Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 238 z 323    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241 ... 323  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3695
08 čer 2005 23:12
Mouka: Aby to nebylo tak jednostranné, tak by se zasloužilo i ocitovat argumenty pro přesunutí zastávky z diskuse pod článkem, jako třeba že vzdálenost mezizastávkových úseků se přeložením zastávky vyrovná, a dalších argumentů.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
První dvouwana dorazila do Košic - při prohlížení snímků si připadám, že se v Košicích dle uspořádání sedadel vrací do roku 1891, kdy podélné sedadla plně odpovídala tehdejší cestovní rychlosti a nebylo cestujícím vidět do tváře (tím bylo zabráněno slovanskému póvlu nemajícímu na jízdné očumování cestující maďarské elity)


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Nechtějí novou zastávku, složili se na opravu staré za 1,5 milionu

Na co pak člověk platí daně, když si musí z vlastních peněz nechat opravit zastávku, pakliže o ni nechce přijít?


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Dopravní společnost Zlín - Otrokovice zavádí SMS jízdenky.


Offline
55
07 čer 2006 18:40
Bratislava
Mouka píše:
Mike: Dle Transphota mají 6x 14Tr a 16x 15Tr. Kolik z nich je provozních? Kolik vozů je třeba na špičkovou výpravu?

6x14 Tr a 16x15Tr (teda 12 15Tr a 4 15TrM) to sedi:
http://imhd.zoznam.sk/ke/vozidla/vozovy ... 0&hr=0&hx=

Špičková výprava je 9+9 teda 18 vozov. Už do júna (červen) sa tá výprava plátala aj s autobusmi, občas aj cez víkend. Na trhané služby boli pracovné dni vypravované 14Tr (občas dokonca aj na celodenky), ale tam to bola tlačenica = zníženie komfortu. Takže od začiatku júna boli zaradené tie spomínané NB18 na trolejbusové služby (to bol plánovaný krok, podľa pôovndých plánov do konca roka mali byť postupne busy namiesto tbusov na všetkých celodenkách) a teraz sú všetky 71+72 pokryté kĺbovými vozidlami.
14TrM (4ks) sa vypravujú už iba na nočné služby (jednu noc jazdia podľa cp dva vozy; každý vodič má pridelenú jednu 14TrM), jedna je rezerva a jedna (ev. č. 2005) je od februára(únor) dlhodobo odstavená...
15Tr - 2 ks (ev. č. 1003 a 1007) sú od mája tiež odstavené. Keďže ťažkú údržbu u trolejbusov zrušili, ta sa nateraz nepočíta s opravou týchto troch vozidiel a zatiaľ to vyzerá tak že budú vyradené... aj keď idú voľby, tak sa to môže zmeniť...


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Mike: Dle Transphota mají 6x 14Tr a 16x 15Tr. Kolik z nich je provozních? Kolik vozů je třeba na špičkovou výpravu?


Offline
55
07 čer 2006 18:40
Bratislava
Eda píše:
To určitě nevytrhnou. Navíc tento rok už cca 5 vozů vyřadili, zatím bez náhrady...

Jak bez náhrady? Už vyše týždňa sa na celodenné trolejbusové služby začali natrvalo vypravovať nové sory NB18 #4720 - 4724 :D
A pri tom prepúštaní ľudí z trolejbusových dielní, čo má za následok že VP 15Trky trvá cca dva roky, bude trend nasadzovania nových nb18 sorov namiesto tbusov pokračovať...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6668
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
To určitě nevytrhnou. Navíc tento rok už cca 5 vozů vyřadili, zatím bez náhrady...


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Dopravný podnik mesta Košice vyhlásil verejné obstarávanie na nové trolejbusy.

4 nový vozy to stejně nevytrhnou.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6668
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
...včera xcav8 říkal, že sem dá nějaké zajímavé video ze Severní Koreje. Takže ho tímto k tomu vyzývám :-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6160
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Eda píše:
Přijde mi ale škoda, že když se v Plzni už stavělo nové depo, neudělalo se i pro tramvaje.
Nebo aspoň s tramvajovými dílnami a napojené na stávající síť. Myslel jsem, že tohle je jedna z největších bolestí depa na Cukrovarské - jsou zde tramvajové dílny, ale nevede sem žádná trať, takže tramvaje se sem musí převážet na trajlerech.

Záleží nakolik je ta neexistence trati do Cukrovarské trápí. Podle seznamu autobusů tam za celý loňský rok udělali všehovšudy 9 VP, a veškeré článkové vozy byly dělány externě.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
340
12 čer 2012 17:51
To je jako naše lakovna, do které taky žádné koleje nevedou :-(

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6668
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Přijde mi ale škoda, že když se v Plzni už stavělo nové depo, neudělalo se i pro tramvaje.
Nebo aspoň s tramvajovými dílnami a napojené na stávající síť. Myslel jsem, že tohle je jedna z největších bolestí depa na Cukrovarské - jsou zde tramvajové dílny, ale nevede sem žádná trať, takže tramvaje se sem musí převážet na trajlerech.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Předpokládám, že se v Plzeňských ulicích neobjeví nic jiného než Škodovka. V šalinové i šrákové verzi.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Je to fakt obrovský. Raději nechci vědět, jak se podařilo Škodovce zalobovat na radnici, že se to postaví. I údržbu vozidel tam bude za těžký miliardy provádět škodovka.


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Nepřijde mě to pro tramvajovou trakci nějak extrémně veliké, spíš jsem nevěřil jak gigantické je nové depo Karlov v Plzni. Vozovna svými rozměri skoro pro celou republiku. Neuvěřitelné...

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
143
10 lis 2012 09:29
Podle článku na stránkách dopravce asi ne, ale je možné, že seznam prací, které jsou součástí investice, není vyčerpávající.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Loni v říjnu jsem se tam byl tramvají projet (jen do smyčky před vozovnou). Vede tam nová trať částečně i podzemní. Otázkou je, jestli i tato trať není zahrnuta do zmíněné částky.


Offline
143
10 lis 2012 09:29
Eda píše:
Tak to je fakt brutál. To muselo stát miliardy... Nezbývá, než se inspirovat a začít psát žádosti o dotace, protože bez nich se bohužel ničeho takového u nás nedočkáme.


Průvodce ve videu říká, že vozovna stála 258 milionů złotých, tj. 1,7 miliardy korun, z čehož 59 % bylo zafinancováno EU.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
JM: OK, omlouvám se za nepřesnost. Zkrátka využití stávajícího areálu TMB jako satelitní vozovny.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Nejrealističtěji se mi jeví záměr na vozovnu v Bosonohách. Je to hned vedle stávající smyčky a měla by smysl vzhledem k obsluze velkého sídliště (ranní výjezd i večerní zatahování). Tutéž funkci by mohla plnit taky Líšeň (Stránská skála?) za předpokladu propašování spojky mezi Holzovou a Mifffkovou, nebo vložení trojúhelníku na odbočku d8/10.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
marecek.00 píše:
...znovuzprovozněním vozovny v Líšni ...

Vozovna v Líšni? Taková vozovna nikdy neexistovala, na trati BLD DP nikdy žádnou vozovnu neměl, jen v místě dnešního železničního trianglu v Černovicích mívala BLD výtopnu a kůlnu honosně nazvanou vozovna.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Je v návrhu UP, ale jen v případě vzniku severojižního tramvajového diametru. Obecně ÚP počítá spíše s rozšířením Medlánek, znovuzprovozněním vozovny v Líšni a výhledově s novými vozovnami Bosonohy a Dolní Heršpice/Přízřenice.


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V nějaké variantě návrhů ÚP vozovna byla jižně od Komárova. Ale jak to je dneska, po tom jsem už nepátral.


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
J*M* píše:
... tak se v Brně nenajde plac, na kterém něco takového by se dalo postavit hlavoudozdi

Byl myšlen plac v Územním plánu ...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8068 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 235, 236, 237, 238, 239, 240, 241 ... 323  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 dub 2024 05:52
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]