Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 53 z 90    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 90  Další
Autor Zpráva
Offline
2810
01 úno 2006 10:39
P.Haluza: oni ti staří nechodí po městě, ti jedou do Tesca a na to linka 63 stčí bez tramvaje. A pokud už musí, tak přestoupí na Zvonařce, kde je to hrana/hrana. V Komárově ani není místo na nějaký rozumný přestupní uzel.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Populismus, nic víc. Samozřejmě, že pokud se přestupu lze vyhnout, udělá se vše proto, aby nebyl. Ale já si stojím za tím, že přestup na tramvaj v Komárově i při čekání na tramvaj je minimálně stejně rychlý při cestě na nádraží jako bus na Úzkou a následný pochod myší dírou. A protože drtivá většina cestujících směřuje právě tam, není moc co řešit. Lidi by chtěli dostupnost všude, minimální intervaly a přímé spojení. Ale jak dojde na lámání chleba (jízdné), tak k tomu už se nehlásí...


Offline
Uživatelský avatar

3341
13 lis 2004 11:58
Zajímavé, že jim ta radnice vyhověla, když by přece tak "rádi" přestupovali v Komárově...


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ještě dodám jeden zajímavý poznatek. Pořád tu argumentujete úsporou času. Tak si představte, že tramvají z Komárova až na nádraží je to 9 minut, zatímco busem na Úzkou 7 minut (není-li zácpa), pochybuji, že by cílová skupina pro linku 63 zvládala maraton myší dírou za 2 minuty. :mrgreen:


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
A vy se smiřte s tím, že nelze vyhovět každému a tento požadavek je druhořadý. Na prvním místě je dostupnost.

A mimochodem jste si naběhnul s tím, že většina chodí podchodem do centra. Místo cesty podchodem můžou (zejména ti starší) do centra přijet tramvají bez nějakého složitého chození. To je málo?


Offline
2810
01 úno 2006 10:39
Psal jsem to už po zrušení 63 že to nebude dobrý nápad a taky nebyl.

Robert: Myslím že ne, protože lidé přesedlali do aut, to bude ten důvod.

Před nedávnem otevřeli nový Kaufland ve Slatině a tak jsem se ptal mámy zda tam už byla, protože na to přišla řeč a odpověď byla ne, protože do Židenic ( z Jírove ), ikdyž je to dál, jede příme spojení a do Slatiny musí přestupovat 8 + 75 a spoje nenavazují a pak musí 20 minut čekat, pak byla akce v Lidlu 20% sleva na vše tak se rozhodla že tam pojede, výsledek byl, že už nikdy víc, návaznost nevyšla a tak tam stála a mrzla a mokla 20 minut jak trubka a byla pěkně naštvaná, říkala, že měla říci mě abych ji odvezl autem, cesta by trvala jen 7 minut a nebyla by durch mokrá. Vím, že to nesouvisí s linkou 63/59/509 ale jasně to dokazuje tvrzení, že méně přestupů vyhrává.

Většina lidí chce přímé spojení aspoň tam, kde to jde a linka 63 je přesně ten příklad, kdy to jde, většina lidí vystoupí na Úzké jde kolem teska a podchodem do města, jen malé množství přestupuje na Zvonařce na linku 12, přestup na dvanáctku na Üzké je blbost a v Komárově totální.

P.Haluza: smiřte se s tím, že cestující nejsou šoutoši a tudíž chtějí co nejrychlejší spojení a pokud možno bez přestupů nebo s minimem přestupů, to je realita.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
ad 1) Ráječek obsluhuje i linka 48 a zrovna tak 109. Ten zbytek neobsluhují linky 40 a 63 současně, takže nemá smysl řešit nějaký proklad. Na to jsem narážel celou dobu, ne na dostupnost spojení do centra.

ad 2) Co do toho pletete Starou osadu? Píšete, že teď není návaznost na okružní linky. To je pravda, ale podobně jsou na tom i jiné čtvrti, takže není důvod vytahovat jednu na úkor druhé. A navíc jsem psal, že i při ukončení na Úzké ta návaznost stejně nebude nic moc. Zastávky na Zvonařce jsou dost daleko od sebe, rozhodně dál než přestupní vazba z busu na tramvaj v Komárově. Není to ideální, jasně, ale je.

Komárov potřebuje přestavbu jako sůl, ale ruku v ruce s tím tam musí být ukončeny všechny linky z té oblasti, tj. 40, 48 i 59 (63 nebo jak se to do té doby bude jmenovat). Dál už jen tramvaj v hustém intervalu.


Offline
7107
27 úno 2010 07:40
Proč se asi snížila poptávka po této lince?

Protože se povedlo to, co bylo cílem, tedy přesunout chrlické občany do vlaku?


Offline
1072
09 lis 2006 18:16
ad 1) Nesouhlasím, jedná se o Ráječek, Popelovu a obyvatele Tuřan, kteří jsou mezi zastávkami 40 a 63. Sice to není kvantum lidí, ale při intervalu 10 - 20 minut je na hlavu, aby každá linka jezdila jinam. Navíc i v Komárově každá z jiné zastávky. Proč se asi snížila poptávka po této lince? Kvůli přestupu sotva, jinde to nevadilo.
ad 3) Takže, každý, kdo pojede například na Starou osadu, tak raději pojede o 10 minut déle? Tomu nevěřím. Navíc přestupovat na hlavním nádraží není taky žádná výhra. A vzniká přestup navíc (linka 63 + 44 oproti 63 + 12 + 2). Hlavně je směšné, že v polovině případů IDOS vůbec nenabízí přestupy na linku 12, ale na 40/48/67. Nyní je to evidentně hodně koncepční řešení.


Offline
2788
01 črc 2006 22:24
Bedřichovice
Ad 1) Linky 40 a 63 bych vůbec nemíchal dohromady. V úsecích, kvůli kterým existují (a Komárov to není), se prakticky nepotkávají.
Ad 3) A Úzká snad ano? Pokud je někomu zatěžko přestoupit v Komárově z tramvaje do busu či naopak, už ho vidím, jak bude na Zvonařce přecházet rušnou silnici a přestupovat na 44/84. Tohle fakt ne.


Offline
1072
09 lis 2006 18:16
Podle mne je to dobrý krok a to z těchto důvodů:
1) Linka 63 jezdila v prokladu s linkou 40, sice se jednalo o pár zastávek, ale takto je nesmyslné, aby jedna linka jezdila na Úzkou a druhá do Komárova
2) Nebyli schopni ani zvětšit záliv. Linka 50 se pak těžce vymotávala, když před ní stál autobus do Chrlic.
3) Komárov nemá napojení na tangenciální linky (44/84), krom linky 50. Pokud by ukončení v Komárově bylo vzorové pro IDS, tak ze stejného důvody by mohly všechny linky ze severu končit v Řečkovicích a linky pro Lesnou na Halasově náměstí.
4) Ukončení v Komárově je odkazováno s ohledem na vlak, ale nedokázali ani udělat rozumně vazbu Holásky - Chrlice - vlak do Brna (ani neudělali ty blbé poznámky do jízdního řádu, kde to nějak navazuje). Vlak navíc mimo špičku jezdí ve špatném intervalu.
5) Odbočení doleva v Komárově jen pro MHD není taky příliš ideální.

Brno jih potřebuje rozumný přestupní terminál, ale to není Komárov v tomto stavu. Navíc to ukončení bylo uděláno stylem, zkrátíme to a víc neřešíme. Myslím, že do vyřešení situace by měla být prodloužena i linka 509 až na Úzkou.


Offline
Uživatelský avatar

3341
13 lis 2004 11:58
Ostatní taky mají možnost se ozvat na radnici své MČ..


Offline
147
06 pro 2009 11:01
znovu zavedení přímé linky z Chrlic na úzkou je prostě špatný krok. to může akorát tak nas... cestující v ostatních městských částech(i podstatně větších), kteří musí taktéž dnes a denně přestupovat z busu na tramvaj!


Offline
147
06 pro 2009 11:01
Rem: stejně jako je hrozné prodloužení jízdní doby na lince 509 pres Heršpice(navíc prodloužení jen v jednom směru)


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
A kolikpak to MČ Tuřany bude stát? A na co pak v obecní kasičce nezbudou penízky?

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
Karlos: Opačný směr teď neřeším.
MtM: Prvda, bral jsem to omylem jen po Žitnou, ke KPN je to tedy 6 až 8 minut. I tak děsivé prodloužení jízdní doby.

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
1321
10 bře 2010 18:00
BRNO-Řečkovice
Rem píše:
Nyní Kronova - KPN přes Řečkovice 5 minut.

Nevím, kde tu informaci bereš, ale samozřejmě je tohle nesmysl.Kronova-KPN teď trvá 8 minut, o víkendech 7 minut,zpátky 10 minut, o víkendech 9 minut.Takže ve špičce tím ušetříš skoro 15 minut.Tím nic neobhajuji, jen vše uvádím na správnou míru. :-)


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Rem: Zkus ale porovnat opačný směr, tam to vychází ještě o pár minut víc přes Semilasso a Hudcovu

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
A já doplním že dříve byla cestovní doba Kronova - KPN přes Hradeckou 3 minuty. Nyní Kronova - KPN přes Řečkovice 5 minut. Hrozná nesystémová tragédie! #-o

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
Ano po Hradecké přímo bez zastávek, směr Ořešín odjížděla a-41 z terminálu KPN ze zastávky dnešní 301 pod mostem

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
Takže z Kronovy ke KPN po Hradecké?


Offline
Uživatelský avatar

2994
09 zář 2009 20:14
xxx: dříve a-41 jezdila v trase Ořešín - Jehnice - Mokrá Hora - Řečkovice, nádr./Kronova - KPN - Medlánky - Řečkovice - Ivanovice a zpět

_________________________________
Správce evidencí dopravců v IDS JMK
seznam-autobusu.cz | Karlos


Offline
Uživatelský avatar

6900
15 dub 2008 16:23
Žlutý kopec
B1: po vystavění dostatečného terminálu a rychlého tramvajového spojení ideální řešení (příp. protáhnout šalinu dál, ale to je hudba velmi vzdálené budoucnosti).

Jezour: tak ti nevím, ale sice to jsou další výdaje, nicméně o to by přece mělo jít, aby lidi z těch peněz něco měli, ne? Já tam nežiju, stejně jako ty ne. A věřím, že tamní obyvatelé mají užitek z toho, že nemusí přestupovat v Komárově, pokud jdou z Úzké pěšky do centra.
Uvidíme, jestli bude využívaná. Jestliže ano, pak se jasně ukáže, že lidé mají užitek z této změny (a výdajů), a pak to nejsou zbytečně vynaložené výdaje.


Offline
Uživatelský avatar

2525
13 črc 2009 13:42
A předtím to jako jezdilo po Hradecké nebo jak?


Offline
Uživatelský avatar

2484
19 dub 2009 12:06
Brno
001MRY píše:
no nám na lince 70 také prodloužili jízdu vyletem pres reckovice, ale petice a podobné nesmysly jsme neresili!!


A tím vám prodloužili jízdní dobu o dlouhé dvě minuty, dřív Kronova - KPN 3 minuty, nyní 5 minut. Já to říkám furt, Mokrou Horu odtrhnout a ať si kope svoje brambory!

_________________________________
Můj YOUTUBE kanál, obsahující zajímavá videa a foto-videa z oblasti veřejné dopravy.

Moje fotogalerie s dopravní tématikou.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2250 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 90  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 20 dub 2024 01:32
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]