Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 3 z 323    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 323  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Trať na Václavském náměstí se má začít stavět v únoru, DPP podepsal stavebníka
Být to v Brně, tak by kolem toho musely být i protihlukové stěny.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Proč ten prostřední článek dělají takhle asymetrickej? Klidně mohl být o jedno okno delší a mohl mít dvoje dveře. Nebo ty dveře mohly být alespoň uprostřed.


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
urbonaut píše:
Jsem jediný, kdo v tom vidí akorát faceliftovanou 29T? Tak proč ta vysoká čísla? A co byly modely 46T až 51T?

Koncepce je odvozena z 29T, ale po technické stránce jde o značný pokrok vpřed. Krajní otočné i vnitřní pevní podvozky mají novou konstrukci, která umožňuje 100% nízkopodlažnost. Škodovka se nechala slyšet, že s touto technologií může směle konkurovat modelu TINA od Stadleru.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Urbonaut: Škoda (která mch. prodala Škodě auto nedávno práva na značku, tak jsem zvědavý, jak si poradí do budoucna s názvem) i dřív rozlišovala prakticky stejná vozidla pro jiná města, viz 13T, 14T, 16T... Takže to je spíš normálka.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Jsem jediný, kdo v tom vidí akorát faceliftovanou 29T? Tak proč ta vysoká čísla? A co byly modely 46T až 51T?


Offline
Uživatelský avatar

76
23 zář 2012 11:56
20 26 91
Novinka z Prahé: Nová tramvaj Škoda 52T odhalena

Na první kusy se dle smlouvy můžeme těšit již před koncem příštího roku

_________________________________
22.11.1962 - 19.12.2011

Anvilia *2007


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
He he. Louis Rossmann o tom dělal video. https://www.youtube.com/watch?v=w8NqBXT6Kos
Důvodem je chamtivost kapitalismu. Nic jiného. Dělají to, protože můžou. Protože uzamknout platícího zákazníka do jejich „ekosystému“ a neustále ho nechat nutit platit, je prostě to, co generuje profit.
Postih? Jaký postih? Je to legální. To je ten problém. V EU je snad šance na změnu, 'Merika je už dávno ztracená.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
V tom článku chybí, jaký hrozí výrobci postih.


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Tajemné poruchy lokomotiv v Polsku rozkryli hackeři. Výrobce do nich záměrně nainstaloval kurvítko.
www.novinky.cz/....


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A už začínají zkušební jízdy (resp. homologace vozidla).


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Dvoukloubák v Praze

https://www.novinky.cz/clanek/ekonomika ... .seznam.cz

V Blavě už vozí lidi:

https://www.cs-dopravak.cz/24m-trollino ... do-ziliny/


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Ještě někde v Čechách určitě jezdí, ne?


Offline
118
29 črc 2014 19:57
xxx píše:
To jsou pěkně zrekonstruované vozy! Takhle si představuju cestování na regionálních tratích. A vzhledem k tomu, že je přestavěli na 160 km/h, vůbec by mě takový vůz neurazil ani na dálkovém spoji. S našimi hnusnými Bdt s nebezpečnými dveřmi se to vůbec nedá srovnat. Jenže my se jejich rekonstrukce asi nedočkáme. Třeba v okolí Ostravy a Olomouce běžně jezdí v úplně původním provedení. A nejen tam. Humus! Přitom ty vozy nejsou až tak staré. Jsou tak z... cca 90. roku?

Na Ostravsku mě nenapadá, kde byl jezdily v turnuse, leda jako zálohy, a na Olomoucku bude nejpozději na konci příštího roku jejich turnusování taky minulostí. A vůbec bych se nedivil, kdyby početně už nemusely být od příštího GVD turnusovány (a dožívaly jen aby se depa na rok nemusely učit novou řadu), neboť bude dostatek honekrů.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
To je pravda. Ale třeba na takový rychlík, nebo i spěšňák... A vemte si, že u nás teď jezdí na spoustě regionálkách Bdt před rekonstrukcí, kterým ani nezavírají dveře. Nebo dokonce B s naprosto nevhodným uspořádáním interiéru! Tohle je přece jenom značný posun vpřed v kultuře cestování, byť uspořádáním je to vhodnější na linky s méně častou výměnou cestujících.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Na regionálku si představuju minimálně Desiro.... Nebo nějakou NP jednotku.


Offline
586
25 říj 2019 10:12
xxx píše:
Takhle si představuju cestování na regionálních tratích.
No myslím si, že trendy regionální dopravy jsou přeci jen jinde než vysokopodlažní vozy s úzkými dveřmi.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
https://zdopravy.cz/53-novych-a-moderni ... dndVRGIQ2k

To jsou pěkně zrekonstruované vozy! Takhle si představuju cestování na regionálních tratích. A vzhledem k tomu, že je přestavěli na 160 km/h, vůbec by mě takový vůz neurazil ani na dálkovém spoji. S našimi hnusnými Bdt s nebezpečnými dveřmi se to vůbec nedá srovnat. Jenže my se jejich rekonstrukce asi nedočkáme. Třeba v okolí Ostravy a Olomouce běžně jezdí v úplně původním provedení. A nejen tam. Humus! Přitom ty vozy nejsou až tak staré. Jsou tak z... cca 90. roku?


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Olomouc uvažuje o zrušení tramvajové trati do Pavloviček
Je to první zpráva dnešních Událostí v regionech.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
ZXS.91 píše:
Aha, jsem blbě pochopil zadání :D Tak teda takhle. Prosazení teda taky trvalo nějakou dobu...

Zajímavé, tento případ jsem neznal. Dík.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Zóna 30 mimo tram na ulici, kde je společný jízdní pruh pro auta i pro tramvaje. Jaký to má význam?

Auto co pojede 30 bude brzdit tramvaj, která mohla jet 50. Proč nemůže jet tedy i to auto 50? Pokud je to z důvodu bezpečnosti, neměla by jet i ta tramvaj těch 30? Přeci jen i při 30 bude mít ta tramvaj delší brzdnou dráhu...

Nějak mi uniká význam této zóny. Možná jako ztrpčení jízdy řidičům? Ale ve výsledku to odnesou i ti cestující v tramvaji.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

76
23 zář 2012 11:56
20 26 91
Ondra K. píše:
Tohle je ale případ trati na samostatném tělese mimo vozovku. To "umíme" taky byť jiným způsobem, kdy je vyšší rychlost pro tramvaj řešena návěstí.


Aha, jsem blbě pochopil zadání :D Tak teda takhle. Prosazení teda taky trvalo nějakou dobu...

_________________________________
22.11.1962 - 19.12.2011

Anvilia *2007


Offline
Uživatelský avatar

76
23 zář 2012 11:56
20 26 91
Ondra K. píše:
Obecně je celkem problém v tom, že různé silniční správní úřady si spoustu věcí vykládají různě. Tedy co lze stanovit třeba v Praze, by v Brně nemuselo projít atd.


A to bude ten hlavní problém

_________________________________
22.11.1962 - 19.12.2011

Anvilia *2007


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tohle je ale případ trati na samostatném tělese mimo vozovku. To "umíme" taky byť jiným způsobem, kdy je vyšší rychlost pro tramvaj řešena návěstí.

Obecně je celkem problém v tom, že různé silniční správní úřady si spoustu věcí vykládají různě. Tedy co lze stanovit třeba v Praze, by v Brně nemuselo projít atd.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

76
23 zář 2012 11:56
20 26 91
[quote="Ondra K."]
Teoreticky. Prakticky bych si troufl tvrdit, že něco takového by u nás nikdo nebyl ochoten povolit.

V Praze to na několika místech (třeba tady) funguje bez problémů

_________________________________
22.11.1962 - 19.12.2011

Anvilia *2007


Offline
1458
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
Pozor na ten technicky termín "doživotní" náplň oleje. Vztahuje se totiž na plánovanou ŽIVOTNOST daného komponentu. Výrobce odzkoušel, že převodovka funguje 250.000 km. Jenže už neřekl, že po ujetí tohoto proběhu je špajzka na konci života a tímpadem je samosebou nesmysl v ní měnit olej, když se počítá s tím, že se v 251.000 utrhne lamela nebo se stane něco v mechatronu atp. Takže ano, z pohledu toho, že je mi to po ujetí tohoto proběhu jedno, to měnit nemá cenu. Vydrželo to? Vydrželo, vidíte, bylo to doživotní.
Jenže všechno, co se někde točí, šůchá a přesouvá a tře, posílá do oleje bordel a ten se dílem zachytává ve filtru oleje. A lidi většinou používají věci dýl, než na kolik jim to postavil výrobce.
Například u hydrodynamické převodovky TH700R4, co mám v Camaru, je předpsán interval 60.000 mil. Vtipně, v roce 88 mělo auto 6let a 60.000 mil záruku. To už si lidi kupují dávno nový auto. Vidíte, bylo to doživotní. 6 let starym autem jezdí v americe lůzři.

_________________________________
Jediný normální auto na elektriku je trolejbus!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8068 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 323  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 00:15
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]