Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 10 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
1589
18 led 2009 10:06
Robert píše:
Zkus hádat.

No před lety bych si myslel, že DP pochopil, že mít vysokopodlažní šaliny jako řešení velké kapacit je kravina. Tyto iluze už nemám.
Tak jedině snad proto, že se rychleji vyřazovalo než se vyrábí další draci (kterých se vyrobí letos míň, než bylo v plánu) a není dost šalin.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tušíte, jak to bude s rozdělením vozů (alespoň v délkových kategoriích) mezi linkami?

Předpokládám linku 10 přesun z 30m do 20m, při rozpojení trojčat bude o to větší nárůst těchto volných 30m souprav.
Některé z nich poputují na linku 12, kde snad zůstanou i některé 35m (nebo kolik má LF2+LF1).
Takže tu zůstávají volné 30m soupravy, alespoň si to myslím. A naopak potřebujeme víc 20m - má DP takovou rezervu, nebo bude muset rozpojit 2×EVO2 a tím opět sníží počet vysokokapacitních souprav?


Offline
7104
27 úno 2010 07:40
Zkus hádat.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Proč se budou rozpojovat, když se s velkou slávou spojovaly?


Offline
7104
27 úno 2010 07:40
Rozpojená budou. Není důvod, aby nebyla.


Offline
Uživatelský avatar

2029
03 zář 2009 13:18
Zdeněk píše:
Mimochodem, odkud pochází informace o rozpojení trojčat? Já jen jestli to není informace typu "peno si myslel"

Říkal to i Honza Seitl v tramvajklubu.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
Vzhledem k tomu, že linka 1 bude celá nízkopodlažní, tak by mě zajímalo, kde by ta nerozpojená trojčata měla jezdit.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ta informace padla přímo tady v tomto vlákně od uživatele Svoboda. Pravda ale, že použil výraz prý.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
Mimochodem, odkud pochází informace o rozpojení trojčat? Já jen jestli to není informace typu "peno si myslel"

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Interval na 12 nic neříká o tom, že by se měla snížit kapacita souprav (že to tak bude je pravděpodobné). Mezi šestou a sedmou hodinou zůstává počet odjezdů stejný, mezi sedmou a osmou hodinou se jedná o 1 (jeden) odjezd navíc. Porovnával jsem Nové sady, odjezd směr Technopark, kde se už dnes s LF2+LF1 mezi sedmou a osmou hodinou stává, že nenastoupím, protože přijedou sardinky.


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
Peno: aha, takže nám argumentuješ že jízdní řád linky 12 vypadá na smíšený provoz, ake nebude to tak, protože linka 34 vypadala na klouby - jen na základě stejného intervalu? Teda hledal jsem v tom trochu vyšší logiku... Navíc když přišly nový klouby tak se už předem říkalo, že se s nimi na lince 36 počítá, o 34 ani slovo.
Jednička už jezdila celá ve velkých soupravách v momentě, kdy byly jen 4 záložní (samozřejmě, občas se nepodařilo a jelo dvojče, lze řešit posíláním a negarant s variantním nasazením velkokapacitní), takže mi nepřijde pravděpodobné, že se minimálně 10 velkých souprav prostě nebude využívat.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
To ne. Ale v první chvíli tu byla jen informace o tom, jaké budou na obou linkách intervaly, o prokladech nic. Takže jsem tak nějak, možná naivně, předpokládal, že budou na obou linkách stejné typy vozů. Bohužel jsem se mýlil.
P.S.: Ale psal jsem o prokladech, ne o přejezdech. Vím, že to zní podobně, ale termíny jsou to hodně odlišné ;-)

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
peno píše:
A kde by se asi vzaly? Lidi vzpamatujte se. Ty tramvaje nerostou na stromech. Na d-1 je potřeba 24 souprav. Fajn, nějaké dvě mohou být Draci. Ale i tak nám zůstává deset LF2+LF1. Což je tak akorát na zálohy a to nejen za tyto soupravy, ale u LF2 i za Draky a Anitry. A z Draků, jak jsem napsal, o mnoho víc souprav vytvořit nepůjde, neb by chyběly jinde. No a trojice T6 budou rozpojeny. Tak kde se ty dlouhé soupravy na d-12 vezmou? To mi řekni, prosím pěkně. Ano JŘ to naznačuje. Ale JŘ t-34 také naznačoval klouby v prokladu s t-36. A jsou tam? Ne nejsou, protože by jich tolik nebylo kde vzít. Snad se mýlím a ony se ty dlouhé soupravy na d-12 někde opravdu vyhrabou. Ale pokud ano, pak to bude na úkor NP spojů na 20m linkách, případně dlouhých souprav na d-1. A nebo rovnou oboje. Ony totiž žádné vozy nemohou jezdit nadoraz bez zálohy. To je recept na průšvih, jak jsme ostatně v minulosti již mnohokráte viděli.


... jízdní řád naznačoval, že mezi příjezdem 36 na Českou a nejbližším odjezdem 36 z České jsou skoro celý den tři minuty, to samé na 34. To si z toho vydedukoval, že najednou tam budou klouby stát 10 minut a přejíždět mezi linkami?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Na druhou stranu těm toho v úseku NB - Osová jede víc.


Offline
Uživatelský avatar

1623
10 čer 2006 20:45
Brno
Ano, Lískovec su zařval, a ti co jezdí od kampusu na Českou si na Osové počkají déle

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Už jsou k dispozici i zastávkové na pdf.dpmb.cz.

Koukám na přestupní vazby v zastávce Osová, lískovečtí (z části sídliště u smyčky) budou teď mít časově hezčí přestupy z/na 8 z/na hlavní nádraží. O víkendu 2, resp. 3 minuty.


Offline
129
02 bře 2012 14:57
Na www.dpmb.cz - zatím jenom z konečné na konečnou


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Ives píše:
už jsou i jízdní řády 10. 8-12 minut ve špičce jednou skála, jednou Novolíšeňská. v podstatě mi to přijde intervalově stejné jako původní 10 na Nové Sady.

A kde prosím? Na IDOSu ne...

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Vario1523 píše:
Zajímavá věc: v pracovní dny pojede z Ečerovy šest spojů trojky. Odjezdy v 6:02, 6:22, 6:42, 7:02, 7:22 a 7:42.

Tohle nechápu, teď bylo pár spojů na Ečerovu... Proč to tak komplikují, proč to nejede Přístaviště - Ečerova jako jednička měnící se na trojku?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

1435
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
už jsou i jízdní řády 10. 8-12 minut ve špičce jednou skála, jednou Novolíšeňská. v podstatě mi to přijde intervalově stejné jako původní 10 na Nové Sady.


Offline
Uživatelský avatar

385
05 lis 2007 18:35
Bystrc
Zajímavá věc: v pracovní dny pojede z Ečerovy šest spojů trojky. Odjezdy v 6:02, 6:22, 6:42, 7:02, 7:22 a 7:42.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ano, logicky se dá očekávat, že to, co teď jezdí na d-10 se přesune na d-12. Tedy kačeny, které na garantech doplní 13T, možná K3 a na negarantech T6 z d-10. Nic moc jiného se tam prakticky vymyslet nedá.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Peno: budeš mít nějaké volné VP 30m soupravy z 10 a z trojčat, ale JŘ linky 12 je celkem plný garantů. Takže jich tam zase tolik neumístíš.


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
Nebojte, již za 7 dní to bude více než jasné. Stačí si už jen počkat...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
A kde by se asi vzaly? Lidi vzpamatujte se. Ty tramvaje nerostou na stromech. Na d-1 je potřeba 24 souprav. Fajn, nějaké dvě mohou být Draci. Ale i tak nám zůstává deset LF2+LF1. Což je tak akorát na zálohy a to nejen za tyto soupravy, ale u LF2 i za Draky a Anitry. A z Draků, jak jsem napsal, o mnoho víc souprav vytvořit nepůjde, neb by chyběly jinde. No a trojice T6 budou rozpojeny. Tak kde se ty dlouhé soupravy na d-12 vezmou? To mi řekni, prosím pěkně. Ano JŘ to naznačuje. Ale JŘ t-34 také naznačoval klouby v prokladu s t-36. A jsou tam? Ne nejsou, protože by jich tolik nebylo kde vzít. Snad se mýlím a ony se ty dlouhé soupravy na d-12 někde opravdu vyhrabou. Ale pokud ano, pak to bude na úkor NP spojů na 20m linkách, případně dlouhých souprav na d-1. A nebo rovnou oboje. Ony totiž žádné vozy nemohou jezdit nadoraz bez zálohy. To je recept na průšvih, jak jsme ostatně v minulosti již mnohokráte viděli.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5785 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 16 dub 2024 07:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]