Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 9 z 231    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 231  Další
Autor Zpráva
Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Dvojka, desítka, autobusy...


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
A to se nemohlo pohnout s odjezdy d1? Nevím, na co všechno by to mělo dopad.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Proklad 4-6 bych bral ještě jako ok...

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Zjevně pan Goldfinger nesledoval co se dělo v Lískovci, jinak by mu ten důvod byl jasný. Prostě z Lískovce přišel příkaz zkrátit víkendový přestup mezi 6 a 8 a utrpělo Krpole. Jak prosté, milý Watsone.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Co bylo důvodem rozhození přesného víkendového prokladu d1 a d6 ve směru do štatlu? Před 1. 5. jezdila d1 každou 8. minutu a d6 každou 3. minutu. Teď d1 7. minuta a d6 1, minuta, takže jednou interval 4 minuty, podruhé 6. Ausgerechnet na této zatížené radiále bych čekal pravidelnost.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Hm, zajímavá vypravenost, při tomhle počtu spojů by mohli místo těch T6 dát rovnou další enkové kachny, aspoň dvě a zůstala by jediná čistě vysokopodlažní dvojice.
No a k těm odpoledním výjezdům, mohly by pomoct, pokud by je podnik takhle využil. Dlouhá léta byly tři spoje desítky a vyjížděly přes Technopark a Klusáčkovu po Husové na nádraží a dál teprve jako desítka. Mělo to jedinou vadu, že tyhle vložené spoje jela nejmenší kapacita, sólo T3.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

373
29 led 2015 21:34
Brno - Žebětín
king666 píše:
Jestli je na 12 interval v prokladu 6-6-8, tak bych tipoval, že dlouhá souprava by mohla být každá třetí? To by těch dlouhých souprav nemuselo být potřeba zase tak moc?


Dle rozdělení typů by měla být vypravenost na 12 následující:
- 8x LF2+LF1
- 3x 2xT6A5 (1x Praha, 2x Brno)
- 4x KT8D5N

_________________________________
http://seznam-autobusu.cz/uzivatel/odd


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Takže 12 si pohorší. Proto nebude potřeba tolik velkokapacitních souprav.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Ve špičkách je tam cca 4-6, mimo špičku 6-6-8, párkrát za den prodleva i 9 minut. Ale tam by teoreticky mohly najíždět z vozovny odpolední části trhaček a pomoci.


Offline
Uživatelský avatar

637
08 kvě 2008 15:15
Brno - Žabokvaky
Jestli je na 12 interval v prokladu 6-6-8, tak bych tipoval, že dlouhá souprava by mohla být každá třetí? To by těch dlouhých souprav nemuselo být potřeba zase tak moc?

_________________________________
Ostatně soudím, že Kartágo musí být zničeno... (Cato)


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
To sice ano, ale pokud by byla trojčata, tak zase nevyjezdíš interval.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
No ale méně kapacitních...


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Třeba proto, aby vzniklo více provozních souprav?


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Robert píše:
Zkus hádat.

No to opravdu netuším. Proto se ptám. Nedává mi to smysl.


Offline
148
30 říj 2019 16:42
Nebylo těch kurzů na 1 náhodou 27?
Když už je řeč o trojčatech proč se na 12 vůbec nezkusil ekvivalent soupravy EVO2 který by ASI nemusel tak moc zatěžovat měnírny?
Hlavně na test na 12 byla kapacita teď už nebude.
Celkově mi přijde že rozhodnutí omezit montáž EVO2 v momentě kdy se začíná plánovat navrácení k linkovému normálu za ne úplně šťastné. Plus v kombinaci nahrazení dvou v podstatě sranda linek (což minimálně 10 byla) dvěmi plnohodnotnými linkami za ne moc chytré s ohledem na vozový park.
Celkově je vražedná kombinace trvat na lanovce a nemít na EVO2, 45T nebo aspoň nemít hotové výběrové řízení (podepsána smlouva s výrobcem) na 30m popřípadě i delší vozy vozy (klidně skládačky), když se poměrně dost vozů blíží k hraně životnosti.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Robert píše:
Zkus hádat.

No před lety bych si myslel, že DP pochopil, že mít vysokopodlažní šaliny jako řešení velké kapacit je kravina. Tyto iluze už nemám.
Tak jedině snad proto, že se rychleji vyřazovalo než se vyrábí další draci (kterých se vyrobí letos míň, než bylo v plánu) a není dost šalin.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Tušíte, jak to bude s rozdělením vozů (alespoň v délkových kategoriích) mezi linkami?

Předpokládám linku 10 přesun z 30m do 20m, při rozpojení trojčat bude o to větší nárůst těchto volných 30m souprav.
Některé z nich poputují na linku 12, kde snad zůstanou i některé 35m (nebo kolik má LF2+LF1).
Takže tu zůstávají volné 30m soupravy, alespoň si to myslím. A naopak potřebujeme víc 20m - má DP takovou rezervu, nebo bude muset rozpojit 2×EVO2 a tím opět sníží počet vysokokapacitních souprav?


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Zkus hádat.


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Proč se budou rozpojovat, když se s velkou slávou spojovaly?


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Rozpojená budou. Není důvod, aby nebyla.


Offline
Uživatelský avatar

2024
03 zář 2009 13:18
Zdeněk píše:
Mimochodem, odkud pochází informace o rozpojení trojčat? Já jen jestli to není informace typu "peno si myslel"

Říkal to i Honza Seitl v tramvajklubu.

_________________________________
Ať žije doprava, všeho druhu. :d-: :t-: :a-: :idsjmk1:
MHD Brno: :d-:1-12, :t-:25-39, :a-:40-84, š85-š88, N89-N99,
IDS JMK: :idsjmk1: :arrow: :a-:104-940, :idsjmk1: R8-R56, S2-S91


Offline
Uživatelský avatar

3687
08 čer 2005 23:12
Vzhledem k tomu, že linka 1 bude celá nízkopodlažní, tak by mě zajímalo, kde by ta nerozpojená trojčata měla jezdit.


Offline
Uživatelský avatar

1577
11 lis 2008 15:56
Hodonín, zóna 900 IDS JMK
Ta informace padla přímo tady v tomto vlákně od uživatele Svoboda. Pravda ale, že použil výraz prý.

_________________________________
Zákaz kouření není zádná sranda!

Ares: To nejlepší z Irisbusu ;-)


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Mimochodem, odkud pochází informace o rozpojení trojčat? Já jen jestli to není informace typu "peno si myslel"

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Interval na 12 nic neříká o tom, že by se měla snížit kapacita souprav (že to tak bude je pravděpodobné). Mezi šestou a sedmou hodinou zůstává počet odjezdů stejný, mezi sedmou a osmou hodinou se jedná o 1 (jeden) odjezd navíc. Porovnával jsem Nové sady, odjezd směr Technopark, kde se už dnes s LF2+LF1 mezi sedmou a osmou hodinou stává, že nenastoupím, protože přijedou sardinky.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5775 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 231  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 18:41
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]