Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 17 z 323    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 323  Další
Autor Zpráva
Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Těch 150 nových lidí ovšem výrazně zesílí preventivní i represivní činnost oddělení, což může ve výsledku znamenat jejich výskyt v místech, kde by je dnes nikdo nečekal, a kde ty úniky můžou klidně probíhat už dnes.
Proč v MHD jde nastupovat všemi dveřmi, a v regionu to je ekonomicky špatně?


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
ZGHK píše:
Hele, když se chceš vracet k ekonomice, tak se pochlub se svojí kalkulaci, na jejímž základě konstatuješ, že to navrhované řešení bude dražší.

Nejsem ekonom, ale čiště laicky mi tam ta ekonomika nevychází, při tom všem, co se bude muset platit navíc. Jako, netvrdím, možná to přinese nové cestující, ale jestli to budou platící cestující je otázka. Už jen to, že revizorské oddělení má mít 150 lidí, z nichž ne všichni budou revizoři v terénu, ve mě nevzbuzuje moc velkou důvěru, že bude docházet k důsledné kontrole. Takže úniky tržeb. K tomu náklady na to nové oddělení, plus právníky, kteří se pak budou o nezaplacené pokuty starat, nadto nákup automatů a jejich údržba a myslím, že i laik si snadno dokáže spočítat, že ty náklady nebudou malé a aby se vrátily, tak to fakt nevím, co by se muselo stát.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1589
18 led 2009 10:06
peno píše:
Revoluce ve středočeských autobusech. Řidiči už nebudou prodávat jízdenky, půjde nastoupit všemi dveřmi

Přijde mi to trochu kontraproduktivní. Sice se ušetří čas na nástup a tím možná i řidiči, ale zase se dají milióny na právníky, revizory a nové automaty, takže ve výsledku to bude dražší, než teď. K tomu úniky tržeb a máme vymalováno. Připomínám, že v roce 2024 jsou krajské volby a novému vedení Středočeského kraje už předem nezávidím, jak se s tímto vyrovná. Protože ať už udělají cokoliv, bude to špatně.

Konečně! Doufejme že se toho jednou taky dočkáme, že nebudeme v autobusech považováni automaticky za zloděje pokud neprokážeme opak a zbavíme se nesmyslných zpoždění kvůli bezlístkům... A ve výsledku by pak šly zkrátit jízdní doby.
Uvědomme si, že i MHD se kdysi nastupovalo jenom jedněma dveřma s nutností koupit si lístek u průvodčího nebo ukázat šampionátu. Nakonec snad už příští rok to tak bude v krajských vlacích.
A věřím že sami regionální řídící z tohoto fóra mi potvrdí, že kdo chce podvádět, dělá to i teď a bude to dělat i pro jiném systému, reálná kontrola označených jízdenek nejde udělat na 100%...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
307
21 dub 2009 20:30
peno píše:
...takže ve výsledku to bude dražší, než teď.


Hele, když se chceš vracet k ekonomice, tak se pochlub se svojí kalkulaci, na jejímž základě konstatuješ, že to navrhované řešení bude dražší.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Nejsou rozumní. Přímo bych řekl, že jsou blbí. Ale jejich ten autobus není, že...


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Zdeněk: Bylo by možné si takovéto invektivy odpustit a diskutovat věcně? Sám mám dieslové auto a nikdy by mne nenapadlo nechat běžet motor, i když si jdu do obchodu jen pro nějakou drobnost. A nemám pocit, že by to mému autu škodilo, spíše naopak. Ale je pravda, že mezi autem a autobusem je kapánek rozdíl. Přesto jsem řidiče autobusů, kteří při delším čekání, či odbavování vypnou motor, potkal. Ale ti holt, podle Roberta, asi nejsou rozumní. Přesto, světe div se, existují.

Nicméně rád bych se vrátil k ekonomické záležitosti této změny, tedy jestli placení revizorů, právníků a nových automatů, které bude potřeba udržovat, spolu s úniky tržeb, tento systém rychle nepošlou do ještě výraznějších ztrát, než v jakých je středočeská doprava teď.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
... takové věci pena nenapadnou, jakákoliv změna je prostě špatně a tečka

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Žádný rozumný řidič toto neudělá. Udržením motoru v optimální teplotě ušetří víc, než by dělalo v tu chvíli uspořené palivo. Nemluvě o akumulátorech.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
A jak dlouho se dochlazuje turbo po jízdě ? Aby to vůbec stihlo zchládnout.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Pokud není řidič schopný vypnout motor, když vidí, že má v zastávce 20+ lidí, kterým bude odbavení asi nějakou dobu trvat, tak je to docela chyba, ne? I když, v dnešní době, kdy je nutné v zimě topit a v létě chladit, to možná i smysl dává, no, ale nevím...

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
101
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Nejen čas a řidiči, ale rovněž podstatné množství nafty. Novinku vítám, protože konečně se z pro měšťany obskurního nástupu předními dveřmi a hádání se s nervním řidičem, který tě seřve za platbu kartou (čest výjimkám), stane normální způsob přepravy, kdy se nebude v zastávce stát 3+ minuty.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Revoluce ve středočeských autobusech. Řidiči už nebudou prodávat jízdenky, půjde nastoupit všemi dveřmi

Přijde mi to trochu kontraproduktivní. Sice se ušetří čas na nástup a tím možná i řidiči, ale zase se dají milióny na právníky, revizory a nové automaty, takže ve výsledku to bude dražší, než teď. K tomu úniky tržeb a máme vymalováno. Připomínám, že v roce 2024 jsou krajské volby a novému vedení Středočeského kraje už předem nezávidím, jak se s tímto vyrovná. Protože ať už udělají cokoliv, bude to špatně.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Mladíci v Plzni surově napadli revizora, bili ho pěstmi i obuškem


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
"Ona do toho autobusu normálně najela," popsal cestující.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Ústecký dopravní podnik stále nemá dodavatele plynu na příští rok


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Požár měnírny odklonil pět tramvajových linek v Praze na Žižkově


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Před 60 lety poprvé vyjela do pražských ulic legendární tramvaj Tatra T3


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ehm, ta sedmička krom jinýho přenáší i směr Zemědělská - hlavas - Křídlovická, takže svým způsobem taky odlehčuje hlavasu, protože z ní hromada lidí nemusí vůbec ven, když chcou ze Zemědělské třeba na Běloruskou nebo Vojtovu, klasicky z práce dom třeba. Jenom příklad, logika je asi jak u nového vedení desítky, kdo na hlavasu nemusí vysedat, má výhodu. Jasně, nejde mít odevšud všude, ale některý směry se prostě vyplatí takhle nějak posílit.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Neříkám, že je to neřešitelný, jen, že by se asi muselo předělat řešení přestávek.
Naxashi píše:
Ono to celé je dělané špatně. Ta zastávka, kde je nástupiště v prostředku, mezi kolejema, to je špatně. Ta úvrať je taky špatně. Měla tam být normální zastávka a smyčka. Zastávky dlouhé 45 m. Ne, že by tam snad někdy něco 45 m mělo jezdit, ale jde prostě o přípravu na budoucnost.
Jo, a s tou 67 po 10 minutách, za tím si stojím. Proč? Protože NCKP a Kaufland. „Ale vždyť tím nikdo kvůli tomu nejezdí.“ Až na to, že u NCKP vždycky proběhne výměna cestujících a pokud ti 67 ujede, protože tě blokují pomalý lidi, tak tě to řádně vytrestá. Navíc, ono by tím jezdilo těch lidí víc, pokud by to jezdilo častěji.

Už se to tu párkrát řešilo. Prostor na smyčku v kampusu prostě není. Ano, v současné době jsou tam některé volné plochy, ale ty je v plánu zastavět. Pokud se nemýlím tak plány na atletickou halu a studentský centrum, které ty volné plochy mají zabrat, jsou určitě starší jak plány na zavedení tramvaje.

Osobně, bych si dokázal představit ještě jeden způsob jak zkapacitnit osmičku. Zavést linku Novolíšeňská - Starý Lískovec, která by přenesla ten nejvytíženější úsek a zároveň by v SL nahradila osmičku. Výhodou by byl fakt, že by šlo nasadit dlouhé vlaky pouze jednosměrné a nebylo by nutno upravovat Mifkovu. Další plus by bylo sjednocení všech linek směr Bohunice na třetí kolej u nádraží a odlehčení první a druhé koleje o sedmičku.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
A já bych klidně tu 67 do kloubů poslal (minimálně spoje od/do Avionu). A z NCKP bych ji poslal přes KPN, protože za prvé by zajistila od prosince neexistující spojení KPN s NCKP a za druhé spojila KPN s okolí Čichnovy a Jundrova, na okružky se nedá vůbec nikdy spoléhat. Navíc se teď klouby ušetří z 61. Ale tohle téma už trochu zavání přesunem do sekce Návrhy linkového vedení.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
35
14 pro 2014 11:03
Ondra K. píše:
Mezi problémový zastávky bohužel patří i obratiště nemocnice Bohunice, který je naprosto nepochopitelně dimenzovaný na 30m tramvaje. Obratové koleje mají délku cca 65 m, takže při provozu dlouhých souprav bude docházet k situaci kdy jeden vlak zabere celou kolej bez možnosti odstavení za zastávkou.


To je pravda, nicméně například v Budapešti mají linky 4 a 6 koncipovanou konečnou stejně (jen 2 koleje a mezi nimi nástupiště) a navíc mají častější intervaly, čili toto by neměl být problém vyjezdit při vhodně naplánovaných přestávkách a střídáních.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Co se týče 67, tak s tebou naprosto výjimečně musím zcela souhlasit. Kloub tam nemá co dělat, ale jednoznačně je zde potřeba posílit interval. Na lince obsluhující centrum města je i 10minutový interval hraniční.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Ono to celé je dělané špatně. Ta zastávka, kde je nástupiště v prostředku, mezi kolejema, to je špatně. Ta úvrať je taky špatně. Měla tam být normální zastávka a smyčka. Zastávky dlouhé 45 m. Ne, že by tam snad někdy něco 45 m mělo jezdit, ale jde prostě o přípravu na budoucnost.
Jo, a s tou 67 po 10 minutách, za tím si stojím. Proč? Protože NCKP a Kaufland. „Ale vždyť tím nikdo kvůli tomu nejezdí.“ Až na to, že u NCKP vždycky proběhne výměna cestujících a pokud ti 67 ujede, protože tě blokují pomalý lidi, tak tě to řádně vytrestá. Navíc, ono by tím jezdilo těch lidí víc, pokud by to jezdilo častěji.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Ondra K.: což by nemusel být problém, pokud by se na vozech střídali šofci s pauzami mimo vozidlo (měl jsem za to, že to tak stejně bude).


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
luda_612 píše:
Souhlasím že i 8 by delší vozy potřebovala (a tento problém se s otevřením tratě na Kampus jen zvětší) ale narážíme na dva problémy 1. 45T která je primárně určena na 8 tím samozřejmě nechci tvrdit že se toto vozidlo nehodí na výluky kdekoliv v síti. A ten 2. Zastávky kdy 4 zastávky neodpovídají délce cca 47m (jmenovitě Švermova a Běloruska do centra a oba směry Krematorium a Mifkova). Tento stav beru jako velký prohřešek opravy tratě do SL.

Mezi problémový zastávky bohužel patří i obratiště nemocnice Bohunice, který je naprosto nepochopitelně dimenzovaný na 30m tramvaje. Obratové koleje mají délku cca 65 m, takže při provozu dlouhých souprav bude docházet k situaci kdy jeden vlak zabere celou kolej bez možnosti odstavení za zastávkou.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8068 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 323  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 22:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]