Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 42 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
1779
04 bře 2012 23:26
xxx píše:
A linka 8 je nízkopodlažní komplet, …
sarcastic Neeeee… sarcastic :lol:
xxx píše:
Btw. čekal jsem, že časové polohy spojů na 7 budou nějak koordinované s linkami 8 a 9, ale co se dívám, tak nic moc teda
Opět: :lol: Vítej v Brně. Tohle tady nečekej. Přijede všechno, pak věčnost nic. V Brně umíme to, co jinde ne: i když někde jezdí víc linek, uděláme z toho efektivně jedinou. To jsme dobrý, co? sarcastic

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
Uživatelský avatar

2540
13 črc 2009 13:42
2389 píše:
Těším se na novou linku 7. To bude přehlídka vraků v přímém přenosu. Nic proti K2P někdy v roce 2005. Ale je rok 2021, přičemž podíl NP vozů na této lince odpovídá spíš tomu roku 2005. Docela nerozumím této taktice. DPMB schraňuje 22 těchto strojů ve chvíli, kdy počet nových EV překročil počet vyřazených K2 už o 3 ks a dalších několik se již sestavuje a brzy vyjede. Nehledě na to, že pravidelně stojí plno mnohem lepších NP vozů (Aniter) v Pisárkách u plotu, přestože jsou způsobilé k výjezdu na linku.

A proč by měl být zrovna na této lince vysoký podíl nízkopodlažních vozidel? Vzhledem k tomu, že ta linka bude prakticky k h*vnu, tak je vhodnější nasadit nízkopodlažní vozidla spíše na linku 9. A linka 8 je nízkopodlažní komplet, takže na opačném konci není co řešit. Btw. čekal jsem, že časové polohy spojů na sedmičce budou nějak koordinované s linkami 8 a 9, ale co se dívám, tak nic moc teda...


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
2389 píše:
Těším se na novou linku 7. To bude přehlídka vraků v přímém přenosu. Nic proti K2P někdy v roce 2005. Ale je rok 2021, přičemž podíl NP vozů na této lince odpovídá spíš tomu roku 2005. Docela nerozumím této taktice. DPMB schraňuje 22 těchto strojů ve chvíli, kdy počet nových EV překročil počet vyřazených K2 už o 3 ks a dalších několik se již sestavuje a brzy vyjede. Nehledě na to, že pravidelně stojí plno mnohem lepších NP vozů (Aniter) v Pisárkách u plotu, přestože jsou způsobilé k výjezdu na linku.

Jak tak koukám, tak pojedou v plné palbě asi i Anitry a Draci (na linky 2, 4, 9). Vzhledem k tomu, že se vrací téměř plná špičková výprava, tak musí jet zjevně všechno a nebude to žádná speciální taktika. A docela rozumím tomu, že se výběhové typy vozů staví na doplňkovou linku, než na nějakou páteřní.


Offline
173
21 kvě 2017 18:40
Těším se na novou linku 7. To bude přehlídka vraků v přímém přenosu. Nic proti K2P někdy v roce 2005. Ale je rok 2021, přičemž podíl NP vozů na této lince odpovídá spíš tomu roku 2005. Docela nerozumím této taktice. DPMB schraňuje 22 těchto strojů ve chvíli, kdy počet nových EV překročil počet vyřazených K2 už o 3 ks a dalších několik se již sestavuje a brzy vyjede. Nehledě na to, že pravidelně stojí plno mnohem lepších NP vozů (Aniter) v Pisárkách u plotu, přestože jsou způsobilé k výjezdu na linku.


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
6161
11 dub 2010 15:05
Juliánov
Trolejbusová smyčka Kohoutova samozřejmě bude.

_________________________________
Šotouš bez foťáku, je jako tělo bez duše. :-)

"fejsbůk" BMHD.cz


Offline
118
29 črc 2014 19:57
Ondrah98 píše:
Mimochodem se zadrátováním Kohoutovy se už nepočítá nebo jak?

Měl jsem za to, že taková alternativa byla v ZOV zmíněna, ale našel jsem tam jenom alternativní řešení ohledně vozovny. A teď se koukám, že podle smlouvy je stavba součástí velké zakázky, jen to z částí zadávací dokumentace, které jsem četl, nevyplývalo.


Offline
2795
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No je pravda, že kdyby z vozovny bral lidi jako posila d-1 na Maliňák, příp. až k viaduktu, tak by se taky nic moc nestalo.
Nejkratší doba mezi příjezdem na TP a následujícím odjezdem z Komárova je tam 37 minut.


Offline
Uživatelský avatar

1436
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
jj MHD tu máme od toho, aby se skrz celé město proháněly prázdné vozy


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Prázdné km jsou finančně plně v režii DP, narozdíl od km plných. Tedy pokud město hradí směrem nahoru 7 vozů a směrem dolů 4 vozy, tak...


Offline
Uživatelský avatar

1436
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
vozy zpět snad můžou jet po své trase..


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak asi to dává smysl, pokud potřebuju rychle vozy zpět a jednička i dvanáctka mají větší spotřebu kapacity dc x zc, takže by stejně jel na Řečkovice někdo skoro bez lidí. Aspoň se využije průjezd vozovnou i jinak, než jen na mimořádnosti.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

1436
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
to si dělaj ##MLUVÍM SPROSTĚ##, ne?


Offline
2795
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ano, 4 vozy se vracejí přes vozovnu a Lidickou režijně zpátky. :mrgreen:


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Manipulačně jako skrz celý město, chápu to správně? sarcastic :mrgreen:

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
7134
27 úno 2010 07:40
Ano.


Offline
Uživatelský avatar

1436
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
tu 12 ráno nechápu,z Komárova po 3-5 min a z Parku 6-6-7 min. To budou jezdit manipulačně nebo jak?


Offline
588
25 říj 2019 10:12
Mimochodem se zadrátováním Kohoutovy se už nepočítá nebo jak?


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Konečňák - Merhautka asi pořeší nějak busem, kdyby nejhůř.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
588
25 říj 2019 10:12
bugear píše:
To je tedy ono alternativní řešení, aby se nemusela drátovat Kohoutova. Zajímavé. :-k


No pokud by tomu tak bylo, tak po odříznutí provozu na Tomkáči ale nemáš obsluhu na úseku Konečňák - Merhautka.


Offline
2676
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, Kohoutova by se hodila víc, přecejen zlom frekvence byl většinou, když už jsem jel trajflem z Lipové na Lesnickou, poznat až někde za Lužánkama, kde byla největší výměna od Mendláku. Ony ty trolejbusy nebývají poloprázdné kolikrát ani na Lesnické. Když jsem pracoval na magistrátu vedle MZK na Kounicové, rok jsem jezdil pravidelně trasu Lesnická - Klusáčkova nebo Lesnická - Konečňák (a zbytek cesty kolem práv skrz park pěcha). No a okolo šesté až půl sedmé bývalo fakt lno v tom pětidveřovým Tráboši. Okolo sedmé, třeba 6:50 z Lesnické tak plno nebývalo, ale po sedmé zase hromada lidí, děcka do škol, studenti, prostě špička.
Alternativně jsem jezdíval devítkou a od Dětské nebo z Moravského náměstí trojkou na Rybkovu.
Trojka okolo tři čtvrtě na sedm bývala taky hodně plná, ale v porovnání s trajflem to nebylo tak hrozný, asi 80% návalu oproti trolejbusu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3698
28 úno 2006 19:00
P. Haluza píše:
malej zgarb zavazí v levé stopě, která má sloužit jen IDS atd.

Když za dva roku udělali asi 50 metrů Ondráčkovy, tak tam bude zavazet ještě hodně dlouho...


Offline
7134
27 úno 2010 07:40
Spoje končící na Nerudovce jsou i na 26.


Offline
480
14 úno 2014 15:19
Brno
Nové jízdní řád od 20.9.2021

linka 25: Každý druhý spoj bude v provozu Univerzitní kampus - Konečného náměstí (posilové kurzy 02539, 02541, 02543, 02545, 02547 a 02549)


Offline
118
29 črc 2014 19:57
Jakub S. píše:
Cítím ironii, nicméně mi to nedá a musím upozornit, že naopak byla z JŘ vypuštěna varianta ukončení ve vozovně Husovice. Takže se JŘ v úseku Konečného náměstí - Tomkovo náměstí spíš zjednoduší :D!

To je tedy ono alternativní řešení, aby se nemusela drátovat Kohoutova. Zajímavé. :-k


Offline
Uživatelský avatar

2540
13 črc 2009 13:42
Richie píše:
Ne v bezvýlukovém stavu do Bystrce jednička po 5 minutách a trojka s jednáctkou v prokladu taky po pěti. Takže logicky současná 10 a 3 by měly být po pěti (10 mísot 1, 3 místo 3+11). V příspěvku bylo řečeno že šaliny, ne vybrané linky.


Pokud si dobře pamatuju, tak před osmou hodinou ranní byl na lince 3 interval 6-4. Ve společném úseku s linkou 11 tak byl interval 3-3-4. Jinak po zbytek dne obě linky po deseti a 11 v provozu jenom do 18 hodin.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5798 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 dub 2024 17:16
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]