Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 50 z 90    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 90  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
Tinovo řešení má ovšem dva nedostatky.
Na každém konci jeho linky 13 je jiný interval (Komín základní interval 5 minut, Juliánov 10).
Na Lesnou je večer a o víkendu interval 15, resp. 10 minut, tj. linky 9 a 11 budou muset večer a o víkendu jezdit po 30, resp. 20 minutách (případně jedna z nich bude muset být večer a o víkendu mimo provoz).


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Jak uklidnění? 13 oplakáváme ještě teď biggrin
Pod Tinovo řešení s okružní 9 a 11 vedenou spíš přes Svoboďák, aby se nezahltila Husova a Česká a obnovení 13 z Juliánova přes Šilingrák a Českou, ale až do Rakovecké, bych se taky podepsal. :mrgreen:

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Ne, ne. Snaha byla sloučit d-12 a d-13 a přetrasovat d-9. Podmínka byla, aby bylo přímé spojení Hlavního nádraží a Dětské nemocnice. Žideničtí nechtěli, aby jim šalina zastavovala pod Grandem, sepisovali petice pro zachování d-13 a po politickém uklidnění to dopadlo tak, jak to známe dnes.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Když už okružní 9, napadlo mě toto
9: Lesná - Jugoslávská - DN - Česká - Šilingrovo - nádraží - Malinovského - Cejl - Jugoslávská - Lesná
11: totéž ale v opačném směru
13: Juliánov - nádraží - Šilingrovo - Česká - Veveří - Komín

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
Rez: A to je právě to politické zadání. Přímé spojení Juliánova a České.
Já bych spíš odměnil toho, kdo by konečně lidem dokázal vysvětlit, že moderní MHD potřebuje silné rychlé časté linky s přestupy místo miliónu linek odkudkoli kamkoli.

Ale tak zkusím jen tak narychlo něco načrtnout:
9: Lesná → DN → Česká (Rašínova) → nám. Svobody → Hl.n. (Masarykova) → Nové sady → Šilingrovo nám. → Česká → DN → Lesná
13: Juliánov → Hl.n. (Grand) → Maliňák → Česká → Šilingrovo nám. → Nové sady → Hl.n. (4. kolej) → Juliánov
Ostatní linky beze změn.

A hele, ono by tohle řešení i snížilo počet tramvají v pěší zóně a odjezdové zastávky u nádraží směr Křenová by byly u jednoho nástupiště.

Co se týče vedení autobusů na Lesné, můžu opět připojit svůj už pět let stalý náčrt (což je skoro současný stav).


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
7105
27 úno 2010 07:40
Mauricio píše:
Ano, kompenzace za (od nových JŘ) snížené výkony na 151 + 48 bude tohle + další spoje na 202. A ještě prej jakési noční spoje do Újezda (?). Ale ještě se o tom bouřlivě diskutuje, tak uvidíme.

Dopadlo to trochu jinak, vidím tam navýšení výkonů na 151 na úkor VYDOSu.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
No myslím, že oddělení JŘ by toho, kdo vymyslí nejideálnější spojení juliánov - hlavas - česká - dětský špitál - lesná a které by vyhovovalo všem bez rozdílu, zlatem odměnilo. Stejně tak problematiku vedení a ukončení linky a-46.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
Rem píše:
Byl. Tohle se totiž zrušilo a zavedlo se to, co je dnes. sarcastic

No a to bylo to politické rozhodnutí.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Ony tam budou zastavovat i regionálky?!


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Osobně nechápu z jakého důvodu tam bude zastavovat i 401 a 402....

_________________________________
RH.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ještě jsem se zapomněl zeptat, kterýho magora napadlo zařadit do denních linek na znamení Sl smyčka směr Bosonohy, proč se to obnovuje, když ta zastávka nedává smysl? Většina lidí už je totiž v daném směru naučená, že se ze šalin vystupuje na Dunajské a pěším přesunem je člověk za chvilku na Dunajské směrem z města, kde staví momentálně všechno v daném směru. Nedává to moc smysl.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Taky je potřeba si připomenout, že jezdívala D-13, která uvedený problém řešila, stavěla z Juliánova na hlavasu na a 3 a 4 koleji, zatímco devítka měla být co nejrychlejší způsob, jak se dostat z Lesné na hlavas, potažmo až ke Zvonařce a nezdržovat se průjezdem přes Svoboďák nebo Čáru (po Joštové a Husové).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jsou přestupy a přestupy. U hlavasu prostě nedává z pohledu přehlednosti smysl, aby jedna šalinová linka stavěla někde úplně jinde než ostní, pokud ta linka může jet ke stanovištím na hlavní trase (třeba jako teď k ostrůvku jedničky). Pro mě je zastávka u Grandu daleko a s uzlem hlavas moc nesouvisí. Pro dálkové autobusy se nádraží u Grandu taky nejmenuje Brno - hlavní nádraží.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
Cracatit: takže to, že zastaví u grandu znamená, že mine Hlavní nadráží? To snad ne... u velkých přestupních uzlů je snad normální, že tam je nutný jistý přesun. To tam rovnou můžou být jen 2 koleje pak (ironie).
Jura: proč d-9? Protože d-11 spojení s Českou a d-9 spojení s Hlavasem. Lesná má příme spojení s oběma přestupními uzly. d-11 na Českou po MH, aby tam byla co nejrychlej, a d-9 po Cejlu, aby nejely obě po MH a taky proto, že když pak pojede rovnou na Hlavas z Maliňáku, tak je to takové skoro přirozené.


Offline
2668
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
V dobách, kdy jezdila D-9 z Lesné do Komecu, dávalo smysl, že zastavovala pod Grandem a ne na hlavasu, teď při jízdě z Julcu to smysl nedává, že by minula hlavas a jela hned na Cejl,. Napadá mě jako řešení buď oklika na Husovou a Českou a teprv na MH a Lesnou, nebo jet na Nové sady, tam šalinu otočit a jet směr M Maliňák bez zastavení v tomhle směru, což mi taky připadá jako nesmysl.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Byl. Tohle se totiž zrušilo a zavedlo se to, co je dnes. sarcastic

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

757
27 úno 2015 21:19
Zlín
A byl by problém táhnout 11 po Milady Horákové (takže rychlé spojení Lesná - Česká) a naopak 9 po Cejlu přímo na Hlavas? Toto bym i přišlo logické... nevím, proč my z Lesné měly být dvě linky na Českou...


Offline
Uživatelský avatar

365
08 čer 2015 19:07
Brno-sever, u staré nepoužívané smyčky
Navíc d-9 zajišťuje rychlé spojení Lesné s Českou. Jedenáctka přes Cejl je mnohem delší. Mně současný stav vyhovuje. A poslední dobou jsou spíš kolony tramvají na České, ne na Hlavním nádraží.


Offline
Uživatelský avatar

6898
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
B1: nevím, co je na vedení d-9 politického. Jde o nabídnutí komfortnější zastávky cestujícím. 6 kolejí není potřeba, 4 stačí. I když s mírným zdržením.


Offline
1546
06 lis 2009 10:30
Osobně jsem spíš proti, ale především považuji za problém současnou intenzitu provozu. Nejvíc by se mi líbil třeba nějaký pendl Nové Sady - Komenského nám. s jedním vozem a tak desetiminutovým intervalem. To je samozřejmě sci-fi, ale tažení něčeho méně frekventovaného by podle mne centru pomohlo. Na můj vkus je tam už nějak moc plno a poslední dobou už nemám vůbec chuť tam chodit, mimo jiné i kvůli intenzitě provozu.


Offline
Uživatelský avatar

3689
08 čer 2005 23:12
Stavebně upravovat prostor jenom proto, aby se tam vešla linka, která tam byla zavedena jen z politických důvodů, mi přijde jako blbost.


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Nesmysl. Zastávka je odříznutá od hlavních peronů. 9 je hojně využívaná jak seniory cestujících na polikliniku, tak maminky s kočárky. Dokud nebudeš starej nebo mít děcko tak to nepochopíš. I my z Julcu, Židenic a Trnité si zasloužíme určitý komfort cestování. Celou východní větev bys odřízl od přímého spoje na Českou. Nezapomínej, že 9 nejezdí jen na Lesnou!

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

1435
15 zář 2005 13:43
čtvrť s největší koncentrací rozjezdů v Brně
tak ještě by ta 9 šla trvale protáhnout Husovou (to by pak mohla jet i z 3. či 4. koleje). Otázka je, jestli by cestovní doba byla ještěš atraktivní (kor když vlak z Hlavasu je na Lesné za 10 minut).


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Při dnešních intervalech prostě nádraží nestíhá. Nevím, jaké sou plány na reko nádraží a Benešové. Každopádně minimálně v ulici Nádražní bych se nebál zrušit průjezd IAD a udělat z toho další kus "pěšotramvajové" zóny. A následně zvýšil počet kolejí v terminálu "Hlavní nádraží" Co jsem viděl terminály v jiných zemích je to kolikrát kolejová divočina ale funguje! Auta bych z Benešové flákl pod viadukt, Dornychem kde by se klidně ještě jeden pruh z obou stran vešel, na Úzkou.
Ohledně vjíždění všeho možného na Masarykovu/Rašínovu, kdyby se moc chtělo fláknou se na začátku ulic ty "vystřelovací" zábrany které v jiných zemí jsou běžné, před šalinou se sníží za ní zas vystřelí. Projede opravdu jen ten, kdo bude mít povolení (něco čím si sníží zábrany a vpustí se do zóny)

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

Administrátor
6665
26 říj 2005 00:04
Brno-Bohunice
Ano, zastaví před hlavasem a kvůli ní jsou 1. a 2. kolej přetížené.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2246 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53 ... 90  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 18 dub 2024 12:22
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]