Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 90    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 90  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Alanis píše:
Nejsou nějaké informace o budoucnosti linky 68 v Kohoutovicích? Hotel Myslivna jde postupně k zemi.

Předpokládám, že asi dojde k ukončení 68 v Pisárkách.

Proč myslíš? Jezdí tam plno výletníků. A má tam vyrůst bytovka. Spíš bych očekával prodloužení na Jírovcovu, aby lidi z bytovky nemuseli jezdit do Brněnky až na Mírák. A taky kvůli lepším přestupům.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Myslivna ale nezanikne, pouze se rekonstruuje, byť teda zgruntu. Takže linka 68 tu pořád nějakej význam mít bude.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Nejsou nějaké informace o budoucnosti linky 68 v Kohoutovicích? Hotel Myslivna jde postupně k zemi.

Předpokládám, že asi dojde k ukončení 68 v Pisárkách.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ano, vypadá to tak i podle dat na Jrbrno, že od hřbitova jedou na Valašskou a opačně ne. Zrovna včera jsem na to koukal. Spíš jsem to zmínil jako jednu z linek, u které by konec aspoň některých spojů na SL terminál tolik nevadil, na rozdíl od závleku padesátky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Online
7090
27 úno 2010 07:40
Jo, pardon. Jezdily. Teď přes Valašskou jezdí taky, ale od ÚH.


Offline
1071
09 lis 2006 18:16
Robert píše:
Ty spoje 51 jezdí na Valašskou, chce to městská část.

Ty spoje, co končily na Valašské, již nejezdí. Tři z těch spojů byly protaženy až na Ústřední hřbitov, jeden zkrácen k nemocnici.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Linka 103 je uvedena na obr. 23 na str. 74. Spolu s linkami 104, 105 a 108 má být ukončena na dolním nádraží a směřovat někam na jih, což moc nedává smysl.


Online
7090
27 úno 2010 07:40
Ty spoje 51 jezdí na Valašskou, chce to městská část.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
103 alias 303? Nevím, ale asi fakt staré podklady, stejně jak s tou desítkou v Lískovci. Sedmička místo ní je víc fajn. Osobně ji v různé časy používám. Jen mě vždycky pobaví hláška před Tomanovou, že daný spoj končí na Zemědělské jako upozornění, když vlastně mnohem míň spojů jede až na Čertovu Rokli.
Starý Lískovec terminál: To je zas padesátá verze vedení. Původní, co si pamatuju, byla verze ukončení 25 a opuštění Osové (smyčky), asi konec 69 místo Ukrajinské a ukončení linek, co se dřív nevešly na špitál, tj. regionálky 401/402 z Říčan a 403 z Ostopovic.
Pak tu byl ten úlet se závlekem 50 z Osové k vlaku a pak teprv jízda na Lány a směr Komárov, to doufám nepřijde.
Ukončit tu 69 je taky nesmysl, od Bosonoh je větší zájem jezdit na špitál.
Možná spoje 51, co nepokračují na hřbitov a krouží teď v dopoledním sedle někam k Čermákové...

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Mě tam zaujala na jedné mapce regionální linka 103, ví někdo víc?


Offline
Uživatelský avatar

420
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Taky jsem na to nedávno narazil, je to zajímavé počtení, byť je tam asi dost nedokonalostí, tak je dobře, že něco takového existuje. Teď ještě, aby se na to myslelo při případných investicích (hlavně těch silničních), aby se někde "nezapomnělo" udělat zastávku nebo přestupní uzel.

Zajímavá je (kromě výřezů plánků) hlavně tabulka linek v jednotlivých "pětiletkách" (vč. přepravního výkonu) od strany 101 dál. Pár věcí mě tam zaujalo:
- diametr je tam zmíněn přesně jednou, pouze v kapitole o ŽUB ("Kromě toho je ještě připravován přestup na stanici podzemní dráhy.")
- relativně brzo se počítá s terminálem Vídeňská (už v období 2030-34 - viz linka 69 v tabulce), oproti novému nádraží
- poslední pětiletka předpokládá rozsáhlou výstavbu tramvajových tratí (prodloužení Komárov, Řečkovice, Bosonohy, spojka Tkalcovská - Masná - Dolní nádraží - Heršpická - Hluboká) - spíš mi to přijde jako výhled na dalších 20 let
- navržené pokrytí odsunutého nádraží vypadá celkem solidně, ale vyžadovalo by hodně vrazit do stávajících tratí (a na rozdíl od studie ŽUB počítá s přímou jízdou Husova - Bulvár a Benešova - Dornych, bez zpomalujícího závleku kolem současného nádraží)
- obsluha lískoveckého vlakové zastávky až po roce 2030 (!)
- ve výhledu megadlouhá linka 50 Bystrc - Bohunice - Černovice - Vinohrady - Mariánské údolí, spojení 49+67
- na řešení nočních linek se tam celkem vykašlali

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Uživatelský avatar

1868
05 lis 2005 19:50
Tak já desítku o víkendu v létě párkrát měl a i v Žabinách jsem byl plný :D


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Teď by v pracovní dny pětka na hřbitov chyběla, jezdí tam slušně vytížená, vazba na regionální linky. O víkendu je zbytečná, kor když jede hned za dvojkou. Desítka ti samé, v PD v Žabinách slušné vyřízení. O víkendu kravina.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
1071
09 lis 2006 18:16
Já bych ten dokument nebral jako bibli, prostě jsou tam naznačené vize.
Například tam nyní není zanesena linka 7 do Lískovce, dle dokumentu tam jezdí 10. Linka 7 je tam až v nějakém výhledu.
Jinak propojení 5 a 10 čeká na průraz, protože pak linka 2 bude jezdit přes Mendlák, takže by pak tolik 5 u hřbitova nechyběla.


Online
7090
27 úno 2010 07:40
Já ho nerozporuji. Jen říkám, že k osekání pětky a desítky se na něj čekat nemusí.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
průraz Mendlák-Václavská je snad už v územním plánu z roku 1994. Dopravě by to dost pomohlo.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Online
7090
27 úno 2010 07:40
K tomu snad není potřeba probourávat špitál.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Zřejmě si konečně uvědomili, že úsek linky 10 z centra do Komína a dále a úsek linky 5 z Mendláku ke hřbitovu jsou zbytečné.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Může mi někdo vysvětlit, co básník mínil provozně propojenými linkami 5 a 10 po vybudování průrazu na Mendlák? Momentálně se obě linky potkávají akorát mezi Moravákem a Čárou.
Též mi to nedává valný smysl. Nabízelo by se od role linku 10 vést přes Nové Sady na Václavskou, a dále jako linka 5 do Štefánikovy čtvrti. Ale co by bylo s Ústředním hřbitovem a Bystrcí? Nebo by došlo k prohození konečných? Tedy např. 10 (Holzova-)SS/Novolíšeňská-NS-Václavská-Mendlák-Štefánikova č., 5 ÚH-Mendlák-Česká-Bystrc? Těžko říct, jak to básník myslel.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
No místy je ta studie opravdu zábavným čtením, zejména ty fantasmagorie o obsluze vybájené nové role. Nesmyslnost názorně ilustruje jeho obsluha jedinou noční linkou!!! Může mi někdo vysvětlit, co básník mínil provozně propojenými linkami 5 a 10 po vybudování průrazu na Mendlák? Momentálně se obě linky potkávají akorát mezi Moravákem a Čárou.Obsluha terminálu Vídeňská vypadá taky výživně. Nejsu si jistej, zda projekt propojení SO a Juliánova vychází v časové koordinaci s tunelem pod VInohrady bez něho se totiž na Gajdošovu nedá sáhnout.
A jak už tady někdo zanznačil, úplně absentuje vize řešení dopravy v centru, zejména na hlavních radiálách (křečkovická, Veveří plus tunel pod Špénou). O nevyhovujícím uspořádání přednádražního prostoru taky žádná zmínka, asi autoři spoléhají, že ty vyřeší nová rola, pokud teda bude.


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
MartinV píše:
Terminál St. Lískovec má zajišťovat jen linka 25. Což mi přijde málo, když to má být terminál.
Mně též. Čili podstatná část Bohunic a Starého Lískovce bude mít k vlaku pouze pěší přístup nebo MHD s přestupem. (Kde? V zastávce Kosmonautů?)
Co takhle minibusová linka Kyjevská-Čermákova-Terminál-Běloruská-Ukrajinská v intervalu vlakových spojů? Případně tedy závlek 69.


Offline
428
24 lis 2017 11:40
Z toho Lískovce by to určitě chtělo i linku směrem k Běloruské (do té oblasti). A s E56 nelze než souhlasit. Možná by byla lepší nabídka více linek (37?) třeba i s tím, že ne každý spoj. Vlak tam taky nebude jezdit po 10 minutách, tak u doplňkových linek aspo%n účelové spoje s návazností na vlak.
A ta Lesná to je nářez, kor, když se píše, že časový odhad sestavil KAM už v říjnu 2021 - to už se věděelo, že to Maleček zařízne takto? Pěkné, fakt pěkné...


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V dokumentu je pár zajímavých informací, např. (někde se to už dřív objevilo neurčitě v médiích) nové expresní linky po dokončení stavby VMO u Tomkáče. Jak zmínil Vario1523, některé části nejsou úplně informačně nejpřínosnější (úvratě vs. smyčky) - je sice poznat, že si s tím autor dal práci, ale připomíná mi to psaní seminárních prací (musím to natáhnout, aby to vypadalo).

Terminál St. Lískovec má zajišťovat jen linka 25. Což mi přijde málo, když to má být terminál. Možná by se tam daly přetrasovat nějaké regionálky, případně od nemocnice protáhnout E56.

Stávající vozový park vyhovující? Nezaznamenal jsem tam, zda jít cestou vozidel s nulovými emisemi, případně zvyšovat počet vozidel s klimou (možná se s tím už automaticky počítá), případně s vyšší kapacitou. Škoda.

Škoda stejně tak i toho, když člověk čte, čeho se dočká až za 15 let. Bůh ví, jestli..

A taky se dokument nezmiňuje o SJKD (jestli jsem to nepřehlédl).


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
tak vzhledem k tomu že současný starosta je náměstek JMK pro územní plánování, tak si to může ohlídat... horší případ NIMBY než šalinu na Lesnou těžko pohledat.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

384
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Připadá mi to celé docela depresivní. Brno zcela rezignovalo na jakékoliv odvážnější plánování pokročilejšího dopravního systému, budoucnost tak spočívá jen v úpravách a mírném rozšiřování současných linek. Několikastránkové lamentování nad tím, jestli je lepší stavět smyčky nebo úvratě mi taky připadá úplně mimo, hlavně při věčném nedostatku obousměrných vozů. Dozvěděli jsme s také, že "složení vozového parku VHD v Brně je vyhovující a že není třeba činit žádné systémové změny". Doslova šokující je zjištění, že s výstavbou tangenciální spojky Halasovo náměstí se počítá až v období 2035–2040, stejně jako s řešením obsluhy Haškovy. Město se asi rozhodlo počkat na odchod současného starosty na onen svět.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2246 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 90  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 16:08
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]