Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 6 z 90    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 90  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
A linka 57 je zkrácena do trasy Merhautova - Vranov. Patrně kvůli souběhu s xS2A, což je pochopitelné.

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Navíc jsen našel jen omezení E76, pětka cca půlka spojů celotýdenně jen na Mendák. Na padesátce se žádný interval 10 minut, jak se zde psalo, nekoná, jinak asi nic co bychom nevěděli

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
No čekal jsem to podstatně horší, zatím se to dá.


Offline
Uživatelský avatar

9266
10 čer 2004 11:19
No většina odkazů nefunguje...


Offline
Uživatelský avatar

1621
10 čer 2006 20:45
Brno
Jízdní řády už jsou na webu DP

_________________________________
Připravte si prosím jízdenky a průkazy na slevu!


Offline
Uživatelský avatar

2515
13 črc 2009 13:42
Tak jako proč ne. Aspoň snad u Globusu bude pořádná pauza. Protože v Ořešíně kromě záchodu vůbec nic není. A po každém kole je tam nyní 20minutová pauza, což mi přijde jako plýtvání. Tak když se takhle ušetří jeden kurz, tak je to jenom dobře. Akorát nevím, jestli je dobře, že se budou tahat klouby do Ořešína... I to sólo je tam předimenzované. O horší průjezdnosti ani nemluvím.


Offline
Uživatelský avatar

617
14 úno 2005 15:12
Bystrc
Zajímavý provozní koncept se rýsuje na 42 a 70. O víkendech (možná i v pracovních dnech?) to vypadá na pravidelné přejezdy 42->70 (Globus -> Královo Pole -> Ořešín) a 70->42 (Ořešín -> Královo Pole -> Globus). Takto se o víkendech oproti současnosti patrně ušetří jeden kurz, včetně dlouhých přestávek u Globusu by totiž dvojlinku 42<->70 mělo nově v pohodě zvládnout 5 vozů. A uvolní se tak i místo u královopolského nádraží pro NAD za vlaky.

Na druhou stranu, beze změny zůstávají ranní a večerní víkendové nenávaznosti okružek a tramvají v Komíně, na Rosického nám. třeba 84 pravidelně ujíždí o 1 minutu (takže 14 minut čekání na další) před 10 od Bystrce (na 10 jsou u Zoo směřovány rychlé přestupy z 52+54 při jízdě do města). Jasně, nejde navázat vše, ale tohle je ukázkový nepřípoj...


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
A od neděle v Chrlicích končí všechno, čímž je to vyřešeno. :D


Offline
Uživatelský avatar

420
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Já jsem to s tou 509 myslel tak, že by byly do Komárova prodlouženy ty posily z Rajhradic, kde je na přestup na vlak asi 15 minut. (Tj. buď pojede rovnou tím pozdějším autobusem a přesedne na vlak anebo bude pokračovat do centra 64. Přestup z autobusu na autobus a pak ještě na šalinu opravdu moc smysl nedává). Ty co jedou v základním intervalu (z Měnína) by končily v Chrlicích. Doteď to bylo naopak.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Igor Mauricio: Hodit Chrlice, které jsou úplně nahoře a účelově nastavit takto mapu je na úrovni Novinek.
Dotaz zněl, čemu říkám uprostřed polí. Tak jsem ukázal, čemu říkám uprostřed polí. Ze tří stran nádraží, tedy přestupního uzlu, je pole nebo les. V tom žádný účel není, jde jen o pouhou odpověď na vznesený dotaz.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Ta 710 by si zasloužila kompletní optimalizaci, dejme tomu včetně protažení na vlak. Samozřejmě 90% zákazníků této linky jede do/ze Šlapanic trolejbusem, alespoň jim teď ten trolejbus neodjíždí před nosem jako dřív (nevím, jestli byl někdo iniciativní na kordisu a nebo se někdo zamyslel v komunále a posunul odjezdy, nebo to vyšlo náhodou), ale pokud jde o přestup na vlak, nabízí to Ponětovice a dost se to tam využívá. Pak je otázkou, jestli by zajížďka k "novému" nádraží ve Šlapanicích nebylo kontraproduktivní. Protažení na opačnou stranu mi smysl moc nedává, samozřejmě by mohla být klidně z Blažovic protažena třeba ke kruháči u Bedřichovic s návazností na 601/602/701/702 s tím, že by jela opět přes Šlapanice k nádraží, taková okružní linka. Ptám se ale - kdo to zaplatí? Obyvatelé Blažovic a Ponětovic těžko, když k nim ani nejedou všechny spoje, a Jiříkovice to nevytrhnou. A z Bedřichovic, resp. Šlapanic, na to nikdo zvědavej nebude.

Jen pro zajímavost, za posledních 10 dní průměrně takto:
151/202 - 1
151/201 - 1
710/9 - 0
710/14 - 5
710/11 - 1
710/16 - 8
710/13 - 0
710/18 - 17
710/15 - 2
710/20 - 25, z toho 8 na vlak
710/19 - 2 děcka z Ponětovic do Jiříkovic
710/26 - 53 (50 děcek a 3 dospělí)

To by chtělo celkově nějak poladit.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
2482
28 lis 2007 23:00
Brno
Igor Mauricio: Hodit Chrlice, které jsou úplně nahoře a účelově nastavit takto mapu je na úrovni Novinek.
Pro porovnání stejná mapová vrstva, kde jsou Chrlice posunuty na střed, kam argumentačně patří.


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________________________
Smyslem života je, aby byl rozum a instinkt v rovnováze.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Však bylo zmíněno, že pro víkendy. Tam žádné přejezdy nebudou.

Co se týče 710, tak tam by bylo nejlepší ji ukončit u žel. st. ve Šlapanicích (když už soudruzi z NDR nepřemýšleli při budování zastávky, že by tam mohli postavit komunikaci pro bus a točnu) a provázat s vlakem. Celkově mi přijde, že interval trolejbusů je až příliš vtíravý na to, že je tam k dispozici vlak. Srovnejme třeba se Slavkovem, který má zhruba stejný počet obyvatel.


Naposledy upravil P. Haluza dne 08 pro 2021 15:42, celkově upraveno 1

Offline
Uživatelský avatar

3084
29 srp 2009 19:30
Tommy píše:
Jř od 12.12 pro víkendy pro 1-99 jsou již nahrány v idosu.

Letmým pohledem do JŘ linky 64 se domnívám, že tam ale ještě nejsou všechny spoje (chybí ranní přejezdy na linku 67). Tak prohlížejte obezřetně...

_________________________________
Brnem hrne šmirgl, trajf a basík. Vo tym ani nedéché.


Offline
Uživatelský avatar

3207
14 čer 2004 18:56
blekfild
Vojto, sice vím, že jako obvykle jen trolíš, ale k zamyšlení. Všechny spoje 509 navazují na vlak, co jede do centra 10 minut, to mi přijde ok. Linka ukončena uprostřed pole je pro mě 710, to je prostě peklo. Autem je to z Brna do jirikovic nebo blazovic 15 minut a autobus dojede do šlapanic mimo návaznosti na vlak nebo jakoukoliv rychlejší dopravu a do centra půl hodiny šrákem. Přitom kilometr na sever od těch vesnic jedou 601,602 a 702 až do centra a tady je to výlet na půl dne...

_________________________________
přeprava šotoušů je povolena pouze ve schránkách s nepropustným dnem


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Myslím, že z Komárova na Úzkou jezdí více linek, než jen 47, 49 a 63.

Čemu říkáš uprostřed polí?


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jo a ukončení třeba 47/49 už v Komárově by nedávalo moc smysl. 64 tam neukončíš a 63 jede jen ve špičkách, takže bys moc neušetřil.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2667
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Čemu říkáš uprostřed polí? Chrlice nejsou pole a 63/64 jezdí docela často.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
9986
15 led 2005 23:41
Když tak moc chcete šetřit, tak by stačilo ukončit všechny linky jedoucí na Úzkou v Komárově s přestupem na tramvaj. Jo on tam vlastně není žádný relevantní přestupní uzel. Ale ukončit příměstskou linku uprostřed polí a lidem sdělit, že dál můžou pěšky a nebo možná vlakem, pokud teda nějaký vlak vůbec pojede, to je s prominutím zhovadilost, ne ekonomická nebo provozní nutnost.


Offline
Uživatelský avatar

177
23 kvě 2006 21:30
Jř od 12.12 pro víkendy pro 1-99 jsou již nahrány v idosu.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Nemyslím si, že půlhodinový interval je něco, co by cestujícím nevyhovovalo. A v Chrlicích byl z těch krátkých spojů vždy zajištěn přestup na 63/64, takže v tom nevidím problém.


Offline
Uživatelský avatar

6894
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
A měla by veřejná doprava jezdit podle toho, aby to dávalo smysl pro cestující, nebo aby DP ušetřil na pokladnách? Jako určovat JŘ podle toho, aby to zvládl jediný vůz s pokladnou mi zní trochu absurdně. I když chápu, že je to ekonomické.


Offline
7090
27 úno 2010 07:40
Pak bys ale v DPMB potřeboval víc vozů s pokladnami. Takto to zvládl jediný.


Offline
Uživatelský avatar

420
10 bře 2006 08:34
u Gagarina, Armstronga a Remka
Ony byly do Komárova prodlouženy (poměrně nelogicky) ty spoje, které navazují na vlak. Kdyby do Komárov jezdily ty vložené posily (i když jenom z Rajhradic), kde jede vlak až za čtvrt hodiny, dávalo by to větší smysl.

_________________________________
Moravská národní obec - od roku 1985 Za Moravu!


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Navíc cestující v relaci Chrlice--Komárov by se dali mnohdy spočítat na prstech jedné ruky, a to i ve špičce, kdy byly tyto spoje provozovány.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 90  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 28 bře 2024 17:20
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]