Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 72 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
1589
18 led 2009 10:06
xxx píše:
Takže je v tom zase byrokracie. Jak absurdní.

Tak není logičtější aby linka NAD za šalinu měla v sobě číslo nějaké šalinové linky?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Rem píše:
Já hlavně čekám, že po prázdninách začnou na Lesné (hořejšek) zase řvát, že jim TO jezdilo až do centra a proč TO ruší...


no myslím že vzhledem k reálné jízdní době to zase taková hitparáda nebude

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
Uživatelský avatar

2540
13 črc 2009 13:42
Takže je v tom zase byrokracie. Jak absurdní.


Offline
7134
27 úno 2010 07:40
xxx píše:
Opět šaškárna s převlékáním. 46 opravdu nemůže jet jako 46 v celé své trase. To by totiž bylo moc přehledné.

Proč předělávat licenci, když to jde vyřešit jinak?
Rem píše:
Deset minut z Bástru (Rakovca) by přes léto stačilo, pár let zpátky to tu už bylo. Tolik lidí přes prázdniny jezdit nebude, navíc je tam proklad s jedničkou.

Na jednu stranu tady skuhráte, jak je jednička přeplněná, a tady bys chtěl alternativu omezit? Zrovna v létě bych řekl, že je směr přehrada a zoo docela žádaný.


Offline
147
06 pro 2009 11:01
Tomáš N. píše:
Kdy dojde k přidání spojů 303 jedoucích na Rakovec a zavedení provozu na 51 i o víkendech? Někde jsem navíc četl, že provoz na 51 má převzít ČSAD Tišnov. Jak to tedy bude?
Aspoň dle nových JŘ pro 303 to tak nevypadá, že by k zavedení zkrácených spojů došlo a u 51 se jízdní řád vůbec neměnil.


Asi zatím odloženo a s tím související i změny na lince 41/71 ač to mělo být od prázdnin.


Offline
Uživatelský avatar

848
16 bře 2013 21:03
Bystrc, Černého
Kdy dojde k přidání spojů 303 jedoucích na Rakovec a zavedení provozu na 51 i o víkendech? Někde jsem navíc četl, že provoz na 51 má převzít ČSAD Tišnov. Jak to tedy bude?
Aspoň dle nových JŘ pro 303 to tak nevypadá, že by k zavedení zkrácených spojů došlo a u 51 se jízdní řád vůbec neměnil.


Offline
Uživatelský avatar

2540
13 črc 2009 13:42
Opět šaškárna s převlékáním. 46 opravdu nemůže jet jako 46 v celé své trase. To by totiž bylo moc přehledné.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Já hlavně čekám, že po prázdninách začnou na Lesné (hořejšek) zase řvát, že jim TO jezdilo až do centra a proč TO ruší... Deset minut z Bástru (Rakovca) by přes léto stačilo, pár let zpátky to tu už bylo. Tolik lidí přes prázdniny jezdit nebude, navíc je tam proklad s jedničkou.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
7134
27 úno 2010 07:40
Jo, té změny trasy jsem si nevšiml, četl jsem jen ponechání jedenáctky a zrušení devítky a trojky. Těch 10 minut by ovšem bylo málo pro bystrckou větev, Lesná by přišla o rozumné spojení (přímo) na Českou a kilometrově by to vyšlo hůř jak teď ta trojka na Mosteckou. Podle mě je řešení s převlékacím autobusem lepší, NAD kvůli Cejlu by se musela zavést tak jako tak.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Ojin píše:
Podobná neefektivita je s tou trojkou na Mosteckou - to se radši mohla nechat přes prázdniny linka 11 v trase Bystrc - Česká - Nádraží - Moravské nám. - Lesná s normálním intervalem i o víkendu a linky 3 a 9 přes prázdniny zrušit, určitě by to vyšlo lépe.


Nevím jak jiní ale já v Ojinově návrhu tu zajížďku jedenáctky na nádraží vidím, takže obavy z nadšení obyvatel Lesné mohou stranou. Celotýdenně v intervalu 10 minut by nebyla špatná.
Oni na Lesné budou stejně nadšení o prázdninových víkendech s d-9 a intervalem 15 minut, i když část toho prostoje pokreje 46/x11

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Kdo se neobejde bez přestupu hrana-hrana, mohl by si počkat na d4.


Offline
Uživatelský avatar

1625
10 čer 2006 20:45
Brno
Kdyby jela na Zemědělskou, nebyl by přestup hrana - hrana na x11 směr Pastrnkova - Stará osada. Takto alespoň nějaké zjednodušení pro cestující. A jestli budeme chodit ručně házet každou cestu výhybku na Mostecké nebo na Zemědělské je už taky jedno

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
d3 se mohla klidně odklonit na Zemědělskou, tam by byla užitečnější, než na Mostecké.


Offline
7134
27 úno 2010 07:40
Už vidím to nadšení obyvatel Lesné, kdyby přišli o přímý spoj na hlavní nádraží.


Offline
Uživatelský avatar

425
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Podobná neefektivita je s tou trojkou na Mosteckou - to se radši mohla nechat přes prázdniny linka 11 v trase Bystrc - Česká - Nádraží - Moravské nám. - Lesná s normálním intervalem i o víkendu a linky 3 a 9 přes prázdniny zrušit, určitě by to vyšlo lépe.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
MtM píše:
M: Já nemyslím zrovna preferenci, ale sladit prostě tady ty nezelené vlny aspoň po trase okružek, což by se s MMB snad i dalo. Protože ta má několik takových semaforů a když se to nasčítá, dá to 10 minut zpoždění jen kvůli semaforům a pak k tomu připočtěte, že po trase okružek takhle stojí i auta, co ty linky ještě více zpozdí a to jsem vynechal ty hlavní body tvorby kolon v Brně po trase okružek.

Ono by úplně stačilo o víkendu vypnout SSZ na několika křižovatkách. Namátkou mne napadá Sportovní - Křižíkova, Královopolská - Záhřebská, případně Přívrat. A dalo by se pokračovat.


Offline
7134
27 úno 2010 07:40
MartinV píše:
Pěkně to na oddělení jízdních řádů vymysleli. V době dopravy do práce přijíždí a-46 na Štefánikovu čtvrť minutu po odjezdu d-5.

Můj příspěvek se týkal víkendů, kde pětka ráno navazuje krásně. A pak jednou ano, podruhé ne, což je při různém intervalu logické.


Offline
Uživatelský avatar

3341
13 lis 2004 11:58
Ale jo, o vikendu se obcas zadari sarcastic


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
MtM:

jj souhlasím, místo čárky tam měla být tečka, já to pochopil dobře neboj, zelenou vlnu v Brně takřka nikdy nedostaneš. To je taky mega problém pro všechny vozidla.


Offline
1322
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
M: Já nemyslím zrovna preferenci, ale sladit prostě tady ty nezelené vlny aspoň po trase okružek, což by se s MMB snad i dalo. Protože ta má několik takových semaforů a když se to nasčítá, dá to 10 minut zpoždění jen kvůli semaforům a pak k tomu připočtěte, že po trase okružek takhle stojí i auta, co ty linky ještě více zpozdí a to jsem vynechal ty hlavní body tvorby kolon v Brně po trase okružek.


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
MtM: jj to je pravda, ty semafory nejsou vůbec seřízené a to po celém Brně, preference MHD je taky nic moc, ale zas, než preferenci tramvají jak u Kamenolomu, tak radši žádnou.


Offline
Uživatelský avatar

6905
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
Robert píše:
Tak stále bude možnost jet na pětku, popř. využít spojenou 46 + x11. Devítka pak navíc obslouží v podstatě jen pár zastávek, na což ta čtvrthodina podle mě stačí, zvláště v poršatech. I když ta trojka by minimálně v půlce případů přes M. Horákové jezdit nemusela, to je fakt.

Pěkně to na oddělení jízdních řádů vymysleli. V době dopravy do práce přijíždí a-46 na Štefánikovu čtvrť minutu po odjezdu d-5.


Offline
1322
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Kolony taky způsobuje "skvěle" načasovaná tkz. "zelená vlna", která funguje možná tak někde v pohádkách a ne v Brně. Krásnej příklad dneska, jízda linkou 30, rozjedeme ze Skácelovy směr Záhřebská, zastavujeme na prvním semaforu s Hradeckou, fajn to se ještě pochopit dá, ale rozjedeme se, jedeme skoro 50 a už z dálky nám bliká oranžová u křižovatky se Záhřebskou, takže zase stojíme. Úsek Skácelova-Záhřebská jedeme 4 minuty, místo 2, takže k již 2 minutám zpoždění máme další 2, úplně zbytečně. A to jsem řekl příklad, mnohé křižovatky jsou ještě horší, třeba u Tomkáče, atd., mohl bych pokračovat.

Dál nechápu třeba prázdninové trasování linky 53 až k ŠČ. V době školy to lze pochopit, že tím jezdí studenti, ale v době prázdnin tam až na výjimky jezdí vzduch a to dokonce v kloubových vozech. Uvedu příklad i dneska, od Semilassa jelo po Halasák max. 7-8 lidí a to bylo odpoledne (53 jezdím často a všímám si, že o prázdninách je tam fakt poptávka v tom úseku slabá). Nejsou řidiči, nejsou klouby, ale o prázdninách se bude vozit vzduch k Lesné.

A k té výluce v Líšni, posílit se má 55 a 78, ale proč se neposílí i 58? U té dokonce dojde ke zhoršení intervalů, kapacitní posílení žádné a to už teď ty vozy jezdí dost často pěkně našlapané. Zvlášť když teď většina Staré Líšně, kromě linkou 55, bude jezdit hlavně jen 58, nebo dojde k vypravování kloubů i na 58?


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
Naxashi:

musím s tebou souhlasit. V podstatě máš pravdu. Já se přiznám jako kolega 2389, že i já jedu v 99% radši všude autem a i přes kolony tím ušetřím spoustu času a o pohodlí ani nemluvě.
Na druhou stranu, podnik by rád jezdil často, ale nejsou lidi, tím že nejsou lidi, tak řidiči jezdí furt, nemají žádné volno, jezdí i místo volna, jsou unaveni, dovolená nula nula nic, plat taky nic moc, na toto nové lidi nenalákáš. I proto se ty jízdní řády upravují, aby bylo i nějaké malé volno pro řidiče. Co se týká jízdních řádů. Máme teď nové autobusy a ty jsou pomalejší, jízdní řády se neupravily. Jsme pořád ve zpoždění. Návaznosti, většinou je čekej 4 minuty a pak jeď, nebo čekej 4 minuty a pokud nic, volej dispečink. Takže jedeš pozdě ať už dopravní situací nebo vozem, pak přípoj nestihneš a naopak zdržíš i ho, nebo jej stihneš a čekáš na povel a máš ještě větší zpoždění. Pak nestihneš už ani přestávku, wc nebo svůj vlastní odjezd z protější konečné. Jízdní doby se dle mě neupravily, protože by zas nevyšly bezpečnostní pauzy, pač by se musel přidat spoj = další řidič, takže je to takový začarovaný kruh. Nový lidi moc na současný stav nenalákáš a přidat spoje nemůžeš, pač s nimi nemá kdo jet.

Richie:

auta zas toliik kolony nezpůsobují, kolony způsobují špatné komunikace, zbytečné uzavírky jako třeba Táborská, špatná organizace uzavírek atd. Podívej se jak vypadá město, kolik je uzavírek a co vše se naráz opravuje, nebo spíše neopravuje, vše trvá sto let, to co se jinde ve světe opraví za víkend nebo za týden, tady se opravuje rok nebo dva, to je problém. Tam kde byly 4 pruhy, třeba Řípská, se udělaly pruhy dva a k tomu místo pro pěší, přestože je tam chodník a podobné ptákoviny všude po městě včetně cyklopruhů na silnici, dojde k ubrání pruhu pro auta, nebo k zůžení silnice aby se tam nacpal cyklopruh, po kterém jede jeden cyklista za uherský rok. Včera jsem jel po Ostravské, byl tam zavřenej jeden pruh a nic se v něm nedělo, nic tam nebylo co by dalo důvod k uzavření pruhu, pak se nemůžeme divit, že je kolona až za Brno. Podívej se jak jsou organizované jednosměrky ve středu města a zákazy odbočení doleva, místo toho aby jsi hned v pohodě odjel, jsi nucen kroužit zbytečně centrem aby ses od tama vymotal. Zastávky typu špunt, to vše zdržuje. Ano, pokud by nebyly auta, nebyly by kolony, ale auta prostě budou. Současná podoba MHD v Brně je hodně na špici i přes své mouhy či masařky, ale na přilákání lidí do MHD z aut je to málo.


Offline
Uživatelský avatar

2540
13 črc 2009 13:42
2389 píše:
Jsem loajální přiměřeně situaci. Většinou, kdy jsem někam jel mimo špičku, tak nevyšly přípoje přestože podle IDOS vyjít měly s rezervou. Někdy vlivem zpoždění neznámého původu, jindy třebas tím, že kolega jel jak s hnojem a přípoj ujel. Pak jsem stál půl hodiny na zastávce. Ony samy návaznosti celkově za moc nestojí. Někdy je ta přestupní zastávka daleko, jindy je od základu špatně navržen jízdní řád. A zvrchu není ani příliš chuť něco měnit. Na špatné jízdní doby a další věci s kolegy na školeních upozorňujeme pravidelně.
V autě stojím v kolonách taky, ale aspoň tyhle starosti nemám.

Vím přesně, o čem mluvíš.

Richie píše:
A to je právě ten problém, co se moc neříká - auta způsobujou ty kolony díky kterým má MHD zpoždění... Auta jsou jedním s klíčových problémů veřejné dopravy... A planety Země hlavně....

To sice ano, ale jestliže chceme lidi dostat z aut MHD, tak nemůžeme jít cestou prodlužování intervalů a nefungujících návazností.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5798 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 27 dub 2024 13:28
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]