Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 7 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Robert: slyšel jsem dokonce něco o 15. Jeden spoj do Řečkovic, jeden VM a jeden na KPN + osekání 6. :lol:


Offline
7130
27 úno 2010 07:40
Jojo, jednička prý bude na řečkovické větvi po 10 minutách ve špičce. :-P


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
MartinV: A jéje. To se můžeme těšit…
Snad tam nebude tolik špatných překvapení.
…ještě to tam určitě bouchají na koleně na poslední chvíli… biggrin

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: "vykompenzováno" tím, že 30. 8. ještě nejsou nové řády od 1. 9. vyvěšeny. Dávají si načas. :mrgreen:


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Né, to není možný, změna k lepšímu? Myslel jsem, že toho se tady nedožiju.
Teď mám jen obavy, že když se tady přidalo, tak se někde bude ubírat. Zajímalo by mě kde.
Protože nevěřím tomu, že se prostě jen přidá spoj na všech nočních linkách. To bude na úkor něčeho jiného. Tak by mě zajímalo čeho.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7130
27 úno 2010 07:40
Jezour: Díky, tato informace se ke mně nedostala. Tím líp.


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Dobrá zpráva, v nepracovní dny mi docela chyběly. :applause:


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Třikrát huá, tohle mělo být už dávno. :dancing:


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Robert píše:
Nevím, jestli to už někde zaznělo, ale od září by se měly vrátit rozjezdy v nocích před nepracovními dny v 0:30.

Pilotně to bude ve všech dnech a bude zkoumáno vytížení, tak jezděte přednostně v 0:30 od nádraží i v pracovní dny ;-)


Offline
7130
27 úno 2010 07:40
Nevím, jestli to už někde zaznělo, ale od září by se měly vrátit rozjezdy v nocích před nepracovními dny v 0:30.


Offline
Uživatelský avatar

3695
08 čer 2005 23:12
Na druhou stranu, neměl by tyto náklady nést zhotovitel stavby, kvůli níž nemohou být obslouženy zastávky Pisárky a Anthropos?

A ne všechny spoje jedou následně do vozovny, většina jich jede zase od královopolského nádraží zpět.

A ty spoje, co jedou následně do vozovny, tímto způsobem mohly fungovat i v bezvýlukovém stavu. Pokud by nebyli cestující od Pisárek dál, tak mohly hned do vozovny. Dělo se to tak v minulosti?


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
P. Haluza píše:
No tady se nabízí tradiční pohled: když město ty kilometry platí a ony se nejedou, nemělo by se to městu vrátit?

A nebo jiný pohled: když platím za něco, co není potřeba (tedy se může stát, že spoj jede prázdný), tak je to jen moje chyba. V tom smyslu, že takové případy by si město mělo ohlídat smluvně.


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Co oči nevidí, srdce netrápí. On to někdo z Magistrátu zjistí?


Offline
2792
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No tady se nabízí tradiční pohled: když město ty kilometry platí a ony se nejedou, nemělo by se to městu vrátit?


Offline
Uživatelský avatar

2539
13 črc 2009 13:42
No a když tam ta poznámka není, tak je nutné zajíždět na konečnou s prázdným vozem? :D Tedy nemluvím o případu, kdy tam na tebe čeká někdo, kdo tě musí vidět.


Offline
2792
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Čekal bych v rámci úspor poznámku ve služebáku, že nejsou-li cestující na posledním spoji, je možné jet rovnou do maštale. Ale ono nic. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
E56 je teď (dočasně) konečně pořádně expresní. Ve směru do Kr. pole bude mít dvě zastávky. Konečnou a konečnou. :mrgreen:


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
MartinV píše:
Tak s dnešními "sobotními" JŘ to není zase tak horké, jak tu někteří malovali. I když nechat obsluhu Výstaviště-G2 jen na 25, 26, 37 a 52 s těmito intervaly, když se tam koná nějaká akce, je přinejmenším lehce nezodpovědné.

Ad Výstaviště: Depec je asi v kontaktu s organizátory, protože včera i dnes ráno jezdily navíc vložky jako posila x1, mezi každým pravidelným jeden navíc. Takže interval 5 minut asi cajk....


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak s dnešními "sobotními" JŘ to není zase tak horké, jak tu někteří malovali. I když nechat obsluhu Výstaviště-G2 jen na 25, 26, 37 a 52 s těmito intervaly, když se tam koná nějaká akce, je přinejmenším lehce nezodpovědné.


Offline
59
19 úno 2013 13:02
opr. hysterie


Offline
59
19 úno 2013 13:02
konecne rozumnej nazor....nic neni cerno - bile.....a plati to o MHD, policajtech, skolstvi, zdravotnictvi atd.
tvrdit, ze je veskera verejna doprava spatna, jako mnozi, neni objektivni a zavani situaci, ze dotycnemu picha starou nejakej ridic
jiste najdeme nejake vyhrady, ja sam se nekteryma netajim, ale obecne to tak zle neni
napr. histerie s prazdninovym omezenim.....cestujicich je naprosto jednoznacne podstatne min a proto se to dela
nebo ze jsme se nevratili k predcovidovym intervalum je pravda, ale lidi proste nejsou a neni to jen o penezich....novy ridic platove zas tak slavnej neni. ale po par letech se da bez problemu vydelat 40 - 50 cisteho...ok, obcas brat i z volna
ale linej toho nikde moc nevydela
plno to zkusi a vstavat ve 3 rano je dlouho nebavi, provoz a zly lidi taky ne


Offline
1074
09 lis 2006 18:16
Já teda nevím, co se tady řeší. Chápu rovnici, že pokud ubude spojů, ubude cestujících a dostáváme se do spirály. Ale toto snad nenastane, pokud ty intervaly redukuji takto každý rok. Letos je to navíc o poznání lepší než loni. Tedy meziroční zlepšení (nebo ta velká redukce o prázdninách byla předloni?). Tam kde je nyní interval 15 minut a horší, tak ani k redukci nedochází. Zároveň mi přijde vtipné, že polovina kritizujících by zvedla cenu jízdného, ale už taktně mlčí, že lze očekávat po zvednutí ceny úbytek cestujících a tedy nedostanu stejně požadované příjmy. Tedy v případě redukce spojů hlásají kolaps MHD, ale v případě razantního zdražení budou všichni šťastní.

Dále nechápu ty zprávy, že město na MHD kašle a že je neschopný atd. Já teda nevím, ale 10 let se nezdražilo, tedy se lije každý rok do MHD víc a víc. Pro lidi s trvalým pobytem máme navíc slevu na roční šalinkartu. Ano, byla nějaká redukce intervalů, na druhou stranu přibyly expresní linky, kapacitní soupravy atd. Poslední dobou se navíc postavilo dost nových tratí (Plotní, Nemocnice Bohunice, Žabovřeská) a pro mne nečekaně nedošlo k větší redukci jiných spojů. Porovnejte si, kdy se naposledy postavila takto jiná trať a to se plánují další a další. Nechci tady město idealizovat, k tomu má moc moc daleko, ale ta kritika mi přijde značně přehnaná. Chápu, že někteří volají po lepších intervalech, proč ne, ať mají sen o dlouhých soupravách v 5 minutovém intervalu, kde si vždy sednou a ještě si budou moci vybrat, ale stavět to do roviny, že je MHD v této podobě k ničemu?


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Falkon: aspoň si to nastuduj... Věř tomu, že zaměstnavatelé používají zaměstnaneckou dovolenou poměrně dost. Jak na vyrovnání výpadků výroby, tak i na mimořádky. A to o polovině dovolené neplatí už léta. Jediný co zůstalo, tak 14 dní vcelku. Což se leckdy kryje třebas s celozávodní dovolenou..

A s tou brigádou pro DP to nebude tak horký. Znalejší jistě doplní, jak dlouho trvá vyřízení papírů pro Dp + profesák + poznání..


Offline
63
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
Falkon píše:
Řidič dopravního podniku se přece taky nebude zajímat o to, proč Franta nevyrobil dvaadvacet plechů ale jen dvacet a nikdo ho za to nebude urážet, že to neví.


Ibaže vodič DP (ako spotrebiteľ) svoje správanie zváži tým, že plechy budú počas letných prázdnin drahšie, keďže sa Frantovi a jeho kolegom krátkodobo zvýši ich hodnota práce, veľmi zjednodušene povedané.
To je tržný záujem, vo verejnom záujme je nutné ctiť aj iné princípy, no tie tiež majú svoje limity. Ja osobne považujem rozsah spojov (schválne nepíšem dopravný výkon) za absolútne kľúčový atribút verejnej dopravy čo do jej atraktívnosti, no vzhľadom na pomery tuzemského trhu práce by som to na mieste DPMB inak ani nerobil.

Ďalšou rovinou je nábor nových vodičov, - a tu by som si žiadne ilúzie nerobil. Skrátka, korytá vyschli a citeľne iné to tak skoro ani nebude. V ukrajinských (i bieloruských) rádiách už polroka počuť inzerciu o tom, ako miestne DP zháňajú vodičov.
Systémové riešenie vidím v dlhodobej dopravnej politike, ktorá bude preferovať železničnú dopravu a tým aspoň čiastočne uvoľní vodičov kamiónov pre potreby verejnej dopravy.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Dovolenou určuje zaměstnavatel, byť v praxi většinou dle požadavku zaměstnance

http://pracomat.cz/poradna/zakonik-prac ... dil-2.html


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5796 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 dub 2024 18:00
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]