Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 2 z 90    Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 90  Další
Autor Zpráva
Offline
1071
09 lis 2006 18:16
Pro ty, co si rádi čtou o plánech a výhledech v linkovém vedení Brna ;-) :
PLÁN DOPRAVNÍ OBSLUHY STATUTÁRNÍHO MĚSTA BRNA PRO ROKY 2025 až 2039


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Kdyby těch spojů Céčka bylo víc, tak řeknu, že kvůli zasekanému Žluťáku dovoz lidí od parkingů od velodromu a z okolí výstaviště...
Mimochodem je vtipný, že novým ředitelem BVV je bývalý primátor Ústí nad Labem.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Dotaz asi směřuje k lince C od 4. 9., kdy má pouze ty tři spoje na Žluťák a jinak vůbec nic. :mrgreen:


Offline
43
08 říj 2011 15:24
Nezátky
Mouka píše:
K čemu má primárně sloužit linka C z Velodromu na Žluťák?


Čau, C je obsluha koupaliště riviéra.
Jezdí okruh proti směru hodinových ručiček okolo výstaviště.


Offline
60
04 dub 2019 16:25
Blekfild (/ Пряшів)
Nápad prepojiť l. 32 s Technologickým parkom (výhľadovo s l. 65) považujem za veľmi vhodný. Ono, kto býva na východnejšej strane KrPole a Ponavy, tak musí pri ceste k TechnoParku buď ťarbavo prestupovať ale prejsť pešo pomerne veľkú vzdialenosť k radiále l. 12. Samozrejme, nemuselo by sa jednať o každý spoj l. 32.
Takto by sa cesta od dverí k dverám vedela jednoducho skrátiť.
Btw.: pre rýpalov, ktorí sa môžu očakávateľne pýtať, či je verejným záujmom prevážať vitálnych študentov takto rozhýčkane; ak mladý človek pocíti, že verejná doprava je ľahko dostupná, je predpoklad, že v produktívnom veku sa viac zdrží používania auta. :)


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
K čemu má primárně sloužit linka C z Velodromu na Žluťák?


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Tak jo, taky přihodím něco:
1. Líbí se mi nápad TMB propojit 27+75 v případech, kdy končí 75 na Starce, možná by šel oběh 27+E75 na Slatina, závod a odsud zpět jako 75 do Obřan, krátký spoj by na baterku neměl být problém, do Bílovic bych to asi netahal, nebo jedině s dobíjecím místem někde u vlaku.
2. Asi by se dalo ve všední den jezdit i spojení 27+58, kdyby se drobně pozměnila trasa, mohl by se bus napájet na Jírové, nebo by možná bylo lepší místo 58 ve všední den spojit 27 s 55 do Mariánského údolí, tam ten úsek na baterku není tak dlouhý a jezdí se přes Jírovu už teď, takže by zásah do trasy byl minimální.
3. Nápad jezdit k Úrazovce vítám, jen si z obrázku neudělám představu. Takže se blbě zeptám a kdyžtak mě opravte.
Pokud je to myšleno tak, že by třeba 38/39 projela k Červenému kostelu a doleva za soud a kolem rektorátu MUNI, tak se obávám, že to nedovolí signální plán na křižovatce šalin Komenského náměstí. Kdyby bus stáhl faje a jel rovně na Českou a pak zastavil u šaliny na Moravském náměstí a zahnul doprava až na nám. 28.10. tak super a takovouhle trasu bych bral všema deseti.
Asi by byla lepší, protože od rektorátu MUNI a hlavně na Kolišti je často plno, zatímco šalinová trasa směr Dětská nemocnice tu trasu kříží a málokdy se vyloženě zasekne.
Představuju si to dobře, že by se jelo ke špitálu jednosměrně na Cejl a zpátky směr Maliňák, kolem krajského soudu k České?
Asi bych si to takhle uměl představit. Určitě bych se vyhnul Kolišti i cestou zpět.
A k Hlavasu na trajflovou smyčku bych se nesnažil dostat, ani na trajflovou Českou, na obou místech plno a na cestě k nim zdržení.
4. Nápad propojit 37+E56 je sice fajn, ale naráží na klouby na 37, kdyby některý z nich měl baterku, jakože se tímhle směrem nešlo, tak by to dávalo smysl, ale v současném provedení se to spojit nedá, pokud vynecháme možnost poslat na některé spoje autobus. Ostatně na tohle téma jsem sem už psal před pár lety, když se uvažovalo o baterkách na Haškovu ve spojení 26+46, prostě se nějak rozhodlo, takže máme jen krátké/sólo baterky.
5. O víkendech by mohl jezdit baterkově okružní bus 44/84, až bude Tomkáč, tak bych odhadoval, že skoro třetinu trasy pokryje trolej a líbilo by se mi, kdyby se časem uvažovalo o úplně trolejbusové okružce v kloubech, její trasa je skoro stejná už tak dvacet let a vytížená je fakt dost na to, aby se trát vyplatil. Nehledě i k tomu, že nás k bezemisní dopravě tlačí závazek ČR k EU, no a tady by se dal celkem dobře splnit.
Dál bych dal úplně na baterky v nějakém minibusu linky jako 65, 68, 302, 43 (některé slabší spoje), muselo by se na to ovšem něco pořídit, doufám, že diesel dodávky tu nebudou věčně.
Pak mě ještě napadl okruh po Kamechách, dokud se nedostaví šalina, takže ze 30 přejezd na 54, dokončit kroužení, zajet na šťávu, vrátit se na 30, nevím, jak by vyšel oběh vozidel, vím, že tam jsou momentálně přejezdy z 52 podle kurzovek a někdy odpoledne i z E50.
Asi bych si na baterku uměl představit i 52 v současné trase.
Další trasy mě nenapadají, třeba na 57 mi trasa přijde až dost do kopce (podobný problém může mít 52 v Kohoutkách).
Jak říkám, ze Starky na 75, E75 minimálně o víkendech určitě, ve všední den by asi nevyšel oběh, muselo by se to nějak prokombinovat.
Přejezd 27 na 55 by šel jen ve všední den, o víkendu jezdí 55 v kloubech, podobně jako třeba 303.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
propojení 32 na Technologický park by bylo super a výrazně by zvýšilo využitelnost té linky. Ale to by na Herčíkově muselo ubýt dost parkovacích míst.

Já bych měl jinou utopickou vizi pro parciály a to prodloužení 38 nebo 39 k Úrazové nemocnici. Z úrazovky je to na MHD dost daleko a svoje cestující by si to určitě našlo.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
790
25 led 2006 09:46
A kdybych tu troubu hodně rozhycoval, po dokončení Tomkova náměstí bych nechal linku 57 (tedy jen spoje na Haškovu) jezdit na Starou osadu a spojil ji s linkou 27. Nebo linku 57 prodloužil do Slatiny a propojil přejezdy linku 27 a zkrácené spoje linky 75 Stará osada - Obřany, sídliště.
Samozřejmě to vyžaduje další dodávky parciálů, což lze očekávat. Eventuelně tento režim zprvu zavést jen v nepracovní kdy, kdy by si trolejbusy navýšení výpravy zasloužily.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Propojení linek 32 a 65 je asi problematičtější s ohledem na průjezdnost Herčíkovy, v Řečkovicích jsou dvě konečné a dobíjecí místo vyžaduje investici.
Ale přejezdy z linky 32 na E56 by také šly zařídit - dokonce i pod dráty. A při troše dobré vůle i prodloužení E56 na Srbskou.
Nebo by se teoreticky, při intervalu 7,5 min na lince 30, mohly ve špičku pokrýt přejezdy na linky 43 i E56.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Ale hlavní problém jsou klasické kloubové trolejbusy na lince 37. A o víkendech zase nejezdí linka E56.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Přejezd z 32 na 65 by nešel? Třeba s vybudováním nějaké dobíjecí stanice v Řečkovicích?


Offline
790
25 led 2006 09:46
Otázka je, zda to byl opravdu DÚ - tedy odbor dopravy MMB. Tam snad došlo i k personální změně. Ono v případě linky 35 vím, že to moc nevycházelo ani ekonomicky z pohledu DPMB, kdy by s ohledem na nabíjení musel být navýšen počet vozů na linkách 35/38/39.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
TMB: v tomto nápadu vidím jednu vadu na kráse (37->E56) - pokud DÚ nepustí parciál do pisáreckých tunelů, na Žabovřeské asi neudělá výjimku.


Offline
790
25 led 2006 09:46
Teď mě napadla hodně divoká možnost, ale teoreticky ne nereálná - přejezdy z linky 37 na E56 u bohunické nemocnice. S možností dobíjení u nádraží u Královo Pole, v nezbytném případě s přetrasováním po Rybnické. Sice by expresnosti trochu vadily linky 25 a 26, ale to by šlo zohlednit v jízdním řádu. Ani při dnešních odklonech tam autobus trolejbus moc nepředjede. A to neuvažuji možnost, že hlavně směrem z kopce ten parciál běžný trolejbus nakonec celkem klidně předjede. Samozřejmě po dokončení VMO Žabovřeská, což eliminuje riziko zpoždění.


Offline
790
25 led 2006 09:46
To mi zase DPMB ukradl nápad, ale jsem tomu rád. V podstatě přejezdy z linek 30 na 43 jsou asi za současného linkového vedení jediná možnost pro pravidelné využití parciálů. Nabízejí se různé další varianty, ale ty už vyžadují zásadnější změny.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Objevilo se to už loni v dodatku ke smlouvě mezi DPMB a městem.
https://www.brno.cz/documents/20121/340 ... 8073942871

Strana 25 dokumentu, resp. strana 3 dodatku 1a.


Offline
Uživatelský avatar

6603
21 pro 2005 17:01
Víte něco o tom, že by se t-30 měla v parciálech prodloužit do Soběšic? Bylo to v reportáži ČT.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
7
09 lis 2022 00:58
Od úterka 21.3. budou vybrané spoje a-601 a-602 a a-702 (a že jich není málo) v pracovní jezdit přes Šlapanice a Bedřichovice a zastavovat zde. Kvůli výluce u Rohlenky, která potrvá až do října. Mám pocit, že si místní zvyknou na pohodlí a kratší jízdní dobu regionálek proti t-31 a na podzim budou bojovat o vlastní autobus... Samozřejmě mám na mysli severní a východní část města, tedy ty, kteří to mají na vlak daleko.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Aha, tam jsem nekoukal, pravda. No ale tím pádem to moje provázání nové d-11 s posilami d-8 není v rozporu. Tak uvidíme.


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
P.Haluza: však dle návrhu z K reportu je Stránská skála obsluhovaná linkou 11 (přečíslovaná původní 10)

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ta snaha udělat z d-10 linku s rozumným intervalem v kombinaci se Stránskou skálou je nesmysl. Daleko lepší by podle mě bylo naopak ponechání d-10 pouze v úseku Stránská skála--Nové sady v intervalu odpovídajícím poptávce s tím, že ve špičce by se doplnily posilové spoje na d-8 v úseku Nové sady--Novolíšeňská, k čemuž by se využily vozy z d-10.


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
vlakofil: aktuálně je standardní interval 7/7/6 a vybrané linky ve špičce 5. Neznám linku s nějakým polovičním intervalem. To už je jaksi minulost.
Devítka jde v ranní špičce posílit vloženými spoji z Lesné do centra a zpět, jak tomu již bývalo. Jinak Juliánov byl ještě nedávno obsluhován intervalem 10 minut

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
72
17 lis 2012 23:31
Na ten návrh z K je třeba podívat se z hlediska intervalů - Lesnou má obsluhovat pouze 9, tedy linka s polovičním intervalem jedoucí denně 5-23 (dnes navíc posílená 7, která je plánována ke zrušení). Fajn, ale vedením téhle linky do SL by se nám na trati v Bohunicích ocitly 3 linky s polovičním intervalem - 6, 8, 9. To je opravdu moc. Na druhém konci má devítku nahradit 10, z níž se má stát linka s běžným intervalem, což by zase bylo zase bylo podstaté snížení kapacity. Takže za mě je to silvestrovský vtip.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Zdeněk: Je mi jedno, kolik je to linek, z minulosti a z různých výluk je vyzkoušené, že se to tam vleze. Nevlezlo by se, kdyby jezdila osmička po 4 minutách interval, což rozhodně nejede. Jinak souhlasím, je to extrém, ode mně spíš naznačení, že je fuk, kde ta nová linka ze Stránské bude končit, jestli posílí osmičku, nebo ne, lidi si vyberou. A pokud bude přesměrovaná devítka na SL, tak ta kapacita taky naroste. Na devítce jede totiž většinu dne saranče, zatímco draci jen večer a o víkendu, v pracovní dny obvykle vzájemné přejezdy ze sedmičky.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 90  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 20:10
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]