Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 175 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

205
03 bře 2013 15:12
K te 68: ja bych ji pri teto zmene protahl az na Jirovcovu. Vim, ze spoustu lidi (chatova oblast) by rado videlo denni linku na Achtelkach. Stejne si myslim, ze na Myslivnu tolik lidi nejezdi a trochu by to i ulevilo 37. Ovsem tam by asi nestacil Stratos.


Offline
Uživatelský avatar

6348
11 říj 2005 14:03
Brno - Kohoutovice
Ono ovšem kolikrát kolem deváté večer jede tou 37 z Mendláku podobný počet cestujících, jako v odpolední špičce...

_________________________________
Představte si to ticho, kdyby lidé říkali jen to, co vědí!
Karel Čapek


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Ideální by bylo uklidit dožívající 15 Tr na husovické trhačky t-37 + doplnit kloubovými trhačkami z Komína, samozřejmě až po dodání všech 30 nových kloubových trolejbusů

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
1291
19 lis 2010 14:53
Cocktown
Ohledně 68, tak tam bohatě stačí Stratosy. Lidé si nestěžují (jsou rádi, že tam přes den alespoň něco jezdí). Takže tady bych to neměnil.
Ohledně 37, tak tady bych to ocenil, ale jenom ráno a odpoledne, když jezdí hodně lidí. Jinak v poledne a večer to nemá smysl.


Offline
Uživatelský avatar

1363
06 zář 2010 15:29
Brno - Masarykova čtvrť
Co tak pozoruju, tak zrovna narvané ty Stratosy nejsou. Současný interval podle mě bohatě stačí. Ale ty klouby jsou jasné, to by se hodilo jako sůl.


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tak a-68 by byla řešitelná, kdyby a-80 měla celodenně interval 20+40. Stejně při tomhle intervalu chodí lidi na čas odjezdu. Ale nevím, jestli by řidičům stačila 10minutová pauza za hodinu.


Offline
Uživatelský avatar

616
13 srp 2010 13:44
Info ze zpravodaje Kohoutovický kurýr 9/2014:
Citace:
Rada MČ uložila starostovi MČ požádat společnost KORDIS JMK, a.s. o úpravu jízdního řádu linky 68 v období březen až říjen na hodinové intervaly v čase od 11 - 22 hodin a o posílení linky 37 počtem spojů a nasazením kloubových trolejbusů.
To jezdí na Myslivnu tolik cestujících? No jsem zvědavý, zda k nějaké změně dojde. Kloubové trolejbusy jsou jasné - až po dodání.

_________________________________
Parková dráha Olympia Brno: http://www.smpd.cz
Simulace olomoucké tramvajové dopravy: http://mstsolomouc.webnode.cz/
Stavba modelu historické šaliny měřítka 1:8: http://modeltramvaje.webnode.cz/


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
Některé zrychlené spoje Brno - Znojmo na a-108, které dosud jezdily jen v pátek a neděli, budou jezdit od září denně kromě soboty.


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
mceza píše:
Rozhodně lepší řešení, než když to přijede na zastávku jako 12 a začne se to převlékat až potom, ne?
Ale na té zastávce žádná pětka nestaví. Nemělo by se číslo z 12 na 5 změnit až mezi Českou a Šilingrovým náměstím?


Offline
7105
27 úno 2010 07:40
Tak znovu. :-)
Mně je to úplně jedno, co tam je, šlo mi o to, jestli je to nějak ošéfované pro případ nějakých námitek od DÚ.


Offline
Uživatelský avatar

4738
23 dub 2010 00:41
BRONX
Rozhodně lepší řešení, než když to přijede na zastávku jako 12 a začne se to převlékat až potom, ne?


Offline
7105
27 úno 2010 07:40
Jistě, to jsem pochopil. Spíše mi jde o to, jestli to nevadí DÚ, když mu v tu chvíli po Veveří jede pětka.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Robert: Číslo na table se mění za poslední zastávkou předchozí linky, takhle z Grohovy odjíždí dejme tomu 12->5, za Grohovou se to změní a na České je to už správně 5->1.

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
7105
27 úno 2010 07:40
Když už musí drážní vozidla jezdit i při zátazích pod čísly reálných linek, proč šaliny jedoucí z Grohovy směr Pisárky mají už při jízdě po Veveří na tablech pětku? Copak pětka tudy jede?
A proč vlastně trolejbusy zatahující po Veslařské nejedou jako linka 24 a vymýšlelo se převlékání za autobus 54?


Offline
232
23 bře 2005 20:48
Vím, že teď asi bodnu do vosího hnízda. Chci se zeptat, zda-li někdo nemáte k dispozici služe.báky, ale nechci nejnovější, spíše z let 1990 - 2000. Dělám si statistiku vypravenosti kurzů na jednotlivých linkách v různých obdobích. Pokud by mi je někdo byl ochoten poskytnout budu jen rád. Nebráním se asni symbolickému poplatku za práci s tím spojenou. Příp. odpovědi přes SZ, děkuji


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
michalk píše:
To jako že by si každý jezdil podle toho, jak by chtěl? Ukrajinský stav, kdy maršutka pojede, až se naplní? To bychom ty jízdní řády mohli rovnou zahodit všechny.

Přesně tak. Jestli jste někdo byli na nějakém řeckém ostrově a pokoušeli jste se dopravit jejich vnitroostrovní, vznostně označovanou jako městská, dopravou, tak víte o čem to je.
Konkrétně na Korfu. Z Ag. Georgios by měl kolem osmé ráno jet autobus do hlavního města a průvodkyně nám zdůrazňovala, že ať na zastávce, vlastně u druhého kandelábru za kostelem směrem na pláž, jsme radši něco po čtvrt, že řidič někdy jede dřív. A když do půl deváté nedojede, tak ať se nedivíme, že on asi večer potkal bratra, trochu popili, ale že určitě pojede.
V létě jedu na Samos, tak zkusím nějaké označníky a jízdní řády pofotit a dát sem.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
A hlavně to, že se zavedou zastávky na znamení a jízdní doba spoje se zkrátí o pár minut, ještě automaticky nemusí znamenat, že najednou mávnutím kouzelného proutku začnou všude vznikat ideální návaznosti.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
To už jsem někde viděl, tuším v Jihlavě? Moc to ale nefungovalo, stejně se nejen ve špičce zastavovalo prakticky všude.


Offline
Uživatelský avatar

2553
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
xxx píše:
Toto je jenom kapka v moři. S absolutně nefungujícími návaznostmi se setkávám dnes a denně. Zejména pak v brzkých ranních a večerních hodinách, ale také o víkendu. Vždy to odjede před nosem. Někdy je to tím, že řidič nepočká, někdy k***tskými časovými polohami spojů.

Která by se ovšem podle mne dala vyřešit tak, že by se zavedlo pravidlo, že všechny zastávky jsou večer v PD a o víkendu celý den na znamení a jen vybrané přestupní uzly by nebyly na znamení a byl by na nich garantovaný přestup mezi linkami.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
7105
27 úno 2010 07:40
Ještě k historickým linkám. Zajímalo by mě, kterou pomazanou hlavu napadlo na Mendláku vylepit JŘ linky H24 na označník linek 25, 26, 44 atd.


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
Naxashi píše:
Poznámka k zatahujícím spojům, by nesla informaci, že v případě mimořádností spoj nemusí přijet.

Každý spoj v případě mimořádnosti nemusí přijet.


Offline
3342
21 led 2011 14:19
Ne, to není byrokracie. On pro to prostě není důvod tam takové spoje mít - mít je tam totiž znamená víc komplikací, než užitku. Co tak kdyby pak někde nějaký chytrák rozhodl, že to bude zrovna náhodou u všech spojů?

_________________________________
Definitivně možná.


Offline
615
17 říj 2011 09:57
Brno-Bystrc
Naxashi píše:
A nejvíc mě fascinuje, že musí dostat licenci na JŘ nebo na linku. Tohle, s prominutím, je pořádná blbost.

To jako že by si každý jezdil podle toho, jak by chtěl? Ukrajinský stav, kdy maršutka pojede, až se naplní? To bychom ty jízdní řády mohli rovnou zahodit všechny.
Ad návaznosti: Nikdy se bohužel nepůjde zavděčit všem, někde ty přestupy holt nebudou vycházet. Dá se předpokládat, že posunutím nějakého spoje by se někde jinde zase přestup zhoršil, třeba i významnější. Ohledně tohoto nemá cenu brečet tady na fóru, jedině naspat oficiální podnět DPMB, který to buď zohlední, a nebo napíše, že to nejde, a bude platit to o zhoršených přestupech jinde.
Ad zátahy: Naše zákony bohužel neumožňují spoje, u kterých se neví, jestli pojedou. Jedině je vypisovat na elpy, pokud zrovna pojedou a pokud na zastávce jsou. Prostě jednou je to posila, která není v JŘ uvedena.
Pokud mají být "náhodné" spoje uvedeny v JŘ, musí se změnit legislativa, a to opět brečíme na špatném hrobě.
Ad intervaly: Škoda, že není v celé síti MHD (zvláště v těch prázdninových JŘ) použit jednotný základní interval. Návaznosti na ragionální linky v intervalu 60 a více minut není problém řešit jakýmkoli intervalem, který je dělitel tohoto intervalu, a těch je docela dost. Kdyby se v sedle uplatnil můj návrh na zavedení základního intervalu v prázdniny v sedle na 20 minut, nejen že by se uspořilo cca 1000 tramvajových, 400 trolejbusových km denně, ale hlavně by se zlepšily návaznosti.


Offline
Uživatelský avatar

3340
13 lis 2004 11:58
Naxashi píše:
OK, pár lidí asi nepochopilo (nebo spíš nechce).
Poznámka k zatahujícím spojům, by nesla informaci, že v případě mimořádností spoj nemusí přijet. V JŘ by teda byl označen značkou pro vozovnu a pro tuhle mimořádnost. Protože by většinou jel, pár lidí by v něm bylo. Pokud by nejel a někdo by si chtěl stěžovat, DPMB by mu do odpovědi zkopíroval tu poznámku. Tou se v podstatě kryje proti takovýmhle velmi aktivním lidem.
FYI, taky se mi stalo, že zatahující 8 nejela. V JŘ byla napsaná, a nic. Nejspíš byl nějakej blbej hokej, nebo co. Dost dobře si to pamatuju, jak jsem pěkně mrzl (ale furt lepší, než se tavit, jako v létě).


Já to chápu naprosto dobře. To spíš Ty pochop, že DP nemá zapotřebí se vystavovat zbytečnému riziku nějakých tahanic..


Offline
Uživatelský avatar

6604
21 pro 2005 17:01
173/1995 Sb.
VYHLÁŠKA Ministerstva dopravy ze dne 22. června 1995, kterou se vydává dopravní řád drah, ve znění vyhlášky č. 242/1996 Sb. a vyhlášky č. 174/2000 Sb. píše:
HLAVA DRUHÁ
JÍZDNÍ ŘÁD NA DRÁZE SPECIÁLNÍ, DRÁZE TRAMVAJOVÉ, DRÁZE TROLEJBUSOVÉ A DRÁZE LANOVÉ

§ 56

Způsob zpracování

(1) Dopravce zpracovává návrh jízdního řádu veřejné drážní osobní dopravy nebo jeho změn a předloží jej ke schválení příslušnému drážnímu správnímu úřadu v termínu stanoveném tímto úřadem.

(2) Návrh jízdního řádu předkládaného ke schválení podle odstavce 1 musí obsahovat:
a) obchodní jméno, sídlo nebo bydliště, případně symbol dopravce,
b) označení nebo název linky nebo tratě,
c) platnost jízdního řádu v kalendářním týdnu,
d) názvy stanic dráhy speciální nebo názvy všech zastávek jednotlivých linek dráhy tramvajové nebo dráhy trolejbusové s označením všech bezbariérově přístupných stanic dráhy speciální a zastávek na dráze tramvajové a trolejbusové,
e) časové údaje o jízdách jednotlivých vlaků (spojů) na lince v hodinách a minutách, uspořádané v intervalu od 0 do 24 hodin; je-li interval mezi vlaky (spoji) v určitém časovém období 10 minut a kratší, postačí u jízdního řádu dráhy tramvajové, dráhy trolejbusové a dráhy lanové uvést časové údaje prvého spoje v daném časovém období a interval jízdy následujících spojů, u jízdního řádu dráhy speciální časový údaj jízdy prvního spoje na začátku provozní doby a interval jízdy následujících spojů,
f) kapacitu drážních vozidel, kterými bude přeprava zajišťována,
g) časovou platnost jízdního řádu.

§ 57

Obsah a zveřejňování jízdního řádu a jeho změn

(1) Jízdní řád, který se zveřejňuje, musí obsahovat tyto náležitosti:
a) obchodní jméno, sídlo nebo bydliště, případně symbol dopravce,
b) označení nebo název linky nebo tratě,
c) platnost jízdního řádu v kalendářním týdnu,
d) názvy stanic dráhy speciální nebo názvy všech zastávek jednotlivých linek dráhy tramvajové nebo dráhy trolejbusové se zvýrazněním názvu zastávky, ve které je jízdní řád umístěn, a označení všech zastávek na lince bezbariérově přístupných osobám s omezenou schopností pohybu a orientace mezinárodním symbolem přístupnosti,
e) časovou platnost jízdního řádu,
f) časové údaje o jízdách jednotlivých vlaků (spojů) v hodinách a minutách na lince, uspořádané v intervalu od 0 do 24 hodin; je-li interval mezi vlaky (spoji) v určitém období 10 minut a kratší, postačí uvést v jízdním řádu dráhy tramvajové, trolejbusové a lanové časové údaje prvého spoje v daném časovém období a interval jízdy následujících spojů, u jízdního řádu dráhy speciální časový údaj jízdy prvního spoje na začátku provozní doby a interval jízdy následujících spojů. U bezbariérově přístupného spoje cestujícím s omezenou schopností pohybu a orientace na dráze tramvajové a trolejbusové musí být časový údaj uveden vždy a doplněn mezinárodním symbolem přístupnosti,
g) časový údaj o průměrné cestovní době vlaku (spoje) mezi zastávkami, závisí-li výše jízdného na době jízdy.

(2) Jízdní řády se zveřejňují na všech stanicích a zastávkách a udržují se v čitelném stavu do doby náhrady podle odstavce 3.

(3) Jízdní řád nebo jeho změny nebo dočasné omezení pravidelného provozu se zveřejňují nejpozději 24 hodin před počátkem jejich platnosti vhodným způsobem a v místech k tomu obvyklých.

(4) Značky nebo použité zkratky musí být v jízdním řádu srozumitelně vysvětleny.


Není to tam sice výslovně uvedeno, ale těžko by to mohlo projít.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5785 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 19 dub 2024 07:21
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]