Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 302    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 302  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

63
23 zář 2012 11:56
20 26 91
Jágr dostal bodyček od 15T

_________________________________
22.11.1962 - 19.12.2011

Anvilia *2007


Offline
Uživatelský avatar

1859
01 srp 2006 14:13
Bezkov
Deník.cz:

Ponuré snímky: Rusové v Mariupolu zničili i tramvaje, které městu věnovala Praha

(Fotky známé z transphoto.org)


Offline
1256
28 čer 2014 21:40
Fanklub 21/22Tr
No taky se může nabídnout otázka, jestli na ně v současném škrtání nákladů vůbec budeme mít :-?

_________________________________
22Tr: si vzpomenete, jak jste se vozili normálníma trolejbusama


Offline
6183
27 úno 2010 07:40
Rozhodoval jsem se stejně. A protože má dáma přednost...


Offline
Uživatelský avatar

2305
13 črc 2009 13:42
Brno-Veveří
https://www.dpp.cz/s/novyhlas

Ten první hlas mi trochu připomíná Google překladač... A asi se rozhoduju mezi jedničkou a dvojkou...


Offline
2652
01 úno 2006 10:39
Brno
zajímavý pohled:
https://www.youtube.com/watch?v=yB4HpbWD_vY


Offline
1258
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Tak týká se to úzce dopravy a to dokonce dopravce , jenž v IDS JMK sami známe.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
Uživatelský avatar

1840
05 lis 2005 19:50
Opravdu toto téma slouží i pro takové články z "černé kroniky"? :-k


Offline
Uživatelský avatar

6437
21 pro 2005 17:01
Šéf dopravní skupiny BusLine a syn herce Vyskočila se zastřelil


Offline
Uživatelský avatar

9035
10 čer 2004 11:19
Dost jednostrannej systém. A nebejvalo spíš snahou mít botku / celej sběrač co nejlehčí ?


Offline
2652
01 úno 2006 10:39
Brno
Zajímavý systém natrolejování v podstatě kdekoli:
https://www.youtube.com/watch?v=i6JDGYvJlqU


Offline
Uživatelský avatar

6437
21 pro 2005 17:01
Začala rekonstrukce tramvajové trati z Liberce do Jablonce za 740 mil.Kč


Offline
2652
01 úno 2006 10:39
Brno
Praha:
https://www.cs-dopravak.cz/skodovacky-e ... i-prazany/


Offline
Uživatelský avatar

6437
21 pro 2005 17:01
Začíná dlouho plánovaná stavba pražského metra D. Má trvat sedm let


Offline
117
30 říj 2019 16:42
Vrátím se zpátky k tomu prodloužení z Řečkovic za předpokladu že by ten developerský projekt pod Babou a plánovaná výstavba RD na kopci Zápaď hrubší obraz tak TT není vůbec špatný nápad.

To kupování je protivné ale zatím lepší řešení není se hold nedá nic dělat.
Ikdyž mě napadá řešení za které mě lidé ÚD moc nepochválí ale co takhle cca 40m které by před vyvázání z podvozků a rozdělení na jednotlivé články bylo možné rozdělit na dvě mrtvé poloviny.


Offline
1578
04 bře 2012 23:26
No, tak jasně, proto říkám, tohle se musí realizovat s nabídkou lepší MHD.
Mělo by to být tak, že zkvalitnění MHD, masivní reklamní kampaň na MHD a pak preference MHD před autama.
A tím zkvalitněním myslím 45m vozy na 1 a 12 po 5 minutách (a mnoho dalšího podobného). A večer aby to taky jezdilo. To, že večer jsou takové intervaly jako teď, je urážlivé.


Offline
Uživatelský avatar

9035
10 čer 2004 11:19
No a to je ten omyl. Auta pokud vím mají okolo 40% podíl na celkové dopravě osob. Pokud by jen polovina přesedla na MHD, tak je MHD zcela nepoužitelná. Už teď je kolkrát za hranou kapcity pro normální používání.Ono jde jedno s druhým ruce. Pokud nabídnou dopravu v +- podobných časech a rozumnou přepravou, tak by dost lidí přesedlo. Ale pokud bych denně strávil využíváním MHD třebas hodinu navíc, tak auto vyhraje. Omezit individuální dopravu bez naídnutí alternativy není řešení. Jenže přidat spoje nejde bez navýšení vozů a řidičů, zároveň s tím ale stoupají i celkový náklady. A to v aktuální situaci je to nejhorší řešení. Dosyp od města není nekonečnej a zvýšení jízdnýho asi nehrozí :(.


Offline
1578
04 bře 2012 23:26
PvvS: No, to moje omezení by bylo jen do určité míry. Protože kolikrát na silnici projede vůz MHD? Jednou za…od minuty po několik minut. Kdežto auta tam jsou snad každou sekundu. V reálu by to vlastně moc lidí neomezilo.
Ale jinak se zbytkem naprosto souhlasím. Kdyby vedení jak DPMB, tak města, snad i státá, bylo co k čemu, tak zvednou zadky a dají se do plánování metra v Brně. A ať mi nikdo neříká, že to není potřeba.


Offline
Uživatelský avatar

9035
10 čer 2004 11:19
Omezit jeden způsob dopravy osob lze jen do určité míry. A pokud si lidé cení svého osobního času víz jak peněz, tak prostě zvolí auto. Sebelepší MHD to změní jen do určité části. Pokud jezdím na druhej konec Brna, tak autem to není problém 20-25 minut, za stejnou dobu nejsem MHD kolikrát ani na nádraží. Auto je jednoznačně dražší, je s ním víc starostí, ale prostě vyhraje. A to že MHD v nosných směrech prostě nestíha a člověk stojí na vlastní noze a to ještě ne na vlastní tomu moc nepřidá.

Už dávno tu měla být další vrstva MHD. A to buď metro nebo podzemka.


Offline
1578
04 bře 2012 23:26
Ta moje diskriminace si klade za cíl vyhnat lidi z aut do MHD. Ale znova musím zdůraznit, že do kvalitní MHD, ne to, co máme teď. Dlouhé spoje, krátké intervaly, přestupy, co jsou v pohodě apod.
Přijde někomu v pořádku, že bus musí čekat, než se autíčka projedou někde? Bus, co jede podle JŘ, ve kterém je třeba 50 lidí, co čeká na…5 lidí v 5 autech? Mně to teda v pořádku nepřijde.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2326
28 lis 2007 23:00
Brno
Diskriminace vždy na úkor někoho je špatná, jsem opravdu rád, že Naxashi nemá žádnou rozhodovací funkci na vliv Brněnské dopravy.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1578
04 bře 2012 23:26
PvvS, Cracatit: Faktem zůstává, že tu je podstatná část KP, co to má do NCKP fyzicky blízko, ale jede tam dýl, než lidi z Jundrova, protože se na 67 nedá dostat.
Nechci přestupy, kdy buďto čekám celý interval, protože dle JŘ mi to prostě musí ujet před nosem, nebo nějaký neurčitý čas záležící v podstatě na náhodě, protože 6+2/3 a 15 jsou nesoudělná čísla.
měli by to přejmenovat. Na NCL67.
2×LF2 nebo 2×EVO2 není cirkus ale racionální řešení v rámci možností. A má to jezdit po 5 minutách. Jestli teda chceme mít kvalitní dopravu, co má přitáhnout lidi. Což nechceme, já vím.

Nevím, proč by moje diskriminace neměla být reálná. Možná nekonvenční, vzhledem k dnešnímu auto-centrickému myšlení. Ale přijde mi zcela samozřejmé, že pokud na křižovatku přijede auto a bus, tak autíčko si pěkně zastaví, protože bus, narozídl od něj, musí jet podle JŘ a veze 100× tolik lidí. A tohle se musí stát bez ohledu na hlavní/vedlejší.
Ale jak říkám. Je evidentní, že my tu MHD asi vlastně ani nechceme, jinak by tohle už bylo.


Offline
2114
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Boucník je nejspíš tady, pamatuju text pod jinou internetovou doménou, proto si nejsem jistý:
https://www.onemanbrnoblog.cz/vyvoj-dop ... kutecnost/

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2114
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Nestihl jsem úpravu, tak pokračujeme dál:
... Navíc by to byl od Slovaňáku dál na Semál závlek oproti současné trase, která je kratší.
Bavím se jen o úseku Slovaňák - Charvatská - Štefánikova (ulice) - nákupák vs. Slovaňák - Husitská - Semál a po Mojmírově náměstí směr nákupák, nenapadá mě kudy, najíždět na VMO mi připadá jako úplná blbost.
No a co se týká podzemky, tak severní větev je snad vymyšlená se zanořením někde u Konečného náměstí, ale nepamatuju si, kde se má spojit se zbytkem, tuším, že jsem četl nějaké plány na webu Pavla Boucníka, kde je i něco o historii plánů.
Určitě by se měla zakopat jednička někde u Šumavské a vynořit až za současným nádražím, třeba mezi Zvonařkou a Brno-dolní n. Prostě by valila do Komecu a ne do Pisárek.
Příčně jsem tu už víckrát psal, že by se mi líbilo zakopat osmičku mezi Vsetínskou a Vojtovou, aby podešla i řeku a vynořil bych ji někde u Životského s rozpletem na Bílou Horu a Starou Líšeň, ostatně nějaký přesun u "Černovic" se plánuje, nebo si to pamatuju blbě?
Jenomže je tu hodně ale, začínáme nejen vozovým parkem, končíme vozovnama, však to znáte. :mrgreen: No nic, asi se zase postavím nohama na zem a budu muset vystačit s obousměrkama na kampusu.
Ale na Kameňák tu šalinu protáhnout mohli, to by zas tak drahý být nemuselo.
Poznámka: názvy používám podle stávajících zastávek šaliny.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

9035
10 čer 2004 11:19
Naxashi : Ta tvá diskriminace není reálná ani v blízkém centru. A navíc by to odnesly ostatní druhy dopravy. Navíc Brno se (sice pomalu) rozrůstá, poptávka po dopravě stoupá. A ten cirkus, co tu DPMB předvádí v podobě trojčat, 2xLF2, LF2+LF jen potvrzuje to, že stávající tratě jsou v určitých směrech za hranicí kapacity. A prostý navýšení kapacity soupravy to nevyřeší. I kdyby byla jen spojka Moravák-Mendlák, tak to udělá hodně.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7535 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 302  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 kvě 2022 15:14
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]