Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 255 z 323    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258 ... 323  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6160
11 dub 2010 15:05
Juliánov
DPMB už není jediný tuzemský DP, který odebírá Vária s lámacími dveřmi. Poslední 2 Plzeňské LFR.S je mají taky.

http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... pref=48/74

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
125
06 srp 2013 22:29
A nebo no


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Rorschach píše:
Tam asi nemají cikány. Tolik volného železa no jéjej


Anebo tam cikáni jsou, ti jsou beztak všude, ale to železo tam nezpeněží tolik co tady.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
125
06 srp 2013 22:29
Tam asi nemají cikány. Tolik volného železa no jéjej


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
V Gruzii lze dodnes nalézt zbytky trolejbusových provozů včetně chátrajících vozů.

http://transphoto.ru/photo/642094/
http://transphoto.ru/photo/577150/
http://transphoto.ru/photo/646397/
http://transphoto.ru/photo/404617/
http://transphoto.ru/photo/540196/

PS: V Tbilisi dodnes jezdí metro.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Dílo zkázy bylo dokonáno.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Tin píše:
další věc, kterékoliv přerušení okruhu půjde vyřešit najetím na okruh, couváním v protisměru a další úvratí do správné odjezdové koleje. Tzn. nevznikne žádné nedostupné místo na trati.


Pokud to bude přerušený pár metrů za výhybkou, tak tam stejně nebude místo na to, aby tam souprava najela a vykonala úvrať.


Offline
125
06 srp 2013 22:29
No to jsou teda bukvice takhle blbě se nechat odtáhnout a nabourat


Offline
7132
27 úno 2010 07:40
http://www.navratdoreality.cz/?p=view&id=18929

Toto snad komentář ani nezasluhuje.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Co dělají brouci elektřáci, když není správný kontakt? Správný kontakt není, když je na koleji nějaký nevodivý sajrajt. A v tom případě brouci jsou nucení přeskakovat a proto to jiskří.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Nejsou jen koleje pokryty nějakým sajraitem?


Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Prosím nějakého elektrotechnika o vysvětlení:
http://www.rozzlobenimuzi.com/?linkid=34859-tramvajova_doprava_v_polsku.htm


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
není polovina těch výhybek sjezdová? Myslím, že mezi "slepými" vydrží sjezdová výhybka bez výměny docela dost dlouho.
další věc, kterékoliv přerušení okruhu půjde vyřešit najetím na okruh, couváním v protisměru a další úvratí do správné odjezdové koleje. Tzn. nevznikne žádné nedostupné místo na trati.

Proto se já osobně výluk nijak nebojím. Ale mám obavy o množství nehod s osobáky, na starém křížení bylo jasně vidět, kdy tramvaj překříží kruháč pro auta; ale takhle pojede tramvaj dokolečka a najednou uhne...

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Ne ne, spíš byly ve stylu "Proč to tak dělat, dyť jedna víkendová výluka na jednu výhybku nikomu neuškodí, to je osm víkendů, a protože se hodně sjíždí, bude se každá měnit co dva roky". Je jen dobře, jestli se pletu... ale jsem poněkud skeptický, to je všechno. A jo, vím, že v Brně to jde, ale je třeba nezapomínat na to, že Brno je mezi slepými jednookým králem ;)

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Fafnerovy obavy určitě nebyly, že neproveditelné, ale že dle legislativy neproveditelné


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6160
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Stejným způsobem se měnila i například výhybka do smyčky Nové Sady, či další výhybky na Nádražní.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Dnes se naprosto běžně mění vyhýbky v noci. Osobně jsem byl například u noční výměny výhybky v Komárově. Vše se nachystalo předem a po projetí poslední tramvaje se na to vrhli. Bylo to za chvíli. Fafnerovy obavy tedy nesdílím.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Fafner píše:
... Ale nemyslím si, že by to šlo v bývalém Československu :D
Nevím jak dnes, ale v Brně stihli kdysi vyměnit výhybku i za provozu, při náročnější výměně mezi nočními intervaly (než noční tramvaje zrušili) bez problému


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Busline má menší problém...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
mceza: Tak určitě by to šlo... Ale nemyslím si, že by to šlo v bývalém Československu :D

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Ony se vyhýbky a oblouky mění za dne za provozu?


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
při výměně jedinýho oblouku nebo výhybky se prostě jezdit nemůže
to zas taková tragédie není, trať je na svém tělese, tam si potřebné nachystají a ta výměna proběhne téměř za provozu mezi jednotlivými spoji bez velkého zdržení (zvláště bude-li trať na pražcích a bude-li použito při výměně stejné kolejivo a výhybka)


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Jasně, že výhybka se časem opotřebuje, a křížení taky... Ale otázka tady je, jestli ten kruháč fakt něčemu pomůže. Alternativní smyčka je fajn, ale když něco zdechne přímo v tom, tak je blokovaný úplně všechno, stejně tak při výměně jedinýho oblouku nebo výhybky (a že se tam budou měnit často!) se prostě jezdit nemůže. Jako šotouš říkám: Bomba, zase něco nového a zajímavého, ale jako člověk se základními znalostmi fyziky říkám, že někdo zase myslel, až vymyslel...

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Domis píše:
Když vidím křížení s vlečkou na poříčí, řekl bych, že to žádnou údržbu nepotřebuje. A rychlost taky nebude nijak závratná, ani bych se nedivil, kdyby z toho kruháče byl pěkný špunt tratí.


Jo, ale po vlečce na Výstaviště moc vlaků nejezdí, kor v posledních letech. Běž se ale podívat na křížení šaliny s posvitavskou vlečkou na Křence, kde je jinačí frekvence vlaků, tam se to opravuje pravidelně tak každý tři čtyři roky. A mám takovej dojem, že i to křížení na Poříčí x Renneská se nějaký rok zpátky opravovalo.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Ono to může vypadat zajímavě, tu úsporu při stavbě chápu, ale podle mě se ta úspora po časech vátí v opravách rozbitých výhybek. A takto budou výhybky přejížděny vícekrát, než by bylo u klasické křižovatky třeba. A že tam nebude křížení tratí, to se taky opotřebovává jak výhybky? Když vidím křížení s vlečkou na poříčí, řekl bych, že to žádnou údržbu nepotřebuje. A rychlost taky nebude nijak závratná, ani bych se nedivil, kdyby z toho kruháče byl pěkný špunt tratí.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8068 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 252, 253, 254, 255, 256, 257, 258 ... 323  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 dub 2024 08:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]