Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 248 z 323    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251 ... 323  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
colt274: Ačkoliv se to zdá jako fontomáž, není tomu tak... Promo fotky pro novou řadu Crosswayů se skutečně fotily v Brně :wink:

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6162
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Pokud od DPP Škoda vykoupí za polovinu jejich původní ceny, což považuju za celkem reálné, tak na nich DPP prodělá nějakých 1,5 miliardy. Ano, tomu lze jen zatleskat. :applause:

Když se řekne A, mělo by se k tomu říct i B. Jednak co do opotřebení kolejnic se sice zbaví pevných podvozků, ale ty otočné si to vyberou zase v jiných úsecích. Další věc je, že ty prachy utržené za zpětný odprodej 14T by měly být použity na financování nákupu 15T ve stávajícím počtu. Z toho vyplývá, že pokud 14T odejdou, bude potřeba dál držet v provozu vykopávky typu T3SUCS a T3M a už tak tristní podíl NP vozů se ještě sníží.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
V cajzlárně nemají jiné pevné podvozky, než 14T. Na kupní ceně sice možná prodělají, ale v budoucnu ušetří za údržbu svršku, zejména vexle a oblouky, které nebudou ožírány. K tomu to úděsné uspořádání interiéru včetně prvního článku. Suma sumárum tomuto rozhodnutí se dá jen zatleskat.
Taky bych v Brně k tomuto kroku přistoupil - bohužel nejde prodat posledních devět krámů, protože jsou pořízeny za bruselskó krupicu, ale zbavil bych se všech aniter a místo nich pořídil víc varií LF2.
Zbývající pevné podvozky nasazovat výlučně na 1 linku, aby se omezilo opotřebování oblouků.


Offline
Uživatelský avatar

6911
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Co mi ten Crealis jen připomíná? :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

738
27 bře 2010 10:37
Brno Bohunice - 6, 8, 10, 50, E50, 60, 61, 69, 82, N90, N91 a N96
Jakýsi prospekt Irisbusu - zajímavá je nová podoba Crealisu na straně 11 a především něčím povědomá fotomontáž na straně 15 :-)

http://cnhindustrial.com/en-US/investor_relations/2014_investor_day/FiatDocuments/IvecoBus.pdf

_________________________________
Suzuki Swift Sedan 1.6i 16V (1994)

RT6N26 --> colt274


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
M píše:
něco z Koreje: https://www.youtube.com/watch?v=JumMvK89XYM některé trolejbusy jsou jak naše Karosy řady 700, některé jako RTO, ale nechápu, proč jezdí všichni tak šíleně pomalu

Aby stíhali se klanět (a dostatečně hluboce) všem Kimovým pomníčkům, památníkům a obrazům... sarcastic

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Zkrátka novinář co psal onen článek by měl být pověšen za koule do průvanu, protože je jeho článek momentálně zcestný a nepravdivý.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
k.ondra89 píše:
Osobně si myslím, že ten prodej je ekonomický nesmysl. Přece jen Škoda 26/28T stojí nějakých 40 mega, takže bych řekl, že za víc jak 30 mega je 14T neprodejná, což by dělalo nějakou půlku nákupní ceny což by byla ztráta nějakých 1,8 miliardy.
On hlavně DPP o odprodeji neuvažuje, jde o součást dohody s výrobcem, který by si mohl 14T odebrat výměnou za dlouhodobé řešení problémů s 15T a co si s nima následně počne, je zcela jeho věc.
Každopádně dohoda je ještě hodně hodně vzdálená a problémů je v tom víc než dost...
Novináři zkrátka jen trochu předbíhají realitu.


Offline
125
06 srp 2013 22:29
Já se jim ani nedivím :-D taky bych jel pomalu podle těch zvuků a nebo raději vůbec.


Offline
2814
01 úno 2006 10:39
něco z Koreje: https://www.youtube.com/watch?v=JumMvK89XYM některé trolejbusy jsou jak naše Karosy řady 700, některé jako RTO, ale nechápu, proč jezdí všichni tak šíleně pomalu


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Já to nazval šotoonanií to je ještě o level výše než fantazie :D

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6162
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Sám jsi to pojmenoval jako šotofantazii, tak jsem dílny neřešil. :D Nicméně ono do budoucna se stejně bude muset s tím zázemím pro tramvaje nad 30 m něco udělat. Přece jen kapacita d-8 se bude muset do budoucna nějak řešit, a nahrazovat KT8 něčím kapacitnějším jako LF2+LF1 PX, či 2*LF2/2IN snad nikoho nenapadne. :roll:

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Jo byl to překlep, místo 6. článku měl být 5. článek. Vozím se do tří na osmičce, tak mne napadají takový nápady :D Sedmičlánky jsem nemyslel, to by se težce (ne)vlezlo do dílen.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6162
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Naxashi píše:
k.ondra89: Ehm, promiň, kapacitnější? 14T nejsou kapacitnější, než KT8. Věřím, že Rem udělal překlep, místo 6 myslel 5, tzn. nejednalo by se o 7články. Obousměrná verze 14T by tam byla použitelná leda tak o víkendu.

Já jsem Rema pochopil tak, že by z toho poskládal 7články. Z toho jsem vycházel.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

1338
17 črc 2010 21:41
Krno
Tak tam nasadit soupravy dvou 14T spřažených PX, přidat by stačilo jen dveře na levou stranu, nemusela by se přidávat kabina řidiče. sarcastic

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
1783
04 bře 2012 23:26
k.ondra89: Ehm, promiň, kapacitnější? 14T nejsou kapacitnější, než KT8. Věřím, že Rem udělal překlep, místo 6 myslel 5, tzn. nejednalo by se o 7články. Obousměrná verze 14T by tam byla použitelná leda tak o víkendu.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6162
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Tak ono, v principu, by to zas takový nesmysl být nemusel. Odkup a přestavba by teoreticky měla vyjít levněji, než nákup nových vozů. D-8 by kapacitnější vozidla snesla, a vzhledem k charakteru trati by se nasazení tramvají s pevnými podvozky nabízelo. :D

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
[sotoonanie] Zakoupit do Brna co nejvíc 14T za co nejmíň, nahnat to do GO, vykanibalizovat a překanibalizovat vozy tak, aby měly brněnskou polaritu. Následně 1. 2. 4. a 6. článek upravit pro obousměrný provoz (dosadit dveře, kabinu řidiče...) naházet tam interier podobný 13T5 a vyhnat to ven.[/sotoonanie]

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6672
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Dost bych se divil, kdyby k tomu prodeji nějakým způsobem došlo. Možná prodají jeden dva kusy někam na východ za pakatel, aby se později zjistilo. že na místní infrastruktuře to je ještě horší vůz jak v Praze.
Podle mě nikdo za ojeté cca 8 let staré tramvaje tolik peněz najednou nedá.

Kdyby to ale náhodou vyšlo, bude to dost zajímavý šotopříběh.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6162
11 dub 2010 15:05
Juliánov
DPP to s prodejem 14T zjevně myslí vážně.

Osobně si myslím, že ten prodej je ekonomický nesmysl. Přece jen Škoda 26/28T stojí nějakých 40 mega, takže bych řekl, že za víc jak 30 mega je 14T neprodejná, což by dělalo nějakou půlku nákupní ceny což by byla ztráta nějakých 1,8 miliardy.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1589
18 led 2009 10:06
stuřík píše:
Mimo jiné jeden kus s Li-Ti bateriemi stojí cca 66,67 milionu korun (výpočet z uvedené ceny), tedy to co stály přibližně naše 13T. Za v současnosti dodávané 28T (bez baterií) chce Škodovka po městě Konya necelých 45 miliónů (znovu výpočet z kontraktu). Co je na tramvajích pro české DP o tolik dražší, a to i v porovnání s 15T pro Prahu, kterou jeden vůz stojí, pokud se nepletu, nějakých 72 miliónů?

Přece úplatky ;-)

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

361
28 dub 2006 11:37
stověžatá
Plus třeba daň, to je taky bezmála čtvrtina nahoru... :wink:


Offline
Uživatelský avatar

6911
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Stuřík: konkurence; nabídka a poptávka; popř. teoreticky by se dalo mluvit o rovnovážné ceně. Vyber si. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6162
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Nabízí se otázka zda ty ceny lze vůbec srovnávat. Přece jen nákup 13T byl podepsán někdy před osmi lety, a za těch 8 let se spousta věcí změnila. A co se týče 15T, tak ta je oproti 26/28T přece jen technicky podstatně složitější, a ten vývoj taky nebyl zadarmo, a nehledě na to, že už je to taky nějaká ten rok, co byl ten nákup podepsán.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Mimo jiné jeden kus s Li-Ti bateriemi stojí cca 66,67 milionu korun (výpočet z uvedené ceny), tedy to co stály přibližně naše 13T. Za v současnosti dodávané 28T (bez baterií) chce Škodovka po městě Konya necelých 45 miliónů (znovu výpočet z kontraktu). Co je na tramvajích pro české DP o tolik dražší, a to i v porovnání s 15T pro Prahu, kterou jeden vůz stojí, pokud se nepletu, nějakých 72 miliónů?

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8068 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 245, 246, 247, 248, 249, 250, 251 ... 323  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 13 kvě 2024 22:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]