Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata



Odpovědět na téma Stránka 52 z 93    Přejít na stránku Předchozí  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 93  Další
Autor Zpráva
Offline
Uživatelský avatar

Moderátor
7582
17 pro 2006 22:32
Brno
Ta třináctka fakt někomu hrozně leží v žaludku, co Johnny5 :-)

_________________________________
7375 -> 7467 -> 7653 -> 7812 -> 7614 -> 7474 -> 7438 -> 7474 -> 7436 -> 7474 -> 7074 -> 7087 -> DAF LF55


Offline
302
14 úno 2007 21:02
BM, Černá Pole
johnny05 píše:
Onehdá jsem si zase vzpomněl, na 13 z Julcu do Kr. Pole, nyní Technologického parku, že jsem říkal že byla chyba ji zrušit :-k
Bylo to teď ve dnech, kdy kolabovala doprava v centru Brna.
A nejen letos před vánocemi, kdy se obnovil provoz jako kdysi, ale i když kolabovala doprava po celý červen a dále od listopadu až do vánoc před krizí (2008).
Tou dobou většina z Vás měla sotva zaschlou občanku, nebo si hrála s mašinkama :mrgreen:
Nedávno někdo říkal, že zrušíme-li 13 a necháme jen 12 bude jezdit do TP pravidelněji, protože se 13 od Julcu zasekává.
Výsledek se dostavil, když se zasekl Dornych, nejelo do TP několik hodin vůbec nic sarcastic

Kdyby jezdila i 13, tak se tam aspoň něco dostalo. Nebylo by vhodnější na tak důelžitou větev jako je KP, TP vést více než jednu linku? :-k


Omlouvám se, že použiji a možná spíše účelově zneužiji heslo z kolegova zápatí: "Naděje umírá poslední..... že budou všichni prezentovat to, co se alespoň trošku blíží pravdě."

Kdy prosím nejela více jak hodinu linka 12 na Technologický park? Ano 18.12. byly problémy, kdy se nejen linka 12 hodně přibrzdila na Dornychu, ale že by více jak hodinu nejela vůbec? Při této logice bychom totiž asi museli vymyslet další paralelní linky do Tuřan, Dvorsk, Chrlic, Přízřenic, Modřic, na Univerzitní kampus apod. apod. Některé historické reminiscence jsou už dnes trošku mimo mísu. Hledejme, jak tyto situace řešit a předcházet jim, než je jen nějak pseudo-obcházet.


Offline
1074
09 lis 2006 18:16
Cracatit: Jen upřesnění, není to 100 metrů, ale přes 300 metrů. Navíc po této straně komunikace nevede chodník, takže je třeba dvakrát přebíhat přes silnici. Ale reálnou vytíženost zastávky neznám.


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
No, ani s tou Svážnou to moc smysl nedává, když zastávka u smyčky směr z města a zastávka Dunajská z města jsou od sebe tak sto metrů, navíc je dost hloupé, že zrovna v tom místě není na ostrůvek moc místa, takže vychází prostě jen taková uzoučká nudle mezi silnicí a smyčkou šalin. Na štěstí jsme tam zatím s 401/402 zatím skoro nikdy nezastavovali, asi je to využitá zastávka jen v určitou denní dobu. Zase je asi lepší mít systémově na znamení (Z), než styl Janáčkovo Divadlo - v provozu jen večer...
Takže díky za vysvětlení.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Onehdá jsem si zase vzpomněl, na 13 z Julcu do Kr. Pole, nyní Technologického parku, že jsem říkal že byla chyba ji zrušit :-k
Bylo to teď ve dnech, kdy kolabovala doprava v centru Brna.
A nejen letos před vánocemi, kdy se obnovil provoz jako kdysi, ale i když kolabovala doprava po celý červen a dále od listopadu až do vánoc před krizí (2008).
Tou dobou většina z Vás měla sotva zaschlou občanku, nebo si hrála s mašinkama :mrgreen:
Nedávno někdo říkal, že zrušíme-li 13 a necháme jen 12 bude jezdit do TP pravidelněji, protože se 13 od Julcu zasekává.
Výsledek se dostavil, když se zasekl Dornych, nejelo do TP několik hodin vůbec nic sarcastic

Kdyby jezdila i 13, tak se tam aspoň něco dostalo. Nebylo by vhodnější na tak důelžitou větev jako je KP, TP vést více než jednu linku? :-k

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
261
09 úno 2007 13:59
Brno
Taky myslím. Navíc těch lidí odtud chodí docela dost, na Svážné je základka a myslím že pořád i soukromá VŠ. Znám pár případů lidí, kteří takhle jezdí do Bosonoh a někteří dokonce i dál (na Říčany).


Offline
1074
09 lis 2006 18:16
Cracatit píše:
Ještě jsem se zapomněl zeptat, kterýho magora napadlo zařadit do denních linek na znamení Sl smyčka směr Bosonohy, proč se to obnovuje, když ta zastávka nedává smysl? Většina lidí už je totiž v daném směru naučená, že se ze šalin vystupuje na Dunajské a pěším přesunem je člověk za chvilku na Dunajské směrem z města, kde staví momentálně všechno v daném směru. Nedává to moc smysl.

Nepředpokládám, že tato zastávka má sloužit pro přestup z tramvaje, spíš je to pro Nový Lískovec (ulice Svážná včetně základní školy), kdy se tam dá kousek podejít ulice Jihlavská.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
johnny05:
- víkendových 10 min do Juliánova by se vyrobilo na Nových sadech
- ad střídavé nástupiště 9/11 -- ono by to bylo stejně matoucí i jindy a přebíhači by zdržovali provoz. To je bohužel vada na kráse.

Psal jsem ten návrh jen od oka, s tím, že na intervaly by to mohlo vyjít. Nevím, jak to vychází na kapacitu tramvají.
A také jsem moc neřešil kapacitu uzlů. Nádraží 1. kolej by bylo stejné, jako teď. 13 se v pohodě vejde na 3. kolej. Šilingrák by měl asi problém, ale Česká by nejspíše nezvládala vůbec. To odlehčení přes Svoboďák by to řešilo, ale zase mít 3 linky přes pěší zónu :-k

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Pravda. To by musela 9 a 11 jezdit po 20 minutách a interval 10 minut by byl v okružní části dost matoucí. Jednou nasednout na té straně zastávky, podruhé na té. To by naši cestující nepochopili e_smile

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

3695
08 čer 2005 23:12
Pardon, nějak jsem zapomněl, že tam jezdí ještě 3. Ale na Lesnou je o víkendu interval 10 minut jen díky lince 9, linka 11 o víkendu na Lesnou nejezdí.


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
b1 píše:
Tinovo řešení má ovšem dva nedostatky.
Na každém konci jeho linky 13 je jiný interval (Komín základní interval 5 minut, Juliánov 10).
Na Lesnou je večer a o víkendu interval 15, resp. 10 minut, tj. linky 9 a 11 budou muset večer a o víkendu jezdit po 30, resp. 20 minutách (případně jedna z nich bude muset být večer a o víkendu mimo provoz).

Nerozumím. V žabinách 3 a 13 po 10 minutách je interval 5 minut a interval v Julcu je 10 minut i teď. 9 a 11 taky jezdí po 10 minutách a po změně také. Z Lesné rychlé spojení jak na Českou tak na Hlavas a Žabiny by získaly přímé spojení na nadraží. Jen v Julcu bysme o víkendu prodělali z 10 minut na 20.

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Á a máme to další neverending story.
Bohudík na číslo to nejezdí. A když si vzpomenu, že d-13 jezdívala o víkendu po 20 minutách a d-9 po deseti a navíc na Čáře jsou o krapet rychleji, tak nevím, proč se neustále lká po d-13.
Pojďme si sednout a vymyslet linkování limitně se blížící k nirváně a lidi kolem JS budou neskutečně šťastni. Sám jsem nad tím několikrát přemýšlel a vymyslel jsem prd.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3695
08 čer 2005 23:12
Tinovo řešení má ovšem dva nedostatky.
Na každém konci jeho linky 13 je jiný interval (Komín základní interval 5 minut, Juliánov 10).
Na Lesnou je večer a o víkendu interval 15, resp. 10 minut, tj. linky 9 a 11 budou muset večer a o víkendu jezdit po 30, resp. 20 minutách (případně jedna z nich bude muset být večer a o víkendu mimo provoz).


Offline
Uživatelský avatar

865
14 lis 2007 11:01
Brno-Juliánov
Jak uklidnění? 13 oplakáváme ještě teď biggrin
Pod Tinovo řešení s okružní 9 a 11 vedenou spíš přes Svoboďák, aby se nezahltila Husova a Česká a obnovení 13 z Juliánova přes Šilingrák a Českou, ale až do Rakovecké, bych se taky podepsal. :mrgreen:

_________________________________
Naděje umírá poslední!


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
Ne, ne. Snaha byla sloučit d-12 a d-13 a přetrasovat d-9. Podmínka byla, aby bylo přímé spojení Hlavního nádraží a Dětské nemocnice. Žideničtí nechtěli, aby jim šalina zastavovala pod Grandem, sepisovali petice pro zachování d-13 a po politickém uklidnění to dopadlo tak, jak to známe dnes.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

496
31 led 2011 13:46
Když už okružní 9, napadlo mě toto
9: Lesná - Jugoslávská - DN - Česká - Šilingrovo - nádraží - Malinovského - Cejl - Jugoslávská - Lesná
11: totéž ale v opačném směru
13: Juliánov - nádraží - Šilingrovo - Česká - Veveří - Komín

_________________________________
*** I am a signature virus. Please help me spread by copying me into your signature.


Offline
Uživatelský avatar

3695
08 čer 2005 23:12
Rez: A to je právě to politické zadání. Přímé spojení Juliánova a České.
Já bych spíš odměnil toho, kdo by konečně lidem dokázal vysvětlit, že moderní MHD potřebuje silné rychlé časté linky s přestupy místo miliónu linek odkudkoli kamkoli.

Ale tak zkusím jen tak narychlo něco načrtnout:
9: Lesná → DN → Česká (Rašínova) → nám. Svobody → Hl.n. (Masarykova) → Nové sady → Šilingrovo nám. → Česká → DN → Lesná
13: Juliánov → Hl.n. (Grand) → Maliňák → Česká → Šilingrovo nám. → Nové sady → Hl.n. (4. kolej) → Juliánov
Ostatní linky beze změn.

A hele, ono by tohle řešení i snížilo počet tramvají v pěší zóně a odjezdové zastávky u nádraží směr Křenová by byly u jednoho nástupiště.

Co se týče vedení autobusů na Lesné, můžu opět připojit svůj už pět let stalý náčrt (což je skoro současný stav).


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Offline
7127
27 úno 2010 07:40
Mauricio píše:
Ano, kompenzace za (od nových JŘ) snížené výkony na 151 + 48 bude tohle + další spoje na 202. A ještě prej jakési noční spoje do Újezda (?). Ale ještě se o tom bouřlivě diskutuje, tak uvidíme.

Dopadlo to trochu jinak, vidím tam navýšení výkonů na 151 na úkor VYDOSu.


Offline
Uživatelský avatar

2965
04 pro 2008 10:07
tam, kde mám postýlku...
No myslím, že oddělení JŘ by toho, kdo vymyslí nejideálnější spojení juliánov - hlavas - česká - dětský špitál - lesná a které by vyhovovalo všem bez rozdílu, zlatem odměnilo. Stejně tak problematiku vedení a ukončení linky a-46.

_________________________________
Veškeré problémy vznikají vždy v prostoru mezi židlí a klávesnicí.


Offline
Uživatelský avatar

3695
08 čer 2005 23:12
Rem píše:
Byl. Tohle se totiž zrušilo a zavedlo se to, co je dnes. sarcastic

No a to bylo to politické rozhodnutí.


Offline
800
12 zář 2014 23:38
Ony tam budou zastavovat i regionálky?!


Offline
Uživatelský avatar

3661
26 čer 2005 08:44
Brno-Líšeň (25, 26, 58, N97, N99)
Osobně nechápu z jakého důvodu tam bude zastavovat i 401 a 402....

_________________________________
RH.


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Ještě jsem se zapomněl zeptat, kterýho magora napadlo zařadit do denních linek na znamení Sl smyčka směr Bosonohy, proč se to obnovuje, když ta zastávka nedává smysl? Většina lidí už je totiž v daném směru naučená, že se ze šalin vystupuje na Dunajské a pěším přesunem je člověk za chvilku na Dunajské směrem z města, kde staví momentálně všechno v daném směru. Nedává to moc smysl.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Taky je potřeba si připomenout, že jezdívala D-13, která uvedený problém řešila, stavěla z Juliánova na hlavasu na a 3 a 4 koleji, zatímco devítka měla být co nejrychlejší způsob, jak se dostat z Lesné na hlavas, potažmo až ke Zvonařce a nezdržovat se průjezdem přes Svoboďák nebo Čáru (po Joštové a Husové).

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Offline
2673
23 říj 2012 11:06
na křížení trolejbusu 25 s devítkou
Jsou přestupy a přestupy. U hlavasu prostě nedává z pohledu přehlednosti smysl, aby jedna šalinová linka stavěla někde úplně jinde než ostní, pokud ta linka může jet ke stanovištím na hlavní trase (třeba jako teď k ostrůvku jedničky). Pro mě je zastávka u Grandu daleko a s uzlem hlavas moc nesouvisí. Pro dálkové autobusy se nádraží u Grandu taky nejmenuje Brno - hlavní nádraží.

_________________________________
Jaro, léto, podzim a zima: nejlepší podnební pás.


Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 2308 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 93  Další

Nepřečtené příspěvky | Zobrazit aktivní témata


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Právě je 25 dub 2024 11:33
Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Fórum běží na systému phpBB
Pro BMHD.cz vytvořil mceza | © 2011-12 [mceza.com]