Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6462 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 27 dub 2012 11:24 

Příspěvky: 1546
Od: 06 lis 2009 10:30
Chat: Ano, samozřejmě ruku v ruce by mělo jít i zeštíhlování řídících struktur.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 dub 2012 11:05 

Příspěvky: 9066
Od: 15 led 2005 23:41
Ona to Škoda jednou schramstne všechno... Mimo jiné se například poslední dobou podezřele často hlásí do výběrka na provozování autobusové dopravy v Plzeňském kraji. On je to takovej BusLine nebo ČSAD Vs/KV/Plzeň - mafie jak mafie. A pak samozřejmě podobné zakázky padají jedna za druhou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 dub 2012 10:26 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7375
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
Je zajímavé, že vždy manageři se rozhodnou zbavit se určitého střediska v podniku (je jedno jakém), takže se jim ulehčí starost a mají míň práce. Takže se prakticky a skutečně stanou míň potřebnými s míň přidělené práce. A kdo se zbaví jich???

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 dub 2012 09:47 

Příspěvky: 1546
Od: 06 lis 2009 10:30
Chat: Čistě obecně, konkrétní případ neznám - ono to může fungovat, pokud si firma najme na vedlejší činnost jinou, která je specialistou ve vlastním oboru. Ta potom může díky lepšímu know-how, nižším nákupním cenám (zajišťuje-li více podobných činností, má i vyšší odběry), lepší organizaci práce, sdílení málo využívaných strojů mezi více místy, nižší potřebě záloh apod. opravdu vyjít laciněji i přes realizovaný zisk.
To ale samozřejmě není obhajoba tohoto konkrétního projektu, nevím o něm nic víc, než pár zkazků z novin a na tom se výhodnost těžko posoudí... Jen tvrdím, že outsourcing opravdu může vyjít laciněji.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 27 dub 2012 08:44 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7375
Od: 17 pro 2006 22:32
Bydliště: Brno
To je tunel :-D
Jak může být předání servisu jiné firmě, ještě aby utvářela zisk, výhodnější??? To mají v tamějším podniku asi kvalitní managery.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 dub 2012 21:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4738
Od: 23 dub 2010 00:41
Bydliště: BRONX
Sehnat pár desítek miliónů, rozšířit kapacity ÚD v Brně a může se konkurovat Škodovce :D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 dub 2012 21:29 
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6449
Od: 26 říj 2005 00:04
Bydliště: Brno-Královo Pole
Spíš "městskej tunel" století. Už dlouho bylo jasné, že to tak dopadne. S takovou Škodovka za chvíli bude opravovat vozy MHD ve všech městech, bude je i dodávat a na tohle všechno tady bude mít monopol. No a potom už bude velmi snadné hnát cenu do extrémů, protože se nenajde nikdo, kdo by to mohl dělat levněji (ona už si to Škodovka nějak pohlídá...). Ach jo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 dub 2012 20:51 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 541
Od: 13 srp 2010 13:44
Městská zakázka století :wink:
http://www.ceskatelevize.cz/ct24/regiony/173787-plzen-da-skode-transportation-12-miliard-za-udrzbu-mhd/

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 dub 2012 13:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 84
Od: 17 říj 2006 00:54
Bydliště: Brno - linky 57, 43 a 93
Jenda píše:
... Jo a ještě kousek má základnu městská policie, která dala na tramvaj jednou "botičku" (v začátcích odstavování vozů - z legrace, předpokládám), ještě než zmizely značky parkoviště pro gumokoly biggrin.

Nevíte někdo prosím, jestli někde na internetu není vystavená fotka tohodle vtípku? To mohlo vypadat docela dost zajímavě...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 dub 2012 12:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5999
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Zřejmě potřebují nový služební vůz. :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 dub 2012 11:16 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4738
Od: 23 dub 2010 00:41
Bydliště: BRONX
Asi s tím budou popojíždět po vozovně


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 dub 2012 11:13 

Příspěvky: 9066
Od: 15 led 2005 23:41
Pěkný. Akorát nevím, kde to tam budou provozovat :-D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 dub 2012 11:07 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2109
Od: 20 zář 2006 19:51
Nĕco z Blavy:

http://imhd.zoznam.sk/ba/doc/sk/10729/D ... tlook.html


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 20 dub 2012 18:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3231
Od: 08 čer 2005 23:12
Mauricio: Jihlava 21Tr malá i velká


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 dub 2012 21:02 

Příspěvky: 524
Od: 17 říj 2011 09:57
Bydliště: Brno-Bystrc
To sice ano, ale v předposledním odstavci je uvedeno doslova: ""Pražskou" cenu přes tři miliony korun za třídílnou tramvaj od Škody Transportation považuje za přemrštěnou." Za 3 mil Kč šalinu, to bych jich být DPMB koupil hned tak minimálně 10 :-). Jak vypadá zmiňované Tramino nevím, takže porovnat z 15T od boku nemůžu...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 dub 2012 20:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4738
Od: 23 dub 2010 00:41
Bydliště: BRONX
Taky 15T není Tramino - vzhledem k odlišným konstrukcím jsou špatně porovnatelné. (Ale to nic nemění na tom, že cena za 15T se mi zdá přemrštěná)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 dub 2012 20:01 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5999
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Michalk: jsou tam uvedené ceny 2,5 mil. E a 3,2 mil. E (cena pražské 15T přepočítaná na Eura).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 dub 2012 18:31 

Příspěvky: 524
Od: 17 říj 2011 09:57
Bydliště: Brno-Bystrc
Nelze přece srovnávat stavbu v Jeně na zelené louce o délce 14 km a stavbu v zastavěné části města o délce 400 m, kde se v této ceně prý ještě ukryla rekonstrukce dalšího cca kilometru kolejí. Nechci říct, že stavíme nějak extra levně a křišťálově průhledně, ale takhle pesimisticky to fakt není... Proč, když uvádí, že stavba na tratě na Barrandov (3,5 km, most jak prase) je v "limitu", což by se dalo do délky považovat jako akceptovatelné srovnání, si pro srovnání vybral přesun konečné o 300-400 metrů? Aby mo to vyšlo dle zadání? A to nechci pitvat další nepřesnosti, jen co mě boucho do oka (uvedená cena za tramvaj: 2,5 mil EUR < 3 mil Kč? - má být asi 3 mil EUR, ale takto blbě je to napsáno).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 dub 2012 14:17 

Příspěvky: 3270
Od: 21 led 2011 14:19
V čem, konkrétně? Mohu-li se zeptat, tedy... :)

_________________________________
Definitivně možná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 dub 2012 13:50 

Příspěvky: 524
Od: 17 říj 2011 09:57
Bydliště: Brno-Bystrc
Mouka píše:


Četl jsem hodně kravin, ale za tohle by si měl autor naliskat. Hrušky a jabka dohromady jsou slabej odvar.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 dub 2012 12:42 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5875
Od: 21 pro 2005 17:01
Povídání o cenách tramvajových tratí


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 dub 2012 11:14 

Příspěvky: 9066
Od: 15 led 2005 23:41
V souvislosti s vedlejší diskuzí o malých a velkých kabinách na 21Tr mě napadá otázka, kde všude mají jaké kabiny. Co si pamatuju z hlavy a ze šotovýletů, tak:

Brno - 14/15Tr velká, 21/22Tr malá
Jihlava - 14Tr malá i velká, 21Tr velká
Mariánské Lázně - 14Tr malá
Opava - 14Tr malá, 21Tr malá
Ostrava - 14/15Tr velká, 21Tr velká
Plzeň - 14/15Tr velká, 21Tr velká
Teplice - 14Tr malá
Zlín - 14/15Tr malá i velká
Ústí nad Labem - 15Tr velká, 22Tr velká
České Budějovice - 15Tr malá, 21Tr malá
Chomutov - 15Tr malá
Hradec Králové - 14/15Tr malá, 21Tr malá
Pardubice - 14Tr malá, 21Tr malá

Někdo nějaké doplnění a upřesnění?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 dub 2012 18:17 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 541
Od: 13 srp 2010 13:44
Ještě pro lepší představu: 2-4 ks T3 jsou přes noc (i přes den) v Olomouci odstavovány zde (viz obrázek):
z našeho pohledu nalevo místo stojících automobilů. Asi musela být opravdu nouze o místo, protože každé rušení parkovacích míst je mezi občany samozřejmě vnímáno negativně. Kolej tam sice byla, ale nepoužívaná a nenapojená na síť. Pohled je ve směru od vozovny.
Obrázek

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 dub 2012 18:06 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 541
Od: 13 srp 2010 13:44
Yakuzza píše:
No to docela čumím, to tam zatím neměli vůbec žádný problém třeba s vandalstvím? (možná kamery? a ty jsou proti zakuklenci k ničemu v noci stejně jako ve dne)

O vandalství nevím, stávají tam přes noc většinou nejstarší T3 (někdy i reklamní). Je tam kamera napojená k vrátnému stejně jako na odstavném kolejišti RUBIK. Jo a ještě kousek má základnu městská policie, která dala na tramvaj jednou "botičku" (v začátcích odstavování vozů - z legrace, předpokládám), ještě než zmizely značky parkoviště pro gumokoly biggrin.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 17 dub 2012 13:31 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5875
Od: 21 pro 2005 17:01
Já mít v krvi pět promile, tak na tu zastávku snad ani nedojdu...
A teď nějaká fakta: Uvádí se, že kocentrace v krvi cca 4-5 promile už je smrtelná pro netrénovaného člověka, nicméně jsou mezi námi i trénovaní, kteří ji dokážou překročit, což může vést k tzv. alkoholové demenci.

Omlouvám se za OT.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6462 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 21 srp 2018 17:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]