Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 58 z 232    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 232  Další
Autor Zpráva
Offline
588
25 říj 2019 10:12
Tak například jednička mimo špičku předpokládaných 7-7-6, ale třeba u osmičky vidím 5-5-6-4. Tak nějak lehce pochybuju, že jsou u té osmičky správný data. Omezení počtu spojů žádný, akorát nesmyslně rozdrbanej pětiminutovej interval...


Offline
200
27 pro 2004 12:45
Na IDOSu už zářijové JŘ jsou k dispozici.


Offline
Uživatelský avatar

182
27 pro 2011 22:32
Blansko
Z Ivančic jezdí lidi na Krumlov busem. Na Brno zase vlakem. Od Kounic na východ lidi zase využívají na Brno 512 nebo 154 s přestupem. (z okolních vesnic zase 513)

Návaznosti na vlak v Bránicích jsou fakt z 95% jen pro místní pod kopcem. Byl jsem tam tolikrát ať už vlakem nebo busem a vždy mrtvá stanice.

Nejhorší to mají asi lidé z Kounic do Krumlova, tam už se ten vlak v Bránicích hodí, jenže zase tam ale při nejhorším jsou návaznosti 154 > 432 v Ivančicích.

Neříkám zrušit návaznosti na S41 v Bránicích, ale podle mě je to moc přeceňovaný. Jsou v JMK místa kde je ještě méně možností se někam dostat a přestoupit. Určitě ta překopaná 154 více lidem cestování ztíží než pomůže.


Offline
Uživatelský avatar

182
27 pro 2011 22:32
Blansko
Dříve tam 154 byla ve 26. minutu a S41 jela 31 na Brno a 29 na Krumlov.

Dnes S41 odjíždí 51 na Brno a 24 na Krumlov. - Na Krumlov vlak ujede o 2 minuty.

Realita je ale taková, že 154 do Bránic dojede stejně o 2 minuty dříve a čeká tam do svého odjezdu.

Na Brno by si lidé počkali na vlak 25-30 minut.

Kolik lidí přestoupí denně? Já vím že to není o vytíženosti, ale aby ta možnost byla kdyby někdo chtěl. Fakt to ale nešlo vyřešit jinak? V Bránicích je nově opravená stanice, zázemí, občerstvení. To by si lidé nepočkali 25-30 minut v budově? Místo toho vyhodí bus třeba 10 lidí v Kounicích na 40 minut. Jen pro to, aby těch pár lidí denně co jdou na S41 mělo vlak akorát na přestup? Není lepší čekat 30 minut v nové budově na vlak než vyhodit lidi na 38 minut v Kounicích na náměstí?

Mimochodem od zítra zase novej JŘ xS41 s pár změnama. (prázdniny)


Offline
7131
27 úno 2010 07:40
Jsou tam posunuté časové polohy vlaků v Bránicích. Jak bys pak chtěl zajistit návaznosti, kdyby to jelo postaru?


Offline
Uživatelský avatar

182
27 pro 2011 22:32
Blansko
Matej: Jeden pán s batůžkem a paní (ta šla ale na opačnou stranu za někým). Zpět nikdo. Jel jsem tím spojem z Kounic 14:36 a zpět z Ivančic 16:12. Zato lidí přestupovalo v Kounicích resp. "čekalo" dost, a nebyli rádi.

Ano, je to kvůli výluce na S41, ale nevím co to přinese? K čemu to celý je? Dyť to mohlo zůstat jak to bylo, nepřineslo to nic.

Koukněte na starý JŘ 154+S41 a na nový. To jako Kordis myslí vážně? A kvůli tomu vyhodí lidi na jinak přímé lince z busu ven na 40 minut? Takže jedete 20 minut, pak 40 minut čekáte na stejnej bus kterej tam jen tak stojí a pak dojedete dalších 20 minut zbytek cesty? Haha.


Offline
7131
27 úno 2010 07:40
M: Hledej za tím spíš výluku na S41.


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
Mexa: to spíš vypadá, že při plánování nevycházela bezpečnostní přestávka, proto to udělali takto blbě, nevím, je to jen moje domněnka.


Offline
63
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
Mexa a/alebo iní: úprimne by ma zaujímalo, ako to vyriešiť inak. Lebo uznávam, že tá 154 si to poriadne odniesla. :/ A keď sme pri tom, netušíte, koľko ľudí prestupovalo vo väzbe Kounce - Krumlov v Brániciach?


Offline
Uživatelský avatar

182
27 pro 2011 22:32
Blansko
Včera jsem si projel linku 154 a musím říct, že ten novej JŘ kvůli výluce S41 je teda dílo. 20 minut jedete, pak vás to vyhodí v Kounicích, tam čekáte přes půl hodiny a ve finále pak dojedete zase zbytek 20 min cesty. V buse se člověk ani neohřeje. Jede to ten stejnej bus, jen je prostě trasa Židlochovice - Ivančice rozdělena na 2 části. Dolní Kounice jsou konečná a výchozí mimo pár vyjímek na 154.

Zpět z Ivančic nás pak řidič nechal sedět 30 minut v buse, jen jsem vyběhl, udělal fotku a zas se usadil. Pršelo. Sám řidič na to nadával stejně jako cestující. Kdyby to aspoň na oko jel jinej bus, tak by to člověka tak neštvalo, ale je to ten samej. Akorát je ta jízda rozdělena na 2 spoje s cca 35 minutovou pauzou. No v září to bude zajímavý.


Offline
1779
04 bře 2012 23:26
Robert: Tomu se říká proklad na Brněnský styl.
Racionální a logický proklad je dělaný tak, že linky, co takhle sdílejí svou trasu, jsou plánovány tak, aby mezi nimi byly v podstatě pravidelné odjezdy. Vezmeš jednu linku, u které víš, že s ní moc nemůžeš hýbat a podle ní naplánuješ jinou.
V Brně to ale děláme jinak. Protože tu rádi motivujeme lidi do aut, na kolo, pěšky, prostě cokoliv jen ne MHD, tak proklad řešíme tak, že jede vláček všech spojů za sebou a pak po věky nic

_________________________________
1901 – 1919 = 13TA (ty špatný)
1920 – 1949 = 13TB (ty dobrý)


Offline
7131
27 úno 2010 07:40
Ty JŘ z Hlavního nádraží směr Křídlovická mají být vtip? Interval v ranní špičce 4-0-11 je super, zvláště když ta nula je u autobusů linek 40 a 61 jedoucích +/- stejným směrem.


Offline
9
09 lis 2019 10:00
Plánuje se na léto zase redukce spojů o víkendu (zejména abus a tbus linky)?


Offline
588
25 říj 2019 10:12
Alanis píše:
Pod pojmem optimalizace linek si představuji škrtání spojů, delší (nesystémové) intervaly, rozbourání návazností a nasazení méně kapacitních vozidel.

Snahou je vždy co nejvíce lidí nas, teda vyhnat do aut, což se při každé optimalizaci daří perfektně.


A k tomu to hlavně marketingově podávat jako obrovský zlepšení nebo aspoň nezhoršení oproti současnýmu stavu... :dancing:


Offline
Uživatelský avatar

2557
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Alanis píše:
Pod pojmem optimalizace linek si představuji škrtání spojů, delší (nesystémové) intervaly, rozbourání návazností a nasazení méně kapacitních vozidel.

Snahou je vždy co nejvíce lidí nas, teda vyhnat do aut, což se při každé optimalizaci daří perfektně.

Tak kdyby se vytvořil garantovaný systém návazností v uzlech (o kterých by navíc lidé věděli!), tak bych asi skousl omezení.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
Uživatelský avatar

800
15 srp 2012 14:28
Pod pojmem optimalizace linek si představuji škrtání spojů, delší (nesystémové) intervaly, rozbourání návazností a nasazení méně kapacitních vozidel.

Snahou je vždy co nejvíce lidí nas, teda vyhnat do aut, což se při každé optimalizaci daří perfektně.

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Offline
Uživatelský avatar

2539
13 črc 2009 13:42
Co si má člověk představit pod pojmem "optimalizovat linky"?


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Jedna věc jsou náklady na samotný provoz a druhá strana mince náklady na infrastrukturu. Vinou pevných podvozků se každý dva járy mění vexle a oblouky. Na expresy bych nesahal. Dovedu si představit pásmový provoz v koncových méně zatížených úsecích, např. některé spoje d1 ukončené ve VM, d4 každý druhý spoj v Majlontu, d5 trvale jen na MN, d11 jenom na Zemědělskou, některé spoje t26 jen na Novolíšeňskou. Kolik by se ušpórovalo, nedokážu ani přibližně odhadnout. Na druhé straně už třetí měsíc jezdí omezeně linky N a to taky znamená nižší náklady.


Offline
Uživatelský avatar

3087
29 srp 2009 19:30
Město se soutěží nebo alespoň "soutěží"? Kdy naposled? To dostává DPMB přímo, ne? Teda až na balíček zahrnující a303 a další linky.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2557
05 úno 2007 18:12
Malečkův rajón
Jezour píše:
Dnes zasedla správní rada Sdružení dopravních podniků ČR u nás na přehradě, na tiskovce i ředitel DPmB připustil, že se budou muset optimalizovat linky, zvláště ty, které vznikaly "v době hojnosti". Vypadá to, že postoj města Brna jakožto objednatele je už bohužel více méně jistý a odráží obrovský propad z rozpočtového určení daní i relativně menší (byť též obrovský) propad z tržeb jízdného. Situace sice není dobrá, ale třeba se orgány města ještě zamyslí a nebudou se bát zadlužit víc...

Další možností by teoreticky bylo převedení více linek autobusů na jiné dopravce, kteří by nabídli nižší cenu. Jenže město se hold "soutěží" jako jeden balík a těch pár regionálek je výsledek soutěží KORDISu.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Můj nový web o severním okolí Brna


Offline
124
18 srp 2019 17:01
Jezour píše:
zvláště ty, které vznikaly "v době hojnosti".

Které linky vznikaly v "době hojnosti"? Mě napadají akorát expresy, a51, a68, prodloužení t35 a rošáda na Vinohradech a v Líšni.


Offline
1109
21 zář 2009 15:23
Dnes zasedla správní rada Sdružení dopravních podniků ČR u nás na přehradě, na tiskovce i ředitel DPmB připustil, že se budou muset optimalizovat linky, zvláště ty, které vznikaly "v době hojnosti". Vypadá to, že postoj města Brna jakožto objednatele je už bohužel více méně jistý a odráží obrovský propad z rozpočtového určení daní i relativně menší (byť též obrovský) propad z tržeb jízdného. Situace sice není dobrá, ale třeba se orgány města ještě zamyslí a nebudou se bát zadlužit víc...


Offline
2811
01 úno 2006 10:39
goldfinger: to musíš napsat na DPMB, zde to neovlivníme.


Offline
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Prznitel češšššššštiny
1971
07 dub 2006 09:03
Pomalu je na čase obnovit posily N92 a N90 ve 23.55 hod. aspoň v noci před nepracovním dnem.Vozit lidi jako dobytek, hlavně že s rouškama, ale taky s pětiminutovým zpožděním není moc šťastné.


Offline
Uživatelský avatar

3695
08 čer 2005 23:12
Tyto dva spoje najdete v linkovém JŘ linky 5 na dpmb.cz


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5797 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61 ... 232  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 26 dub 2024 06:51
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]