Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9450 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 378  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 26 srp 2019 19:20 

Příspěvky: 407
Od: 29 lis 2014 18:06
Zlaťák píše:
Mně vadí, že je tam málo míst k sezení. Alespoň v jednom voze by mohla být dvojsedadla.

i takových krabiček se brzy v provozu dočkáš ;-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 srp 2019 19:15 

Příspěvky: 1674
Od: 22 led 2006 12:56
Bydliště: Brno
Mně vadí, že je tam málo míst k sezení. Alespoň v jednom voze by mohla být dvojsedadla.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 srp 2019 18:43 

Příspěvky: 1342
Od: 04 bře 2012 23:26
mnadenicek: Ano, 1, 8 a 12. Všechno to potřebuje to, co by se tu nazývalo „superdlouhými“ vozy. Osobně bych to nazval spíš jako kapacitnější. Kolik kurzů dohromady to je? Tak 70 alespoň. Možná víc. I s rozumnou zálohou se člověk dostane na 100. Proto říkám. Nová vozovna na tyhle vozy.
goldfinger: Tenhle argument mám rád. :-) Jo, pokud bych řekl svůj názor na něco, tak mě lidi nebudou mít rádi. Jaký to šok (pro mě)… Ale to je asi i jedno. Vidím seniory každodenně drápat se do VP části NP vozu. Někteří se tam fakt škrábou. To, co jim neslouží, je tělo, mozek by měl. Stačí se prostě jen podívat na ten vůz a jít tam, kde… „Ale oni to nestihnou!“ Co takhle nestát hned u označníku? Řešíš problém, do kterýho se nemáš dostat, protože prevence.
Mám empatii kamene. Upřímně, matky s kočáry jsou mi volné. Zvládnou buďto vyhlídnout si NP vůz, počkat na další, nebo otravovat někoho. A s tou „slečnou s těžkým kufrem“… :-D Tohle ani neberu vážně. Ohhh, dáma v nesnázích, nech mě jí zachránit, třeba z toho něco bude. :-D
Že T6 jsou starý krámy to všichni víme.
Celý mi to přijde jako nedostatek předvídání a prevence, což má za následek dostání se do nepříjemné situace a pak obviňování všeho okolo.
Sám jsem pro moderní vozy, ale jsem taky hodně pro tu kapacitu. Aby jako teda byla možnost vejít se do toho spoje a zachovat si důstojnost. A pokud mám na volbu mezi novým a krátkým a starým a dlouhým, beru starý a dlouhý. Je to ideální? Ne. Máme tu mít vícečlánkové 40 až 45 m šaliny. Dnes. Mají jezdit. Všechny kurzy 1, 8 a 12. Ale ne. Máme krámy v podobě KT8, pokusy o snahu v podobě LF2+LF1, nevhodně vypravený 13T, a pak samozřejmě ultravraky v podobě T3 z minulého režimu. A pokud mi v týhle situaci přijede trojice T6, tak jsem vděčný alespoň za tohle, upřímně řečeno.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 srp 2019 15:46 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1652
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
prototyp401 píše:
Neslyšel jsem si stěžovat nikoho s alespoň průměrným IQ, že si musí počkat 5 minut na nízkopodlažní spoj, pokud ho chce ;) naopak je důležité, aby NP byla dodržena, když je slíbena - když na něj člověk čeká, a aby ne-NP vozy nejezdily za sebou. Pak v tom nevidím problém.


Kéž by alespoň průměrným IQ.
U některých lidí mám pocit hluboké podprůměrnosti. ;-)

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.
doktor Reiniš


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 srp 2019 15:13 

Příspěvky: 407
Od: 29 lis 2014 18:06
prototyp401 píše:
Neslyšel jsem si stěžovat nikoho s alespoň průměrným IQ, že si musí počkat 5 minut na nízkopodlažní spoj, pokud ho chce ;) naopak je důležité, aby NP byla dodržena, když je slíbena - když na něj člověk čeká, a aby ne-NP vozy nejezdily za sebou. Pak v tom nevidím problém.

přesně tak, navíc vozy z období 2012 - 2014 začnou najíždět na VP. Lepší tři negarantovaná pořadí než tři dvojčata T3 na garantu, čímž se sám DPMB vystavuje smluvní pokutě za nedodržení standardů. Pořadí pro trojčata v PD od září: 00122 a 00132.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 srp 2019 14:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 744
Od: 27 úno 2015 21:19
Bydliště: Zlín / Brno, Stránice
Neslyšel jsem si stěžovat nikoho s alespoň průměrným IQ, že si musí počkat 5 minut na nízkopodlažní spoj, pokud ho chce ;) naopak je důležité, aby NP byla dodržena, když je slíbena - když na něj člověk čeká, a aby ne-NP vozy nejezdily za sebou. Pak v tom nevidím problém.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 srp 2019 13:59 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1566
Od: 07 dub 2006 09:03
Naxashi píše:
OndraS: Garantovanost 1 na 100% v době, kdy nejsou dostatečně kapacitní vozy, mi přijde jako blbost. Raději schody, než tlačenice.
Ale já to říkám pořád. Nová vozovna na dlouhé vozy. Pak 40 až 45 m JEDNODÍLNÉ vícečlánkové vozy, s výrazným podílem NP.
Ano, je to na dlouho, bude to spousta práce a mraky peněz. Ale pokud to má být pořádně, jinak to nejde.

Maminky s kočárky, vozíčkáři nebo "jenom" senioři s nákupními taškami na kolečkách, případně slečny s těžkým kufrem ti za tento názor určitě poděkují. Za blbost naopak považuju nákup cajzlovských T6 a návrat k socialistické VP.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 srp 2019 13:08 

Příspěvky: 138
Od: 24 lis 2017 11:40
I na 8 by se jednou hodily delší tramvaje.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 srp 2019 13:06 

Příspěvky: 1342
Od: 04 bře 2012 23:26
OndraS: Garantovanost 1 na 100% v době, kdy nejsou dostatečně kapacitní vozy, mi přijde jako blbost. Raději schody, než tlačenice.
Ale já to říkám pořád. Nová vozovna na dlouhé vozy. Pak 40 až 45 m JEDNODÍLNÉ vícečlánkové vozy, s výrazným podílem NP.
Ano, je to na dlouho, bude to spousta práce a mraky peněz. Ale pokud to má být pořádně, jinak to nejde.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 srp 2019 12:32 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6157
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
A víme, kolik pořadí, příp. těchto souprav bude, tj. zda např. bude alespoň 1 v záloze, nebo budou v případě nouze jezdit "pouze" dvojčata?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 srp 2019 11:18 

Příspěvky: 894
Od: 28 čer 2014 21:40
Diskuze přesunutá z tématu T6A5. Ondra K.

Jak složitě udělat, aby jednička nedejbůh nebyla celá garantovaná :mrgreen:

_________________________________
20 LET úspěšného provozu 21Tr v Brně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 srp 2019 09:52 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1566
Od: 07 dub 2006 09:03
Zpoždění Žabovřeské jsem datoval od slavnostního otevření královopolských tunelů, při kterém se tehdejší ministr dopravy Dobeš dušoval, že se stavaři sofort přesunou pod kopec a začnou dělat zbývající úsek.
Dolfu bych za průtahy rozhodně neobviňoval. Za něho, resp. starostyx Judexe se postavila Husova a kdyby se udržel o pár let déle, stála i dálnice od Vidně do Vratislavi.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 srp 2019 09:43 

Příspěvky: 1342
Od: 04 bře 2012 23:26
vlakofil: Aneb všechno už mělo být, ale nic není. To je normální. Buďto přišel Hitler, nebo se rozpadl Sovětský svaz… Jsem zvědavej, co za důvody budou do budoucna.

_________________________________
BANH síť fiktivního MHD Sokolov:
Metro: A, B, C, D; Tram: 0–19; Trol: 20–49; Ebus: 50–99.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 14 srp 2019 09:08 

Příspěvky: 32
Od: 17 lis 2012 23:31
Přesně tak, už tehdy (2004-7) se vědělo, že špunt, který byl tehdy v Pisárkách, se posune do Žabovřeské a je potřeba dodělat "už jen ten krátký úsek u řeky". Tvrdilo se, že to bohužel bude "až v roce 2012", což mi připadalo jako nehorázná věčnost.

Jinak průzkumné vrty pro stavbu rychlé tramvaje, alias dnešní severojižní kolejový diametr, se na Konečného náměstí dělaly už někdy v letech 1986-7. Tramvaj i s odsunutým nádražím měla být dle komunistů hotová okolo roku 1995. A vlastně to nádraží mělo být odsunuté už za první republiky, aby kouř z parních lokomotiv neobtěžoval obyvatele města...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 srp 2019 22:39 

Příspěvky: 1179
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Žabovřeská má zpoždění určitě víc, než 8 let, myslím, že se o ní mluvilo už v souvislosti s výstavbou dvoupatrové křižovatky u vodárny, která se dělala v letech 2004-2007. Může to být i víc než dvanáct let. Pamatuju si, že se v roce 2007 řešila podoba estakády, jestli šalina v druhým patře nad silnicí a la německý s.bahn, nebo v tunelu...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 srp 2019 13:58 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1566
Od: 07 dub 2006 09:03
Na to, jak je nebo by projekt přeložení šaliny do Plotní měl být sledovanou prioritní stavbou, považuji dosavadní průběh za ostudný.Zatímco část od oblouku u Škrobáren Plotní byla zvládnuta relativně slušně, kolem Lidlu a zejména na Zvonařce dlouho nebyl žádný viditelný progres vidět. Teprve nespokojenost občanů přinesl větší tlak na zhotovitele a částečnou úlevu v podobě otevření dvou pruhů aspoň v jednom směru.
Termíny jsou hodně velkorysé - vybavuju si reko Erbenovy - táhla se nekonečně. Lužánecká by se asi taky dala stihnout rychleji - je tam minimum přípojek a ještě jenom po jedné straně.
Uvidíme, jak se podaří zvládnout Veveří.
Nakonec nejúčinnější se ukázala hrozba ztráty dotací, takže Žabovřeskou musí uspíšit (i tak má zpoždění 8 let).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 srp 2019 13:41 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2332
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
goldfinger píše:
No když porovnám Cejl s Dornychem, tak mám přece jen lepší pocit, že stavba aspoň neskončí ve skluzu, což je na šalingradské poměry poměrně velkým úspěchem.
A Zábrdovický most možná otevřou s předstihem, což by jednak pomohlo dostupnosti celé východní části města a jednak umožnilo zahájení stavby VMO na Tomkáči. Samozřejmě vím, že výběrko na zhotovitele je ještě hodně daleko, problém se Sokoly, nevykoupenými pozemky, nicméně i s tím, co je teď vyřízeno, by se snad začít dalo.

Dornych nedokážu posoudit, neb tou oblastí prakticky nejezdím. Co se týká letních výluk, nějak si už úplně nevzpomínám, že by nějaká letní oprava se zdržela. Spíše mi přijde, že ty termíny jsou hodně natažené a to už je takový náš kolorit, že se odpoledne prostě nedělá, ráno taky "lojzíci" než se pustí do práce (letos na jaře jsem třeba viděl poklidné tempo opravy jedné ulice v Tišnově, večer samozřejmě ani noha - proti tomu jak se maká na kostele na Lesné). Taková Pionýrská se podle mne dělala hodně dlouho, naproti tomu Česká poprvé (tedy bez výsadby stromů) se stihla dříve.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 srp 2019 12:04 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1566
Od: 07 dub 2006 09:03
No když porovnám Cejl s Dornychem, tak mám přece jen lepší pocit, že stavba aspoň neskončí ve skluzu, což je na šalingradské poměry poměrně velkým úspěchem.
A Zábrdovický most možná otevřou s předstihem, což by jednak pomohlo dostupnosti celé východní části města a jednak umožnilo zahájení stavby VMO na Tomkáči. Samozřejmě vím, že výběrko na zhotovitele je ještě hodně daleko, problém se Sokoly, nevykoupenými pozemky, nicméně i s tím, co je teď vyřízeno, by se snad začít dalo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 srp 2019 10:14 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2332
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
goldfinger píše:
Na Cejlu se maká fest - glajze už jsou v celé délce přišroubovány, mezi Soudní a Tkalcovskou a mezi Jugoslávskou a Zábrdovickou dokonce až na poslední vrstvu vyasfaltovány. Nástupní ostrůvky na Tkalcovské zatím jako po bombardování, ale to se rychle změní. Potvrdí někdo povolanější, zda se v oblouku u Romsparu a na Zábrdovické použily přechodnice?
Silnice je vyfrézovaná až na úsek mezi Francouzskou a Tkalcovskou.
Zábrdovická se taky dost pohnula - most je opravený, předmostí na pravém břehu vykazuje jeden výkop - na levém břehu začala onbova vozovky, byť ještě nejsou osazené obruby.

Tak maká se, že, aby se to do konce srpna stihlo. Ale asi se to neukončí dříve, že...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 12 srp 2019 00:09 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1566
Od: 07 dub 2006 09:03
Na Cejlu se maká fest - glajze už jsou v celé délce přišroubovány, mezi Soudní a Tkalcovskou a mezi Jugoslávskou a Zábrdovickou dokonce až na poslední vrstvu vyasfaltovány. Nástupní ostrůvky na Tkalcovské zatím jako po bombardování, ale to se rychle změní. Potvrdí někdo povolanější, zda se v oblouku u Romsparu a na Zábrdovické použily přechodnice?
Silnice je vyfrézovaná až na úsek mezi Francouzskou a Tkalcovskou.
Zábrdovická se taky dost pohnula - most je opravený, předmostí na pravém břehu vykazuje jeden výkop - na levém břehu začala onbova vozovky, byť ještě nejsou osazené obruby.


Naposledy upravil xcav8 dne 12 srp 2019 06:59, celkově upraveno 1
Odpraseno, vůl zůstane volem.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 16:15 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1652
Od: 28 lis 2007 23:00
Bydliště: Brno
Navíc nějaké fotky už prosákly na Facebook.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.
doktor Reiniš


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 srp 2019 15:45 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5596
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Juliánov
Fotky vozu 134 zveřejníme až po oficiální prezentaci, která proběhne v příštích dnech. Je to přání DPMB, které v rámci zachování vzájemných vztahů respektujeme.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 04 srp 2019 11:53 

Příspěvky: 2213
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
Škoda, že tu neni žádné info o opraveném voze 134 a žádná fotka, a jak je na tom vlek?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 črc 2019 23:58 

Příspěvky: 3
Od: 31 črc 2019 18:27
Třeba "Dnešní Benešova ulice na počátku 20. století." :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 črc 2019 23:47 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6493
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
A jaký popisek tam tedy mám dát? :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9450 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 378  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: AvlM a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 led 2020 23:18
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]