Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 67 z 233    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 233  Další
Autor Zpráva
Offline
410
29 lis 2014 18:06
caco píše:
Proč je na 08403 sólo?

protože klouby jezdí na 78 sarcastic


Offline
44
18 led 2019 19:22
Proč je na 08403 sólo?


Offline
Uživatelský avatar

1338
17 črc 2010 21:41
Krno
Je ale fakt, že některé zastávky jsou zákeřné. Jednou se mi takto vymstil ten Kaplického blob na Lesné. Sedím vevnitř, čekám na rozjezd, slyším zvuk motoru a než se vůbec stihnu postavit na nohy, tak na zastávce už je jen zvířený prach za autobusem. sarcastic

_________________________________
Ano, jsem to já, Fantomas...


Offline
2814
01 úno 2006 10:39
Normálně každej před zastávkou na znamení přibrzdí, pokud tam někdo je zastavím a pokud vím, dělají to tak i kolegové. Pokud je někdo trubka a stojí někde uplně mimo a ani nedá vědět, že když je 20m od zastávky a chce jet, tak má smůlu. Tak stejně pokud stojí za reklamou schovanej a čumí na druhou stranu, tak ho logicky nemohu vidět ani když přibrzdím.

Naopak se mi stává čím dál víc, že tam lidi stojí kecaj, já zastavím a nic, nikdo nenastoupí. To je hold to zrušené mávání, milionkrát zastavuju zbytečně. No ale uplný opak byl teď v noci, když jsem u 4 kusů zastavil a nic, stály u předních dveří, tak jsme otevřelů a nic, bavili se dál a nebyl žádný náznak nastupování, tak jsme zavřel a oni se ani neotočily, přestože to zavírání trvá nějakých 7 vteřin u U18CNG a rozjel se, no pak začli mávat jak trubky, takže smůla. A taky se stává na nočkách čím dál častěji, že musím na zastávce na znamení zastavit jen kvůli tomu, že si nějaký feťák nebo ožralec či jiná trubka zmáčkne a otevře dveře jen pro to, aby se podíval ven hlavou, nebo si jen odflusnul na chodník, třeba i každou druhou zastávku.


Offline
7150
27 úno 2010 07:40
A není lepší počkat, až se rozední? Co kdyby...


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
xxx: Ale to je pravda, to mě nenapadlo...

Na zastávce může stát černoch v tmavém oblečení, bude nov (opak úplňku), ve městě dojde k blackoutu a na vozidle nebude fungovat jediné světlo. To by byl průser.

Radši bych tedy všechny zastávky na znamení zrušil a naopak bych zavedl to, že na zastávce řidič vystoupí a s reflektorem v ruce zkontroluje, že se v prostoru zastávky (ani za rohem, či v kanále) neschovává nějaký ten potenciální cestující. Poté co to zkontroluje může nastoupit zpět, úkon znovu zopakovat a poté může v čase T+10 odjet.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
7150
27 úno 2010 07:40
No a? Tím spíš k tomu dojde.


Offline
Uživatelský avatar

2557
13 črc 2009 13:42
Robert píše:
Úplně stejný, jako když na zastávce na znamení stojí teď. Pokud vím, má tam stát viditelně.

Teď to ale alespoň není na všech.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
A to je problém před zastávkou sundat nohu z plynu a projet kolem ní tak, abych stihl zastavit, kdyby něco?


Offline
7150
27 úno 2010 07:40
Úplně stejný, jako když na zastávce na znamení stojí teď. Pokud vím, má tam stát viditelně.


Offline
Uživatelský avatar

2557
13 črc 2009 13:42
Na zastávce bude stát někdo v tmavém oblečení a je průser.


Offline
7150
27 úno 2010 07:40
Pro začátek by se to mohlo zavést aspoň na nočních linkách.


Offline
2814
01 úno 2006 10:39
V tomto uplně souhlasím s Alanisem.


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
No jestli se Cracatit se svým návrhem nedrží při zemi, tak já už obýhám někde ve stratosféře.

Všechny zastávky na znamení, žádné hlášení o zastávce na znamení, žádné nesmyslné režimy od 20h, o víkendu...

Kdo chce nastoupit - stojí na zastávce.
Kdo chce vystoupit - zmáčkne poptávku.
Řidič si jen hlídá podjetí a garantované vazby ve vybraných zastávkách.

Ale tohle nikdy neprojde, jsou složitější způsoby jak řešit jednoduchý problém, třeba každoročně měnit režimy vybraných zastávek :lol:

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
2689
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jen bych se nedržel tolik při zemi a dal Z a W na mnohem víc míst. Třeba takové celé Nové sady a trasa na Lískovec (Soukenická Z, Křídlovická W, Vsetínská Z, dál třeba Švermova Z. Zůstaly by Běloruská, Osová a Dunajská, ale tam to má smysl kvůli přestupům, no a na Běloruské vystupuje vždycky někdo),
Na Lesnou se to už rozmáhá, tak proč nedat na znamení celou trasu s výjimkou Zemědělské a Halasova náměstí? Navíc Zemědělská a Jugoslávská by klidně mohly jet v režimu W, o víkendu je ta trasa celkově mnohem slabší.
Totéž od Jugoslávské po Merhautce, všechno Z kromě Jugoslávské (i tímhle směrem bych dal W) a konečné, protože Z jsou jen autobusové konečné a ještě ne všechny.
A to jsou jen příklady, které znám z praxe a vím, že by mohly fungovat. Zrovnatak bych dal od Moravského náměstí všechny zastávky v noci na znamení a stálé bych nechal jen ty, kde vystupuje pravidelně větší množství lidí, nebo kde se čeká na garantovaný přípoj. Třeba jsem nikdy nepochopil, proč je stálá v noci na Šilingrově náměstí (Husova), totéž na Komenského náměstí, nepřipadá mi to jako noční významný cíl.
Vozidel s poptávkou je už naprostá většina, takže není důvod držet se režimu stálá v nočním systému u většiny zastávek. Totéž o víkendu. Jen by musel někdo přepočítat jízdní doby a skutečně garantovat přestupní uzly a vybrané zastávky s pravidelným čekáním do času (ne delším než takové tři minuty, nebo kratším).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2567
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Od neděle přibudou zastávky na znamení, za mne jednoznačně fajn :-)

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
No, jsem rád, že nejen já to vidím takhle. Pravda, na blokování d-11 na Jugoslávské jsem ve svém popisu zapomněl. No nic, jdu zkusit štěstí, zda dnes přestup d-3/a-52 na ZOO vyjde...


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
A do toho to zkoušej s "raketou" T3R... :D Zrovna já se považoval za ten "silnější kus", ale na d-3 se to prostě tehdy nedalo. Preference, intervaly křižovatek i grafikon byly proti. Michal to popsal naprosto přesně. Navíc na křižovatce Vranovská x Jugoslávská bylo marně žádáno rušení čoček, kdy jednak d-3 blokuje d-4 za sebou a navíc díky nim sama nestíhala pak světla za Jugoslávskou. Tam bych jen dodal, že nechápu, proč se při reko splítka neprodloužila na délku jedné soupravy, aby projeli oba. No a jako vtip bylo jednu dobu pravidelné sjíždění na Jugošce s d-11 na Lesnou. Večer, to byla taky kapitola sama pro sebe. Věčné čekání s d-1 v Komíně na trojku od Veveří.


Offline
Uživatelský avatar

2557
13 črc 2009 13:42
Zajímavý přístup.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Jízdní řády se dělají vždy podle nejrychlejšího závodníka na startovním poli. Pokud to jeden z tisíce lidí "za kniplem" stíhá, není důvod, aby to nestíhalo o zbylých 999 kusů, a to i v případě, že tyto kusy budou slabší.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Nemyslím si. Zrovna d-3 mi přijde jako největší peklo z hlediska dodržování JŘ u tramvají v Brně. Proklad d-3/11 směrem do Bystrce je jen na papíře už několik let. d-3 je totálně bez jakékoli vaty. Ve čtyřech z pěti případů přijíždím na ZOO s d-3 těsně před d-11 se zpožděním 3 minuty a více (běžným provozem bez stání v kolonách se dá i 8 minut), ačkoli jsme na Českou přijížděli načas (d-12 je téměř jistě před námi a pokud nás nezaseká hned na odjezdu z České, tak Konečného náměstí to jistí, dále se zpravidla čeká na zelenou celý interval na zast. Tábor). Pokud je zpoždění už na České (d-2 odbočuje před námi doleva na křižovatce Cejl x Vranovská -> čekání na další cyklus, nemožnost projetí bez čekání křižovatku Vranovská x Jugoslávská, následně zastavit na Jugoslávské a pokračovat dál-> čekání na další cyklus na křižovatce Merhautova x Jugoslávská, totální nechytání intervalů na křižovatce u nám. 28. října, kde si taky pravidelně postojíme celý interval), je šance na dojetí téměř stoprocentní. Chytání čtyřminutového přípoje na ZOO (d-3/a-52) je reálné při cestě z práce tak jednou do týdne a to ještě zpravidla jen když řidič vidí první dobíhající a chvíli počká. Pokud by měl odjíždět přesně, tak ani to ne. Ani d-1 na tom není tak tragicky. Když jsem jezdil d-1, tak se mi na Ečerově podařilo téměř vždycky přestoupit při dvouminutové přestupní době.


Offline
Uživatelský avatar

922
15 čer 2004 19:24
Tak snad bude fungovat proklad s d-3/9 8-6-6-8 a ne jak posledně, kdy jezdila d-11 do Komína 3 minuty za d-3 na Rakovec. D-3 se díky okolnostem dala tehdy ze SO stíhat jen na papíře, takže často skoro za sebou a pak reálně 10 minut nic... ](*,)


Offline
Uživatelský avatar

1626
10 čer 2006 20:45
Brno
Jízdní řády k 15.12 jsou konečně venku, mimo známého jsem objevil linku 11 v provozu opět i o prázdninách, v intervalu 20 minut

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

3209
14 čer 2004 18:56
blekfild
Jenda píše:
xcav8: To určitě neměl, ten tu je pod jiným nickem.
Myslím, že záleží, kdy název zastávky U tunýlku vznikl. Pokud před rokem 1993, tak se psalo s malým písmenem, pokud to nebyl místní název (např. Na Rybníčku (podle zaniklé osady Rybníček). U názvů vzniklých od roku 1993 se píše po předložce velké písmeno, díval jsem se do pravidel: Důvodem zavedení způsobu psaní v PČP z r. 1993 K Rybníku, V Zálesí… bylo to, že ne vždy byl pisatel schopen poznat, zda po předložce následuje původem jméno obecné, nebo vlastní.. geek
Zastávku mohli nazvat "Třískalova". sarcastic


Za komunistů měla ta zastávka poetický nazev "Chepos, výzkum" :-)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
xcav8: To určitě neměl, ten tu je pod jiným nickem.
Myslím, že záleží, kdy název zastávky U tunýlku vznikl. Pokud před rokem 1993, tak se psalo s malým písmenem, pokud to nebyl místní název (např. Na Rybníčku (podle zaniklé osady Rybníček). U názvů vzniklých od roku 1993 se píše po předložce velké písmeno, díval jsem se do pravidel: Důvodem zavedení způsobu psaní v PČP z r. 1993 K Rybníku, V Zálesí… bylo to, že ne vždy byl pisatel schopen poznat, zda po předložce následuje původem jméno obecné, nebo vlastní.. geek
Zastávku mohli nazvat "Třískalova". sarcastic

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5820 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 233  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 15 kvě 2024 18:05
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]