Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 1 z 232    Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
7116
27 úno 2010 07:40
Ano, o tom se psalo už před několika dny.


Offline
Uživatelský avatar

3691
08 čer 2005 23:12
Mimochodem na idsjmk.cz je JŘ linky 304. Má i noční proovz, z čehož mi logicky vychází, že linka 91 už nebude zajíždět do Kuřimi.


Offline
Uživatelský avatar

6902
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
OP: pozdě večer tam vidím těch 13 minut nenávaznosti (30 -> 1), jak píšeš, ale při 10minutovém intervalu tam vidím 1 minutu na přestup. Dívám se teda na Seznamu, který ale vypadá taky, že už má nové JŘ k dispozici.
Na druhou stranu v těch večerních hodinách lze využít i jiné linky. Záleží samozřejmě, odkud a kam člověk cestuje, nicméně zastávky linky 1 jsou z části kopírovány např. 52, na kterou je dobrý přestup, z Kr. pole či Žabin lze zase využít 44, 67).
Možná jsem se nedíval na všechny možnosti, ale na první pohled to nevychází tragicky. Tj. že je tam alternativa toho "nepřestupu".


Offline
Uživatelský avatar

619
14 úno 2005 15:12
Bystrc
idsjmk.idos.cz už obsahuje jízdní řády od 27. 4., teda alespoň většinu spojů.
Z JŘ linky 30 jsem dost rozpačitý, odpoledne posílení na 6-7 minut, do Soběšic 2 spoje ze 3, ráno posílení z Bystrce na 5min interval. Ale zase oslabení ranní špičky z KPN směr Žabovřesky a totálni překopání celého jř večer a v nepracovních dnech. Takže víkendové a večerní návaznosti s linkou 1 na Svratecké/Podlesí/Zoo se mění na ukázkové nenávaznosti (13 minut čekání při 15min. intervalu, resp. 8 minut při 10 min. intervalu linky 1), korunováno ještě zkrácením doby provozu, na Černého jede posledni spoj o 15 dříve než dosud (od KPN už ve 22.24). Zklamalo mě to, Soběšicím se přizpůsobil jř i ve zbytku trasy, kde končí rozumné návaznosti léty prověřené (mj. také na linku 52). To vše asi proto, aby v Soběšicích byla o víkendu 1 minuta na obrat?
K tomu o víkendu provozně propojené některé spoje linek 41 a 57 na Vranově. Při změně jř někde na Vinohradech se tedy bude měnit i celý sever Brna?


Offline
Uživatelský avatar

2527
13 črc 2009 13:42
No, s takovou můžeme číselné rozlišování linek úplně zrušit.


Offline
431
24 lis 2017 11:40
Podle mě se určitě líp vyvětluje , že teď místo 41 má jet 71. číslování linek by mělo být rozlišující

Když jsme u těch čísel, mě zas trochu prudí mnoholičnost cílů na 301. Proč se ty spojený linky s 250 do Boskovic nejmenují prostě 250. Směrem na Brno pak pod tím samým číselm jedou za sebou spoje to Krpole a do Kuřimi k fabrice (dřív to byla myslím 162). Druhý jmenovaný spoj kolikrát zastavía musí vysvětlovat pasažérům, že tohle není jejich 301, že ta jede hned za ním. Myslím, že v podobných případech v tom dělá kordis cestujícím akorát zbytečný hokej.


Offline
Uživatelský avatar

2527
13 črc 2009 13:42
Robert: A co jako? :D Vždyť by tam jela úplně ta stejná sorka, jenom s jiným číslem na bustecu. Navíc tohle bys dělal první dva tři měsíce, pak už by se nad tím nikdo nepozastavoval.

MtM: No tak to je úplně jedno, která by jezdila kam. :D Hlavně aby neměly stejné číslo.


Offline
1321
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
A proč to neudělat naopak, 41 do Lelekovic a Vranova a 71 ke Globusu,s posunutými časy, aby byla návaznost na spoje 41 od Lelekovic na Macove.


Offline
7116
27 úno 2010 07:40
A zkus teď někomu vysvětlovat, že už nemůže jet 41, jako byl zvyklý, ale musí jet 71.


Offline
Uživatelský avatar

2527
13 črc 2009 13:42
Ti stálí si zvyknou a těm, co jedou poprvé, se to bude snáz vysvětlovat.
"Potřebuju do České. Čím mám jet?"
"Sedmdesátjedničkou."

"Potřebuju z Medlánek ke Globusu. Čím mám jet?"
"Čtyřicetjedničkou."

Easy.

Zkuste si někomu cizímu vysvětlovat, že má jet čtyřicetjedničkou, ale jenom některou.


Offline
Uživatelský avatar

354
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
pepola píše:
V tom případě bych nechtěl slyšet ten řev, že zahnul v České do Lelekovic.

V historii se trasa linek měnila mnohokrát. A 1) lidi si zvyknou a 2) vždycky je můžeš odkázat na to, aby začali číst. Pokud si přečtou pouze číslo linky a ne její cíl, je to jejich problém. Ale jinak asi veskrze souhlasím s tím, že přečíslovat by se to mohlo, když se to číslo uvolní… a klidně i na jiné volné číslo, proč ne?


Offline
Uživatelský avatar

3695
28 úno 2006 19:00
xxx píše:
Takže spoje do Vranova budou mít stále stejné linkové označení jako spoje ke Globusu? Vždyť ty by mohly být označené jako 71, když se to číslo uvolní.

V tom případě bych nechtěl slyšet ten řev, že zahnul v České do Lelekovic.


Offline
Uživatelský avatar

2527
13 črc 2009 13:42
Takže spoje do Vranova budou mít stále stejné linkové označení jako spoje ke Globusu? Vždyť ty by mohly být označené jako 71, když se to číslo uvolní.


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
ZMĚNA DOPRAVY V KUŘIMI A OKOLÍ od 27. 4. 2024

● ukončen provoz linek 71 (Kr. Pole - Kuřim) a 310 (Lelekovice - Kuřim)
● náhradou nová linka 304 (Kuřim, Podlesí - TOS - Kuřim, žst. - Česká [přestup na 41 směr Lelekovice a Vranov] - Řečkovice [přestup na 1 směr centrum Brna] - Řečkovice, nádraží)
● linka 304 zajistí i noční spojení do Kuřimi (přestup z N91 v zastávce Ivanovice, Mácova)
● vznik nové zastávky Kuřim, Záhoří (závleky do nové čtvrti za horami Záruba a Horka)
● změny v oblasti Sentic a Čebína – změny jízdních řádů linek 153, 320, 321 a 330

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6902
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Máte někdo zkušenost, jak se dá v dnešní době, a v době špičky, spolehnout ráno na E56 ve směru na krpolské nádraží? Stíhá se příjezd na konečnou, nebo je jízdní řád spíš cár papíru?

Hádám, že největší zpoždění to může teoreticky nabrat před Anthroposem.


Offline
7116
27 úno 2010 07:40
Ano.


Offline
Uživatelský avatar

6902
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Jsem zvědavý, byť to vidím pesimisticky, na vypravení linky 12 od 14. 2. Ve špičkách mnohem delší interval, a to už teď se ve špičkách člověk občas nevleze (v době kolem půl osmé není problém čekat na NS 3. - 4. soupravu 12, do které se vejdu. Je reálné, že se objeví víc dvojic Draků na lince 1, a tím pádem víc Varií na 12?


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
Richie: na Sadové opravdu ne... Intervaly do Soběšic budou obdobné těm dnešním, zbytek bude končit samozřejmě na KPN

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6902
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Richie: nebo některé klidně už na KpN. Furt ale platí, že spoje do Soběšic to budou muset ujet na jednu baterku.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Janatak píše:
Ale jo, ono se něco málo jízdou dolů do baterek dostane. Tam jde spíš o to, že už ta jízda nahoru vychází poněkud natěsno a není tam tudíž moc prostor pro jakékoliv zádrhele v jízdě. No jak píšeš, uvidíme.

No a bylo někde řečeno, že budou jezdit všechny spoje v celé trase? Nebudou některé končit na Sadové? Nezdá se mně, že v době brutálně omezených spojů v celé síti by se takhle rozšiřoval provoz do tak malé MČ jako Soběšice. Sadová ta prý má kapacitní problémy, ale Soběšice (nejspíš) ne. Například teď jezdí 43 v sedle po 20 minutách a 30 po deseti, takže každá druhá by třeba končila na Sadové.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Protože ty crossy by měly být za hooodně zajímavou cenu pro DP ?


Offline
2671
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Janatak: letiště určitě nene, proč by se jinak zvažoval nákup tříosých Crossů, co jsou už v pronájmu? Ale kombinace 75+77 určitě ano, jen je otázka, kdy dojde na zatrolejování současné linky na Černovické terasy.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3971
25 led 2006 16:11
všudezdejší
Ale jo, ono se něco málo jízdou dolů do baterek dostane. Tam jde spíš o to, že už ta jízda nahoru vychází poněkud natěsno a není tam tudíž moc prostor pro jakékoliv zádrhele v jízdě. No jak píšeš, uvidíme.

Svoboda - nabízí se linky v oblasti Slatiny. Parciálová 76, proč ne? Po zatrolejování linky 77 by se dala zvládat i 75 v parciálech. S tím, že v Obřanech a snad i v Bílovicích by šla udělat dobíjecí místa.

_________________________________
Zkratka je většinou delší, zato horší cesta


Offline
Uživatelský avatar

2555
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Janatak píše:
miropiro - vzhledem k výsledkům ze zkušebních jízd a neexistenci možnosti nabíjení v Soběšicích bych čekal, že dp variantu baterkizace linky 43 zavrhne a zkusí najít jinou linku s příznivějším profilem trasy pro provoz v parciálech. Tohle jezdit bude dost na krev co do kapacity baterek a stačí cokoliv, překážka na trase (popeláři např.), nebo cokoliv, co nepůjde objet a tahač. Tady aby byl v neustále permanenci.

No uvidíme, jaká bude praxe. Za mě si DP věří na to, že cestou dolů se baterky budou nabíjet, takže se to zvládne.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
129
02 bře 2012 14:57
Jaká linka by připadala v úvahu, pane Janataku?


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5789 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 23 dub 2024 21:24
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]