Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 285, 286, 287, 288, 289  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2012 20:21 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4738
Od: 23 dub 2010 00:41
Bydliště: BRONX
Teda z toho článku mám dojem, že ty přelepky málem způsobily vykolejení a smrt všech lidí v soupravě... Prostě recese, možná blbá, ale zasmál bych se a nechal to plavat.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2012 20:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6307
Od: 21 pro 2005 17:01
Metro jezdí na Karlštejn

Zas na druhou, když jede metro na opravu do Plzně, tak skutečně jede přes Karlštejn, ale bez cestujících.
To vypadá nějak takto.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2012 14:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4738
Od: 23 dub 2010 00:41
Bydliště: BRONX
Vyškovští řidiči jsou vyhlášení po celé republice. Bodejť by ne, když trénují už od mala :D

http://zpravy.idnes.cz/ve-vyskove-boura ... -zpravy_jj


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2012 13:52 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 607
Od: 13 srp 2010 13:44
LukinT píše:
V čs dopraváku jsem četl něco o odstavných kolejích u nádraží. Od toho se upustilo nebo už stojí, ale přesto se tam tramvaje nevlezou?

Ano, je to jak píše Miky, zatím se stále jedná, ale ČD v těch místech potřebují příjezdovou cestu či co... Nová vozovna by určitě prospěla, jenže "nějak se to vždy udělalo, tak se to nějak zase udělá" - toto je asi logika radních v OL. Například díky nákupům tramvají Vario, které jsou delší než klasická T3, se řešil problém s místem - nevejde jich do vozovny tolik, jako T3. No a vyřešilo se to, jak jsem psal minule = nocování zpravidla 2xT3 na ulici mimo vozovnu. :-? A bohužel stavba nové vozovny není politicky tak zajímavé téma, jako stavba tratě pro lidi. Zkrátka a jednoduše: kaštanům a politikům je jedno kde tramvaje nocují, hlavně že nějak jezdí. Navíc na stavbu tratě přispěje jak budovatel nákupního centra Šantovka, tak příspěvky z fondů EU.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2012 10:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6312
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
Od toho se upustilo, protože ČD nechcou pustit pozemky, pokud si to pamatuju správně...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2012 09:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 707
Od: 21 lis 2010 09:08
V čs dopraváku jsem četl něco o odstavných kolejích u nádraží. Od toho se upustilo nebo už stojí, ale přesto se tam tramvaje nevlezou?

_________________________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 10 dub 2012 09:49 

Příspěvky: 1425
Od: 04 bře 2012 23:26
Jak to tak čtu, tak by se spíš měli vykašlat na prodlužování a nákup nových šalin a postavit tu vozovnu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 dub 2012 23:13 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 607
Od: 13 srp 2010 13:44
Bohužel na současné poměry olomoucké tramvajové dopravy, kde jsou vozy přes noc uskladněny skoro nárazník na nárazníku a to ještě cca 2T3 musí být odstaveny na ulici mimo vozovnu, prostě není možné kupovat další kloubové tramvaje. Obávám se taky, že by nebylo vybavení na údržbu (zvedání atd). Absence důstojné vozovny velmi brzdí pořádný rozvoj tram dopravy, na druhé straně jsou samozřejmě omezené finance na nákup tramvají. Zde http://www.mhd-olomouc.cz/articles/dopravni-podnik-vypsal-nova-vyberova-rizeni jsou uvedeny podmínky výběrového řízení a obávám se, že by těmito kriterii prošla kloubová tramvaj. Jelikož se do budoucna počítá, že nová trať bude ukončena smyčkou, nebudou obousměrné vozy pak tolik potřeba a při víkendovém provozu sól by zřejmě neměla využití (počítá se se zachováním pár kusů "pseudoobousměrných" vozů kvůli výlukám. Do teď není zcela jasné, kde nové vozy budou uskladněny, protože na stávající plochy ani po vyřazení nejstarších T3 prostě nevejdou...

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 dub 2012 22:41 

Příspěvky: 1425
Od: 04 bře 2012 23:26
Ale jo, to jo, já jsem jen myslel vydat se cestou jednodílných, obousměrných , přibližně 30 m šalin. Což bohužel nemůžou. Nechci říct, že rovnou obousměrný 15T, ale takový Vario LF3/2, to by bylo super. A přijde mi docela škoda, že to tam nebude.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 dub 2012 20:16 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7518
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Já bych řekl, že Variama vyrostou docela dost.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 dub 2012 17:52 

Příspěvky: 1425
Od: 04 bře 2012 23:26
Ale jo, to je mi jasný, že v tom je nedostatek peněz. Je to ale škoda, že nebudou mít novou. Protože kdyby jo, měli by to podstatně jednoduší a mohli by růst dál.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 dub 2012 17:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6312
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
Tam není problém, že by se bránili modernizaci vozovny, tam je problém, že mají zoufalý nedostatek peněz. Nová vozovna měla být součástí tratě na Nové sady, nicméně hádejte, jak to nakonec dopadlo...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 dub 2012 17:24 

Příspěvky: 1425
Od: 04 bře 2012 23:26
No, je fakt, že říkat o KT8, že jsou moderní, je trochu přitažené za vlasy. Zajímavé taky bylo to srovnání s víkendovým provozem, jak tam už někdo napsal. Chtěl bych vidět LF1 v obousměrném provedení. Když už, tak aspoň LF2.
Pokud se brání modernizaci vozovny, tak stejně jen oddalují nevyhnutelné. Jednou budou třeba potřebovat delší šaliny.
„Kloubové tramvaje mají pevné podvozky…“ Jo, jenže zapomněl zmínit, že ne zdaleka všechny.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 dub 2012 15:27 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 187
Od: 25 pro 2010 21:35
Spíš jde o to, že je to modernější než PCC.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 dub 2012 13:06 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 707
Od: 21 lis 2010 09:08
Dopravní podnik tak vyloučil moderní mnohočlánkové vozy s kabinami na obou stranách, jaké jezdí na některých linkách například v Brně či Londýně.

V Brně a moderní? :shock:

_________________________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 dub 2012 12:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6312
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
Olomouc a jejich "VarioLF1/1,5"

http://zpravodajstvi.olomouc.cz//clanky ... sobe-17915

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 dub 2012 14:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4738
Od: 23 dub 2010 00:41
Bydliště: BRONX
V pořádku. Jen se koukni na víc fotografií z Rigy. Kromě 15T (nebo jak se to tam menuje) to mají snad všechny.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 dub 2012 11:58 

Příspěvky: 176
Od: 01 lis 2010 18:43
Bydliště: Brno-Líšeň
To, že má jiný pantec a nikdy jsem to neviděl.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 dub 2012 11:33 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4738
Od: 23 dub 2010 00:41
Bydliště: BRONX
V Rize to moc neobvyklé není :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 dub 2012 11:10 

Příspěvky: 1693
Od: 22 led 2006 12:56
Bydliště: Brno
A co je na ní tak zajímavého?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 07 dub 2012 11:05 

Příspěvky: 176
Od: 01 lis 2010 18:43
Bydliště: Brno-Líšeň
Našel jsem takovou hodně zajímavou fotku T3 s tyčovým pantografem :D

http://www.emich.be/images/miscold/tram-riga.jpg


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2012 22:26 

Příspěvky: 227
Od: 18 úno 2010 08:29
Bydliště: Medlánky
Živá reklama na povinné ručení? biggrin


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2012 10:30 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4738
Od: 23 dub 2010 00:41
Bydliště: BRONX
Aha, tak já to hned pochopil tak, že to auto s vozejkem se srazilo s šedou fábií (soudě i podle výstražnejch blikačů na vozejku). Trajf je objíždí zleva a ten modrej velkej krám zprava.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2012 10:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1363
Od: 06 zář 2010 15:29
Bydliště: Brno - Masarykova čtvrť
Je to klidně možné, nedával jsem to sem kvůli ukazování prstem na trolejbusáka, spíš mě to tak nějak celkově pobavilo :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 dub 2012 10:27 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7518
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Já bych řekl, že ta fotka je dost vytržená z kontextu.
Mám za to, že trajf objíždí nehodu nějakých osobáků a hned si každej řekne, jakej není ten trolejbusák hovado.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7202 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 285, 286, 287, 288, 289  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 lis 2020 09:26
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]