Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 226 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Stuřík: aby sis mohl vybrat, jestli radši pojedeš tou 11 nebo x11. :mrgreen:


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
MartinV píše:
Zajímavá situace je v posledních dnech k vidění na zastávce Jugoslávská (d-3 směr město, první u d-9 směr Lesná), chybí zde JŘ d-3. Také zde jsou umístěny (před výlukou to bylo dobře) staré, neaktuální JŘ d-5 a d-11 směr město. :pray:

Na Podlesí směr Bystrc má jízdní řád jak linka x11, tak 11 biggrin

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Zapomnel jsem dodat ze se jedna o vikend. Mas pravdu, ze je to "jen" 19 minut.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
7134
27 úno 2010 07:40
johnny05 píše:
[Viz treba a-45 prijizdejici od Lisne na zastavku Belohorska minutu po te, co odjizdi a-75 z Belohorske do Slatiny.

Ale tady ti pojede další spoj za pár minut, na a-164 je to za 4 hodiny.


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Zajímavá situace je v posledních dnech k vidění na zastávce Jugoslávská (d-3 směr město, první u d-9 směr Lesná), chybí zde JŘ d-3. Také zde jsou umístěny (před výlukou to bylo dobře) staré, neaktuální JŘ d-5 a d-11 směr město. :pray:


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Robert píše:
Udělat spoje tak, aby si ujížděly o dvě minuty, je s odpuštěním prasárna na naštvání lidí.

Viz treba a-45 prijizdejici od Lisne na zastavku Belohorska minutu po te, co odjizdi a-75 z Belohorske do Slatiny.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

9268
10 čer 2004 11:19
Skoda ze 30.6 nebude zadna oslav 20 let od zavedeni okruznich linek. Trebas Ikarus na 44 :)) .


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Co je důvodem toho, že první ranní kurz, který jede z Lesné - Čertovy rokle má pravidelné zpoždění? Tento týden zatím každý den sekera (většinou 2 minuty, dnes 6 minut).


Offline
Uživatelský avatar

1105
28 pro 2008 00:10
613 00
Konkrétně ta 57 nemá několikrát denně na Merhautově vůbec žádný vyrovnávací čas!!! Při příjezdu od Haškovy na Merhautovu už většinou u řidiče pípá čas odjezdu, a to se ještě musí jet otočit a nabrat lidi.


Offline
Uživatelský avatar

2558
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Něco by se mělo udělat s JŘ a-46 a a-57, hlavně dopoledne v PD. Konají se přejezdy, no dobrá, ale jak! Zrovna dnes jsem čekal na a-57 na Halasáku směr Haškova, odjezd v 13:24. Houby, autobus měl zpoždění tři minuty, jednalo se samozřejmě o přejezd z a-46 (kurz tuším 4/46). Na Merhautově je na obraty někdy tak málo času, že to chytne i takové zpoždění. Nevadilo by mi, kdyby se odjezdy z Halasáku na Haškovu nějak "znepravidelnily" na styl "04, 17, 24" pro zohlednění přejezdu a obratu, ale takhle to přeci nemůže být...pravidelné zpoždění jen kvůli rychlému obratu (ono se to stejně v tom momentě nestíhá už na Merhautce).

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

561
28 čer 2008 10:20
Brno
Dneska vyjela 1711 na nějaký kurz linky 11


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Johnny5 píše:
Těším se na dobu až některé kolegy z vozovny opustí chiméra (přelud či klamná představa), že je třeba na úvraťových linkách věčně stahovat sběrače a "hrkat" s odpojovačem, což je mimochodem jeden z největších zdrojů nepravidelností (odstavení vozidel na úvrati) na lince 8. To by pak i bedýnka na voze 1711 mohla být hodnocena jako nouzový prostředek jako na vozech T6 a nikoliv jako standardní provozní záležitost. Jediný nevyřešený problém ja na dvojvýhybkách, kde zatím zůstala stará brnkátka, tam musí dojít k zablokování buď sběračem nebo řidičem ručně.

To by bylo perfektní, ale nedávno se na vozovně objevil obrázek KT8 se zvednutým jedním ptg, šipkou ukazující směr jízdy vozu a k tomu nějaký text, že tramvaj musí mít zvednutý vždy první sběrač ve směru jízdy, takže i ti, co jezdili na osmičkách na zadní, přestali. :(


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Pokusy některých řidičů o ježdění celý den na jeden smeták ztroskotal na Technologickém postupu otáčení směru u vozidel KT8, bohužel nevím kde to najít, abych tento postup dokonale nastudoval.

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
Těším se na dobu až některé kolegy z vozovny opustí chiméra (přelud či klamná představa), že je třeba na úvraťových linkách věčně stahovat sběrače a "hrkat" s odpojovačem, což je mimochodem jeden z největších zdrojů nepravidelností (odstavení vozidel na úvrati) na lince 8. To by pak i bedýnka na voze 1711 mohla být hodnocena jako nouzový prostředek jako na vozech T6 a nikoliv jako standardní provozní záležitost. Jediný nevyřešený problém ja na dvojvýhybkách, kde zatím zůstala stará brnkátka, tam musí dojít k zablokování buď sběračem nebo řidičem ručně.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Každopádně by se na její používání měly vztahovat stejné předpisy, jako na bedýnku v 1711. Ach jo, s takovou se zatrhne instalace klimatizací do KT8 :-(

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Ta asi není hodnocena jako každodenně užívaná...nevím.


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
To si děláš srandu? A co bedýnka v T6?

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Bedýnka pro řidiče nižšího vzrůstu pro manipulaci s odpojovačem neprošla BOZP. Budou se instalovat nějaké výklopné schůdky do zástěny kabiny.


Offline
Uživatelský avatar

2009
28 čer 2007 16:54
manil píše:
Navíc 1711 bude ještě nějakou dobu jezdit jen na jednosměrných linkách.

A to proč?


Offline
Uživatelský avatar

3395
12 čer 2007 02:11
Doma
Proč by na d-1 měly jezdit nějaké KT8, když jsou potřeba naprosto jinde? Tramvajaku prober se!!!

_________________________________
Medlánky jsou elita a Pisárky jelita


Offline
470
01 zář 2005 23:14
manile,tak 1711 má jednu výhodu a jednu nevýhodu. U té výhody je že posílí d-1 z nedostatku kačen a nevýhodu že bude málo vozů na d-7 o prázdninách.


Offline
Uživatelský avatar

11624
07 bře 2005 23:57
Brno
Jo. Potřeba kačen bude oproti červnu +2, takže na zálohách PX. Navíc 1711 bude ještě nějakou dobu jezdit jen na jednosměrných linkách.


Offline
470
01 zář 2005 23:14
Zdeněk píše:
A ještě 32/11, jezdí 16 kačen :wink: (a o víkendech pak 10 kousků)


Ale vůbec nevím, jak budou jezdit kačeny o Prázdnínách? Na Komenského náměstí u ZŠ Husova má vzniknout úvrať a na d-7 mají jezdit taky kačeny.


Offline
Uživatelský avatar

1625
10 čer 2006 20:45
Brno
A ještě 32/11, jezdí 16 kačen :wink: (a o víkendech pak 10 kousků)

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
470
01 zář 2005 23:14
4karlos4: na x11 a x13 jezdí tyto kurzy:

01102; 01104; 01106; 01108; 01110; 01112; 01114; 01116; 01118; 01120; 01122; 01124; 01126; 01128 a 01130

to znamená že na d-x11 a d-x13 pendluje 15 kačen v PD


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5798 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 223, 224, 225, 226, 227, 228, 229 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 dub 2024 11:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]