Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Linkové vedení v IDS JMK
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=28&t=173
Stránka 3 z 90

Autor:  MartinV [ 05 led 2023 12:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Ve výsledku není důležité, kolik je to linek, ale jaká je kapacita trati. A sám jsem zvědavý, jak to od května bude, protože návrhů existuje více. Těžko říct, nakolik je věrohodné Tajné info z K-R.

Autor:  Zdeněk [ 05 led 2023 11:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Cracatit: jako že by směr Švermova jely z nádraží tři linky? A není to už trochu přehnaný?

Autor:  makosinus [ 05 led 2023 11:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Robert píše:
Přestup na Nových sadech je oproti role luxusní. Pokud nechci na 4 či 9 samozřejmě. Už kvůli minimu lidí oproti další zastávce.

Nebo pokud chci na vlak. Taky jsem to tak dělal, když jsem jel z toho směru. :D

Autor:  Cracatit [ 05 led 2023 11:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Poprosím admina o úklid, ty poslední dvě stránky s Kachnama nemají nic sppolečnýho a ppatří do Návrhů linkového vedení. Kdo to tu pak má hledat při příp. reakcích.
Jinak jsem četl, co píše anonym na Káčku a moc se mi ten návrh líbí, řeší poměrně hodně věcí, aniž by obnovoval zbytečnou trasu jedenáctky a nerušil desítku. No a pokud by jedenáctka podle toho návrhu jezdila ze Stránské na NS, tak ve špičce může na Švermovu, no problem, kapacita i se stávající sedmičkou tam ještě pořád je, stejně by to jelo třikrát do hodiny.

Autor:  ProsteAlex [ 04 led 2023 21:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Linkové vedení v IDS JMK

Zdravím, co se týče 11, tak jsem s tím sice dlouho nejel, ale za mých asi 15-20 celkových jízd v různé doby tam v drtivě většině bylo tak mezi 3-10 lidmi. To se dá ale očekávat, když to obsluhuje malou oblast, kde jsou většinou domky. Ráno to bude jistě víc lidí, stejně jako všude :D

Autor:  Ondra K. [ 04 led 2023 20:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

vlakofil píše:
Podobně jako spousta dalších návrhů dává částečný smysl s několika většími či menšími mouchami 1) Lesná by ztratila přímé spojení s Českou, což jistě neprojde, 2) společný provoz 10 a 12 přes Šilingrovo náměstí a Nové Sady (co na to kapacita)? a za třetí se tam ten příspěvek objevil v ~1:30 na Silvestra od neregistrovaného hosta, což taky něco naznačuje...

Dokud se nějakým způsobem nezvýší kapacita zastávek Hlavní nádraží a Nové sady, tak jakákoliv varianta bude mít svoje negativa. Zrovna tahle diskutovaná varianta má dost dobrý poměr kladů a záporů.

Autor:  Robert [ 04 led 2023 20:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Přestup na Nových sadech je oproti role luxusní. Pokud nechci na 4 či 9 samozřejmě. Už kvůli minimu lidí oproti další zastávce.

Autor:  luda_612 [ 04 led 2023 20:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Přijde mi trochu divné že se kvůli návratu 1 do Bystrce rozkopou další tři linky. Nevylučuji že tento návrh může odpovídat dopravním proudům cestujících, ale minimálně v diskusi se pořád řeší přetěžování 1. a 2. koleje což tento návrh neřeší i když teda ubude 7. Věc která mi asi nejvíce vadí je že pořád se neřeší nějaká plnohodnotná náhrada 8 minimálně v relaci Geislerová - SL a zároveň jako posila zmiňované 8, ano pořád je možný přestup na NS ale to pro mě není pohodlný přestup jako na nádraží.

Autor:  Zdeněk [ 04 led 2023 19:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Hal: nevím,jak si dospěl k názoru, že by Lesná přišla o spojení s nádražím a dětskou nemocnicí? Nepřišla. Jen na Českou by to bylo hold z Moraváku pěšky. No a pokud by byla linka 11 v původní trase, tak rozhodně desítka do Bystrce nezůstane, kdo by to navýšení vozokm zaplatil?
King: 10 ne Masarykovou, ale Husovou. Ušetření první a druhé koleje na nádraží a sjednocení nástupiště linek směr Křenová

Autor:  king666 [ 04 led 2023 18:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Trochu mi tam chybí info jak by byly intervaly o víkendu a jestli by jezdila d-3... d-3 a d-10 by byly obě kandidáty na zdvojený interval o víkendu... Ale jinak d-9 Roosveltovou a d-10 přes Masarykovu by asi šly a hlavu a patu by to mělo :)

Autor:  Robert [ 04 led 2023 18:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Hal píše:
No ten navrh rusi totiz spojeni jak z Hln. tak z Lesne k Detske nemocnici, to tezko projde..

To bych netvrdil. Může to jet přes Moravák a Rooseveltovou.

Autor:  Robert [ 04 led 2023 18:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Lesná se dá řešit vysněným autobusem. sarcastic
A desítka by pak mohla jet přes Masarykovu. Nic, už radši mlčím... :-)

Autor:  Hal [ 04 led 2023 18:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

No ten navrh rusi totiz spojeni jak z Hln. tak z Lesne k Detske nemocnici, to tezko projde.

Ja to spis vidim na navrat d-11 , d-7 Novolisenska - SL a d-10 v puvodni trase.

Autor:  Zdeněk [ 04 led 2023 18:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

...sice od neregistrovaného hosta, ale narozdíl od těch fantasmagorií, co tu někteří navrhovali, to má alespoň hlavu a patu.

Autor:  vlakofil [ 04 led 2023 17:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Podobně jako spousta dalších návrhů dává částečný smysl s několika většími či menšími mouchami 1) Lesná by ztratila přímé spojení s Českou, což jistě neprojde, 2) společný provoz 10 a 12 přes Šilingrovo náměstí a Nové Sady (co na to kapacita)? a za třetí se tam ten příspěvek objevil v ~1:30 na Silvestra od neregistrovaného hosta, což taky něco naznačuje...

Autor:  anubis84 [ 04 led 2023 05:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Linkové vedení v IDS JMK

Ahoj všem..máte někdo aktuální přehled o situaci na linkách 11, 62 a 64? Především co se týká obsazenosti jednotlivých spojů?

Děkuji

Autor:  Ondra K. [ 03 led 2023 14:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Robert píše:
Proč myslíš, že by tam nejely všechny jedničky? V tom, co bylo naznačeno, se píše, že desítka tam pojede jen ve špičce. Takže mimo špičku by tam jela jen jednička a zkracovat ji ve špičce je nesmysl.

Vzhledem k tomu jak složitě se podobné zásadní změny v linkovém vedení vyjednávají, bral bych ono "naznačení" s hodně velkou rezervou, byť ta úprava dává solidní smysl.

Autor:  MartinV [ 03 led 2023 13:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Hlavně ve chvíli, kdy mám linku s velkokapacitními soupravami, tak ji nemá moc smysl zkracovat. Ne ve smyslu oběhů vozidel (tam by to smysl možná dávalo), ale protože u takové linky chceme, aby ji využívalo co největší množství lidí. Tedy i ti, kteří jedou až na konečnou na příslušné TT.

Autor:  Robert [ 03 led 2023 12:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Proč myslíš, že by tam nejely všechny jedničky? V tom, co bylo naznačeno, se píše, že desítka tam pojede jen ve špičce. Takže mimo špičku by tam jela jen jednička a zkracovat ji ve špičce je nesmysl.

Autor:  Zdeněk [ 03 led 2023 12:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Pokud budou realizovány změny naznačené na K se zachováním linky 10, tak jistě nepojedou všechny jedničky až do Bystrce (což naznačuje i dokument o rozsahu dopravy na letošní rok), tak na doplnění velkých souprav na jedničku by měly stačit pospojovaná EVA z linky 7

Autor:  MartinV [ 03 led 2023 10:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

ds píše:
...a kapacita 2T na 12 bude rozhodně krok zpět....

Záleží, jak by byl upraven interval, zda by byla zachována kapacita. Ono z pohledu cestujícího, pokud s nástupem delších souprav kapacita linky=konstanta, tedy dojde k prodloužení intervalů, to vlastně žádná výhra není.

Je škoda, že není možno pořizovat delší vozy, a tedy kapacitní vozidla můžeme řešit pouze spřahováním více vozů a vzniká tak mrtvý prostor.

Autor:  Cracatit [ 28 pro 2022 20:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Linkové vedení v IDS JMK

Super, díky moc, tu xxx300 potkávám docela často v tom čase, dobrý vědět, že do Třebíče jede i něco jinýho, než strašlivej rychlík s áčkem a 6 béčkama a jedním BBDGMEE (multifunkčák pro vozíčkáře a kola).

Autor:  Robert [ 28 pro 2022 18:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Linkové vedení v IDS JMK

791300, Kožichovice -Třebíč - Bíteš. Jeden pár spojů v PD.
Přes Říčany jezdí krom IDSky spoje linky 840506 VelMez - Bíteš - Brno.

Autor:  Cracatit [ 28 pro 2022 18:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Linkové vedení v IDS JMK

Roberte, co to je za linku? Nějak se mi to PDF nechce stáhnout, prý bezpečnostní důvody... občas ten bus potkávám v Říčanech a pak ještě jezdí cosi z Jihlavy na Brno okolo třetí odpoledne viděno mezi Domašovem a Říčanama, dík za odpověď.

Autor:  Robert [ 28 pro 2022 13:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Linkové vedení v IDS JMK

Tohle: http://portal.idos.cz/Down.aspx?f=pdf/L ... 339015.pdf

Stránka 3 z 90 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/