Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 12 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
1589
18 led 2009 10:06
Tak pro zajímavost, tahle šotolinka (jinak linku jezdící po hodině s retrovozy nezvat nelze), najede o každém víkendovém dni o cca 216 km víc, než kdyby byla ukončená na Maliňáku... K zamyšlení, ne?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

2539
13 črc 2009 13:42
Od toho tam je linka 3 v desetiminutovém intervalu.


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Xxx: napadá mě, aby tím někdo jezdil? Tím nemyslím, že by Stránská skála byla bez výletníků, ale v tomto smyslu mi to k vozovně Komín dává smysl, mohou se tím projet i lidi směřující k přehradě.


Offline
Uživatelský avatar

2539
13 črc 2009 13:42
No ale proč až do Komína? Kdyby to jezdilo jen na Maliňák, stačil by tam jeden vůz. Nebo to takhle bude jenom v ten sváteční den?


Offline
59
19 úno 2013 13:02
Budou tam retro vozy.


Offline
7125
27 úno 2010 07:40
Ta hodinovka je skutečně jen pro nepracovní dny.


Offline
Uživatelský avatar

1435
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
No to je tam ještě starý jízdní řád


Offline
31
01 bře 2006 20:49
1. 5. je státní svátek. 2. 5. už to vypadá jinak :)


Offline
Uživatelský avatar

1435
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
no na IDOSu jsou řády k 1.5. Desítka po hodině ze Stránské skály do Komína.. Když už šetřit, tak to mohli vrátit na Nové Sady třeba jako 11..


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Proběhla zmínka o lince 7 a zkrácení na Zemědělskou, mám to chápat tak, že např. spoj v 17:22 z Körnerovy na Lesnou už nepojede na Čertovu Rokli? Občas využívám nepřestupové prodlužení cestou z práce a hlavně ráno do práce v 8:05 z Bieblovy. Mám očekávat nějakou zásadnější změnu? Když jedu z Körnerovy v 17:09, tak předpokládám, že přestup na Zemědělské zůstává, že? Děkuji za případné potvrzení, hlavně v pondělky a středy se mě uvedené časy týkají každý týden.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3695
08 čer 2005 23:12
Před koronou byla linka 3 v sedle ukončena v Komíně, linka 11 na Rakovecké. Teď se jen prohodí linky (10 v Komíně a 3 na Rakovecké) takže reálně tam ubude jedna linka jen v odpolední špičce.


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
OP: jenže v září 2020 to už bylo ovlivněné Covidem, takže to bych za úplně předvýlukový stav nepovažoval.

A tedy jestli se nepletu, tak to jako lehké zhoršení pro Bystrc vypadá (Ečerova asi beze změny s předvýlukovým/předcovidovým stavem, ale na Rakoveckou by mělo mířit méně spojů, pokud se nepletu; tak doufám, že nemám pravdu).


Offline
Uživatelský avatar

620
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Pavel píše:
Předvýlukový interval linky 10 byl 20 minut ve špičce, 60 minut mimo špičku. U linky 11 byl interval 10 minut celý den.

Dovolím si mírně poopravit. V předvýlukovém stavu od září 2020 jezdila linka 11 ve špičkách po 10 min na Rakoveckou a v sedle po 20 min jen do Komína. Na lince 3 byl ve špičkách interval 10 minut (střídavý proklad linek 3 – 11, celkem 12 spojů za hodinu, ráno další spoje navíc), v sedle ve formě 8/12 minut (proklad linek 3 – 3 – 11, celkem 9 spojů za hodinu). Nyní předpokládám stejný model.


Offline
1074
09 lis 2006 18:16
b1 píše:
Takže vlastně linky 7 a 10 budou náhradou předvýlukových linek 11 a 10, jen s tím rozdílem, že si prohodily západní větve (a pár drobných úprav jako prodloužení do Starého Lískovce a na Novolíšeňskou a zkrácení na Zemědělskou a Vozovnu Komín)

Tak jednoduché to ale není. Předvýlukový interval linky 10 byl 20 minut ve špičce, 60 minut mimo špičku. U linky 11 byl interval 10 minut celý den. Tedy v tomto dost rozdílné linky.
Pokud má linka 10 obsloužit ve špičce posilu Novolíšeňské a zároveň Stránskou Skálu, tak očekávám, že v této době bude interval 20 minut na Stránskou Skálu a interval 20 minut na Novolíšeňskou. Tedy se nabízí interval stejný jak u linky 7, 10 minut ve špičce a 20 minut mimo špičku. Ale je otázka, co se pak stane s intervalem linky 3, který je nyní 6/7 minut. A pak bude otázka jak s víkendem a večery, zda se to vrátí u linky 10 na 60 minut nebo se posílí třeba na 30 minut. A jak se to proloží/neproloží s linkou 3. Případně zda se nevrátí ukončení na Nových Sadech. Ačkoli dnes také nikdo neřeší intervalové proložení linky 7 a 9 v Černých Polích.


Offline
72
17 lis 2012 23:31
Ondra K. píše:
Díky tomu se dá celkem odhadnout, že rozložení typů vozů bude nejspíš obdobné jako před výlukou Žabovřeská.

Až na to, že některé typy se mezitím vyřadily (K2, něco T3) a jiné přibyly (T6, EVO)


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6159
11 dub 2010 15:05
Juliánov
b1 píše:
Takže vlastně linky 7 a 10 budou náhradou předvýlukových linek 11 a 10, jen s tím rozdílem, že si prohodily západní větve (a pár drobných úprav jako prodloužení do Starého Lískovce a na Novolíšeňskou a zkrácení na Zemědělskou a Vozovnu Komín)

I takto se to dá říct. Díky tomu se dá celkem odhadnout, že rozložení typů vozů bude nejspíš obdobné jako před výlukou Žabovřeská.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
Uživatelský avatar

3695
08 čer 2005 23:12
Takže vlastně linky 7 a 10 budou náhradou předvýlukových linek 11 a 10, jen s tím rozdílem, že si prohodily západní větve (a pár drobných úprav jako prodloužení do Starého Lískovce a na Novolíšeňskou a zkrácení na Zemědělskou a Vozovnu Komín)


Offline
101
07 dub 2018 23:27
Mendelplatz
Původní argument dávného zkrácení 3 na Komín/Rakoveckou byl, že na 1 začaly jezdit dlouhé soupravy a 3 se nevešla do smyčky na Ečerově. Předpokládám návrat do původního stavu (resp. semi-současného – četnost desítky a kapacita jedničky).

A ve výsledku by desítka měla od České do Bystrce vlastně intervalově nahradit jedenáctku, možná s drobným zlepšením. Nějaký návaznosti nečekám.


Offline
72
17 lis 2012 23:31
renek píše:
• V ranní špičce pracovních dnů budou vybrané spoje 10 od zastávky Vozovna Komín prodlouženy do smyčky Rakovecká.


Takže v odpolední špičce se bude z 10 na 1 přestupovat v Komíně? To tu ještě nebylo. Na to konto, že bystrcká radnice žádala prodloužit 3 na Ečerovu, tak se to nejen nestalo, ale 11 zrušili a 10 zkrátili. To je asi kvůli tomu, že za rok se otevře na Žabovřeské čtyřpruh a Bystrčáci budou moct jezdit autem možná bez zácpy. Jen tu nesedí, proč teda vlastně budovali ten tunel pro šalinu? Nebo se jen máme přiblížit "dyskomfortu Starého Lískovce"? :-)


Offline
2
14 pro 2022 16:21
Infomace o intervalech a kapacitách vozů asi zatím k dispozici nejsou, že? Jestli se máme v Bystrci připravit na původní 3 v intervalu 10 minut, nebo bude např. vedena s 10 v intervalu 6/9? Momentálně v největších špičkách jezdí do Bystrce králíkárny, takže doufám. že k dalšímu omezení nedojde.


Offline
1204
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Ze stránek dpmb.cz:
Tramvajová linka 1 pojede opět v celé trase Řečkovice – Hlavní nádraží – Mendlovo náměstí – Vozovna Komín – Ečerova.

Tramvajová linka 3 zůstává vedena v základní trase Stará osada – Česká – Vozovna Komín – Rakovecká.
• Vybrané spoje v okrajových částech dne (v pracovních dnech večer, v nepracovních dnech ráno a večer) budou ukončeny v zastávce Vozovna Komín.

Tramvajová linka 10 bude v provozu v základní trase Stránská skála - smyčka – Hlavní nádraží – Česká – Vozovna Komín.
• Ve špičkách pracovních dnů budou vybrané spoje od zastávky Krásného vedeny do smyčky Novolíšeňská.
• V ranní špičce pracovních dnů budou vybrané spoje od zastávky Vozovna Komín prodlouženy do smyčky Rakovecká.

Tramvajová linka 11 již nebude v provozu.


Offline
Uživatelský avatar

341
31 kvě 2016 10:01
Brno
goldfinger píše:
Taky je možnost přestoupit z d6 na d2 na Celní/Milosrdných bratří, Poříčí, v okrajových časech by čekání bylo 5 min. Otázkou je, zda to je málo, nebo moc.

Jde o to, že při uvedeném přestupu, než dojede d-2 a než se prosouká Václavskou a Hybešovou, je rychlejší si počkat na d-8,která na Hlaváku bude dřív.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Taky je možnost přestoupit z d6 na d2 na Celní/Milosrdných bratří, Poříčí, v okrajových časech by čekání bylo 5 min. Otázkou je, zda to je málo, nebo moc.


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
Zdeněk: to samé by platilo i pro celé Bohunice, protože by všechny linky 6 a 8 jeli za sebou celé Bohunice a pak nic.


Offline
Uživatelský avatar

1624
10 čer 2006 20:45
Brno
Martin: to ano, jen by na Palackého jela v těch okrajových časech šestka ve stejný čas jak jednička a pak čtvrt hodiny nic.

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5791 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 dub 2024 06:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]