Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 275 z 323    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278 ... 323  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Jirik: Ano, jedná se o Petržalku, tak jako dostat se tam dá, ale zastavit kolejovou dopravu na největší sídliště? Kolejová doprava má tvořit páteř. Nebo alespon v civilizovaných zemích tvoří.
Slyšel jsem, že nějaká studie spočítala, že za několik let by cesta z Petržalky do centra měla trvat ve špičce i přes hodinu. Lidí a aut příbývá, tak se nelze divit.


Offline
Uživatelský avatar

872
07 čer 2006 12:14
Brno
Z diskuze Trolejbusy 14/15Tr:
Mouka píše:
Rem: Zatím opravdu žádný nízký vůz nemají, ale Škodovka by jim za dva roky měla začít nějaké dodávat.
Pak je tam taky zajímavé, že na největší sídliště v celým bývalým ČSSR, kde žije přes 100 tis. obyvatel, se dostanete pouze autobusem. Tramvají do centra to od roku 1961 už nejde a vlakem od prosince 2010 taktéž už ne.


Ale není to tak hrozné, když jsem si tam dával auto na Petržalku (je to ono to sídliště?), tak linkou 88 jsem byl za 12 minut na hlavním autobusovém nádraží a odtut stačilo sednout na trolejbus 210 a byl jsem na vlakáču. :-)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Vypadá to na nějaký průser na České (i podle Zolexe), 1802 směr Komín právě projela přes Maliňák

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Lidé sdílí SMS jízdenky, na jednu se jich sveze více


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Kdyby řidičovi NAD nestačil vydlážděný pruh o šířce větším než 3 m, tak ať jde jezdit s velbloudy a ne s autobusem. Myslím, že na to dláždění by byly krátký i ty naše plečky, ta trať bude asi na pevné betonové desce, takže ty dlaždice budou upevněny v betonovém žlabu a budou sedět, že s nimi nehne ani tank T 72


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Myslím, že pro NAD by stačila ta silnice vedle. 3+3 pruhy je docela v pohodě.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
A ni ta vzdálenost od sloupů není nijak velká. By se brzo nějaký bus trefil.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Tyhle dlaždice by po pár přejetí NAD byly po smrti a rozházený jak kuželky.

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Je to vymakaný, ne jak u nás, funkčně (může být pojížděna technologickými vozidly i snad by zvládla NAD) i esteticky zvládnuto, a postavili-li to nějací Japonci, tak i ta kvalita by měla být zvládnuta


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Vypadá to vcelku dobře.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Nová/opravená trať v Taškentu
Zajímalo by mě, jak kvalitně je udělaná.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
k.ondra89: Jo, to je vlastně taky pravda. Jen je fakt škoda, že se ten rozvoj tak zastavil.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi: Řekl bych, že situace v Olomouci a Brně je nesrovnatelná. Olomouc potřebuje novou vozovnu dost akutně (viz odstavování vozů po městě), kdežto v Brně zatím kapacitně stávající vozovny postačují, a pokud se nestane něco zázračného, tak bude stačit i do budoucna. Počet vozů se nijak nenavyšuje, a stavba nových tratí, které by si další vozy vynutily, je v nedohlednu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
chat-maniac: Tak lidi a ty jejich auta nekonečný… Jak projede MHD jim je už jedno, hlavně, že to někde odstaví. Tady to jde vidět taky. Někdy i ve 2 řadách.

Njn, Brno není jediný, co potřebuje novou vozovnu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Eda píše:
Kdyby tomu tak bylo, tak bych se docela DPP divil, že z těch 25 odstavených vozů nesloží aspoň 15 provozních. Škoda, že tohle téma nesleduje Demon, ten by nám k tomu určitě něco napsal.

Jen jestli všechny vozy nestojí pro stejnou, či podobnou závadu. To by se pak skládalo celkem těžko. :-)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7580
17 pro 2006 22:32
Brno
Mouka píše:

Já nevím, co je tam za problém. Dvě auta se údajně nevyhnou, ale jedno projede ne? Takže i sanitka.
Nevidím jediný důvod, proč zrovna i v této ulici by museli parkovat další auta. Tramvaje tam byly dřív.
Odjakživa tam šaliny jezdily, tak buď jsou starousedlíci zvyklý, nebo se mohli dávno odstěhovat, a nebo novoobyvatelé nedomysleli následky jejich přestěhování se sem.

To jsou zase argumenty...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Kdyby tomu tak bylo, tak bych se docela DPP divil, že z těch 25 odstavených vozů nesloží aspoň 15 provozních. Škoda, že tohle téma nesleduje Demon, ten by nám k tomu určitě něco napsal.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Možná trochu. :-) Ověřený zdroj to zrovna není. Spíš bych řekl, že většina vozů spíš čeká na díly, než na místo v dílnách.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ondro, to je trochu bulvár, ne? :-)
Přece to, že tramvaje čekají na uvolnění kapacity dílen, není jejich vina.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Olomouc: Tramvaje blokují Sokolskou. Nevejdou se do depa, nové je v nedohlednu


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
V Praze mají z 59 Poršeter provozních jen 25 kousků. To není úplně dobrá statistika.

http://tram-forum.prazsketramvaje.cz/vi ... 47#p181047

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1589
18 led 2009 10:06
U SA to asi záleží na velikosti pasažéra - mně ty sedadla v vozech Fun&Relax přindou bezkonkurenčně pohodlnější než v předchozích vozech (hlavně ty opěrky pro hlavu vlevo a vpravo a celková měkkost sedadla). Ale je fakt, že obecně je trendem u těhdle busů hafo sedadel (v případě F&R SA je to 63!). Ale na druhou stranu, teď jsem jel například do Chorvatska úžasnou Setrou S 417 GT dopravce Libora Valenty, (tenhle vůz) která má celých 61 míst a zadní "pětka" je jenom "čtyřka" a je tam úplně nehorázně moc místa na nohy, při sklopeným sedadle jsem se tam v noci nádherně natáhl a vyspal. Přitom Jančurovy F&R Irizary PB mají 15 m oproti 14,05 zmiňované Setry...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
No, u SA to tak je, no. Machrovali s novýma busama, ale pohodlí tam větší rozhodně nebylo, rychlost taky nezvýšili, tak jaká je pointa?
A jestli to je opravdu takhle, tak ať tam ty sedačky naleí úplně za sebe, bez jakéhokoliv prostoru pro nohy, to budou mít nejlepší. I když se bojím tohle říkat moc nahlas, aby to fakt někdo neudělal.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Njn, když to někdo koupí jako konzervu na rybičky = ať je tam co nejvíc sedaček = vykážeme velký počet na sezení, bude to líp působit na osazenstvo... nebo aspoň u dálkových busů to takhle chodívá, jestli se to dá ovlivnit i u městských busů, nevím, ale předpokládal bych, že je interiér prostě podle toho, co si kdo objedná.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Spíš jako největší problém mi přijde, že se v nových busech prakticky nedá sedět. Není tam prostě žádný místo na nohy.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8068 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 272, 273, 274, 275, 276, 277, 278 ... 323  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 17:13
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]