Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 14 z 231    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 231  Další
Autor Zpráva
Offline
790
25 led 2006 09:46
To je jednochý - ukradni si někde krávu (protože, když ji koupíš, to mléko nebude zadarmo), osej kus pole, zasaď brambory (pokud teda máš nějaký pozemek). A hned poznáš, jak to všechno je zadarmo.
Teta kdysi po roce 1990 na svém políčku něco málo pěstovala - a kromě dřiny ji toho půlku ukradli. Jo, ti zloději to fakt měli zadarmo.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Ta země nic nechce. Ale Někdo tu ropu musí natěžit, někdo musí ty turbíny postavit. I ten strom bez roubování bude obyčejná pláňka, na který toho moc nevyroste.
A jakákoliv nová technologie je uvnitř složitější, než předchozí. Přičemž potřebuje víc vstupních surovin a i víc lidí/ nových strojů na výrobu. A ty se musí nějak zaplatit.Tobě to možná navenek něco usnadní, ale vnitřní složitost je jinde.

když máš tak rád krávy. Na jednu krávu se počítá s plochou okolo 0,3Ha trávy. Na podzim, v zimě musíš přikrmovat senem/siláží, pokud chceš udržet produkci. A to seno se samo nenaseká, nenasuší. Na siláž potřebuješ další pozemky a další plodiny. Na obhospodařování už je potřeba mechanizace a ta taky není zadarmo. A i kdyby jen malochov. I když je podle tebe mléko zdarma, tak si ho musíš koupit. Protože tím platíš farmářovu práci a čas.

Jak tedy chceš podle teeb ohodnotit řekněme 1 člověkohodinu? Tedy to, za jak dlouho nadojí tu krávu, natrhá ty jablka, naláme ten kámen. Na trhu ta nabídka/poptávka vcelku funguje.
A čas je komodita, která je nejdražší a neobnovitelná.


Offline
Uživatelský avatar

353
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Tahle žabo-myší válka mě baví. Takže já tu "plácám" o něčem, o čem nic nevím, za to Ty víš všechno, že? Strom prej nevyroste sám, no to určitě. Ty si zas, podle toho, co píšeš, myslíš, že nic nebude bez zásahu člověka. Ale ten strom tu byl dávno před člověkem. Ta skála tu taky byla... A jak jsem psal ve svém předchozím příspěvku: jasně, kráva "po tobě" bude chtít krmení, aby se jí udělalo mléko. Ale ona to zvládne sama. Tys byl ten první, kdo ji omezil prostor, a když tam všechno spase a nemá se už kam pohnout, jí holt nějaké to jídlo budeš muset přihrát, pokud ji tedy chceš stále živou využívat. Ale jak jsem řekl: ten kus země, pod jehož povrchem je uložena ropa, voda, tekoucím kole lopaty roztáčející turbínu, ani ta kráva po člověku nikdy nechtěla, nechce a chtít nebude ani korunu, protože všem zmiňovaným a spoustě dalších věcí to nebude užitku: země díky tomu víc ropy nevytvoří, strom díky nim víc jablek neurodí a kráva díky těm penězům víc mléka nevydá.
Samozřejmě se tu nadále můžeme dohadovat, proč je potřeba zdražovat, když jsou primární zdroje za stále stejnou cenu, dokonce třeba já mohu namítnout, že ani díky lepší technologií třeba za těch víc jak 30 let, co cestuji vlakem, nevidím žádný posun k lepšímu: jezdím stejnými vozy (Bdmtee) stejnou trasu za stejnou jízdní dobu, ale platím za to stále víc, ale samozřejmě tu stále budou tací jako Ty, kteří budou obhajovat princip lidstva, což je jediný tvory který vlastně, aby dosáhl něčeho, musí něco někde nějak omezit či narušit, a to včetně jiných jedinců stejného biologického druhu. Smutný argument pro prosazení zdražování.
Ono to totiž není tak, jak si myslíš: člověk není spasitel, bez něhož to nejde (aspoň v případě těch živých objektu jako stromy nebo krávy). Jasně, ropa se sama nevytěží, ale člověk je jediný, kdo ji potřebuje, aby s ní mohl "nakrmit" stroje....


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
A strom vyroste sám ? Bez prořezu a sem tam postřiku moc jablek nebude. A tu skálu nalámeš rukama ? o odstřelu ani nemluvím. Ta husa chce krmení, vodu.

Ty tu plácáš o něčem, o čem nic nevíš. Skus dnešní telefon opravit kladivem. Moc to nepůjde. A starej s rotační klávesnicí to taky moc nedával. Z obojího se dá volat, ale každý má jiný požadavky. Ty to vidíš z pohledu spotřebitele, po kterým chtějí peníze. Ale že i na nejjednodušší mobil je dneska potřeba několik továren a suroviny z poloviny světa to nevidíš. Ty suroviny se zadarmo nenakopou, nezpracují a nepřevezou. A o značné části z nich ještě nějakých 30-40 ani nevěděli , že je budou potřebovat.
To tvý šetření práce znamená, že aby ušetřili práci jednomu člověku, tak to musí programovat několik lidí a další několik tisíc se podílí na výrobě toho robota.


Ty si prostě představuješ, že všechno je všech a zadarmo. To už tu bylo a moc to nedopadlo.


Offline
Uživatelský avatar

353
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
PvvS píše:
A jestli považuješ přírodní zdroje za zdroje zdarma...

A ne snad? Chce po tobě strom peníze za to, že z něho trháš jablka? Chce po tobě skála peníze za to, že z ní odstřeluješ materiál ke zpracování (kámen, písek,…)? Chce po tobě mládě husy odškodné za to, že mu zabiješ matku, aby ses nakrmil? Chce po tobě voda peníze za to, že proudí nejrůznějšími mechanismy, aby rozproudila turbínu, která dodává lidem do domů elektrickou energii?
Takže se ptám znovu: Proč se zdražuje? Proč chtějí lidé stále víc za tutéž činnost (když ji teď navíc mohou docílit efektivněji, tj. za méně fyzické námahy)?

K tomu, že na rozsáhlejší problémy s technikou moderní doby je naopak třeba víc – ani ne tak lidí, jako spíš nástrojů – samozřejmě souhlasím, ale jak říkám: zpravidla se novější nástroje/technoligické postupy vymýšlejí s cílem dosáhnout výsledku snáze; ať už to znamená v podobě ušetřené fyzické námahy, nebo třeba času. A čas jsou peníze – to je ta nejdražší položka, čas, a toho právě strávíme díky podpoře moderní technolgie k vykonání daného objemu práce průměrně méně. (Pak je otázkou, zda zachovat „čas“ nebo „množství“, poněvadž díky ušetřenému času mám na výběr – vyrobit větší objem práce, nebo ušetřený čas „investovat“ do něčeho jiného; vztáhli-li bychom to na zaměstnání, mohla by se třeba zkrátit pracovní doba, samozřejmě pouze tam, kde je to možné, jistě ne třeba u řidičů VHD, viz dále; ale je to jen jedna z možností; pochopitelně se v tomhle případě spíše sáhne k redukci počtu lidí – což není úplně šťastné řešení, ale to není tématem tohoto příspěvku, to jsem uvedl jen pro příklad)

Neplatí to tolik třeba u řidičů vozidel, tak to zas úplně zobecnit nelze: jasně – díky nejrůznějším faktorům (délka trasy nějaké linky, vztáhneme-li to na VHD, nebo třeba hustota provozu, atd.) stále neušetříme čas strávený jízdní dobou z bodu A do bodu B (a kolikrát se třeba právě kvůli nějaké nehodě či zácpě dostaneme do cíle naopak později), ale principielně je možné dosáhnout kýženého výsledku právě tou menší námahou (v tomto konkrétním případě si úplně neumím představit nic jednoznančného a spíš než ušetřením jízdní doby, je výsledkem, jak už jsem psal v posledním příspěvku, pravděpodobná životnost daného vozu – určitě jsem tím neřekl, že se o něho nemusíme starat, ne naopak, pravidelná a preventivní údržba pak pochopitelně předchází složitějším problémům, ale ani toto není zrovna tématem tohoto příspěvku).

Mmch, k tomu programování. Než budeš někomu nařizovat, aby dělal něco, nač není zaučen, napřed se zamysli nad tématem daného sdělení. Mým cílem nebylo „urazit“ nebo „se dotknout“ někoho, kdo programuje, či kohokoliv jiného (já sám to neumím, a ano, nevím, co to obnáší, tedy jen obecně, pochopitelně), ale poukázat na fakt, že požadovat více peněz za přístroje, které byly vynalezeny, aby lidem naopak práci ušetřily a zjednodušily (ať už by byl jejich vnitřní mechanismus jakkoliv složitý a jejich údržba jakkoliv náročná), je stejný nesmysl, jako motivovat dítě k úklidu pokoje „úplatkem“ v podobě pamlsku, který mu ve výsledku ani neplánuji dát…

Mimochodem, ještě k tomu, že dneska už se kdeco neopravuje kladivem, jak dřív, je vlastně způsobeno rozmazleností dnešní doby: nikdo to nechce dělat, proto se vymýšlejí právě takové blbosti jako diagnostika, elektronika všude, kde je to možné, atd., ale stejně ve výsledku člověk prostě to kladivo/šroubovák/hever,… musí použít, aby se, až zjistí, kde je problém, k tomu místu, které je nutno opravit, dostal. To, že si to lidé vlastně sami zesložitili tím, že se napřed musí udělat diagnostika přes počátač, není předmětem tohoto příspěvku. Ale pokud, pak zas na druhou stranu: když si na jedné straně lidi někde ubíráme, holt je musíme někde přidat, protože jinak by ta nezaměstnanost byla někde úplně jinde…

TMB: Jen k té poslední větě Tvého příspěvku: Kráva opravdu dojí mléko ZADARMO. Jen ten člověk, který ji dojí, už za to něco chce (a nechtěl by, kdyby to nemusel vzápětí odevzdat…). To, že ta kráva musí něco sníst, neznamená, že jí to musí dát člověk; v přírodě je dost toho, co ta kráva jí a pije, i bez toho, aby se o to ten člověk přičinil. Pochopitelně, když jí člověk omezí prostor, v němž se může pohybovat, už to není vina té krávy, že pak třeba ten dostatek potravy a vody k tomu, aby se jí mléko vytvořilo, třeba nemá, ale to je zase trochu jiná debata; primárně ta kráva prostě po tobě nic nechce…


Offline
790
25 led 2006 09:46
Za dob socialismu byly v podstatě mzdy a ceny nějak centrálně stanoveny, ale žádná idylka to nebyla. Koncem 60. let sice byly obchody celkem plné zboží, ale díky mizerným platům na to většina lidí neměla (o důchodcích nemluvě). Za doby normalizace sice byly platy větší, zato v obchodech bylo prd. Počínaje těmi banány a pomeranči a spotřebním zbožím konče. V jistém období nebyl třeba ani toaletní papír.
Takže opravdu nějakou rovnováhu platů, produktivity práce a zboží na trhu zajišťuje princip tržních cen daných nabídkou a poptávkou. S tím je spojena i ta inflace a řada ekonomů vám řekně, že v rozumných mezích je potřeba.
Taková deflace by naopak znamenala, že je málo peněz a hodně zboží, což by zřejmě zase vedlo ke krizi, omezování výroby a zvýšené nezaměstnanosti - takže těm, co by o práci přišli, by byl nějak zastropovaný plat k ničemu.
Zřejmě opravdu za dnešní vysokou inflací stojí politika vlády (dnešní i minulé) i centrální banky a samozřejmě obecně známé problémy s energiemi. Snad se to nyní opět trošku stabilizuje. A hlavně ani ta kráva nedojí mléko zadarmo a ty suroviny někdo musí vytěžit a zpracovat.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
Snažší na údržbu/provoz ? Starej dvouosák se opravil kladivem a pilníkem, dneska se u výzbrojí bez ntb neudělá ani diagnostika. A na výměnu palce stačil díleňák, na opravu měniče už musí být elektrikář, pokud se opravuje, tak bez vybavení dílny se ty desky ani nezměří. Technika nemusí být snažší na obsluhu, ale nabízí víc. Historický auto a moderní auto člověka (většinou) dovezou kam potřebuje. Ale za jakých podmínek a s jakýma požadavkama ? Moderní auto to dokáže rychleji, pohodlněji, s menší únavou řidiče. Ale zas na jeho opravu je potřeba plně vybavenej servis a team lidí, kteří ví o co jde. Klasickej mechanik už si moc neškrtne, prvně musí dojít někdo s ntb a zjistit o co jde. Pokud by se v tom vrtal kdejakej garážovej jouda, tak se taky může klidně stát, že auto bude zatáčet na druhou stranu, nebo se plynem bude brzdit. Dneska už přední náprava kolikrát není spojená s volantem a pedály s motorem. A najednou je místo jednoho mechanika potřeba hned několik lidí. A místo opravy kladivem nový komponenty a ty jsou podstatně složitější a dražší.

Zrovna k těm čtečkám.. Obsluhu zvládne skoro kdokoliv, údržbu ani zdaleka. Na seknutí se servis nevolá, ale na mrtvý laser, nebo podrápané/rozbité sklo ano. A pokud je kombinovaná s váhou, tak už jde o kalibrované zařízení. Tam to obsluha může maximálně vypnout a zapnout.

A skus si nějakou robotickou ruku prvně naprogramovat, než o tom budeš něco plácat. I pomalá kooperativní ruka má dost požadavků na znalosti, natož plnocennej robot. A pokud se k tomu přidá jakejkoliv vizuální systém, tak už to není pro jednoho člověka, ale pro celej tým. A stačí jakákoliv změna komponeny (velikost, barva, úchop) a může se začít znovu.

A jestli považuješ přírodní zdroje za zdroje zdarma...
Plat je pouze odkup práce a osobního času od člověka. Nebo ty snad pracuješ zcela zadarmo ?

To co tu píšeš,


Offline
Uživatelský avatar

353
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
MartinV, MtM: Děkuji oběma za zpětnou vazbu.

MartinV: Ano, tomu samozřejmě rozumím, na druhou stranu by nebyla potřeba navyšovat mzdy, nezdražovalo-li by se (tedy, když to hodně zjednoduším: stálo-li by dnes vše stejně jako před xx lety, předpokládám, že by nebyl požadavek na růst mzdy, nebo alespoň ne tak markantní*)
*musíme samozřejmě připustit, že vznikají nové produkty, poněvadž technologie jde stále kupředu, a je tedy nutno stanovit nějakou cenu takových produktů – ale tam by se z pochopitelných důvodů cena měla odvíjet od produktů podobných či srovnatelných (ať už jde např. o nové mobily, chytré hodinky, samořídící metro,…)
A mimochodem, co se týká Tvého posledního bodu: právě proto, že dnes je ta technologie někde úplně jinde, by se naopak mohlo klidně i zlevňovat, neboť, pakliže uvážíme, že výroba a vývoj takové technologie, která se dnes používá (ať už v dopravních prostředcích, na poštách, nebo v jakémkoliv jiném odvětví) je primárně dělána s tím, aby byla SNAZŠÍ (na údržbu, na pochopení, na ovládání), tudíž se klade důraz na to, aby manipulace s takovou technologií byla co možná nejméně náročná a obsluhu s ní zvládl kdokoliv, komu bude svěřena, takže pak například odpadá nutnost vstupu „nežádoucích mezičlánků“ do celého procesu (jinými slovy, pro nějaký příklad: naučím prodavačku s novou čtečkou čárových kódů a nějakou základní údržbu, aby kvůli každé hovadině nevolala servis, když se jí třeba něco sekne, atd., a pak právě už nemusím platit člověka, který tu čtečku bude opravovat, protože si ji moji zaměstnanci budou umět opravit sami; nebo, třeba právě v případě těch nově vyráběných vozů: tím, že se mi nový vůz opotřebuje mnohem pomaleji, nemusím do dalších nových investovat za 10 let, ale až za 20, protože jejich životnost je delší. To ale neznamená, že by ten vůz měl být dražší, protože byť je technicky možná náročnější ho vyrobit a správně seřídit, už to nemusí dělat člověk: dělá to robot, který nepožaduje plat, a já tak odbourám několik lidí, kteří ten proces sestavení dřív museli dělat ručně – teď mi to dělá jeden člověk, který jen někde mačká nějaké tlačítko a zadává vstupní hodnoty do počítače, který řídí robotickou ruku, atd.; pochopitelně lidský faktor nelze nikdy zcela vyloučit, protože nějakou vstupní hodnotu tam vždycky musí zadat – jasně: můžu naprogramovat robota, aby všechno dělal pomocí strojů, ale furt musím být na začátku já, protože beze mě by nevěděl, CO chci vyrábět, ale tím právě platím míň lidí, tak si přece za nový a lepší stroj nebudu paradoxně účtovat víc, ne? – Čímž se smyčkou dostávám zpět k první větě tohoto mého příspěvku, respektive k tomu srovnání cen před xx lety a nyní – protože by nebyla potřeba zdražovat, nebyla by potřeba mě, jakožto plátce, poptávat více peněz za tutéž činnost, kterou jsem před xx lety vykonával za plat xx krát nižší.)

Takže možná, že by ta správná otázka měla nejspíš znít: Proč chtějí lidé stále víc? Nejsme to náhodou my… počkat, tím se dostáváme do docela zajímavé smyčky… takže když se dostaneme k původní otázce: Kdo vyvolal tu potřebu zdražovat? Nebyla to nějaká chtivost toho mít víc peněz a tím se muselo zdražit, abych si toho pak nemohl pořídit víc než dřív? Hmmmm


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
MartinV...ale to, že jdou mzdy někde nahoru není pravidlo. Jsou firmy (v jedné dělám i já a znám i x dalších), kde x let nešel plat nahoru, samozřejmě je to ekonomicky složitější, ale zmiňuji jen to, že to zvyšování mezd není všude. To zvyšování je nerovnoměrné, bohužel je to i chyba státu, že neroste minimální mzda rychleji, protože třeba já si koupím za stejnou mzdu 60% toho, co před 2 roky. To je myslím i to, na co Falkon narážel z hlediska ekonomiky.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Falkon: ve tvé úvaze chybí ostatní vstupy inflace, jako je vznik nových peněz v ekonomice. Je to trochu složitější, ale to je jeden z důvodů, proč rostou mzdy, proč lidé zdražují své služby, produkty atp. (protože nabídka a poptávka, jinými slovy když lidé mají víc peněz a poptávají více mých výrobků, ale já jich víc vyrobit nedokážu, zvednu cenu, čímž docílím, že lidé opět budou poptávat takové množství, které dokážu vyrobit; což je jen nějaký modelový příklad, realita je o poznání složitější).

Ve výsledku tu stále inflace je (byla a bude), a to znamená, že zachování nominální ceny jízdného není nic jiného, než zlevňování reálné hodnoty jízdenek. Takže my už tu 10 let platíme stále méně a méně, jelikož nikdo asi nemá stejnou mzdu, jakou měl před 10 lety.

A jiný úhel pohledu: i zdražování reálné hodnoty by mělo své opodstatnění, jelikož kvalita vozového parku před 10 lety a dnes je úplně někde jinde - NP vozy, klimatizace, tichost vozidel atp.


Offline
Uživatelský avatar

353
03 črc 2007 20:00
IDS JMK, zóna 535
Souhlas s MtM, jen bych k tomu rád dodal takový řekněme dotěrný dotaz: Proč by se za tutéž službu či komoditu mělo (ať už v pravidelném či nepravidelném intervalu) platit stále více? A teď samozřejmě nemám na mysli pouze cenu dopravy, myslím to všeobecně, ať už jsou to potraviny, listovní a poštovní služby, spotřeba energie, atd.

Argument typu „vstupní komodity (cena benzínu/nafty, údržba, atd.) se zdražují“ rovnou odbourávám stejným dotazem: Proč je stále zdražovat? Dostaneme-li se na úplný začátek všeho, stojí za tím zpravidla živá či neživá příroda (tzn. např. chovaná hospodářská zvířata, těžba ropy, kamene, písku, atd.). Tyto položky – veškeré původní vstupní materiály – jsou stále za stejnou cenu: zdarma. Nebo snad někdy někdo, kdo chtěl něco odněkud vytěžit/podojit krávu/vzít vejce slepici musel té hroudě země/dané krávě/slepici ZAPLATIT za to, aby mu tu danou položku vydala?

Takže: Proč tedy za tutéž službu/komoditu platit stále víc? A když už ne zdražovat, proč tu službu/komoditu jiným způsobem zhoršovat (např. prodloužením intervalů mezi spoji/mícháním nekvalitních příměsí do jednotlivých potravin,…)


Offline
1317
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
A proč by se měly zvedat ceny? Proč prostě ministerstvo dopravy nepřispěje různými finančními injekcemi na podporu jednotlivých MHD? Pořád se mluví jen o ekologií, přitom MHD je nejvíc ekologická doprava ve městě, když nepočítám kolo a koloběžky. Navíc ceny energií začínají jít dolů, snad by časem zas mohlo dojít k obnovení většího rozsahu objemu MHD.

_________________________________
Ve fotogalerii pod jménem Igor Pukl. :)


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Richie: když se politici bojí zvednout nominální ceny..


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Výborně, další osekávání pokračuje....

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

617
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Podle odsazení časů odjezdů t-34 a t-36 v prokladu to vypadá na očekávané obsazení t-36 v kloubech a t-34 v sólech. Stejný model asi bude v dopoledním sedle i na t-31 (sóla) a t-33 (klouby): každá v intervalu 15 minut. Na t-25 a t-26 to vypadá na záměnu časů večerních odjezdů směrem do Nového/Starého Lískovce.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Tak to tedy doufám, že i 34 bude v kloubech, protože jinak to bude solidní maso.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
1204
17 lis 2008 17:19
Brno-Bystrc (30, 50, 51, 52, N92)
Na idosu je jízdní řád s platností od 1.3. Linky t-34 a t-36 mají v sedle interval 15 minut a odpolední špička 10 minut.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo, o přejezdech z Husovic vím od začátku, jen mi nebylo jasný, jestli se něco nezměnilo právě na tom kolečku ze Slatiny na hlavas a do Slatiny areál. Jsem zvědavej, jestli časem dojde na zadrátování právě tohohle oběhu.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jezdí, to je vysvětlení různých intervalů v různých směrech. Ráno to jezdí po 33 do centra na po 77 z centra, odpoledne opačně.

Celodenně jsou na 33 pouze 4 vozy, další 3 jsou jen ráno, naopak odpoledne najíždí 3 vozy z Husovic po ranní části na 27, k tomu pomáhají ty klouby ze 77.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No a když už jsme u Slatiny a linky 33, ony už nejezdí oběhy, kdy kloubový autobus vyjel z nádraží jako 33 na sídliště a vracel se jako 77 z dnešního Areálu Slatina?

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ale proč proboha? Kloubových trolejbusů bude teď aktuálně dost.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, tak se na 33 pošlou autobusy. Ty snad ještě ve Slatině jsou, ne? Není to ideální, ale není to ani žádná novinka. Na autobusy na 33 jsou už lidi zvyklý :lol:

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
To bys musel poslat do sól i tu 33 (minimálně 3 její odpolední kurzy, kde jsou přesně ty 3 vozy z 27, co ráno zatáhly do Husovic). A tím by se vynutila potřeba dalšího vozu na 33. Navíc sóla jsou na 31 a ve Slatině jich není zrovna na rozdávání (a ani místo na další tam není).


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
No, tak se 27 pošle do sól. Ono se zas tolik nestane. Stejně tam jsou po většinu dne ty klouby naprosto zbytečné.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Ale tehdy zas nebyla kloubová 33 a 27


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5775 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 231  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 29 bře 2024 11:21
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]