pokud se Evo2 budou kuplovat dál.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Anitry jsou tu delší dobu, pomalu bych je zahodil do hutí. Teda, až po kompletním dodání Draků.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7104
27 úno 2010 07:40
Toť otázka, jestli jsou potřeba. Jejich spojováním by se dala vytvořit potřebná kapacita vozidel pro kompletní pokrytí linek 1+12. Což po otevření tunelu Žabovřeská bude přes 40 souprav, jestli dobře počítám.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Je to sice škoda, ale přiznejme si, že další EVO2 jako náhrada zbylých K2 momentálně tolik potřeba nejsou. V pracovní dny jezdí K2 minimum, což se možná změní po otevření tunelu na Žabovřeské. Ale i tak by stačilo jako náhradu zprovoznit všechny odstavené Anitry. Důležité je, že bude pokračovat obnova trolejbusů.
Ovšem byla by zásadní chyba, kdyby se investice takto omezovly i v dalších letech - dosyp z rozpočtu města nebo zdražení jízdného bude stejně nevyhnutelné.


Offline
Uživatelský avatar

630
15 dub 2013 15:57
Omezení investic DPMB 2023

Kvůli zachování současných cen jízdného například místo plánovaných 8 draků příští rok jen 4. Moc veselé čtení.

_________________________________
Je hodně autobusů, jeden je však nejlepší
Karosa


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
A zde moje video:

https://www.youtube.com/watch?v=aNE41z-lAA4


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
...přesně tak.

Příloha:
DSC_5627.JPG


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Dnes na zkušební jízdě K2 pro Prahu.


Offline
273
04 bře 2013 22:47
Na you tube je k vidění dokument Od karolinky ke sputniku z roku 1973, mj. je tam vidět dodnes jezdící T3 ev.č.1564 a nynější pivní 1018.


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
On se stejně použít musí, na některý masivní podélníky atp. Ale zbytek se dělá drapákem, kterým se to "uláme" způsobem tam-zpátky-tam-zpátky a pak se to da rovnou pohodit do toho kontejneru.
Někdy jsou u toho zajímavé nebo komické výjevy. Třeba se dá vidět, co všechno vydrží skla, když vám na nich paradoxně nesejde, a nebo jak se da tím drapákem "demontovat" třeba sololit dveřní zástěny, asi jako kdyby člověk do hasáku bral stýblo slámy :)

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Offline
790
25 led 2006 09:46
Nejspíš je to efektivnější. A pokud firma, co tramvaje likviduje, tu technologii má, tak ji logicky využívá.
A taky od toho nemůže nic zahořet.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Čím to, že se při likvidaci tramvají místo populární autogen-párty používá likvidace drapákem? Že by drahý plyn?


Offline
Uživatelský avatar

340
31 kvě 2016 10:01
Brno
Vario1523 píše:
Nevím, jestli jsem třeba neobjevil Ameriku – všiml jsem si, že se na některých starých Kachnách i Váriích začala objevovat kola známá z nových Kachen, Aniter, 13T a asi i Draků. Jako klasická kola beru ta s šestiúhelníkovým středem. Jde o nějaký upgrade nebo se stará kola již nedělají? Jízda na nových kolech je o poznání tišší.

Nejen kola! Taky elektromagnetická brzda má tétrojkový obdélníkový tvar a ne lichoběžník. To vypadá, že je vyměněna celá kostra podvozku.


Offline
Uživatelský avatar

3692
28 úno 2006 19:00
1607+1611 nedávno po SO, a podle mě mají na můj vkus dosti sjeté "ráfky".


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
A nejsou to varia ?


Offline
Uživatelský avatar

385
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Nevím, jestli jsem třeba neobjevil Ameriku – všiml jsem si, že se na některých starých Kachnách i Váriích začala objevovat kola známá z nových Kachen, Aniter, 13T a asi i Draků. Jako klasická kola beru ta s šestiúhelníkovým středem. Jde o nějaký upgrade nebo se stará kola již nedělají? Jízda na nových kolech je o poznání tišší.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
B1: Tos zabil! :mrgreen: Už jsem ten článek taky četl. Asi se fakt máme na co těšit. Na druhou stranu si tam Schadeberg dal inflační doložku, takže mi podobný chování připadá jako dobrej podraz. Věděli, že odběr bude, tak si prosadili extra prachy formou napadení smlouvy. Přitom ten složenej úrok/index ceny určitě nebude malá částka.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
Citace:
výrobce odpověděl, že z důvodu vyšší moci není chopen dostát svým závazkům vyplývajícím z kupní smlouvy

To je dobrý, od teď budu revizorům říkat, že z důvodu vyšší moci nejsem schopen sehnat peníze na lístek sarcastic


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Hm, stačí se podívat na Plzeň..
https://www.cs-dopravak.cz/plzen-objedn ... -ctvrtinu/


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
PVVS: Asi nelze, pokud v rámcově nemáš inflační nebo valorizační doložku, prostě se soutěžila cena rámcovky a tu jen vyplní objednávky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Docela by mě zajímalo, o kolik Schadewerk zdraží případnou opci na obousměrky.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10271 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 411  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 14:23
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]