Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 166 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Nový JŘ t-38 má z Preslovy zajímavé odjezdy 16:25 a 16:28, oba až na Komenského náměstí. Je škoda, že ten druhý jmenovaný trochu neposunuli, protože při čtvrthodinovém taktu je interval 3 minuty zvláštní (3+12 místo př. 7+8).
A mch. zastávkový jízdní řád a-81 není pro cestujícího příliš praktický. Když pominu množství poznámek (to se dá přežít), určitou nevýhodou je ve směru Klusáčkova - náměstí Míru poznámka "jede po zastávku Vaňkovo náměstí a dále do zastávky Pisárky". Jen zastávka Pisárky není v jízdním řádu a cestující se nedozví, přes jaké zastávky tam jede. ](*,)


Offline
81
04 říj 2011 22:53
Naposledy jsem v takovou ošklivou brzkou hodinu jel asi dva roky zpátky, předtím několik let denně, a tehdy bývala běžná praxe, že se autobusové posily na Novolíšeňské točily z pravého pruhu směrem na Jírovu do pravého v opačném směru k výchozí zastávce Novolíšeňská přímo u výjezdu z trolejbusové smyčky. Provoz tam nebývá nijak přehuštěný a přerušovaná čára mezi jednotlivými směry tam kvůli smyčce stejně je, tak je to (nejspíš?) i legislativně O.K. Tak proč najednou taková vymoženost pro jeden spoj?


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Posilový autobus Čejkovická - Mendlovo nám.
Kdyby měl začínat na Novolíšeňské, najel by zbytečné kilometry navíc. Vzhledem k tomu, že smyčka Novolíšeňská je neprůjezdná, musel by jet až na Jírovu, nebo se někde otáčet na parkovišti. Tak se holt výchozí zastávka neobslouží. Ono se zas tolik nestane.


Offline
340
12 čer 2012 17:51
Linka 25 odjezd 7:16 a to z Čejkovické! Co to má být za přejezd? Netuší někdo? :shock:

_________________________________
Zavřenými dveřmi hra nekončí, zkus další zastávku...
Ten, kdo neprojede zelenou u zimáku, není u mě řidič...


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Miropiro: jejich seznam je např. v aktualitě na těchto stránkách, ale musíš si zobrazit celou aktualitu. :wink:


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
Patrně ses špatně koukl, i letos změnilo režim cca 20 zastávek. Některé rovnou stálá > z.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
P. Haluza píše:
Oproti původním návrhům přibyly mapky, třeba i na tu a-202, ale na moji připomínku k debilní Klajdovce se zvysoka vykvákli. Mám sto chutí si počkat v 6:02 na Klajdovce a poslat oficiální stížnost, že a-202 na zastávku nepřijela.

Tak abys v tom nebyl sám, tak jsem na KORDIS dnes psal podnět k té zastávce taky :-)

Jinak co mne letos překvapilo, že nejsou žádné změny v režimech zastávek. Jak loni jich bylo hodně, tak letos nic.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Všimli jste si změny na a-40 a a-73? Večerní spoj na a-40 ze Sokolnic do Brna a zpět zajišťovaný VYDOSem bude nově zajišťovat DPMB a VYDOS místo toho udělá obrat na a-73 do Slatiny.


Offline
Uživatelský avatar

83
24 lis 2014 18:31
Zajímavý mi přijde JR a-65 kde vlastně všechny spoje jedou až do technoparku. To má DPMB asi dostatek autobusů,když jich bude potřeba tak 2x víc. Budou na ni jezdit pořád sanitky? Doufám,že ne!!

_________________________________
T6A5 ty jsou nej.....škoda,že nejsou nízkopodlažní.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Když se tak koukám na JŘ t-26 od 14.12., tak dopoledne přibude akorát jeden autobusový garant, takže dopoledne budou jezdit pouze 2 garantované kurzy, navíc hned za sebou #-o hlavně, že dorazilo 36 nových jezevčíků, ale stejně se rapidně nenavýší počet garant spojů :roll:

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Však já nemyslím úpravy jízdních dob atd., to je všechno víceméně OK. Já mám na mysli tu podobu jízdního řádu s hromadou chyb a nevyřešené návaznosti, což je o komunikaci Kordisu s DPMB (asi, nevím). Ale nemám sílu to někam posílat, protože na to evidentně pečou.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Tak mě trochu těší, že se něco udělalo s jízdní dobou, ale zase ne až tak moc. Jírova - Karla IV. mínus minuta OK, Karla IV. - Macháčkova mínus minuta OK, Podolská - Podolí mínus minuta OK, Podolí - Podolí plus minuta OK, ale proboha, Podolí - Bedřichovice, rozc. osobně zvládám za necelou minutu... Na druhou stranu by tím mohlo být lépe vyřešeno čekání na přípoje, které zatím nikdy nečekaly, protože "tam stejně nikdy nikdo nepřitupuje" a "za pět minut jede 702" a pravidelně projížděli rozc. v době, kdy byla 151 pod mostem. Nevím, jestli se vyslyšela moje prosba udělat garantovanou návaznost 151/602, kde občas někdo přestupuje, hlavně ráno a docela pravidelně. Mám ale pocit, že jsou jízdní doby upravené pouze ve směru z Líšně, nikoliv do Líšně. Macháčkova - Karla IV. dvě minuty, to tam budeme všichni zase jak trubky stát minutu do času a blokovat 55. A mám vyzkoušeno, že i při 2cm souvislého ledu to jde zvládnout za minutu, naopak směrem dolů za pět :-D No a ještě Židlochovice - Blučina ZD se za tři minuty fakt stihnout nedá. Jo, a není náhodou zastávka Sokolnice, zámek na znamení? Na označníku jo, tak se podle toho řídím, ale vidím, že v JŘ je vedena jako stálá. Místní to berou taky jako na znamení. I když z logiky věci, když už tím blbým závlekem jedu, zastavit tam klidně můžu...


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Teda ale ta 151 je pořádně odfláknutá. Večerní spoj v PD 19:49 ze Šlapanic má příjezd na Podolskou 20:02 stejně jako a-55, ale na Jírovu přijede oficiálně o minutu později, přestože obě linky mají shodnou trasu. No a díky tomu jaksi není možné garantovat návaznost na a-55 s odjezdem 20:08, následný odjezd 20:20 je jen k Zetoru, takže se musí čekat do 20:28. ](*,)

Totéž o hodinu dřív, navíc návazný řádek na 55 v Mariánským je označen jako "55 -> Brno", jako kdyby měla 55 jezdit do Prahy, a celý je to šitý dost horkou jehlou. Oproti původním návrhům přibyly mapky, třeba i na tu a-202, ale na moji připomínku k debilní Klajdovce se zvysoka vykvákli. Mám sto chutí si počkat v 6:02 na Klajdovce a poslat oficiální stížnost, že a-202 na zastávku nepřijela.


Offline
315
01 dub 2007 14:10
P. Haluza píše:
Předpokládám, že a-202 bude oběhově provázána s a-78, že? I když je zvláštní, že tam není (až na jednu výjimku) žádný garant.

Částečně s 55.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Předpokládám, že a-202 bude oběhově provázána s a-78, že? I když je zvláštní, že tam není (až na jednu výjimku) žádný garant.


Offline
315
01 dub 2007 14:10
Stratos bude kmenově na 43 jen jeden. A pojede právě vždy 5 minut po "velkém" busu. Ráno tam bude kmitat ješte jeden z 81. Podvečer a večer zůstane na 43 stejný jako je teď.


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Stuřík: třeba zmizí sanitky z a-43. Alespoň v ty dny, kdy zůstane nějaká ve vozovně. Ze "sanitkových" linek je nejvytíženější.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Já se tak trochu obávám, že při tom intervalu, který nabízí a-202, to tam je taky mimo špičku zralý na sanitku. Uvidíme, jestli si to najde příznivce.


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
A když už se tu mluví o vozech vypravených nad současnost, tak na a65 také přibude vůz. Budou jezdit tedy dva + jedna trhačka. Pokud dobře počítám, tak to je z gM 10 sanitek na 10 vypravovaných kurzů v PD.
Nebo bude něco omezeno? Nevím, co si o tom mám myslet, ale na a43 byla vtipně zkrouhnuta (7-6-7-7-6-7 na pseudointerval 10-5-10-5-10) ranní špička, zatím jsem to podrobněji nezkoumal, ale odhaduji, že budou tedy stačit 3 sanitky místo 4. I tak by to bylo celkem optimistický předpokládat, že vyjede 9 sanitek (co asi zažívá výpravčí, když jsou vypravitelný jen čtyři sanitky a zbytek musí zaplácávat City/Cite, výjimečně vysokopodlažkou)...
Dodatek: Nebudou. Jak se tak koukám do JŘ a43, tak 2+2 špičkový vozy zůstávají, jen zajímavost - je tam jedna NP celodenka + v ranní špičce (pouze) vypomůže další NP, tj. v odpolední špičce jezdí 3 negaranty - zná někdo z povolaných důvod?

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Přinese to větší využití a-81. Což je dobře. A taky potřebu vozu navíc (3. vůz), jelikož linka bude mít 20minutový takt.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
To asi jo. Zatím jsem ten JŘ nestudoval, tak nemůžu soudit. Ale a-80, resp. bus z Kraváku do dolních Žabin své místo má a nikdo neví, co všechno za propojením těchto linek vězí. Uvidíme, jak to bude fungovat a co za úsporu to přinese a jak si na to lidi zvyknou.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
V tom případě by bylo na místě tu mít a-80 a a-81. Sám uznej, že mít takovou linku/trasu pod jedním číslem je nepřehledné.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
A co třeba sjednotit všechny tramvajové linky do jedné, třeba 1 a současným linkám přiřadit písmena... sarcastic
Ne tak takto fakt nee, v JMK je zavedeno číselné označení a ne písmené. Jakákoliv jiná kombinace je mimo systém.
Jediná vyjímka jsou x linky (x3, x9), které jasně naznačují, že je to výluková linka. Myslím, že regionály uplatňují pro výluky stejný systém.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Špilberk je obsluhovaný sezónně, tam to není problém. Je otázka, jestli bude mít a-81 jízdní řád podle DP, nebo IDS. V prvním případě by skoro každý spoj měl poznámku.
Co se týče společných JŘ, tak třeba DPP dává takové k dispozici na stránkách zastávkových JŘ. Jestli je dává i na zastávky, nebo jen k dispozici lidem ke stažení, to nevím.


Offline
1072
09 lis 2006 18:16
Aby to nedopadlo tak, že z Úvozu na Starou osadu mohu jet linkami 25A, 25B, 26A, 26B nebo 26C, a nikoli linkou 25C, protože ta na Starou osadou nejede sarcastic
Některé linky jsou opravdu extrém. I na té 80/81 je hodně variant (Pisárky, Náměstí Míru, přes Špilberk, NC Královo Pole). Nepřijde mi to jako šťastné řešení. Někdy bych akorát uvítal sjednocený jízdní řád více linek. Svého času to bylo v Ostopovicích směr Brno, kde byl jízdní řád linky 403, 404 a pak sjednocený ve formátu DPMB. Má to samozřejmě smysl jen někde. Přeci jenom někde studovat několik jízdních řádů není šťastné. Například když jedu od Nemocnice Bohunice na Osovou - linky 25, 37, 50 a 69. Ale zase je to o papír na zastávce navíc.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5785 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 163, 164, 165, 166, 167, 168, 169 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Právě je 18 dub 2024 03:49
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]