Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 193 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Což taky bude, aspoň to tak vypadá...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
609
24 čer 2005 20:56
miropiro píše:
A taky bude omezena dvanáctka v pracovní dny - nižší poptávka studentů.

Toto omezení by mohlo dle mého klidně fungovat pravidelně klidně celý červen a téměř celé září.

_________________________________
I cesta může být cíl.


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Naxashi: konkrétně u důchodců vidím problém v tom, že si čtou JŘ (což není špatně), a poté čekají na tom samém místě, tzn. kde se většinou posléze nacházejí 1. dveře. Naneštěstí jsou tyto dveře málokdy LF.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Protože důchodci se s prominutím občas chovají jako totální kreténi neschopni jakéhokoliv přemýšlení, zjištění, kde je NP část, i když je to na tý šalině vyznačený tak, že to vidí i slepec. Na jejich obranu v tomhle nejsou ale sami. Některé matky s kočárkama se derou do VP části, i když je v NP místo. Zažil jsem, nevěřil jsem tomu, co vidím.

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

3694
28 úno 2006 19:00
Mívám občas a-57, a hlavně na odpolední jsem toto minule pozoroval.


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Zdeněk píše:
Tak osmička je od 15. 6. 2013 komplet nízkopodlažní

A taky bude omezena dvanáctka v pracovní dny - nižší poptávka studentů.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
pepola píše:
...a oni stejně polezou do prvních dveří!
Btw.: Co mi ale hlava nebere, je to, proč na Lesné lezou důchodci velmi často do třetích dveří Crosswayů? :pray:

To si nějak odporuje s tvrzením jednoho řidiče, že si lidi na Lesné už na Crossy zvykli a do třetích dveřích důchodci nelezou.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

3694
28 úno 2006 19:00
...a oni stejně polezou do prvních dveří!
Btw.: Co mi ale hlava nebere, je to, proč na Lesné lezou důchodci velmi často do třetích dveří Crosswayů? :pray:


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Což by se mělo všem důchodcům v blízkosti trati oznámit, nejlépe poštou.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
Tak osmička je od 15. 6. 2013 komplet nízkopodlažní

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Jízdní řády historických linek


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Zajíždění linky 816 do Rakouska o rok posunuto.


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
czechtraveller: A dělal jsi ty šichty jako řidič z povolání? Protože kromě "klasických" ustanovení ohledně přestávek daných zákoníkem práce platí pro řidiče z povolání přísnější pravidla pro pauzy.


Offline
86
17 zář 2011 08:58
Tak se hned nečilte. Také vám řeknu tajemství - dělal jsem noční šichty 22-6 a 23-7:30. Ty druhý jsem dával tak tak, po 6hod to bylo dost náročný. Sice to splňovalo normy, ale tohle by měli upravit.

_________________________________
Občas je na co se dívat


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Czechtraveller: To je vidět, že o tom nevíte vůbec nic a jenom chcete nadávat a šlapat po všem kolem sebe.
Noční služby autobusové dopravy samozřejmě splňují zákonné normy (práce v noci = mezi 22. a 6. hod. alespoň tři hodiny = služba maximálně 10 hodinová, takže ti, co začínají ve 20:00 skončí v garáži nejpozději v 6:00 atd.). Rozjezdy, které nejdou pokrýt nočními vozy, pokrývají vyjíždějící kurzy denních linek, všimněte si rozjezdů kolem 6-7 ráno, většina má kurzovku denních linek.
Ano, máte pravdu v tom, že noční rozjezdy do 7 hodin znamenají citelnou ztrátu tangenciálních spojení (například přesně, jak píšete Vy - KrPole nádraží je směrově obslouženo v ranní době nepracovních dnů nedostatečně). Proto se chystá od nového školního roku úprava provozu - nočňáky pouze do 6 hodin se zrušením spojení ve 4:30 a provoz denních linek již od 6 hodin, ale s intervalem 30 minut. Podmínkou je nenavýšení dotace statutárního města Brna ani o korunu.
Věřte mi, že DPmB by se vůbec nebránil provozovat veřejnou dopravu v Brně v mnohem větším rozsahu, musí však plnit objednávku města Brna a za podmínek stanovených městem Brnem.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
czechtraveller píše:
Btw. ti řidiči, co jezdili na noční, jezdí teď do 7 do rána? To už je dost náročný, ale tohle manažeři ve svých kožených křesílkách nepochopí
Jop, tak teď jsi své názory rozhodně podpořil nosnou myšlenkou. Řeknu ti tajemství: Většina busů z nočních linek ráno přejíždí na denní linky, na kterých ještě nějakou dobu jezdí. Tak to bylo před změnami i po nich. Ale hlavně si kopnout do manažerů, že. -kitty-

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
86
17 zář 2011 08:58
S těma nočníma linkama to dojebali úplně. Dřív ode mě ráno v 5:56 jezdila 30 do Krpole na nádr, sice jsem tam musel 20min čekat, ale dostal jsem se tam. Teď musím na Hlavák, mám tam jen 6minut na přestup na vlak. To samé jako byl odjezd vlaku na Prahu kolem 4:30 a 5min před tím přijel bus na zastávku. Tohle vymýšlel fakt někdou hlavou. Kdo nemůže běhat musí jet o hodinu dřív nebo tágem. Kdo běhá dobře a zrovna je na zemi sněhová břečka, tak si taky užije. Pokud si nějaký kaštan musí zrovna koupit lístek u řidiče nebo se na něco vyptávat, pak smůla.
Po té, co noční linky jezdí i ve dne o víkendu, plánuju koupit auto, už to dál nejde. Btw. ti řidiči, co jezdili na noční, jezdí teď do 7 do rána? To už je dost náročný, ale tohle manažeři ve svých kožených křesílkách nepochopí

_________________________________
Občas je na co se dívat


Offline
Uživatelský avatar

1082
22 pro 2008 22:51
PoŠuKov, 2. část
Mám zde připomínku k jř 67 na jrbrno.cz
Chybí spoj 5:53 od Avionu.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No vidíte, dospěli jsme ke konstruktivní připomínce -- západní strana potřebuje interval 10 minut, východní stačí 20 minut.

Moje řešení pro víkendy:

Linka 57 ve stávající trase s intervalem 20 minut.
Dvě protisměrné okružní linky Haškova -- východ/západ -- Halasovo náměstí -- západ/východ -- Haškova s interval 20 minut.

Takhle bychom měli na západní straně interval 10 minut v obou směrech a na východní straně interval 20 minut v obou směrech.
K tomu možnost přestupu ze západu 5 + 9 + 25/26 + 44/84, z východu 9 + 44/84.
Otázka je, jak ty linky očíslovat, aby to nebylo zmatečné, ale myslím, že by to leccos vyřešilo. Aspoň o víkendech.

Pak je tu ještě druhá varianta a sice přetrasování 57 východní stranou (klidně se závlekem na Haškovu) v intervalu 20 minut + po 10 minutách linka západním směrem k Halasáku, expresně na Lesnickou a přes ŠČ zpět západní stranou.


Offline
Uživatelský avatar

425
06 kvě 2006 00:52
Brno-Řečkovice a Mokrá Hora
P. Haluza píše:
Ad Lesná: Udělal bych to jednoduše, dal bych návaznost na každou druhou tramvaj, tj. 46 i 57 v intervalu 20 minut tak, aby se půlily (i když to půlení ani není nutné).

Tak to určitě nepovažuju za správný směr, kterým by se měla brněnská doprava ubírat. Hlavně kvůli té záměně 43 versus 57 je alespoň na západní straně Lesné ta 10 minutovka oprávněná.

Pokud šetřit, tak bych sestoupil na zem a vrátil se k osvědčenému modelu okruhů 46/66, čímž by třeba o víkendu odpadla nutnost se jezdit zbytečně každých 10 minut otáčet na TGP a vozit v úseku Lesná/ŠČ - Husovice pár lidí a pytlovanej vzduch každých 10 minut. Ve směru do Husovic navíc zároveň s 84 jako vláček, ke kterému se ještě na konci připojí 25/26 se škodolibým odjezdem dle JŘ o minutu dříve než karavana 57+84.

Takže o víkendu a večer: 57 v celé trase 20/30 min., 46 a 66 okruhy po 20/30 min. + krátké 46/66 východní stranou - Lesnická po 20/30 min. Pokud je poždavek na přehlednost pro cestující (což v Brně, IDS JMK a Praze znamená: škrtnu vítězoslavně jedno číslo linky v mapě a vytvořím tak silnou páteřní linku se 6-10 variantami trasy s pokračováním po lince A, B, C pokaždé jinam - aneb čím jednodušší linkové vedení, tím složitější jízdní řád), tak ať je to 46/66 jako doteď s převlíkáním na Lesnické.


Offline
1072
09 lis 2006 18:16
A pročpak je o víkendu na přestup 5 minut a v pracovní dny stačí jen 3 minuty? Těch 5 minut je dost, aby se tím jezdit nevyplatilo.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Já bych si to dokázal představit i tak, že víkendový interval na lince 43 by byl 30 minut s tím, že v létě v době zvýšené poptávky by se zkrátil na 15 a navíc tyto vložené spoje by klidně mohly jet až do Útěchova nebo Vranova. Tím pádem by se nemuselo hrabat na interval linky 57 a ten tak může zůstat celoročně na nějaké rozumné hodnotě.


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
P.Haluza: s tím souhlasím, nicméně teď bychom mohli být na konci nějakého zimního období. Takže upravit JŘ ano, ale s patřičnou platností.


Offline
1321
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
MartinV píše:
Posuzovat vytíženost jednotlivých linek v zimním období v oblastech s velkými sezónními výkyvy (ve vytíženosti) je poněkud zvláštní (a také neobjektivní).

Jenže lednovým omezením zcela linka 43 ztratila smysl turistické linky,neboť veze jen pár lidí ze Soběšic nebo ze Sadové,co nemají auto nebo je prostě pro ně MHD výhodnější než auto.Poslední dobou jsem jel o víkendu již 3x ve skoro celé trase linky 43(ve směru KPN) sám,jen na Högrové nastoupilo max.5 lidí.
V prac.dnech ta poptávka taky moc tu linku 43 nevytrhne.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jenže nasazovat někde celoroční interval odpovídající poptávce v období se zvýšenou frekvencí cestujících není zase příliš ekonomické. Přece není problém nasadit interval podle zimního období a v době zvýšené poptávky jej půlit vloženými spoji, klidně vyznačenými v jízdním řádu.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5785 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 190, 191, 192, 193, 194, 195, 196 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2024 16:31
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]