Diskuzní fórum MHD Brno http://forum.bmhd.cz:80/ |
|
Linkové vedení v IDS JMK http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=28&t=173 |
Stránka 3 z 90 |
Autor: | MartinV [ 05 led 2023 12:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N |
Ve výsledku není důležité, kolik je to linek, ale jaká je kapacita trati. A sám jsem zvědavý, jak to od května bude, protože návrhů existuje více. Těžko říct, nakolik je věrohodné Tajné info z K-R. |
Autor: | Zdeněk [ 05 led 2023 11:37 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N |
Cracatit: jako že by směr Švermova jely z nádraží tři linky? A není to už trochu přehnaný? |
Autor: | makosinus [ 05 led 2023 11:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N |
Robert píše: Přestup na Nových sadech je oproti role luxusní. Pokud nechci na 4 či 9 samozřejmě. Už kvůli minimu lidí oproti další zastávce. Nebo pokud chci na vlak. Taky jsem to tak dělal, když jsem jel z toho směru. |
Autor: | Cracatit [ 05 led 2023 11:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N |
Poprosím admina o úklid, ty poslední dvě stránky s Kachnama nemají nic sppolečnýho a ppatří do Návrhů linkového vedení. Kdo to tu pak má hledat při příp. reakcích. Jinak jsem četl, co píše anonym na Káčku a moc se mi ten návrh líbí, řeší poměrně hodně věcí, aniž by obnovoval zbytečnou trasu jedenáctky a nerušil desítku. No a pokud by jedenáctka podle toho návrhu jezdila ze Stránské na NS, tak ve špičce může na Švermovu, no problem, kapacita i se stávající sedmičkou tam ještě pořád je, stejně by to jelo třikrát do hodiny. |
Autor: | ProsteAlex [ 04 led 2023 21:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Linkové vedení v IDS JMK |
Zdravím, co se týče 11, tak jsem s tím sice dlouho nejel, ale za mých asi 15-20 celkových jízd v různé doby tam v drtivě většině bylo tak mezi 3-10 lidmi. To se dá ale očekávat, když to obsluhuje malou oblast, kde jsou většinou domky. Ráno to bude jistě víc lidí, stejně jako všude |
Autor: | Ondra K. [ 04 led 2023 20:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N |
vlakofil píše: Podobně jako spousta dalších návrhů dává částečný smysl s několika většími či menšími mouchami 1) Lesná by ztratila přímé spojení s Českou, což jistě neprojde, 2) společný provoz 10 a 12 přes Šilingrovo náměstí a Nové Sady (co na to kapacita)? a za třetí se tam ten příspěvek objevil v ~1:30 na Silvestra od neregistrovaného hosta, což taky něco naznačuje... Dokud se nějakým způsobem nezvýší kapacita zastávek Hlavní nádraží a Nové sady, tak jakákoliv varianta bude mít svoje negativa. Zrovna tahle diskutovaná varianta má dost dobrý poměr kladů a záporů. |
Autor: | Robert [ 04 led 2023 20:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N |
Přestup na Nových sadech je oproti role luxusní. Pokud nechci na 4 či 9 samozřejmě. Už kvůli minimu lidí oproti další zastávce. |
Autor: | luda_612 [ 04 led 2023 20:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N |
Přijde mi trochu divné že se kvůli návratu 1 do Bystrce rozkopou další tři linky. Nevylučuji že tento návrh může odpovídat dopravním proudům cestujících, ale minimálně v diskusi se pořád řeší přetěžování 1. a 2. koleje což tento návrh neřeší i když teda ubude 7. Věc která mi asi nejvíce vadí je že pořád se neřeší nějaká plnohodnotná náhrada 8 minimálně v relaci Geislerová - SL a zároveň jako posila zmiňované 8, ano pořád je možný přestup na NS ale to pro mě není pohodlný přestup jako na nádraží. |
Autor: | Zdeněk [ 04 led 2023 19:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N |
Hal: nevím,jak si dospěl k názoru, že by Lesná přišla o spojení s nádražím a dětskou nemocnicí? Nepřišla. Jen na Českou by to bylo hold z Moraváku pěšky. No a pokud by byla linka 11 v původní trase, tak rozhodně desítka do Bystrce nezůstane, kdo by to navýšení vozokm zaplatil? King: 10 ne Masarykovou, ale Husovou. Ušetření první a druhé koleje na nádraží a sjednocení nástupiště linek směr Křenová |
Autor: | king666 [ 04 led 2023 18:53 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N |
Trochu mi tam chybí info jak by byly intervaly o víkendu a jestli by jezdila d-3... d-3 a d-10 by byly obě kandidáty na zdvojený interval o víkendu... Ale jinak d-9 Roosveltovou a d-10 přes Masarykovu by asi šly a hlavu a patu by to mělo :) |
Autor: | Robert [ 04 led 2023 18:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N |
Hal píše: No ten navrh rusi totiz spojeni jak z Hln. tak z Lesne k Detske nemocnici, to tezko projde.. To bych netvrdil. Může to jet přes Moravák a Rooseveltovou. |
Autor: | Robert [ 04 led 2023 18:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N |
Lesná se dá řešit vysněným autobusem. A desítka by pak mohla jet přes Masarykovu. Nic, už radši mlčím... |
Autor: | Hal [ 04 led 2023 18:47 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N |
No ten navrh rusi totiz spojeni jak z Hln. tak z Lesne k Detske nemocnici, to tezko projde. Ja to spis vidim na navrat d-11 , d-7 Novolisenska - SL a d-10 v puvodni trase. |
Autor: | Zdeněk [ 04 led 2023 18:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N |
...sice od neregistrovaného hosta, ale narozdíl od těch fantasmagorií, co tu někteří navrhovali, to má alespoň hlavu a patu. |
Autor: | vlakofil [ 04 led 2023 17:41 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N |
Podobně jako spousta dalších návrhů dává částečný smysl s několika většími či menšími mouchami 1) Lesná by ztratila přímé spojení s Českou, což jistě neprojde, 2) společný provoz 10 a 12 přes Šilingrovo náměstí a Nové Sady (co na to kapacita)? a za třetí se tam ten příspěvek objevil v ~1:30 na Silvestra od neregistrovaného hosta, což taky něco naznačuje... |
Autor: | anubis84 [ 04 led 2023 05:32 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Linkové vedení v IDS JMK |
Ahoj všem..máte někdo aktuální přehled o situaci na linkách 11, 62 a 64? Především co se týká obsazenosti jednotlivých spojů? Děkuji |
Autor: | Ondra K. [ 03 led 2023 14:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N |
Robert píše: Proč myslíš, že by tam nejely všechny jedničky? V tom, co bylo naznačeno, se píše, že desítka tam pojede jen ve špičce. Takže mimo špičku by tam jela jen jednička a zkracovat ji ve špičce je nesmysl. Vzhledem k tomu jak složitě se podobné zásadní změny v linkovém vedení vyjednávají, bral bych ono "naznačení" s hodně velkou rezervou, byť ta úprava dává solidní smysl. |
Autor: | MartinV [ 03 led 2023 13:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N |
Hlavně ve chvíli, kdy mám linku s velkokapacitními soupravami, tak ji nemá moc smysl zkracovat. Ne ve smyslu oběhů vozidel (tam by to smysl možná dávalo), ale protože u takové linky chceme, aby ji využívalo co největší množství lidí. Tedy i ti, kteří jedou až na konečnou na příslušné TT. |
Autor: | Robert [ 03 led 2023 12:50 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N |
Proč myslíš, že by tam nejely všechny jedničky? V tom, co bylo naznačeno, se píše, že desítka tam pojede jen ve špičce. Takže mimo špičku by tam jela jen jednička a zkracovat ji ve špičce je nesmysl. |
Autor: | Zdeněk [ 03 led 2023 12:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N |
Pokud budou realizovány změny naznačené na K se zachováním linky 10, tak jistě nepojedou všechny jedničky až do Bystrce (což naznačuje i dokument o rozsahu dopravy na letošní rok), tak na doplnění velkých souprav na jedničku by měly stačit pospojovaná EVA z linky 7 |
Autor: | MartinV [ 03 led 2023 10:13 ] |
Předmět příspěvku: | Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N |
ds píše: ...a kapacita 2T na 12 bude rozhodně krok zpět.... Záleží, jak by byl upraven interval, zda by byla zachována kapacita. Ono z pohledu cestujícího, pokud s nástupem delších souprav kapacita linky=konstanta, tedy dojde k prodloužení intervalů, to vlastně žádná výhra není. Je škoda, že není možno pořizovat delší vozy, a tedy kapacitní vozidla můžeme řešit pouze spřahováním více vozů a vzniká tak mrtvý prostor. |
Autor: | Cracatit [ 28 pro 2022 20:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Linkové vedení v IDS JMK |
Super, díky moc, tu xxx300 potkávám docela často v tom čase, dobrý vědět, že do Třebíče jede i něco jinýho, než strašlivej rychlík s áčkem a 6 béčkama a jedním BBDGMEE (multifunkčák pro vozíčkáře a kola). |
Autor: | Robert [ 28 pro 2022 18:44 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Linkové vedení v IDS JMK |
791300, Kožichovice -Třebíč - Bíteš. Jeden pár spojů v PD. Přes Říčany jezdí krom IDSky spoje linky 840506 VelMez - Bíteš - Brno. |
Autor: | Cracatit [ 28 pro 2022 18:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Linkové vedení v IDS JMK |
Roberte, co to je za linku? Nějak se mi to PDF nechce stáhnout, prý bezpečnostní důvody... občas ten bus potkávám v Říčanech a pak ještě jezdí cosi z Jihlavy na Brno okolo třetí odpoledne viděno mezi Domašovem a Říčanama, dík za odpověď. |
Autor: | Robert [ 28 pro 2022 13:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Linkové vedení v IDS JMK |
Tohle: http://portal.idos.cz/Down.aspx?f=pdf/L ... 339015.pdf |
Stránka 3 z 90 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |