Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 277 z 323    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280 ... 323  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

409
27 lis 2007 03:31
Pořád někde jinde
Kamechy jako takový jsou asi celkem OK, minimálně se to třeba na poměry docela blíží normální lidské městské blokové zástavbě, ale mělo to stát někde úplně jinde. Už bystrcké sídliště kolem Vejrostovy byl děsně blbej nápad, co teprve tohle.

Zaplatit tramvaj na Kamechy, když už musí být, ze soukromých prostředků by naopak dávalo perfektní smysl. Kolik z ceny těch domů, která spadla soukromému investorovi do kapsy, tvořil příslib, že tam jednou bude tramvaj? Kdyby investor chtěl stavět ve městě, kde už je výborná dostupnost MHD (takovejch brownfieldů je v Brně nekonečně moc), musí například postavit drahá parkovací místa (mimo ulici a zřejmě ne laciná povrchová, protože se tam ekonomicky nevlezou). Na druhé straně když zastaví pole za městem, zadarmo mu tam město dodá tramvaj? Není to absolutní kravina?

_________________________________
Máte dopravní problém. Řeknete si, aha, postavím další silnici! Teď máte problémy dva.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Robert píše:
A co se dělá? Že díky zahraniční investici a výstavbě OC vznikne trať, o které se mluvilo taky hromadu let?
Jop. Tady se mluví hromadu let. A nic se nestalo. Prostě absolutní hodnota výsledků. To je vše.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2769
07 kvě 2008 20:25
Čebín
goldfinger píše:
Hlavně je to do města daleko jaxviňa.Cestovat každý den 45 min. to by mne mohlo ohrát. A prýgl taky není žádná výhra. Raději si zajedu do nějakého zatopeného lomu.


já se koupu jen v přehradě a jsem spokojen ....


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Hlavně je to do města daleko jaxviňa.Cestovat každý den 45 min. to by mne mohlo ohrát. A prýgl taky není žádná výhra. Raději si zajedu do nějakého zatopeného lomu.


Offline
Uživatelský avatar

2769
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Morce98 píše:
No promiň, ale okna tam nemusí ani být :D


hele kamechy nepošpiníš ;-)

a vůbec každé sídliště má své ...


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
No promiň, ale okna tam nemusí ani být :D
Bylo to hezčí dřív, když tam nic nestálo :-(


Offline
Uživatelský avatar

2769
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Morce98 píše:
Ale musíš uznat, že uspořádání zrovna není dvakrát povedené :-(


uspořádání je fajn ;-)


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Ale musíš uznat, že uspořádání zrovna není dvakrát povedené :-(


Offline
Uživatelský avatar

2769
07 kvě 2008 20:25
Čebín
Morce98 píše:
Kamechy jsou hnus, nechápu, jak tam může někdo bydlet :shock: Baráky naproti sobě, podíváte se z okna, další barák.
Hold něco se povede a něco ne :-( Ale taková Rerychova, ta má krásný výhled jak na smyčku, tak i na okolí a hlavně je vidět zeleň :-)


Hele kemo na kamechy mi nešahej !!!


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Kamechy jsou hnus, nechápu, jak tam může někdo bydlet :shock: Baráky naproti sobě, podíváte se z okna, další barák.
Hold něco se povede a něco ne :-( Ale taková Rerychova, ta má krásný výhled jak na smyčku, tak i na okolí a hlavně je vidět zeleň :-)


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
A co se dělá? Že díky zahraniční investici a výstavbě OC vznikne trať, o které se mluvilo taky hromadu let?


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
V Brně se mluví, v Olomouci se dělá?

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
A v Brně se o tom nemluví, že na Kamechy a Lesnou má jezdit šalina? Jaký je rozdíl mezi Brnem a Olomoucí v této rétorice?


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Tak jasně, že tahat šalinu do Dvorsk a podobných vesnic (pardon, městských častí) by bylo vyhazování peněz, ale třeba dlouho probírané Kamechy a Lesná by si tramvaj zasloužily.
Věřím tomu, že i třeba takový slatinský sídliště by dokázalo tramvaj naplnit, ale tam ji není kudy přivést.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Když porovnáš velikosti měst, je to logické. Uź vidím v Brně šalinu v Bosonohách, Ořešíně, Chrlicích apod. Její využití by bylo fantastické.
Naproti tomu Olomouc je rozčleněné jinak, okrajové části jsou hustě obydlené (nemyslím třeba Týneček), takže to je o něčem jiném.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
V Olomouci finišují se stavbou nové tramvajové trati

"Nechceme, aby v Olomouci byly čtvrtě bez tramvají a čtvrti s tramvajemi, chceme to postupně rozvinout, bude to trvat desetiletí," uvedl Martin Novotný, primátor Olomouce.

Neumím si představit, že by něco podobného pronesl Onderka, nebo Kotzian. Slova pana primátora se mi velice líbí a doufám, že se jim záměr postupem času podaří realizovat.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
b1: Ano, sláva. Je to technologicky daleko vyspělejší řešení. Navíc, těžko můžou vypadnout…sběrače? Nevím, jak se tomu nadává. Taky mi to připadá jako další krok k plně automatizovanému provozu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
ad korejský bus: Sláva, takže místo X kilometrů trolejového vedení tam staví X kilometrů "chytrých" silnic :-k


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Na druhou stranu ráno předpokládám tok cestujících hlavně od sídliště do centra, tzn. z NU do města. Díky provizorní vozovně na NU odpadnou nevyužité výjezdy z vozovny na kraj města.

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Mouka píše:
V Olomouci se už montuje oplocení a brány do nové "vozovny" Nová Ulice. Holt po dodováce nových vozů se všechno do vozovny nevejde, tak to bude přes noc ve smyčce.
Foto


Škoda, že Olomouci nevyšla ta akce deponace tramvají u smyčky Fibichova na pozemku a kolejích ČD. Tady by to celkem efektivně řešilo prostorové možnosti deponování zdejších šalin.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Pre nové električky nie sú koľaje
Do roku 2015 má stát trat na Petržalku.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
V Olomouci se už montuje oplocení a brány do nové "vozovny" Nová Ulice. Holt po dodováce nových vozů se všechno do vozovny nevejde, tak to bude přes noc ve smyčce.
Foto


Offline
Uživatelský avatar

Zabanovaný
3619
26 srp 2007 15:26
Brno
V případě výpadku napájení určitě, jezdí na trvale dobíjenou baterii, v případě poruchy na voze, tak jak všechny ostatní vozidla, jak píše mceza


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Nějaká baterie tam evidentně je, takže asi ano. Otázkou je, co za poruchu si představuješ - pokud se rozbije "vhodná" součást, tak stejně jako trolejbus na stranu prostě neuhne...


Offline
1710
22 led 2006 12:56
Brno
Docela by mě zajímalo, jestli ten bus umí vlastní silou v případě poruchy uhnout ze silnice nebo to zkolabuje celé a ostatní busy neprojedou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8068 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 274, 275, 276, 277, 278, 279, 280 ... 323  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 28 bře 2024 19:35
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]