Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 57 z 90    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 90  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
No a pokud kurz 05905 koná nějaký spoj až do Rajhradic nebo Měnína, tak si včera mohli místní vyzkoušet cestu i letištním Citybusem sarcastic

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

3085
29 srp 2009 19:30
To si pak říkám, že mohly být zachovány obě linky, a59 by jezdila stále jen do Chrlic (současné spoje) a díry v taktu by byly vyplněny spoji linky 509, ostatně tak, jak to má a40+48 nebo a41+71. To by se pak ale těžko vysvětlovalo (patrně z pohledu Kordisu atd.)...
Jinak pro mě za mě, je mi jedno, jaká linka bude jezdit do Chrlic (nebo do Soběšic), hlavně že to pojede. Pravda, nevýhoda je v absenci přepravy kol (pouze oficiálně, do spojů DP ex-a59 bych ho klidně narval) a zejména ty SMS jízdenky... Zas jim tam na 5 vozech ze 7 jezdí kasy, že...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Jediný rozumný důvod sloučení a-59/509 pod regionální 509 je zřejmě vypravení Crosswayů od VYDOSu, s kterými vyhráli vyýběrko na svoji část 509 v roce 2011 a hlavně by nesplňovaly dle TPS standard IDS1 čili městský třídvěřový autobus vyžadovaný pro provoz na městské lince a-59, vozy standardu IDS2 jsou tolerovány pouze jako přejezd v rámci kompenzace výkonů DPMB vs. regiodopravci (viz např. ZDAR na a-41 nebo BusLine na a-75/77)

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
800
12 zář 2014 23:38
no a nestačilo by tudíž třeba jen někam dolů napsat — spoje provozují: AAA, BBB, CCC... ?


Offline
358
20 čer 2008 14:08
eframmcbeth: jestli to on to nevyžaduje náhodou ouřední šiml. Každá společnost musí mít vlastní licenci na každou linku i když tam zajišťuje byť jediný spoj. Z pohledu legislativy tak vlastně jde o úplně samostatné linky a po každém dopravci se vyžaduje mít na zastávce svůj jízdní řád. Takto to relativně elegantně řeší Kordis, kdy IDS JmK má každou linku jako svůj "marketingový" produkt uvedenu společně na jednom papíře bez ohledu na to, kdo pro ni zajišťuje který spoj.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Tohle si myslím, že je povinnost uvádět. Nicméně šlo by to vyřešit třeba podbarvením nebo vyznačením kurzívou, aby to tolik nerušilo.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Zrovna u té 509 se třeba projevuje věc, kterou v jízdních řádech prostě nechápu — u poloviny spojů je poznámka o tom, že spoj zajišťuje Vydos Bus... K čemu tahle informace komu poslouží? Není to lidem prostě úplně jedno, čí bus zrovna přijede? Úplně stejně je to na 75, 41 atd. atp. etc. Vždycky když mám takovým busem jet, akorát mě po přečtení časového údaje vyděsí poznámka a hned hledám, jestli náhodou zrovna tenhle jeden spoj nejede někam úplně jinam, načež se dozvím jen to, komu patří ta čtyři kola, která mě povezou.


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
P. Haluza píše:
Jenomže to je zase o lidech. Má-li 80 % spojů poznámku, není jednodušší udělat přesný opak a dát poznámku k těm 20 %?

Přesně tak, bohužel to tak je u spousty jízdních řádu, a tak třeba jízdní řády linek 37 nebo 509 jsou opravdu chuťovky...


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
I to je možnost, stačí jen chtít...


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
P.Haluza: dalo by se řešit "pražským stylem", kdy místo poznámek u kratších spojů (jede pouze do zastávky ...) by se dala poznámka k delším spojům s příslušnou úpravou horní posloupnosti zastávek (do těchto zastávek jedou pouze spoje označené X).


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Jenomže to je zase o lidech. Má-li 80 % spojů poznámku, není jednodušší udělat přesný opak a dát poznámku k těm 20 %?

Chce to jen trochu víc přemýšlet. Stejně tak poznámka "J" u linky 78 je vyloženě čitelná, kdyby tam dali místo toho "L", bylo by to o stupeň lepší.


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
ReZ: vhodnější by bylo spíš číslo 80, kvůli částečně stejné trase bývalé a-80 a dnešní a-81. Ale ve výsledku je to jedno, jaké má linka číslo. Ono to spojení linek má něco do sebe, ale odnesla to podoba JŘ, kdy drtivá většina spojů má poznámku - což ubírá na přehlednosti.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Stejně tak bych to viděl, když se rozsekne slepenec a-80 a a-81 zpátky a propojí se a-80 s a-68. Třeba pod číslem a-68.
Ne, že by bývalá a-80 měla nouzi o substrát, ale určitě jí pomůže, že se s ní dá dojet až do Pisoárek. Jen je trochu nešťastná bloková smyčka kolem Táboru.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
1321
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Chtěl bych :applause: :applause: DPMB za to prodloužení linky 65 k Tech.Parku.Od pondělí s ní jezdím a všímám si , že její obsazenost , díky prodloužení , stoupla 2-3x oproti tomu , jak jezdila zaplněná v minulých letech.Třeba dneska jsem v busu napočítal přes 40 cestujících v úseku Nadační-TP a v busu , co jel na druhou stranu jsem viděl podobný počet.Tohle se opravdu oplatilo a konečně má linka 65 smysl. :-)


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Na stránkách DPMB přibyli schémata dopravních uzlů - http://www.dpmb.cz/?seo=schemata-dopravnich-uzlu

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No jo, jenže ti, kteří cestujíc mezi vozovnou a Šlapanicemi, většinou jedou až do Šlapanic. Takže posílit by se měla spíš celá linka, a nebo spíš nasadit ty klouby a upravit intervaly. Ale původně tahle debata vznikla kvůli návozu na Olomouckou a tam se domnívám, že posilovat ranní směr z centra nemá příliš význam a nabídka je srovnatelná s posílenou linkou 47 na Charbulku.


Offline
Uživatelský avatar

35
04 říj 2013 19:26
V kabině linky 4 ;)
Robert píše:
V tom případě navrzhuji posílit linky 2, 40, 49, 71, ty činí totéž.

Daleko víc linek činí totéž, třeba 75,78,57 atd. U 31 by se potřebovala posílit jenom jedna část, protože od nádraží k vozovně Slatina jí pomáhá 33.

_________________________________
Musíme si užívat cedulových K2 dokud ještě jezdí :)


Offline
1589
18 led 2009 10:06
Ne, myslím že není jednoduchý posílit linku 31 kvůli tomu, že tu platí jak brno, tak Šlapanice. Nicméně je faktem, že většina lidí jede z Brna až do Šlapanic, není tam úbytek lidí s blížící se konečnou, jak je tomu u většiny linek.

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
7104
27 úno 2010 07:40
V tom případě navrzhuji posílit linky 2, 40, 49, 71, ty činí totéž.


Offline
1589
18 led 2009 10:06
31 by potřbovala sakra posílít, ale tam asi bdue problém v tom, že obsluhuje dvě samostatný města, ne?

_________________________________
Děkujeme, že používáte IDS JMK. Šetříte životní prostředí pro své děti.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
No jo, ale nemíchejme hrušky s jablkama. Tihle lidé nevolají pro posílení z důvodu ranního návozu z nádraží na Olomouckou.


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
To nevím. Asi ne, když se najdou lidé, kteří i tak volají po posílení linek 31 a 33...


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
A nebude to třeba tím, že linky 31 a 33 dohromady mají podobný interval jako brutálně posílená linka 47?


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
A to je právě zvláštní, že třeba na té 47 ten nárazový počet cestujících řešit jde, ale u linky 33 to, jak se zdá, nejde...


Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7582
17 pro 2006 22:32
Brno
A jak vysvětlíš Kyjováka s Aresem na a-47? Tam si prohazujeme co? Jenom škoda, že tam jede v čase, kdy naše sóla jsou narvaný študákama a on už vykrývá čas s menší poptávkou. Nebo jsem si jeho narvanosti nevšiml?

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 54, 55, 56, 57, 58, 59, 60 ... 90  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 dub 2024 10:03
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]