Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6581 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260 ... 264  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 15 srp 2012 10:35 

Příspěvky: 9083
Od: 15 led 2005 23:41
Ano, ale takto to lidi nevnímají. Pokud jednou vymění MHD za auto, bude jim jedno, že to má taky nějaké nevýhody. To je čistě psycholigickej efekt.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 srp 2012 10:26 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6030
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Mauricio: párkrát jsem měl tu čest jet v ranní špičce po Praze autem. Naštěstí jenom párkrát.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 srp 2012 10:20 

Příspěvky: 9083
Od: 15 led 2005 23:41
tam jsou lidi schopni argumentovat tím, že lidi radši pojedou autem
A co je na tomto argumentu tak špatné?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 srp 2012 09:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6030
Od: 15 dub 2008 16:23
Bydliště: Žlutý kopec
Fafner: ještě lepší je ta diskuze pod článkem - tam jsou lidi schopni argumentovat tím, že lidi radši pojedou autem. Nevím, jestli v Praze znají stránky jako dpp.cz nebo idos.cz. I na iDnes.cz to mají docela srozumitelně popsané. :D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 srp 2012 07:44 

Příspěvky: 1959
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
jejich zmeny oproti nasim nic moc, zde se menilo snad vse...ohlasy byly ruzne, nekdo nadaval jiny si pochvaloval, nejvic lidi nadavali, ze jim driv jezdili 3nebo 4 linky a nini treba jen jedna,ale neuvedomili s, ze ta jedna linka jede tak casto jak ty 4 dohromady, ale nepamatuju si, ze by to bylo nejake strasne, informaci bylo predem hodne a myslim si, ze to probehlo hodne v pohode.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 srp 2012 01:05 
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5364
Od: 11 dub 2010 15:05
Bydliště: Brno-Maloměřice
Pamatujete někdo, jaké byly ohlasy před, a po té radikální změně v Brně v roce 1995? Já jsem tu zrovna nebydlel, tak nevím.

Jen by mě zajímalo nakolik je ta pražská hysterie způsobená tím, že jsou ty změny špatné, a nakolik tím, že jsou to prostě jen změny desítky let zajetého pořádku.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 15 srp 2012 00:30 

Příspěvky: 3297
Od: 21 led 2011 14:19
http://zpravy.idnes.cz/zmeny-v-mhd-v-pr ... -zpravy_ab

Boha jeho :)

_________________________________
Definitivně možná.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 srp 2012 20:09 

Příspěvky: 343
Od: 20 čer 2008 14:08
Lukáš_SMPD píše:
Pro představu, jak vypadá Tedom v Bulharsku, zde dávám fotku, kterou jsem měl možnost vyfotit při návštěvě města Varna.


Na seznam autobusů jsem těch varenských Tedomů doplnil nedávno hned několilk. Celkem jich tam jezdí deset, jeden i s docela fešnou CVR. http://seznam-autobusu.cz/seznam/?dopravce=DP+Varna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 01 srp 2012 11:39 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 219
Od: 19 led 2011 14:26
Bydliště: Líšeň
Pro představu, jak vypadá Tedom v Bulharsku, zde dávám fotku, kterou jsem měl možnost vyfotit při návštěvě města Varna.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
http://www.smpd.cz


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 26 črc 2012 09:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1363
Od: 06 zář 2010 15:29
Bydliště: Brno - Masarykova čtvrť
Nedávno tady byla diskuze o typech oken ve vozidlech...

Citace:
Černý pasažér mu ale nic neukázal a místo toho ho kousl do paže a prstů a vyskočil oknem z autobusu.


http://relax.lidovky.cz/cestujici-pokousal-revizora-hrozi-mu-vezeni-fnp-/ln-zajimavosti.asp?c=A110809_124037_ln-zajimavosti_glu


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 25 črc 2012 17:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 151
Od: 27 zář 2011 21:38
Bydliště: Brno, po trase 69 a 96
Tento šrot posledního známého vozu RTO na Východním Slovensku (podle majitele) je u jednoho šotouše v Sečovcích. Ten ho před třemi roky koupil a chystá se na jeho rekonstrukci. Doufejme, že mu to vyjde!


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Člověk začne jednat rozumně, až selžou všechny ostatní varianty.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 13 črc 2012 20:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5959
Od: 21 pro 2005 17:01
Článek o použítí železničních návěstidel na tramvajové dráze


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 črc 2012 22:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1125
Od: 17 črc 2010 21:41
Bydliště: Krno
Jojo, tam jsem taky byl. Líbilo se mi, že na KAŽDÉM křížení (jakkoliv málo významné) silnice s tramvajovou tratí bylo zabezpečovací zařízení ve formě žlutého světla a žlutě blikajícího nápisu TRAM, ve městech tedy na každé křižovatce.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 črc 2012 20:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5959
Od: 21 pro 2005 17:01
Domis píše:
Jak se vám líbí tato "nádhera"? :lol:
Příloha:
P7050270.JPG

Strávil jsem týden v Belgii, tato fotka je z pobřežního město Koksijde, přesněji zastávka Koksijde Lejeunelaan. Pobřežní Tramvajová trať Knokke - De Panne o rozchodu 1000 m měří rekordních 68km! a spojuje tak celé belgické pobřeží. Nějaké informace jsou na wikipedii, pokud by to někoho zajímalo.

Mám ještě pár dalších fotek z mé mýdlové krabičky, ale nemyslím, že by to stálo za zveřejňování.


Měla by to být nejdelší tram linka na světě. Belgie je hodně protkaná tramvajovými a železničními tratěmi. Ale i hustotu dálnic má Benelux velkou.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 11 črc 2012 20:50 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1042
Od: 22 pro 2008 22:51
Bydliště: PoŠuKov, 2. část
Jak se vám líbí tato "nádhera"? :lol:
Příloha:
P7050270.JPG

Strávil jsem týden v Belgii, tato fotka je z pobřežního město Koksijde, přesněji zastávka Koksijde Lejeunelaan. Pobřežní Tramvajová trať Knokke - De Panne o rozchodu 1000 m měří rekordních 68km! a spojuje tak celé belgické pobřeží. Nějaké informace jsou na wikipedii, pokud by to někoho zajímalo.

Mám ještě pár dalších fotek z mé mýdlové krabičky, ale nemyslím, že by to stálo za zveřejňování.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 črc 2012 14:09 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3446
Od: 28 úno 2006 19:00
Předchůdkyně T2


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 09 črc 2012 10:11 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
Kdyz jsem k tomu neco hledal na netu, tak jsem narazil na zminky ze kvuli nedodrzovani JR a naslednemu nevychazeni mijeni na predjizdnych stopach, pripadne pri obsazeni nasazovacich strisek na trolej vice vozy, tak hodne ridicu jezdi na agregat.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 črc 2012 23:29 

Příspěvky: 1959
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
PVVS, myslim, ze v tunelech jezdi jako trolejbusy a diesel nahodi az po vyjezdu z tunelu...koleji jsem si vsiml..


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 črc 2012 18:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8587
Od: 10 čer 2004 11:19
Docasne reseni, koleje jsou polozeny a ceka se na pripojeni vnejsich useku. Doporucuju pohledat web a najit, jaky problemy maji s odvetranim spalin a s dodrzovanim intervalu.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 08 črc 2012 17:25 

Příspěvky: 1959
Od: 01 úno 2006 10:39
Bydliště: Brno
trolejbusy s diesel agregáty v Seatlu jezdi jako metro:
http://www.youtube.com/watch?v=etT_wVuK ... ure=fvwrel
zajimave, asi levnejsi nez metro...


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 06 črc 2012 14:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1363
Od: 06 zář 2010 15:29
Bydliště: Brno - Masarykova čtvrť
Nápodobně, v a-51 mezi Hybeškou a Novými sady. Zajímavé, že ty otrávené výrazy lidí na cestě do práce to nijak nerozveselilo.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 črc 2012 21:54 

Příspěvky: 304
Od: 12 lis 2007 20:03
Tuto "hudební produkci" jsem zažil už i v Brně, naštěstí jen mezi Novými Sady a nádražím.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 črc 2012 18:47 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3247
Od: 08 čer 2005 23:12
Mouka: Na té Mifkově by stačil displej s odpočtem (něco jako ELP, ale aby počítal s reálnými časy odjezdů).


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 črc 2012 09:58 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6288
Od: 11 říj 2005 14:03
Bydliště: Brno - Kohoutovice
Mouka píše:
Další věc, která mě tam zaujala, byl harmonikář, který nastoupil v tramvaji, hrál na harmoniku a u toho obcházel cestující, aby mu dávali peníze. Řidiči to evidentně nevadilo.


Tohle je naprosto běžně k vidění ve Francii a ke svému zděšení už jsem to potkal i v Praze... Řidič tehdy zahlásil do vozu: "Vážení cestující, během hudební produkce si dávejte pozor na své peněženky."

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 05 črc 2012 08:40 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5959
Od: 21 pro 2005 17:01
Zaujalo mě vě Varšavě, že autobus stojící na konečné na nástupní zastávce má na table uveden cíl jízdy, který problikává s odpočtem do odjezdu (v celých minutách).
Pokud už se najíždí na nástupní zastávku dříve (třeba Mifkova, kde to ani jinak nejde), tak by mohlo i u nás nalézt význam.

Další věc, která mě tam zaujala, byl harmonikář, který nastoupil v tramvaji, hrál na harmoniku a u toho obcházel cestující, aby mu dávali peníze. Řidiči to evidentně nevadilo.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6581 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 254, 255, 256, 257, 258, 259, 260 ... 264  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 11 pro 2018 11:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]