Diskuzní fórum MHD Brno
http://forum.bmhd.cz:80/

Linkové vedení v IDS JMK
http://forum.bmhd.cz:80/viewtopic.php?f=28&t=173
Stránka 5 z 93

Autor:  MartinV [ 31 srp 2023 12:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Linkové vedení v IDS JMK

TMB: v tomto nápadu vidím jednu vadu na kráse (37->E56) - pokud DÚ nepustí parciál do pisáreckých tunelů, na Žabovřeské asi neudělá výjimku.

Autor:  TMB [ 31 srp 2023 11:46 ]
Předmět příspěvku:  Re: Linkové vedení v IDS JMK

Teď mě napadla hodně divoká možnost, ale teoreticky ne nereálná - přejezdy z linky 37 na E56 u bohunické nemocnice. S možností dobíjení u nádraží u Královo Pole, v nezbytném případě s přetrasováním po Rybnické. Sice by expresnosti trochu vadily linky 25 a 26, ale to by šlo zohlednit v jízdním řádu. Ani při dnešních odklonech tam autobus trolejbus moc nepředjede. A to neuvažuji možnost, že hlavně směrem z kopce ten parciál běžný trolejbus nakonec celkem klidně předjede. Samozřejmě po dokončení VMO Žabovřeská, což eliminuje riziko zpoždění.

Autor:  TMB [ 31 srp 2023 11:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Linkové vedení v IDS JMK

To mi zase DPMB ukradl nápad, ale jsem tomu rád. V podstatě přejezdy z linek 30 na 43 jsou asi za současného linkového vedení jediná možnost pro pravidelné využití parciálů. Nabízejí se různé další varianty, ale ty už vyžadují zásadnější změny.

Autor:  Robert [ 31 srp 2023 10:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Linkové vedení v IDS JMK

Objevilo se to už loni v dodatku ke smlouvě mezi DPMB a městem.
https://www.brno.cz/documents/20121/340 ... 8073942871

Strana 25 dokumentu, resp. strana 3 dodatku 1a.

Autor:  Mouka [ 31 srp 2023 10:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Linkové vedení v IDS JMK

Víte něco o tom, že by se t-30 měla v parciálech prodloužit do Soběšic? Bylo to v reportáži ČT.

Autor:  Hogarx [ 18 bře 2023 13:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Linkové vedení v IDS JMK

Od úterka 21.3. budou vybrané spoje a-601 a-602 a a-702 (a že jich není málo) v pracovní jezdit přes Šlapanice a Bedřichovice a zastavovat zde. Kvůli výluce u Rohlenky, která potrvá až do října. Mám pocit, že si místní zvyknou na pohodlí a kratší jízdní dobu regionálek proti t-31 a na podzim budou bojovat o vlastní autobus... Samozřejmě mám na mysli severní a východní část města, tedy ty, kteří to mají na vlak daleko.

Autor:  P. Haluza [ 08 led 2023 21:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Linkové vedení v IDS JMK

Aha, tam jsem nekoukal, pravda. No ale tím pádem to moje provázání nové d-11 s posilami d-8 není v rozporu. Tak uvidíme.

Autor:  Zdeněk [ 08 led 2023 21:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Linkové vedení v IDS JMK

P.Haluza: však dle návrhu z K reportu je Stránská skála obsluhovaná linkou 11 (přečíslovaná původní 10)

Autor:  P. Haluza [ 08 led 2023 20:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Linkové vedení v IDS JMK

Ta snaha udělat z d-10 linku s rozumným intervalem v kombinaci se Stránskou skálou je nesmysl. Daleko lepší by podle mě bylo naopak ponechání d-10 pouze v úseku Stránská skála--Nové sady v intervalu odpovídajícím poptávce s tím, že ve špičce by se doplnily posilové spoje na d-8 v úseku Nové sady--Novolíšeňská, k čemuž by se využily vozy z d-10.

Autor:  Zdeněk [ 08 led 2023 20:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: Linkové vedení v IDS JMK

vlakofil: aktuálně je standardní interval 7/7/6 a vybrané linky ve špičce 5. Neznám linku s nějakým polovičním intervalem. To už je jaksi minulost.
Devítka jde v ranní špičce posílit vloženými spoji z Lesné do centra a zpět, jak tomu již bývalo. Jinak Juliánov byl ještě nedávno obsluhován intervalem 10 minut

Autor:  vlakofil [ 08 led 2023 19:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Na ten návrh z K je třeba podívat se z hlediska intervalů - Lesnou má obsluhovat pouze 9, tedy linka s polovičním intervalem jedoucí denně 5-23 (dnes navíc posílená 7, která je plánována ke zrušení). Fajn, ale vedením téhle linky do SL by se nám na trati v Bohunicích ocitly 3 linky s polovičním intervalem - 6, 8, 9. To je opravdu moc. Na druhém konci má devítku nahradit 10, z níž se má stát linka s běžným intervalem, což by zase bylo zase bylo podstaté snížení kapacity. Takže za mě je to silvestrovský vtip.

Autor:  Cracatit [ 05 led 2023 19:43 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Zdeněk: Je mi jedno, kolik je to linek, z minulosti a z různých výluk je vyzkoušené, že se to tam vleze. Nevlezlo by se, kdyby jezdila osmička po 4 minutách interval, což rozhodně nejede. Jinak souhlasím, je to extrém, ode mně spíš naznačení, že je fuk, kde ta nová linka ze Stránské bude končit, jestli posílí osmičku, nebo ne, lidi si vyberou. A pokud bude přesměrovaná devítka na SL, tak ta kapacita taky naroste. Na devítce jede totiž většinu dne saranče, zatímco draci jen večer a o víkendu, v pracovní dny obvykle vzájemné přejezdy ze sedmičky.

Autor:  MartinV [ 05 led 2023 12:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Ve výsledku není důležité, kolik je to linek, ale jaká je kapacita trati. A sám jsem zvědavý, jak to od května bude, protože návrhů existuje více. Těžko říct, nakolik je věrohodné Tajné info z K-R.

Autor:  Zdeněk [ 05 led 2023 11:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Cracatit: jako že by směr Švermova jely z nádraží tři linky? A není to už trochu přehnaný?

Autor:  makosinus [ 05 led 2023 11:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Robert píše:
Přestup na Nových sadech je oproti role luxusní. Pokud nechci na 4 či 9 samozřejmě. Už kvůli minimu lidí oproti další zastávce.

Nebo pokud chci na vlak. Taky jsem to tak dělal, když jsem jel z toho směru. :D

Autor:  Cracatit [ 05 led 2023 11:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Poprosím admina o úklid, ty poslední dvě stránky s Kachnama nemají nic sppolečnýho a ppatří do Návrhů linkového vedení. Kdo to tu pak má hledat při příp. reakcích.
Jinak jsem četl, co píše anonym na Káčku a moc se mi ten návrh líbí, řeší poměrně hodně věcí, aniž by obnovoval zbytečnou trasu jedenáctky a nerušil desítku. No a pokud by jedenáctka podle toho návrhu jezdila ze Stránské na NS, tak ve špičce může na Švermovu, no problem, kapacita i se stávající sedmičkou tam ještě pořád je, stejně by to jelo třikrát do hodiny.

Autor:  ProsteAlex [ 04 led 2023 21:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Linkové vedení v IDS JMK

Zdravím, co se týče 11, tak jsem s tím sice dlouho nejel, ale za mých asi 15-20 celkových jízd v různé doby tam v drtivě většině bylo tak mezi 3-10 lidmi. To se dá ale očekávat, když to obsluhuje malou oblast, kde jsou většinou domky. Ráno to bude jistě víc lidí, stejně jako všude :D

Autor:  Ondra K. [ 04 led 2023 20:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

vlakofil píše:
Podobně jako spousta dalších návrhů dává částečný smysl s několika většími či menšími mouchami 1) Lesná by ztratila přímé spojení s Českou, což jistě neprojde, 2) společný provoz 10 a 12 přes Šilingrovo náměstí a Nové Sady (co na to kapacita)? a za třetí se tam ten příspěvek objevil v ~1:30 na Silvestra od neregistrovaného hosta, což taky něco naznačuje...

Dokud se nějakým způsobem nezvýší kapacita zastávek Hlavní nádraží a Nové sady, tak jakákoliv varianta bude mít svoje negativa. Zrovna tahle diskutovaná varianta má dost dobrý poměr kladů a záporů.

Autor:  Robert [ 04 led 2023 20:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Přestup na Nových sadech je oproti role luxusní. Pokud nechci na 4 či 9 samozřejmě. Už kvůli minimu lidí oproti další zastávce.

Autor:  luda_612 [ 04 led 2023 20:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Přijde mi trochu divné že se kvůli návratu 1 do Bystrce rozkopou další tři linky. Nevylučuji že tento návrh může odpovídat dopravním proudům cestujících, ale minimálně v diskusi se pořád řeší přetěžování 1. a 2. koleje což tento návrh neřeší i když teda ubude 7. Věc která mi asi nejvíce vadí je že pořád se neřeší nějaká plnohodnotná náhrada 8 minimálně v relaci Geislerová - SL a zároveň jako posila zmiňované 8, ano pořád je možný přestup na NS ale to pro mě není pohodlný přestup jako na nádraží.

Autor:  Zdeněk [ 04 led 2023 19:19 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Hal: nevím,jak si dospěl k názoru, že by Lesná přišla o spojení s nádražím a dětskou nemocnicí? Nepřišla. Jen na Českou by to bylo hold z Moraváku pěšky. No a pokud by byla linka 11 v původní trase, tak rozhodně desítka do Bystrce nezůstane, kdo by to navýšení vozokm zaplatil?
King: 10 ne Masarykovou, ale Husovou. Ušetření první a druhé koleje na nádraží a sjednocení nástupiště linek směr Křenová

Autor:  king666 [ 04 led 2023 18:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Trochu mi tam chybí info jak by byly intervaly o víkendu a jestli by jezdila d-3... d-3 a d-10 by byly obě kandidáty na zdvojený interval o víkendu... Ale jinak d-9 Roosveltovou a d-10 přes Masarykovu by asi šly a hlavu a patu by to mělo :)

Autor:  Robert [ 04 led 2023 18:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Hal píše:
No ten navrh rusi totiz spojeni jak z Hln. tak z Lesne k Detske nemocnici, to tezko projde..

To bych netvrdil. Může to jet přes Moravák a Rooseveltovou.

Autor:  Robert [ 04 led 2023 18:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

Lesná se dá řešit vysněným autobusem. sarcastic
A desítka by pak mohla jet přes Masarykovu. Nic, už radši mlčím... :-)

Autor:  Hal [ 04 led 2023 18:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: KT8D5, KT8D5R.N2, KT8D5N

No ten navrh rusi totiz spojeni jak z Hln. tak z Lesne k Detske nemocnici, to tezko projde.

Ja to spis vidim na navrat d-11 , d-7 Novolisenska - SL a d-10 v puvodni trase.

Stránka 5 z 93 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/