Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 279 z 323    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 323  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1891
01 srp 2006 14:13
Bezkov
IHeute.cz: Dráhy chystají rozprodej desítek lokomotiv. Nesmí ke konkurenci


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Plzeňská podoba CVR na naší 1929

http://www.k-report.net/discus/obrazky/82/15/858215.jpg

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1203
12 lis 2007 00:57
Brno - Židenice
Severokórejský odpalovač rakiet typu zem-vzduch?

_________________________________
:arrow: Online sledování provozu IDS JMK
:arrow: Android aplikace


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Toto jsem ještě neviděl, ale řekl bych, že ty lyžiny, co jsou vně koleje, tak mají funkci vibračního hutnění štěrku, takový "ajznpoňácký parní vál"


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Když jsem to viděl, tak mě napadlo „tank na kolečkách“ ve smyslu tank, co má kola na koleje pro šaliny.
Jinak by mě teda taky zajímalo, co to je. :D Chtělo by to víc fotek ve vyšším rozlišení.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Pánové, kamarád se mě ptal, co je toto:
Obrázek

Pozná někdo?


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
Toto má rozchod 900 mm a je 100% nízkopodlažní:
http://www.railfaneurope.net/pix/at/tra ... /CR_08.jpg


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Ve 2. a 4. článku asi moc místa nebude, pokud budou nízkopodlažní. Neumím si moc představit nízkopodlažní vizidlo s rozchodem 1000mm...


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Yakuzza: Ne, díky. Já si raději navrhnu vlastní šaliny a vlastní systém MHD. To mi pomůže daleko víc.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
Yakuzza: To by musel stát na nohou, ale on radši sedí :lol:


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Naxashi, zajdi si někdy tak na dvě hoďky projít se do lesa, člověku se provětrá hlava.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
OK. Chápu vaše…názory a postoje atd.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
Jenže kultura cestování NENÍ v MHD jen o sezení! Na sezení se může bazírovat v jiných druzích HD, ale ne v MHD. Z důvodu přeseslování a přeschodkování interiéru když invalida se nestačí ani vyšplhat na pro něho určené sedadlo a už aby absolvoval sestup a úprk ke dveřím, protože už musí vystoupit, tak to určitě není kultura. Kultura cestování je i délka pobytu ve stanici, určitě kulturu nezlepší minimálně minutový pobyt ve stanici nutný pro výměnu cestujících v některých přeseslovaných a přepodestovaných tzv NP vozech. Mnoho lidí raději postojí na krátkou vzdálenost a uvítají rychlou výměnu cestujících. Je známá věc, že místo u vstupů bývá v MHD od nepaměti cestujícími přeplňováno a místa odlehlá bez cestujících (a je jedno, jedná-li se o tzv NP vůz nebo vykopávku)


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Podle tebe je stejne MHD o stani.. Ale na zastavkach, pac kvuli sedackam 2+1 je obsaditelnost polovicni. Se sedackam 1+1 je sice MHD degradovana na bagr na substrat, ale aspon se to mnozstvi odveze. A nemam dojem ze bych nejakych 20 minut nevydrzel postat. Dokud nebude kapacita trati a prostredku takova, aby clovek nemusel stat na jedny noze a to ne na svy a dejchat brckem, tak holt bude vyhodnejsi SOCKA verze interieru. A kapacita trati neni nekonecna. Kdyz ve spickovym intervalu jezdej d-1 na dohled a i tak plny, neni duvod mit luxus v podobe 2+1. Zkratit interval nelze, uz by se tam nic jinyho nevlezlo a prodluzovani souprav taky neni nekonecny. Jedina moznost je navysit kapacitu souprav. A tam to jde jedine usporadanim interieru.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Jenže kultura cestování NENÍ o stání! Ne, Naxashi si prostě raději sedne. A taky zastává názor, že MHD, kde může sedět maximum lidí, je daleko atraktivnější, než ta, kde všichni stojí.
A proč já mám zase pocit, že někteří členové zdejšího fóra by byli nejraději, kdyby nám tu jezdily šaliny úplně bez sedaček a ještě ke všemu s odporovou výzbrojí a bez veškerých vychytávek moderní doby? To BYLO. Díky bohu už nebude. Nehledě na názory doba jde dopředu a pevně věřím tomu, že kultura cestování taky.
Btw, 15T je řešená dost dobře mi přijde.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
k.ondra89: To rozhodně výhoda je, ale cena mi přijde příliš vysoká. 32,5 m. Hmmm. Tam by se dalo dát hodně sedaček a ta kapacita by mohla být doopravdy skvělá.
Nevím, asi nebudu příznivcem oboustranných…

Hodně sedaček a dopadne to jak v 15T, nebo K2, kdy nastoupím a první na co narazím jsou sedačky, a poblíž dveří se nedá moc stát, tak aby člověk nezavazel ostatním. U obousměrné verze je to elegantně vyřešeno prostorem u protějších dveří.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1338
17 črc 2010 21:41
Krno
Zas tam bude hodně místa ke stání. Na vytížené linky ideální. A proč mám už dlouho pocit, že Naxashi nevydrží 10 minut stát? Počet sedaček je pro ty, kteří je opravdu potřebují, imho dostatečný, ostatní holt postojí. Je to MHD, ne meziměstská doprava.
Jinak i designově se mi to dost líbí, rozhodně lepší než 15T. S 26T, která se mi taky hodně líbí, si to zatím netroufám bez reálných fotek srovnat.

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
k.ondra89: To rozhodně výhoda je, ale cena mi přijde příliš vysoká. 32,5 m. Hmmm. Tam by se dalo dát hodně sedaček a ta kapacita by mohla být doopravdy skvělá.
Nevím, asi nebudu příznivcem oboustranných…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Další nespornou výhodou obousměrnýho vozu je možnost výstupu na levou stranu.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
b1: Jasný, taky pravda. Nově budované trati by se jim hodili, o tom žádná, ale otázkou je, jestli to udělají. jako doufejme, že jo, asi 25% města je bez šalin a i podle mapy to vypadá, že by se jim tam ty 32,5 m kousky hodili.
chat-maniac: Rozhodně!

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7582
17 pro 2006 22:32
Brno
Aspoň to nemá sedačky proti sobě metr od oken...

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
Naxashi: Ještě existují výhybky typu kaliforňan. A co se týče výluk, tak jedna velmi dlouhodobá výluka tam právě probíhá a druhá dlouhodobá nedávno skončila. Navíc v případě nově budované trati asi bude levnější a jednodušší ji ukončit úvratí než smyčkou (olomoucký model).


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Vypadá rozhodně zajímavě, to jo, to je fakt. Jen ty sedačky. Jsme zase u toho. To je prostě fail. 52 míst není kutura cestování dnešní doby. Už i pitomý K2, co tu jezdí 2× déle, než jsem vůbec naživu, tak mají víc míst. A oboustrannost tam je doopravdy potřeba? Upřímně o tom pochybuju, protože podle kolejových map na OSM tam není JEDINÁ úvrať. Při výlukách bych to chápal, ale to jich snad nebude potřeba tolik, ne? Střední článek mi tam taky nějak moc nesedí. Mohl by být o něco delší, ne o moc, jen aby to nevypadalo tak moc nesouměrně.
No nic no, vrátím se do NFZ editoru a asi si postavím vlastní verzi. :D Jako vždy…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Škoda 30T pro Bratislavu:

Vizualizace: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 252&type=1

Přibližný typák: http://www.k-report.net/ukazobrazek.php ... ef=48/4424

Koncepčně to vypadá zajímavě. Taková RT6 s přidanými dvěma články a jedním podvozkem. Škoda, že něco takového se už asi do ÚD v celku nacpat nedá. (délka 32,5 m)

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Na Petržalku tramvaje po válce chvíli jezdily. Ale pak to zrušily...


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8068 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 276, 277, 278, 279, 280, 281, 282 ... 323  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 22:01
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]