Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1421 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 57  Další
Autor Zpráva
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2019 14:37 

Příspěvky: 572
Od: 24 čer 2005 20:56
Ono asi bylo myšleno:
25 (Osová) - Nemocnice Bohunice - Mendlovo náměstí
37 Osová - Jírovcova - Mendlovo náměstí - Lesnická - Haškova
26 Kamenný vrch - Mendlovo náměstí - Lesnická - Jírova

_________________________________
I cesta může být cíl.
You know nothing, Richie :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2019 12:12 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1268
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
Přesně jsem si to nepamatoval, dík za doplnění☺️jen bych tu 25 nechal aspoň k nemocnici, aby lidi nemuseli jezdit výlet přes Kohoutky, samozřejmě do zprovoznění tramvaje

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2019 11:48 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2778
Od: 29 srp 2009 19:30
Ne, v ZD na kloubové parciály je uváděna trasa Osová - Kamenný vrch - Jírovcova - Mendlovo náměstí - Štefánikova čtvrť - Blažkova - Haškova. Tzn. propojení dnešních linek 37 a 46.
Nejspíše tedy půjde o spoje, které by jinak končily v Husovicích + další k zajištění celodenní obsluhy. Ať už budou mít linky v novém trasování označení jakékoliv, lze předpokládat zkrácení jedné z dnešních linek 25 a 26 pouze na Mendlovo náměstí. Osobně to tipuji spíš na 25, aby po zprovoznění tramvaje do Kampusu měli lidé lepší jet spíš tou šalinou.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2019 11:28 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1268
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
Když se o těch parciálech psali naposled, tak, jsem nabyl dojmu, že se počítá s tímto:
25 Osová - Jírova (v sedle PD Husovice) v základním intervalu
26 Kamenný vrch - Jírova v základním intervalu
28? Nemocnice Bohunice - Haškova, opět základní interval s tím že na Lesné náhradí posilové 57 a výpadek intervalu 26 nahradí ve špičce ten expres, co pojede z kameňáku po čtvrtě a na Mendlák.
Hlavně doufám že se nějak sjednotí trasy a nebude každej spoj originál jako teď

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2019 10:02 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 499
Od: 15 srp 2012 14:28
Ty parciální trolejbusy by ale mohly dobíjet elektrokola sarcastic

_________________________________
"Všichni se jednoznačně shodli, že Solaris je novou, velmi moderní firmou s kvalitními produkty. A proto budeme mít trolejbusy SOR."


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2019 09:44 

Příspěvky: 4663
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Teoreticky by nemusela, kdyby některé spoje zajistil autobus.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2019 09:29 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2323
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Jistý problém bych viděl v tom, že by tím skončila přeprava kol do Mariánského údolí. Ale jo, jinak je to zajímavý nápad.

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2019 09:03 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1810
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
Cracatit píše:
T-37 pojede jen po Mendlák, pak nejspíš převlíkne na T-26 a na Provazníkově/Lesnické podruhé, nebo taky už nemusí. Uvidíme, jaké bude celkové kvedlání s linkama, každopádně kvůli Tomkovu náměstí určitě nějaké nastane.

Proboha jen žádné převlíkání!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 03 dub 2019 08:32 

Příspěvky: 132
Od: 24 lis 2017 11:40
iron_liver píše:
A především - tímto by se dala a-55 zaříznout bez větších problémů, hromadný problém by s tím mohli mít leda pravidelní návštěvníci židenického Kaufu.

Teoreticky by mohla parciální 27 jet až ke Kaufu...nebo tam dodělat troleje.

iron_liver píše:
připadá mi to jako lepší využití parciálů, než je tahat jako prodlouženou t-35 tunelem na Kameňák

To je asi skoro cokoliv:)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2019 21:49 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1268
Od: 10 čer 2006 20:45
Bydliště: Brno
A nepsalo se, že to bude jedna nová linka...?

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2019 21:41 

Příspěvky: 1155
Od: 23 říj 2012 11:06
Bydliště: na křížení trolejbusu 25 s devítkou
T-37 pojede jen po Mendlák, pak nejspíš převlíkne na T-26 a na Provazníkově/Lesnické podruhé, nebo taky už nemusí. Uvidíme, jaké bude celkové kvedlání s linkama, každopádně kvůli Tomkovu náměstí určitě nějaké nastane.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2019 17:38 

Příspěvky: 99
Od: 27 čer 2017 19:11
Bydliště: Bílovice n/S
Nebude tam náhodou jezdit t37? byla tam popsána trasa Bohunice - Kohoutovice - Lesná


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2019 16:55 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1810
Od: 13 črc 2009 13:42
Bydliště: Brno-Lesná
goldfinger píše:
(...) t25 bude přesměrována na Lesnou.

To je jisté? A to tak budou jezdit jako všechny spoje? I o víkendu?


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2019 16:49 
Prznitel češšššššštiny
Prznitel češšššššštiny
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1549
Od: 07 dub 2006 09:03
Spojit úsek Jírova - Mariánské údolí s některou z trolejbusových linek obecně nepovažuji za špatný nápad, ale je třeba si uvědomit, že trasování trolejbusů v severovýchodní částí města zřejmě dozná s nákupem parciálních kloubových trajfů výrazných změn, bo t25 bude přesměrována na Lesnou. Takže na Jírovu tím pádem pojede jen t26, ale u ní je problém, že bude v kloubech a posílat do údolí každý druhý nebo třetí kloub mi připadá jako plýtvání. Navíc ani t26 nezůstane kvůli výstavbě VMO na Tomkově náměstí (aspoň dočasně) beze změny. Ale bude-li ukončena někde ve Štefánikově čtvrti, tak dočasné obsluze t27 Jírovy se sólo parciály nestojí nic v cestě.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2019 15:53 

Příspěvky: 11
Od: 10 bře 2018 18:16
iron_liver píše:
Je mi jasné, že tato varianta je aktuálně passé, nicméně zajímal by mě názor místních diskutujících, jak moc je tato úvaha mimo - připadá mi to jako lepší využití parciálů, než je tahat jako prodlouženou t-35 tunelem na Kameňák, kde eko aspekt baterkové části díky hustému provozu od nuly pojde


Provoz na elektřinu se pozitivně projeví kdekoli. Není přece možné takto nějakou lokalitu jen tak odepsat ve stylu "tam to smrdí, tak tam ty lidi můžeme zadusit úplně".


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 02 dub 2019 01:53 

Příspěvky: 49
Od: 04 říj 2011 22:53
Navážu na diskuzi ohledně vedení linek v Líšni po dostavbě TT na Jírovu - když se o ní před pár lety začalo vážně uvažovat, dokonce tak nějak souběžně s nákupem parciálů, připadala mi vcelku reálná varianta obsluhy t-27 parciály s tím, že bude protažena přes Jírovu do Mariánského Údolí (nejspíš jen část spojů, zbytek klasické t-busy na Jírovu?) plus točení vybraných t-25/26 na Pálavském nám., jelikož by se tím interval do Líšně přehušťoval. Má to nesporné benefity pro Vinohrady (bezpřestupové spojení do oblíbené rekreační zóny + přímé spoje do všech dostupných směrů pro úsek Mutěnická - Čejkovická), pro starou Líšeň (obsluha území na hranici CHKO + ulic s těsně přilehlou zástavbou tichými eko vozidly), pro východní sídliště Líšeň (zachování přímých spojů do MÚ - na takto krátkém úseku přestup silně motivuje k přesednutí do aut) i pro obě sídliště zároveň (zachování možnosti ve špičkách oddělit větve na StO a směr Tomkovo nám.).

A především - tímto by se dala a-55 zaříznout bez větších problémů, hromadný problém by s tím mohli mít leda pravidelní návštěvníci židenického Kaufu.

Je mi jasné, že tato varianta je aktuálně passé, nicméně zajímal by mě názor místních diskutujících, jak moc je tato úvaha mimo - připadá mi to jako lepší využití parciálů, než je tahat jako prodlouženou t-35 tunelem na Kameňák, kde eko aspekt baterkové části díky hustému provozu od nuly pojde a stejnou práci - zexpresnění spojení Kameňák - Mendlák - tam zastanou a-busy. Navíc je to řešení systémové, kdy nebudou jezdit a-busy pod nově postavenou TT. Díky za názory!


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 31 bře 2019 08:15 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 310
Od: 03 črc 2007 20:00
Bydliště: střídavě zóny 101 a 535
Když už jsme u těch zajímavých „silnic“ kudy se jezdí při různých uzavírkách a podobných srandách, osobně jsem nedeávno jel linkou 752 do Vážan a před Moravskými Prusy se jelo takto: https://mapy.cz/turisticka?planovani-tr ... &xc=%5B%5D


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 bře 2019 21:51 

Příspěvky: 572
Od: 24 čer 2005 20:56
Ano, pravděpodobně by se Čučice - Oslavany nejezdilo, ale to je momentálně předčasné řešit, neboť se to opravdu týká až období někdy v listopadu. Po těch vánicích asi před 14 dny zůstal sníh v některých místech objízdné trasy o nejméně půl dne déle, než kdekoliv jinde v okolí, takže nejspíš nějaká lokální chladná místa.

_________________________________
I cesta může být cíl.
You know nothing, Richie :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 23 bře 2019 08:56 

Příspěvky: 1286
Od: 18 led 2009 10:06
Martan píše:
...Nicméně je zde několik míst, kde to bude pak v zimě nejspíše namrzat, takže se asi jezdit skrz nebude.

Co přesně myslíš tím jezdit skrz? Že se 430 rozdělí na dvě větve s pěším přesunem mezi oběma větvema? A nebo budou dvě větve 430 bez možnosti pěšího přestupu a bude se do Čučic dást dostat jenom od Rapotic jendo větví a druhá bude ukončená v Oslavanech?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 bře 2019 22:59 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2778
Od: 29 srp 2009 19:30
Výluka by měla skončit v listopadu, námrazy a sněhu tedy bude snad jen minimum.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 bře 2019 22:41 

Příspěvky: 4663
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Ještě že ne Mas(t)ná... Spíš bych měl obavu o míjecí místo v lese, když zaprší, tam by to chtělo pořešit. A taky komunikaci mezi vozy na lince, vzhledem ke zpožděním vlaků na 240 se v lese stojí i 10 minut a blbě se pak stíhá vlak směr Brno.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 22 bře 2019 21:57 

Příspěvky: 572
Od: 24 čer 2005 20:56
A to je tato objízdná trasa linky 430 ještě celkem v pohodě. V podstatě normální silnice lesem, jen úzká (vlhká, trnitá). 100% drsnější byla objížďka na 312 Deblín - Úsuší a pak ještě jedno ježdění přes regulérní polňačku nekde na Boskovicku, ale to bylo tuším jen krátkodobá výluka.
Nicméně je zde několik míst, kde to bude pak v zimě nejspíše namrzat, takže se asi jezdit skrz nebude.

_________________________________
I cesta může být cíl.
You know nothing, Richie :-)


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 21 bře 2019 14:30 

Příspěvky: 4663
Od: 27 úno 2010 07:40
Bydliště: Křepice
Vyzkoušeno, můžu jen doporučit.


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 bře 2019 20:23 
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2323
Od: 05 úno 2007 18:12
Bydliště: Brno, Haškova
Richie píše:
Přesně tak (viz. https://mapy.cz/s/3pTcf), nejlepší je, že by ta ckylostezka měla zůstat ve stávajícím stavu... No ten výlet... Vypada to hodně fotozajímavě, ale bacha na řidiče, na 430 jezdí dost zvláštní týpci i na Adosu (mírně řečeno) a nejsou určitě zvyklí na fotografy -bojím se, aby nás nezhrabali v tom lese :D

To vypadá dost dobře ... jako normálně nejezdím na výluky v kraji, když už, tak si někdy projedu něco v rámci Brna, ale tohle vypadá fakt luxusně ...

_________________________________
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian

Připravovaný web o severním okolí Brna


Nahoru
 Profil  
 
Offline
PříspěvekNapsal: 19 bře 2019 06:42 

Příspěvky: 1286
Od: 18 led 2009 10:06
ZGHK píše:
No, působí to dost děsivě, ale nejspíš tudy (strana 5)

Přesně tak (viz. https://mapy.cz/s/3pTcf), nejlepší je, že by ta ckylostezka měla zůstat ve stávajícím stavu... No ten výlet... Vypada to hodně fotozajímavě, ale bacha na řidiče, na 430 jezdí dost zvláštní týpci i na Adosu (mírně řečeno) a nejsou určitě zvyklí na fotografy -bojím se, aby nás nezhrabali v tom lese :D

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1421 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 57  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 12 pro 2019 04:54
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]