Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 146 z 231    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 231  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Ondra K.: nevím, proč nesmyslná devítka, dvojčata / 13T tam jezdily i když tam jezdila třináctka. A podle mě je rozumnější, když vozí 13T "vzduch" do obytný zástavby, než na hřbitov. A návrat K2 na pětku a interval 5 minut byl snad jasný, ne? Pokud vím, tak se pětka osekala z důvodu, aby se vše procpalo po Cejlu a tohle nejmíň bolelo, když se na tu přechodnou dobu navýšila kapacita

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
ds píše:
doufejme že naše MČ přijde k rozumu a odpíská tu 45 co nejdřív. Na druhou stranu, kdyby DP uměl nabídnout nějakou rozumnější nízkopodlažnost na lince 5 (protože jak se tam vrátí pisárecké K2, tak to bude zase katastrofa), tak by přesvědčování voličů bylo o dost jednodušší.

Podle nových JŘ je na pětce opět interval 5 minut, takže návrat Pisoáreckých K2 je zcela jistý. Osobně, bych radši pětku viděl v podobě při výluce Milady tedy v soupravách a 13T s intervalem 10 minut. Sice by se na hřbitov vozilo trochu víc vzduchu, ale zas by to umožnilo vyšší podíl nízkopodlažních spojů. Je ovšem otázkou nakolik je ty vozy kde vzít. V tomto si myslím, že dělá celkem neplechu ta nesmyslná devítka Lesná - Juliánov, kdy se na Juliánov plýtvá soupravami a přitom by tam bohatě stačily K2.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Není to žalovatelné? Vždyť to je nehospodárné nakládání s veřejnými prostředky. A mimochodem, by mě zajímalo, kolik z těchto klientů ukončí svoji pouť na Moraváku... Většina přeleze do tramvaje směr Česká nebo nádraží, tedy do té samé, do které mohli vlézt už na ŠČ nebo Lesnické... Fakt Kocourkov. :mrgreen:


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Vyhazování peněz to je neuvěřitelné, ale lidská lenost (v tomto případě lenost přestoupit na šalinu) je ještě větší. A má cenu osmiciferné částky každoročně.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Já ale furt nechápu, o co MČ jde, když skutečně d-5 ze ŠČ dojede na Moravák za 8 minut, zatímco a-45 za 11!!! A to jen za předpokladu neucpaného Koliště. Jestli těm důchodcům vadí jeden přestup, ať si zavolají taxíka. Tohle není nic jiného, než vyhazování peněz daňových poplatníků, to ať se na mě nikdo nezlobí...


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
doufejme že naše MČ přijde k rozumu a odpíská tu 45 co nejdřív. Na druhou stranu, kdyby DP uměl nabídnout nějakou rozumnější nízkopodlažnost na lince 5 (protože jak se tam vrátí pisárecké K2, tak to bude zase katastrofa), tak by přesvědčování voličů bylo o dost jednodušší.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Vše záleží na ochotě MČ Brno sever. Celoroční standardní provoz linky 45 v roce 2016 v intervalech špička+sedlo+víkend 10 minut, polonoc 15 minut bude nabídnut MČ za redukci rozpočtu MČ cca 12 milionů, bude jenom na ni, jestli se rozhodne vzdát se peněz či nikoli. Samozřejmě se lze dohodnout i na nižších výkonech.


Offline
439
16 led 2015 11:18
Ondra K. píše:
Jak koukám na nový jízdní řády, tak už aby dorazila další dodávka 13T. Protože ty počty garantovaných spojů na linkách 2, 4 a 5 jsou fakt tragický. Nejblbější je to na té čtyřce, která má většinu trasy samostatně bez souběhu s jinou linkou.


Jo, je to ostuda, ze K2, starsi jak B700, porad jezdi a je jich plna (!). biggrin

PS: Nepocitam K2R, ty mam rad. ;-)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Ono si stačí vzpomenout na obnovenou linku 51.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
no tak to můžeme uzavírat sázky na životnost této linky :-) viděl bych to tak nějak do začátku prosince...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
K trase 45 o pár příspěvků níže - ta je jednoznačně daná a licencovaná - z náměstí 28.10. Příkopem - Bratislavskou - Jezuitskou - Rooseveltovou k výstupní zastávce, která nebude shodná se zastávkou Janáčkovo divadlo, ale bude blíž Moravskému náměstí. Zde vyrovnávací čas, v případě nutnosti Marešovou k WC Komenského náměstí. Na nástup režijní přejezd k tramvajové zastávce Moravské náměstí a shodně s linkou 67 zpět se současným zákazem využít bus pruh Milady Horákové.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Miropiro: můj původní příspěvek (Napsal: 29 srp 2015, 19:14) řeší všechno to, co by ti chybělo :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

2550
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
P. Haluza píše:
Ne místo odpoledne, ale celodenně (ve špičkách). V intervalu 10 minut a-46 i a-57 a k tomu po 10 minutách okružka Haškova--západ--HN--východ--Haškova (třeba pod číslem 66)

Tím pádem bychom dostali toto:
Západní část:
-- každých 10 minut spojení k d-5 (a-57 ŠČ)
-- každých 5 minut spojení k d-9/11 (a-57/66 HN)
Východní část:
-- každých 10 minut spojení k d-5 (a-46 ŠČ)
-- každých 5 minut spojení k d-9/11 (a-66 HN, a-46 Lesnická)

Ale jo...tohle by dávalo smysl :wink: Jen je otázkou, kde bychom tu a-46 teda ukončili, ale to už je drobnost (teoreticky by to mohlo být i tak, že jednou by se jelo na Moravák (když po tom tak Lesná prahne :mrgreen: ), podruhé do NC Kr Pole (ale s variantou to nějak provázat s a-81 to asi nepůjde, přeci jen maršrutky v pracovní den na Lesnou by asi moc kapacitně nestačily) a potřetí na Zemědělskou. Ale zruší se tím podle mne důležitý pětiminutový interval od Štefánikovy čtvrti na Haškovu. Sice by se dalo popojet a-44, ale to už je přestup navíc...což nevím nevím...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6158
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Jak koukám na nový jízdní řády, tak už aby dorazila další dodávka 13T. Protože ty počty garantovaných spojů na linkách 2, 4 a 5 jsou fakt tragický. Nejblbější je to na té čtyřce, která má většinu trasy samostatně bez souběhu s jinou linkou.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ne místo odpoledne, ale celodenně (ve špičkách). V intervalu 10 minut a-46 i a-57 a k tomu po 10 minutách okružka Haškova--západ--HN--východ--Haškova (třeba pod číslem 66)

Tím pádem bychom dostali toto:
Západní část:
-- každých 10 minut spojení k d-5 (a-57 ŠČ)
-- každých 5 minut spojení k d-9/11 (a-57/66 HN)
Východní část:
-- každých 10 minut spojení k d-5 (a-46 ŠČ)
-- každých 5 minut spojení k d-9/11 (a-66 HN, a-46 Lesnická)


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Jako místo toho odpoledne z Lesnické? To se mi právě příčí, myslím, že by měla být zachována jednotná odjezdová zastávka a krátký interval, prostě aby nikdo nemusel řešit, jestli má přestoupit u Polikliniky nebo na Lesné nádraží atd.

Ono totiž ač to vypadá složitě, tak pro cestující je to vlastně jednoduché:
- do města jim jede 57 a 46 tak jak jsou zvyklí, s tím že tam ve špičce mají posilu na nejbližší šalinu.
- no a odpoledne z města zase přestupují tam kde byli zvyklí a mají stejné intervaly, v podstatě se žádné trasy nemění. Ona celá to číslo 66 by v podstatě taky nebylo potřeba, ale to už by jízdní řád 57 byl jak slabikář :)

no, asi by nás admini měli přesunout do návrhů linkového vedení :)

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To vůbec jako překážku nevidím. Dokonce si říkám, jestli by ty spoje půlící základní 10minutový interval nemohly jezdit všechny jenom v trase Haškova--Halasovo náměstí--Poliklinika--Haškova.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Jj chápeš správně.
Na obou stranách jsem myslel jako na Seifertově i Okružní, ne v obou směrech. Ono je myslím celkem jedno, jestli se vozí vzduch po 5 nebo 10 minutách :) Nicméně, kdyby to byla zásadní překážka, klidně může bus od polikliniky nahoru brát ráno lidi...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ano, to je velmi rozumné. Teď už jen stačí, aby to někdo realizoval. A dokonce bych klidně byl pro variantu, aby místo debilní a-45, která má v úseku ŠČ-MN jízdní dobu delší než samotné d-5/9, vznikla raději ta linka k NCKP -- pak by na ni vycházel dokonce interval 15 minut, což je ale asi už příliš. Zase by ale na těchto spojích mohl jezdit minibus z a-81.

Co se týče prodloužení intervalu z Merhautky na Loosovu, tím bych se vůbec netrápil. Interval 5 minut na a-57 nevznikl kvůli této zastávce...

Akorát teda chápu správně, že v ranní špičce bude ve směru na Haškovu v pravé straně sídliště interval 10 minut? To samozřejmě vůbec nevadí, akorát to nesedí s formulí "v ranní i odpolední špičce interval 5 minut na obou stranách".


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
P. Haluza píše:
Dovolím si opět připojit svůj více než rok starý návrh, to kdyby se někdo třeba chtěl chytit za nos...


když se na návrh podívám znovu, přeci jen se z něj dá něco vzít a doladit:)

Prakticky bezbolestná úprava by šla podle mě realizovat takto:

46 Haškova - Blažkova - Heleny Malířové - Štefánikova čtvrť - Lesnická CDCT 10 min., v PD 14-18 směrem na Lesnou 5 min.
v PD 6-18:
v intervalu 30 min převlek na linku 45 směr Moravské nám.
v intervalu 30 min pokračování směr Zemědělská
v intervalu 30 min pokračování směr Nákupní centrum Kr.Pole (do budoucna s možností nějakých prodloužení po 81...)
mimo PD 6-18 ukončení v zastávce Lesnická. Ke zvážení, jestli by po drobných stavebních úpravách nešlo točit autobusy ve smyčce tramvají Zemědělská

56 (nebo klidně jen vložené spoje pod číslem 46, ať do toho nemotáme další linku) Haškova - Blažkova - Heleny Malířové - Poliklinika Lesná - Halasovo nám. PD 6-9, 14-18 10 min., POUZE V UVEDENÉM SMĚRU

57 (- Vranov / Útěchov / Soběšice) Haškova - Loosova - Halasovo nám. - Štefánikova čtv. - Tomkovo nám., CDCT 10 min.

66 Haškova - Loosova - Halasovo nám., PD 6-9, 14-18 10 min.

Fungování 46(56)/66:
ve směru Haškova - Blažkova - Halasovo nám. - Haškova převlek na zastávce Polikl.Lesná
v opačném směru ráno do zast.Polikl.Lesná a dále režijně na Haškovu (asi je zbytečné pálit naftu/CNG rozjezdy ze zastávek, Lidl má stejně zavřeno :)) odpoledne do zastávky Halasovo nám. a režijně po TGP na Lesnickou na linku 46.

Co tím získáme:
- v ranní i odpolední špičce interval 5 minut na obou stranách Lesné
- úsporu na "slepých koncích" na Tomkovo nám. a na Lesnickou
- v ranní špičce zajímavé spojení Haškova - Blažkova - Halasovo nám., rychlejší na přestup na d-9/11 a okružky směr Kr.Pole
- v odpolední špičce zůstávají společné nástupní body Lesnická + Štef.čtvrť v plném 5 min. intervalu směrem Blažkova
- nevýhodou prodloužení intervalu ze zastávek Merhautova, Štef.čtvrť směr Loosova na 10 min., ale tady pořád existuje možnost přibližovadla jménem 44...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
P. Haluza: Samozřejmě, že zákazníka to zajímat nemusí, ale bohužel to takto někdy bývá.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Mouka: To má být výmluva? Já nevím, kdo za to může, ale prostě jako zákazník mám smíšené pocity...

rem: Otázka spíš měla znít, kde bude ten bus 20 minut tvrdnout, aby nezavazel. Kromě České mě moc míst nenapadá.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
prototyp401 píše:
Dva příspěvky skoro zbytečné - zní to totiž tak, že víš, kde bude výstupní. Pokud to víš, sdělíš nám to?

Nebudu se tedy k tomu dál vyjadřovat, i když vím, dle nově instalovaných boxíku na JŘ. Nerad bych vytvořil další "zbytečný" příspěvek, protože někdo bystřejšího rozumu by to též mohl vědět a následně by mi vytýkal, že to sem zbytečně píší. I když třeba nevím, co je na sdělení, že na morávák to přijede otočené, zbytečného. Stačí logicky uvažovat, ale člověk se nezavděčí. A kdo chce, nic mu nebrání jít se na ten morávák podívat.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Já bych spíše řekl, že tvůrci jsou nuceni vnějšími vlivy dělat JŘ na poslední chvíli.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Na a-81 ve směru ze ŠČ chybí jízdní doby. A vůbec ten JŘ je úžasně přehledný. Je-li většina spojů vedena v úseku Klusáčkova--Náměstí Míru, proč právě tyhle spoje nejsou bez poznámek? Proč je bez poznámek těch asi 6 spojů v každém směru? A proč je u 99 % spojů vozíček, když by to šlo řešit efektivněji? No, zase by někdo musel přemýšlet. Opakuje se to každý rok..


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5775 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 143, 144, 145, 146, 147, 148, 149 ... 231  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 14:58
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]