Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 20 z 323    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 323  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Když se vezme počet a délka nových tratí, metro D, počet a cena 15T, teď velkej nákup autobusů,nákup a stavba trbus tratí + vozidel, teď tohle výběrko.. Asi mají o pár korun víc.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Vzhledem k velkým projektům, které jsou dlouhodobě připravovány si nemyslím, že by vedení Brna cítilo, že máme daleko méně peněz než v Praze. Pokud to bylo pouze zhodnocení absolutní částky, tak pak ano...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
2809
01 úno 2006 10:39
Praha má daleko víc peněz než Brno.


Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Jinde se minimálně poslední 4 roky pracuje na rozvoji dopravy dopravy ve městě a nebojí se přistoupit i k některým nepopulárním krokům. V Brně takové vedení zvlášť teď poslední půl rok chybí a kdokoliv se bojí udělat jakýkoliv krok/případně navrhují populistická řešení. Jsem zvědav, co po volbách...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
DPP vypíše tendr na 200 nových tramvají, 40 z nich objedná závazně. Jinde to jde a ve velkým...

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

76
23 zář 2012 11:56
20 26 91
MIKIS píše:
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/praha-nehoda-tramvaje-zenklova-auto-mezi.A220914_102353_praha-zpravy_vapo

Sendvič


Mikrospánek řidiče druhé tramvaje :(

_________________________________
22.11.1962 - 19.12.2011

Anvilia *2007


Offline
28
02 lis 2018 22:27
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/praha ... pravy_vapo

Sendvič


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Pan náměstek je opravdu velký... (dosaďte si sami).
https://zdopravy.cz/v-olomouci-dokoncuj ... ri-125622/

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Tak neříkám, že by to měl být SD4P všude. Jen od vesnice Rozňák, co je kousek od HB, který by to objíždělo, až do Rakouska. A v Rakousku by na to navásali nějakým vlastním SD4P, ať to je kompletní. Na trase se vyhýbat městům, křížit jen mimoúrovňově… A hned se bude jezdit o mnoho lépe.
Ale samozřejmě si nemyslím, že se to vůbec někdy realizuje. My máme mnohem akutnější problém v základní dálniční síti. Například mě hrozně fascinuje, že tohle https://www.rsd.cz/mapova-aplikace#/sta ... .2?filters[]=StavbyRealizace&filters[]=StavbyPriprava&page=0 už není dávno hotový.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
I/38 jak kde, třeba Čáslav - Kutná Hora určitě stačí, jak je, ale třeba z Bolky na Poděbrady by se ten čtyřpruh taky hodil, protože tam ta silnice slouží nejen jako jednička, ale taky jako spojka dvou dálnic. Určitě se ji nevyplatí překopat na čtyřpruh úplně všude.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
mnadenicek: No, jak říkám. Jdi na I/6, až bude zase nějaký období traktorů, a jdi jim to říct.
Můkj problém s 3pruhem je asi i ten, že se to dává tam, kde je potřeba SD4P.
Všechny silnice se rozhodně na SD4P přestavovat nemusí, ale některé klíčové jo. I/13 je mezi nimi. I/35, I/38 a spousta dalších následují.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
428
24 lis 2017 11:40
traktory by neměly myslím ani na silnici 1. třídy bez zvláštního povolení; 3 pruhy se nově projektujou bez sjezdů (i na dvou-pruhovou silnici 1.třídy je projednání sjezdu nadlidský úkol), často s MÚK a dát tam značku silnice pro motorová vozdila není tak těžký (vymáhání pravda je již záležitost jiná). O konkrétním použití se přít nechci, nevím, jak jsou všechny ty jmenované silnice zatíženy. Ale obecně myslím, že jsou některé případy, kdy správně navržená 3-pruhovka může být vhodným řešením. Předjíždět pomalýho dědka musíte stejně na každý normální silnici, proto je přece všechny nepřestavíme na 4 pruh.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Tin: No, to je pěkný, ale na I/6, což je zároveň E48, se tohle používat nenaučili. A že traktoristi uhnou? Lol. Ne. Traktor si potřebuje odjet 20 km, nebo kolik, a po celou tu dobu po tý silnici prostě pojede a nepustí tě, protože…mluvil bych hodně sprostě.
Nejnižší povolená rychlost by byla fajn, protože vedle traktoristů je taky nejlepší, když jedeš za nějakým dědkem, kterej to vytočí na 60, a víc ani ránu. A to už i ten blbej bus RegioJetu, nebo jak se Student Ageny jmenuje tyhle dny, jede rychleji. Ale nikdy to prostě nepředjedeš, protože protisměr je vždycky plnej.
…myslíš si, jak na … to máš, a pak jedeš skrz křížení s I/27. Kolony z obou stran té I/27, čekají, než budou moct projet I/6. Fun fact: nebudou.
Prostě tyhle situace nejsou řešitelný jinak než Dčkem, eRkem, SD4P (S21,5/100 nebo podobné) a MÚK. Nějaký 3pruh to fakt nevytrhne.
Ten obchvat se už údajně staví. Ale je to jen S 11,5/70, takže krátozraké.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tin: moc se s takovýma značkama nesetkáš, i když existujou. Minimální rychlost toho moc neřeší, to už je spíš lepší konkrétní zákazy dát na nějaký úsek.
Co se týká traktorů, tak jsem nezaznamenal, že by jezdily nějak zásadně pomalu, pokud je už člověk potká.
Jen jednou za kombajnem byla menší frontička a jízda dvacítkou, ale tak jel s lištou po křivé silnici od Bítýšky na Říčany, tak se nedal nikde moc postavit bokem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Existují i značky zákaz potahů, zákaz traktorů, zákaz cyklistů aj. Někde směrem na Pelhřimov či Jindřichův Hradec je umí i používat.
Nebo by to šlo řešit nejnižší povolenou rychlostí.

Dřív bývaly časy, že traktor uhnul, pustil kolonu a pak jel dál. Ale už dlouho jsem to neviděl, dělá se to ještě?

A co se obchvatu Havlíčkova Brodu po I38 a I34 týče , to aktuálně nespadá ani do kategorie "uvěřím, až se kopne do země". Tady nemáme jen NIMBY nebo Vodu, co by blokovala dopravní stavby. Tady je nová kategorie šmejdů, co cíleně škodí na čemkoliv se jim podaří.

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Přesně tak, na všechny tyhle silnice se prostě může s čímkoliv. Což je pak problém.
Jasně, S21,5/110 by stačila. Hlavně ale ať to je pořádně.
Dobré vědět. Možná někam zase pojedu vlakem.
No, a samozřejmě, že KV kraj v něčem pokulhává. Měli jsme celý ty sudety nechat Německu, fakt. To celý je tak zbytečný…

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
S Radimem se to plete, u něj se ta zkratka má psát snad Rj a hlavně má čtyřmístná čísla s nulou, když jezdí komerci, tj. třeba 1004, 1007 a s 12xx na dotovaných rychlících.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo a zapomněl jsem ještě k těm dálnicím, doufám, že po dokončení D1 0136 kolem Přerova, poníží D46 zpátky na jedničku. A mimochodem Drysice by se měly brzo otevřít.
A k Railjetu jsem ještě zapomněl napsat, že jezdí v relaci Praha - Vídeň třeba jako RJ373, 375 atd, nebo 70-78 a okolní čísla do páru.
Na západě z Prahy do Chebu teď začal jezdi ComfortJet v kategorii Intercity s pětkovými čísly, třeba 550, 552, 554, na kterých jezdí vlastně odvozenina Railjetů jen bez řidičáku a bez bystra jen s minibarem, něco podobného mají ČD vysoutěžené i na Praha - Budapešť, ty teda budou i s řidičákem, co jezdí momentálně pod značkou EC Metropolitan, na Hungarii asi zůstanou maďarské soupravy MAV Start.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
MNadenicek: třeba na I/6, I/27, I/16 nemáš kategorii SMV (autíčko), takže může jet i cyklista, traktor, potah nebo jezdci na koních. Není to zakázaný a když to provoz umožní, tak prostě jedeš.
Zatímco na stejně konstruované dvoupruhové I/35 okolo Hrádku nad Nisou až k Liberci, je značka SMV, takže máš ofišl jedničku, která se neliší od ostatních, ale asi má oplocenku a hlavně má tu značku pro auta, takže traktor, chodci a tak na ni nesmí.
Naxashi: S posledním příspěvkem plný souhlas, k Havlbrodu by se to hodilo, ale svým způsobem pomůže i dotažení SV obchvatu I/34 ve stávajícím návrhu.
Co se týká té I/38, jak už jsem říkal, klidně by stačila jednička s tou návrhovou kategorií S21,5/110, na ní pak značka SMV a vyznačit nějakou doprovodku, u I/52 totéž, dokončit SMV, netvářit se, že jde o dálnici a dotáhnout aspoň jednu ze dvou doprovodek od Brna za Modřice a Pohořelice až kam to půjde.
Co se týká Railjetů, tak je v nich jednička a Business class, jídelák je inteligentně až za nima a pak několik oddílů dvojky vč. jednoho označeného jako tichý oddíl. Místenky povoleny, nejsi uvnitř Jmk nebo Zlínského kraje, které ignorují jedničku v regionálních vlacích, seš v dálkovce, takže klima i místenky. Navíc máš apku Můj vlak, kde si můžeš zjistit řazení, zpoždění vlaku, poslední polohu, nástupiště ve stanici, kde nasedáš, koupit lístek i s místenkou, s kolem, báglama, prostě komplet všecko i Apple pay/Google pay ta apka umí, i pro nás nevidomé/slabozraké je perfektně odladěná, Poseidon by se mohl učit.
Jinak v regionálkách je takhle skvěle odladěná PID lítačka a ODISapka v MSK. Ostatní kraje jsou slabší, jak v organizaci integrace a spojů, tak někdy v zákaznickém servisu, ve kterém asi nejvíc kulhají pidikraje jako Jihlava, Liberec a KV.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
mnadenicek: Lol. Tak jim to jdi říct. Jdi na I/6. Tam se to dělo vcelku běžně, když jsem tam jezdil často. Jistě, sice to byla doba, kdy D6 končila u Nového Strašecí a u Lubence taky nic nebylo, ale i tak. Traktory si tam prostě jezdili, my jsme se táhli v šílené koloně za tím, předjet nešlo, protože protisměr plný. A jelo se asi tak 15 km/h, a…třeba hodinu. A něco mi říká, že to, že se s tím nesetkávám touhle dobou, bude dáno jen tím, že tam už nejezdím. A taky mi je vcelku jasný, že tohle není jediná I/_, kde se tohle děje.
Tohle neustálý hledění na cenu je tak hrozně krátkozraký…
Ad absurdum je argumentační fail. Nikdo nechce zaasfaltovat půlku země. Ne, chce to jen adekvátně rozšířit existující silnice. SD4P I/_, R nebo i D. Samozřejmě, alternativa je posílení kolejí, stavba vysokorychlostních tratí a vyhnání lidí z aut. Stejně ty plechový krabice na kolech nedělají nic jinýho, než překáží v cestě.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Traktor na takových silnicích snad nemá co dělat, řekl bych, že ani vozidlo s kční rychlsotí pod 80 km/h, ale možná se mýlím.
Logika Mercedes je lepší než Škodovka je neprůstřelná ... jen ta cena a zábory.
Předjet se dá právě v úseku s dvěma pruhy, které jsou tu právě proto.
Ve srovnání s dálnicí je to samozřejmě "horší" a ve srovnání s klasickou silnicí "lepší", je to prostě kompromis. Přece si nechcem zaasfaltovat půl země. Tam, kde ta dálnice by byla poloprázdná, tak je to sice paráda, ale docela zbytečná. Taky si musíme uvědomit, že co si postavíme, budeme muset udržovat.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Cracatit: No, upřímně… Praha – Brno za hodinu. Protože tam má existovat rychlotrať, co je co nejpřímější. Takhle by to bylo v civilizované společnosti.
Jsou v těch Railjetech jednotlivé sedačky a je možné rezervovat si místo? Protože já jezdím s RegoJetem, což vůbec není matoucí název, a tam to takové je. I když teda naposledy jsem jel busem, protože jsem neměl náladu ztrácet čas.
No, máš pěkné zážitky.
Osobně bych byl pro stavbu R38, od D1 do Rakouska. Bylo by to oficiálně jako I/38, ale technicky by to bylo Rko, protože jak jsem zjistil, ta kategorie stále existuje. A ve stejné kategorii by to mělo od D1 jet za Havlíčkův Brod a udělat obchvat města.

mnadenicek: Pokud jedeš za nějakým traktorem, jak často bývá případem, nebo prostě za čímkoliv pomalým, tak to na 3pruhu nemůžeš předjet. Protože zákon schválnosti říká, že 2pruh je v protisměru. Eliminaci tohohle hnusu, co mám schválnost dělá, docílíme pouse SD4P. Buďto jako S nebo R. To je už jedno. Na jistých místech tohle doopravdy je potřeba. Pak to taky pomáhá plynulosti, šetří to lidem čas a eliminuje nehody, protože nehody jsou často způsobeny tím, že někdo jede pomalu, zdržuje všechny, a někteří to (právem) nevydrží a chtějí předjet. Zkrátka to je daleko lepší řešení.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Naxashi píše:
Jako sorry, ale 3pruh mi přijde jako…no, jak jsem psal. Je to prostě laciný řešení, aby se někdo mohl poplácat po rameni, jak to vyřešl, přitom nevyřešil nic.
Směrově dělený 4pruh. To je prostě jediná možnost. Tohle má být všude. Je to drahý? Hmmm… A co není? Hlavně to je ale řešení.
Nebo! Nebo lidi vyhnat z aut do vlaků. To by bylo ještě lepší.


A třeba nějaký argument?


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Naxashi: Jo, tak Brno-Praha má být na hodinu a půl max. dvě, ne na tři až tři a půl, v tomhle souhlasím a taky mi to vadí. Proto se snažím jet, když už musím, radši Railjetem, kde si celkem pohodlně sednu, netrápí mě tolik skřípání jako jinde, protože Railjet je trochu líp odhlučněný, než klasické A/BMZ, dokud nebyla výluka Brno - Blansko, tak jsem si někdy taky docela rád sednul do Pantera, protože je nízkopodlažní a se psem v něm mám asi nejvíc místa na různých pozicích a hlavně má široký dveře, což je prostě fajn, když mi z nich teda zrovna nefičí za krk, s funkční wifinou mi ani ty tři hodiny nepřišly tak strašný.
I když někdy cesta je cíl, třeba minule v červnu, jak byl ten průser v Napajedlech a Otrokovicích na 330 jsem potřeboval ze Zlína do Brna a v Otrokovicích R802 Moravan furt nikde, tak jsem vlezl do klasického osobáku se syslem a dojel ve skoroprázdném velkoprostoru až do Břeclavi a odtamtud zase Railjetem, protože byl časově nejblíž a mnohem víc jsem si užil jízdu ve starších vagonech toho sysla se spuštěnýma oknama ve velkoprostoru s tím vším hlukem okolo. :mrgreen: Fakt výjimka, normálně to nemusím, ale tentokrát to bylo hodně fajn.
Tak se omlouvám, z předchozího příspěvku to nebylo poznat, že seš taky pro protažení I/38 od Jihlavy dál. Mohli ten čtyřpruh vybudovat jako investici spojenou s rozšiřováním JEDU, ale zase nic, jen tam narvali dementní kruhák k dálnici a vyměnili elektroniku v tunelu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Nehulim nic, jen si stěžuju. Obecně na rychlost vlaků. Nejde mi jen o spojení Brno – Znojmo. O to mi vlastně nejde vůbec. Nevím, jak dlouho to trvá, ale nemělo by to trvat dýl, než půl hodiny. Ale to je jedno. Spíš mi vadí, že léta páně 2022 trvá cesta vlakem Praha – Brno 3 hodiny. Reálně. Ne to, co je v JŘ, to je to, jak dlouho v tom vlaku skutečně sedíš. A někdy to je spíš 3,5 hodiny.
„Co máš proti čtyřpruhové dělené I/38 za Jihlavu?“ Nic. Tohle je jediný úsek I/38, proti kterému nic nemám. Mám něco proti tomu, že jinde to tak není. Že ten úsek je příliš krátký.
A stejně: doufám, že se dočkáme D13, Vary – Liberec. Pro celý ten region by to byl přínos.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8068 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 323  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 21:04
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]